Hurjastelua

Anonyymi-ap

Laitoin Realin ja KuPsin voitot, toki pienellä rahalla ammatti veikkaajiin nähden.

17

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin, kuten sanoin pienellä panoksella joutuu pelaamaan. Ammatti hemmot ois voittanut tonneja, minä satasia, näin se menee, on aina mennyt. Sainpahan pelirahaa.

      • Anonyymi

        Hyvä tupla! Eikä niitä panoksia tämänkään jälkeen kannata lähteä nostamaan, koska mennyt ei ole tae tulevasta ja tappiopeikko vaanii aina nurkan takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tupla! Eikä niitä panoksia tämänkään jälkeen kannata lähteä nostamaan, koska mennyt ei ole tae tulevasta ja tappiopeikko vaanii aina nurkan takana.

        10 vuoden seuranta vetotappioista olisi lamaannuttaa luettavaa.

        Terv. Taavetti Jälkivetoinen


    • Anonyymi

      Jos alkais häviämään niitä eilisiä hurrrrrjia voittoja.
      Lecceä kokeilen voittamaan ja kaveriksi laitan Bordeauxin voiton.
      Perusteluja ei niin hirveästi, oisko Fiorentinalla 5 peli tähän kuuhun ja
      Bordeauxia muuten vaan.

    • Anonyymi

      Kerron miksi häviän vedoissa. Esimerkki: Lähes kaikki tipsit on Göteborgin voitolle, no mitä minä teen...- laitan rahani Degeforssille. Eli nyt laittakaa rahat Gothenburgille, niin saatte rahaa. Ärsyttää tämä jääräpäisyys PRK...

    • Anonyymi

      No nyt kannatti olla jääräpää.

    • Anonyymi

      Degefors osui, joten tänään laitetaan OB odenselle rahat. Kertoimet ovat mielestäni ihan liian isot kotijoukkueelle. Toisaalta, voittaisinko kertoimen laskijat????? laitan kuitenkin.

    • Anonyymi

      Hyvin meni, tuntuikin liian helpolta.

    • Anonyymi

      No nyt on kerrointa KuPS Naiset HJK Naiset. Tasapelistä 4.75 Onhan tuota nyt pakko kokeilla, meni sit miten meni. Ei mitään pelattavaa kummallakaan.

      • Anonyymi

        Jambalaya tanssii hän notkein lantein...

        Onnittelut voitosta! Nyt kannattaa pariksi päiväksi ainakin vetäytyä peleistä. Pahin virhe mitä pelihimoinen ihminen tuossa kohtaa voi tehdä on etsiä heti jokin uusi peli ja jättää betsi sisään.


    • Anonyymi

      No pienillä pelailen, paitsi nyt oli hyvä keroin, joten vähän enemmän tuli. Kyyl minä päivittäin jotain kokeilen, harrastus pohjalla. Just katselin veikalla, vuodessa olin veikattu hiukan yli 10 tuhatta. Sinä on kaikki veikkaukset, eli harrastelija. Niin ne voitot, harrastelijamaisia nekin. Nyt on kylläkin mennyt suht hyvin tämä viikko.

    • Anonyymi

      Jaahans. Degeforssilla saatiin viimeksi rahaa, joten kokeillaan uudestaan. Näyttää olevan vielä suora mahdollisuus suoraan säilymiseen. kerroinkin 2.3. Kokeilen.

    • Anonyymi

      Nyt sanoisin, että kulkee. Degefors otti niukan voiton. Ei se nyt näin helppoa ole, nyt näyttää vaan osuvan.

      • Anonyymi

        Tuossa tilanteessa ainoa fiksu tapa toimia on nostaa pelitili tyhjäksi ja muuttaa pariksi vuodeksi vaikka Kööpenhaminaan rilluttelemaan, jotta se pahin betsausinto ja usko omasta kuolemattomuudesta haihtuu. Sitten voi taas rahattomana palata ja aloittaa kaiken alusta 😂


    • Anonyymi

      Myönnetään ei nyt ihan aina käy tällainen flaksi. Kuitenkin, huomenna taas yritetään.
      Tässähän olis rikas jos ois ammattipelaaja. Kuten edellä mainitsin, 10k vuosikassalla ei pääse miljuuniin, kuten robotti Jorma.

    • Anonyymi

      Taas yritetään. Kohde on Allsvenskanista Mjälby Varbergs BoIS.
      Tähän ruksataan 2 kerroin 3.05. Ei kummempia perusteluja, Mjälby varmistanut paikkansa ensi kaudeksi, valmentajat tehnyt tehtävänsä ja lopettavat tähän kauteen.
      En nyt koko omaisuutta tähän laittais, mut jotakin pientä.

    • Anonyymi

      Jos metsään haluat mennä nyt, no en olis halunnut. Ei ihan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe