EU avaa tutkimuksen Covid-19 salaisista rokotehankinnoista.

Anonyymi-ap

32

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kun olet MV:n linkittelijänä paikalla, vastaat varmaankin vihdoin: miksi MV:ssä ei ikinä kritisoida Venäjää?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Kun olet MV:n linkittelijänä paikalla, vastaat varmaankin vihdoin: miksi MV:ssä ei ikinä kritisoida Venäjää?

        No mutta vain keharit lukee naistenlehtiä kuten seiskaa ja iltasanomia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta vain keharit lukee naistenlehtiä kuten seiskaa ja iltasanomia

        Niin? Ja se vastaus?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Niin? Ja se vastaus?

        Paljon maksat? En mä ole mikään kommarihomo joka tekee asioita ilmaseks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon maksat? En mä ole mikään kommarihomo joka tekee asioita ilmaseks.

        Ihminen saa olla tyhmä, mutta sitä ei ole ihan aina pakko näyttää.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ihminen saa olla tyhmä, mutta sitä ei ole ihan aina pakko näyttää.

        🤣🤣🤣

        Ei saa olla tyhmä. Mene pois tyhmä tai saat kuonoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa olla tyhmä. Mene pois tyhmä tai saat kuonoon

        Ahaa. Miten mahdat toteuttaa sen?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ahaa. Miten mahdat toteuttaa sen?

        Se on yllätys vajakki. Mä isken sillon ku sä odotat sitä vähiten joten vilkuile kokoajan taakses


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yllätys vajakki. Mä isken sillon ku sä odotat sitä vähiten joten vilkuile kokoajan taakses

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Sä oot nyrkilla tapettava ötökkä ja kehari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot nyrkilla tapettava ötökkä ja kehari

        🤣🤣🤣


    • Ja uutinen on VARMASTI luotettava?

      • Anonyymi

        Ei ole. Se on täyttä paskapuhetta. Me puhutaa sulle pelkkää paskaa koska me vihataan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Se on täyttä paskapuhetta. Me puhutaa sulle pelkkää paskaa koska me vihataan sua

        Hienoa kun EU, n mätäpaise puhkaistaan.


      • Anonyymi

      • TruthReallyHurts

      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Rapsodia se vasta luotettava lähde onkin?

        Sinuun ei ainakaan luota kukaan


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Rapsodia se vasta luotettava lähde onkin?

        Asiasisältö ja todisteet ratkaisevat. Ei alusta joka tekee asiaa julkiseksi.
        Se onkin harva joka uskaltaa hämärähommia nostella julkisuuteen, koska vale "oikeudenkäynti" johtaa yleensä maksuihin, kun hyvävelipiirien vastaisesti nousee lääkejättejä vastaan.
        Lisäksi vastaan nouseva voi myös menettää henkensä, kuten menetti ex CIA, Robert David Steele, joka alkoi korppien silmiä nokkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiasisältö ja todisteet ratkaisevat. Ei alusta joka tekee asiaa julkiseksi.
        Se onkin harva joka uskaltaa hämärähommia nostella julkisuuteen, koska vale "oikeudenkäynti" johtaa yleensä maksuihin, kun hyvävelipiirien vastaisesti nousee lääkejättejä vastaan.
        Lisäksi vastaan nouseva voi myös menettää henkensä, kuten menetti ex CIA, Robert David Steele, joka alkoi korppien silmiä nokkia.

        Todiste ei ole se, että yhtä salaliittohöpinää perustellaan toisella höpinällä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Todiste ei ole se, että yhtä salaliittohöpinää perustellaan toisella höpinällä.

        Sä et oo yhtään mitään etkä kukaan eikä kenenkää tarvi sulle todistaa yhtään mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et oo yhtään mitään etkä kukaan eikä kenenkää tarvi sulle todistaa yhtään mitään

        Sinulla on tänään ollut raskas päivä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Sinulla on tänään ollut raskas päivä.

        Oli ihan hyvä päivä ennekuin sinä ilmaannuit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli ihan hyvä päivä ennekuin sinä ilmaannuit

        Ja siksi käyttäydyt kuin vesikauhuinen apina?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten niin kaikki muut kuin Putini trollit ovat lampaita. Kuka se juoksee pakoon Ukrainassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kaikki muut kuin Putini trollit ovat lampaita. Kuka se juoksee pakoon Ukrainassa?

        Lampailla taitaa olla Longcovid ja aivosumua eivät millään herää todellisuuteen 😂🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikö teillä salaliittohörhöillä ole oikeasti mitään oikeaa tekemistä?

      • Anonyymi

        Salaliittohörhö = salaliitossa mukana oleva henkilö. Luuletko että ne lukevat tätä palstaa?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe