Jotka käytiin Eu, n komission Von Leyenin ja Pfizerin johtajan Albert Bourlan välillä.
Joukko meppejä on vaatinut tätä kauan aikaa.
https://greatgameindia.com/eu-opens-probe-into-vaccine-deals/
EU avaa tutkimuksen Covid-19 salaisista rokotehankinnoista.
32
71
Vastaukset
- Anonyymi
Myös suomeksi asiasta.
https://mvlehti.net/2022/10/16/vihdoinkin-eu-aloittaa-covid-rokotussopimuksia-koskevan-tutkinnan/Kun olet MV:n linkittelijänä paikalla, vastaat varmaankin vihdoin: miksi MV:ssä ei ikinä kritisoida Venäjää?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Kun olet MV:n linkittelijänä paikalla, vastaat varmaankin vihdoin: miksi MV:ssä ei ikinä kritisoida Venäjää?
No mutta vain keharit lukee naistenlehtiä kuten seiskaa ja iltasanomia
Anonyymi kirjoitti:
No mutta vain keharit lukee naistenlehtiä kuten seiskaa ja iltasanomia
Niin? Ja se vastaus?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Niin? Ja se vastaus?
Paljon maksat? En mä ole mikään kommarihomo joka tekee asioita ilmaseks.
Anonyymi kirjoitti:
Paljon maksat? En mä ole mikään kommarihomo joka tekee asioita ilmaseks.
Ihminen saa olla tyhmä, mutta sitä ei ole ihan aina pakko näyttää.
🤣🤣🤣- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Ihminen saa olla tyhmä, mutta sitä ei ole ihan aina pakko näyttää.
🤣🤣🤣Ei saa olla tyhmä. Mene pois tyhmä tai saat kuonoon
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa olla tyhmä. Mene pois tyhmä tai saat kuonoon
Ahaa. Miten mahdat toteuttaa sen?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Ahaa. Miten mahdat toteuttaa sen?
Se on yllätys vajakki. Mä isken sillon ku sä odotat sitä vähiten joten vilkuile kokoajan taakses
Anonyymi kirjoitti:
Se on yllätys vajakki. Mä isken sillon ku sä odotat sitä vähiten joten vilkuile kokoajan taakses
🤣🤣🤣
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
🤣🤣🤣
Sä oot nyrkilla tapettava ötökkä ja kehari
Ja uutinen on VARMASTI luotettava?
- Anonyymi
Ei ole. Se on täyttä paskapuhetta. Me puhutaa sulle pelkkää paskaa koska me vihataan sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Se on täyttä paskapuhetta. Me puhutaa sulle pelkkää paskaa koska me vihataan sua
Hienoa kun EU, n mätäpaise puhkaistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun EU, n mätäpaise puhkaistaan.
Se on tuo Romanian meppi joka on asiaa ajanut julkisuuteen, hienoa jos asiakirjat kaupoista joudutaan avaamaan.
https://rapsodia.info/mita-pfizerin-toimitusjohtaja-piilottelee-2/ Anonyymi kirjoitti:
Se on tuo Romanian meppi joka on asiaa ajanut julkisuuteen, hienoa jos asiakirjat kaupoista joudutaan avaamaan.
https://rapsodia.info/mita-pfizerin-toimitusjohtaja-piilottelee-2/Rapsodia se vasta luotettava lähde onkin?
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Rapsodia se vasta luotettava lähde onkin?
Sinuun ei ainakaan luota kukaan
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Rapsodia se vasta luotettava lähde onkin?
Asiasisältö ja todisteet ratkaisevat. Ei alusta joka tekee asiaa julkiseksi.
Se onkin harva joka uskaltaa hämärähommia nostella julkisuuteen, koska vale "oikeudenkäynti" johtaa yleensä maksuihin, kun hyvävelipiirien vastaisesti nousee lääkejättejä vastaan.
Lisäksi vastaan nouseva voi myös menettää henkensä, kuten menetti ex CIA, Robert David Steele, joka alkoi korppien silmiä nokkia. Anonyymi kirjoitti:
Asiasisältö ja todisteet ratkaisevat. Ei alusta joka tekee asiaa julkiseksi.
Se onkin harva joka uskaltaa hämärähommia nostella julkisuuteen, koska vale "oikeudenkäynti" johtaa yleensä maksuihin, kun hyvävelipiirien vastaisesti nousee lääkejättejä vastaan.
Lisäksi vastaan nouseva voi myös menettää henkensä, kuten menetti ex CIA, Robert David Steele, joka alkoi korppien silmiä nokkia.Todiste ei ole se, että yhtä salaliittohöpinää perustellaan toisella höpinällä.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Todiste ei ole se, että yhtä salaliittohöpinää perustellaan toisella höpinällä.
Sä et oo yhtään mitään etkä kukaan eikä kenenkää tarvi sulle todistaa yhtään mitään
Anonyymi kirjoitti:
Sä et oo yhtään mitään etkä kukaan eikä kenenkää tarvi sulle todistaa yhtään mitään
Sinulla on tänään ollut raskas päivä.
- Anonyymi
TruthReallyHurts kirjoitti:
Sinulla on tänään ollut raskas päivä.
Oli ihan hyvä päivä ennekuin sinä ilmaannuit
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihan hyvä päivä ennekuin sinä ilmaannuit
Ja siksi käyttäydyt kuin vesikauhuinen apina?
- Anonyymi
Lääkeyhtiöt niille nauraa kaikki paitsi lampaat 😂🤣
https://www.youtube.com/watch?v=mnxlxzxoZx0- Anonyymi
Miten niin kaikki muut kuin Putini trollit ovat lampaita. Kuka se juoksee pakoon Ukrainassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin kaikki muut kuin Putini trollit ovat lampaita. Kuka se juoksee pakoon Ukrainassa?
Lampailla taitaa olla Longcovid ja aivosumua eivät millään herää todellisuuteen 😂🤣
- Anonyymi
Normaali rokotehaitta ja niitä muuten riittää paljon 😂🤣
https://gab.com/tom636/posts/109174359766214325 - Anonyymi
Piikkejä suoneen ja sen jälkeen hautaan nuoria kuolee ennätystahtia tällä hetkellä 😂🤣
https://memorials.baalmannmortuary.com/regan-lewis/5031732/ - Anonyymi
Eikö teillä salaliittohörhöillä ole oikeasti mitään oikeaa tekemistä?
- Anonyymi
Salaliittohörhö = salaliitossa mukana oleva henkilö. Luuletko että ne lukevat tätä palstaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673