Mistä näille 0-tutkijoille oikein maksetaan?

Anonyymi-ap

Suomen Luonnonvarakeskus: Kaikkiaan n. 1600 tutkijaa, erikoistutkijaa, professoria, asiantuntijaa, johtajaa yms. virkailijaa.

Miksi suomalaisen veronmaksajan pitää elättää tällaista tyhjäntoimittajien mammuttiorganisaatiota, joka lähinnä keskittyy matkatoimistojen esitteisiin, missä maassa viettää seuraavan lomansa.

https://www.luke.fi/fi

21

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainakaan sitä ruokakulttuurin professuuria ei saa lopettaa, hinnat pomppaisivat vielä enempi...eiku...........:P

      • Anonyymi

        Saa Ylekin pakkoverosta n 600 miljoonaa euroa vuodessa 3000 hengen organisaatiolleen.


    • Mistä sinä tiedät mitä kukin heistä tekee?

      • Anonyymi

        Katselet vähän niitä yhteystietoja, niin pääset käsitykseen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselet vähän niitä yhteystietoja, niin pääset käsitykseen..

        Te Suomi24:n nimettömät öyhöt taidatte olla minkä tahansa tieteen alan auktoriteetteja.


    • Anonyymi

      Yliopistojen hömppäkoulutuslinjoilta tulee jatkuvasti oikeisiin töihin kelpaamattomia viherpiiperöitä. Johonkin nämäkin on sijoitettava. Siksi verovaroin ylläpidetään suojatyöpaikkoja.

      • Anonyymi

        Kun persut pääsevät valtaan tiedekunnnissa opiskellaankin vain muinaisslaavilaisia kieliä ja kopiokoneen käyttöä.


    • Anonyymi

      turhiksia ja kallispalkaisia koko sakki

    • Anonyymi

      Kyllä on taas katkeraa inkutusta. Tuo määrä tutkimassa koko valtakunnan luonnonvaroja ei todellakaan ole suuri. Vähän on putkisilmäinen aloitus..

      • Anonyymi

        Jokaisella sitten oma hehtaari tutkittavaksi vai?
        Ehkä aloitukseni oli vähän putkisilmäinen, mutta en usko että tuo organisaatio saa kovinkaan paljon ns. lisäarvoa kokoon vuoden mittaan. Toki puuhaavat ja touhuavat varmasti jokainen parhaansa mukaan.

        Onko rumasti sanottu, jos väitän että 20 reipasta täysipäistä henkilöä, pystyy vastaavan lisäarvon tuotokseen kuin nykyinen 1600 työntekijän organisaatio?
        Itse asiassa voisin lyödä asiasta kesämökkini vetoa!


    • Anonyymi

      Näiden opiskelupaikkoja täytyisi kiireesti vähentää 50%.
      Lisäkoulutusta ammattikouluun, erityisesti hitsareiksi

      • Anonyymi

        Eikö löytyisi koulutettavia työttömistä tai niistä, joilla ei ole mitään keskiasteen tutkintoa?


    • Anonyymi

      Se että sinä et ymmärrä mitä he tutkivat ja miksi, ei tarkoita että he olisivat turhia. Sinä olet se tyhmä ja turha.

    • Anonyymi

      Voi olla, että kotimainen ruokatuotanto kokee piankin uuden nousun.
      Mistä sitäpaitsi mistään asiasta voi tietää mitään, jos ei ole tutkittua tietoa?

      • Anonyymi

        Persu hakee Lidlista einespizzaa ja keppanaa. Ei siihen yliopistotutkijoita tarvita.


    • Anonyymi

      Sieltä valmistuu varmaan niitä Mannerheimintien tukkijoita.

    • Anonyymi

      Toinen toistaan tyhmemmät poliitikot eivät pärjää ilman idioottien turhia tutkimuksia.

    • Anonyymi

      Paljonko palkoihin ? olisi kiva tietää.

    • Anonyymi

      verovaroin alalle koulutetaan liikaa,
      ja verovaroin palkataan tutkijoita ja byrokraatteja,
      melkoinen koulutus työlstämis systeemi verovarooin, ja nykyään jo ulkomaan velalla rahoitettuna....

    • Anonyymi

      >> Mistä maksetaan...

      väitän, että EKO-katastrofin pimityksestä niille maksetaan ja kokoomus kiittää

    • Anonyymi

      Paskapaperiprofessori olisi tarpeen, kun pienen vessapaperipakkauksen hinta Alepassa 3,99 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe