J mies, tiedän että nukut jo, mun reippaani. Olen ylpeä susta joka suhteessa❤, voiko nainen, olla enempää ylpeä, kun mä oon susta!...
Hyvää yötä ...
28
550
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas, jaahas. No kiitoksia kuka oletkin. Äitee on siis kasvattanut kunnon pojan.
- Anonyymi
Sivusta totean että kyllä on ja niin komean. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean että kyllä on ja niin komean. :)
No siitä maininta isäukon piirteille sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä maininta isäukon piirteille sitten.
Sinne sitten myös mainintaa. Sivusta. :)
- Anonyymi
Toden totta, Miehen!
- Anonyymi
Kauheeta lässytystä! "Mä oon ylpeä susta"
Lapselle puhutaan noin kun se on saanut hyvän koenumeron! 😂- Anonyymi
Kuules, rakastuneena aivot muuttavat sinut "höperöksi". Vertaappa eläinten kiima-aikaan. Nehän sekoaa...
- Anonyymi
Miksei voisi olla ylpeä jostakusta, vaikka jostain saavutuksesta tai ihan vain siitä että toinen on olemassa just sellaisena kuin on?
Ehkä se ei sovi sun tyyliin mutta sopii oikein hyvin jonkun toisen tapaan kertoa että toinen ihminen on tärkeä.
Kukin tyylillään, eiköstä vain? - Anonyymi
Niin no sinähän reipas pirpana se oot jaksanu näitä trollauksia kommentoida jo useamman vuoden nti anarkofemimisti😉🥱 Luulet vissiin tunnistavasi tämänkin kirjoittajan joka on se tasoisesi huumorimies edelleen nyrpeän naamasi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no sinähän reipas pirpana se oot jaksanu näitä trollauksia kommentoida jo useamman vuoden nti anarkofemimisti😉🥱 Luulet vissiin tunnistavasi tämänkin kirjoittajan joka on se tasoisesi huumorimies edelleen nyrpeän naamasi kanssa
Ehkä tää huusantuusq on katkera johonkin kyseiseen kirjaimeen liittyen kun eritoten näitä provoja aina kommentoi
- Anonyymi
Ei todellakaan ole, mä sanon aina ihmisille hyvät ja huonot palautteet, oli kyseessä kuka tahansa.
- Anonyymi
Sinusta ei taida kukaan olla koskaan ylpeä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuules, rakastuneena aivot muuttavat sinut "höperöksi". Vertaappa eläinten kiima-aikaan. Nehän sekoaa...
Sian organismi kestää 30 minuuttia.
- Anonyymi
Olet minulle aina rakas, kuten, kaikki hyvät ihmiset ovat minulle rakkaita, 🤗🤗🥰🥰
- Anonyymi
No se on kiva kuulla. 😊
- Anonyymi
Etkö voi sanoa kasvotusten. Rakastaminen laittaa vaaleanpunaiset lasit päähän..
- Anonyymi
Aloituksessahan ei mainittu sanaa rakkaus. Luulisin että kyseessä on nyt muu, kuin jokapäiväinen hömppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessahan ei mainittu sanaa rakkaus. Luulisin että kyseessä on nyt muu, kuin jokapäiväinen hömppä.
Mä oon ihan kauheen ylpee susta
Jos selätät tuon paheen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihan kauheen ylpee susta
Jos selätät tuon paheenPäihteet o aina pahast
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päihteet o aina pahast
Tää Jmies ryyppää aina kun voi sekä myöskin polttaa tupakkaa.
- Anonyymi
pasi minulla on sinulle nyt ihan muuta asiaa mita vastasit minun raha ongelmaani
- Anonyymi
Uu, kylläpä mun rakkaan aloitus on vetänyt paljon vastauksia❤... Ap
- Anonyymi
Hyrrrrrr
J
- Anonyymi
Janne 💋💋💋
- Anonyymi
Olet naurettava Mari. Meitä ei ole eikä tule. J
- Anonyymi
En ole Mari.
- Anonyymi
Koitapa sinä jii selvitä se jatkuvan erektiosi kanssa. Pikku pili kun menee vallan kuolioon. 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitapa sinä jii selvitä se jatkuvan erektiosi kanssa. Pikku pili kun menee vallan kuolioon. 8)
Naapurin vanha patu vinkkasi laputukkia ja puolukkasurvinta. Täräytin siinä kunnon mojauksen, ei tarvinnut enää kärsiä loppupäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346