J mies, tiedän että nukut jo, mun reippaani. Olen ylpeä susta joka suhteessa❤, voiko nainen, olla enempää ylpeä, kun mä oon susta!...
Hyvää yötä ...
28
598
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas, jaahas. No kiitoksia kuka oletkin. Äitee on siis kasvattanut kunnon pojan.
- Anonyymi
Sivusta totean että kyllä on ja niin komean. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean että kyllä on ja niin komean. :)
No siitä maininta isäukon piirteille sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siitä maininta isäukon piirteille sitten.
Sinne sitten myös mainintaa. Sivusta. :)
- Anonyymi
Toden totta, Miehen!
- Anonyymi
Kauheeta lässytystä! "Mä oon ylpeä susta"
Lapselle puhutaan noin kun se on saanut hyvän koenumeron! 😂- Anonyymi
Kuules, rakastuneena aivot muuttavat sinut "höperöksi". Vertaappa eläinten kiima-aikaan. Nehän sekoaa...
- Anonyymi
Miksei voisi olla ylpeä jostakusta, vaikka jostain saavutuksesta tai ihan vain siitä että toinen on olemassa just sellaisena kuin on?
Ehkä se ei sovi sun tyyliin mutta sopii oikein hyvin jonkun toisen tapaan kertoa että toinen ihminen on tärkeä.
Kukin tyylillään, eiköstä vain? - Anonyymi
Niin no sinähän reipas pirpana se oot jaksanu näitä trollauksia kommentoida jo useamman vuoden nti anarkofemimisti😉🥱 Luulet vissiin tunnistavasi tämänkin kirjoittajan joka on se tasoisesi huumorimies edelleen nyrpeän naamasi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no sinähän reipas pirpana se oot jaksanu näitä trollauksia kommentoida jo useamman vuoden nti anarkofemimisti😉🥱 Luulet vissiin tunnistavasi tämänkin kirjoittajan joka on se tasoisesi huumorimies edelleen nyrpeän naamasi kanssa
Ehkä tää huusantuusq on katkera johonkin kyseiseen kirjaimeen liittyen kun eritoten näitä provoja aina kommentoi
- Anonyymi
Ei todellakaan ole, mä sanon aina ihmisille hyvät ja huonot palautteet, oli kyseessä kuka tahansa.
- Anonyymi
Sinusta ei taida kukaan olla koskaan ylpeä.
Anonyymi kirjoitti:
Kuules, rakastuneena aivot muuttavat sinut "höperöksi". Vertaappa eläinten kiima-aikaan. Nehän sekoaa...
Sian organismi kestää 30 minuuttia.
- Anonyymi
Olet minulle aina rakas, kuten, kaikki hyvät ihmiset ovat minulle rakkaita, 🤗🤗🥰🥰
- Anonyymi
No se on kiva kuulla. 😊
- Anonyymi
Etkö voi sanoa kasvotusten. Rakastaminen laittaa vaaleanpunaiset lasit päähän..
- Anonyymi
Aloituksessahan ei mainittu sanaa rakkaus. Luulisin että kyseessä on nyt muu, kuin jokapäiväinen hömppä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessahan ei mainittu sanaa rakkaus. Luulisin että kyseessä on nyt muu, kuin jokapäiväinen hömppä.
Mä oon ihan kauheen ylpee susta
Jos selätät tuon paheen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ihan kauheen ylpee susta
Jos selätät tuon paheenPäihteet o aina pahast
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päihteet o aina pahast
Tää Jmies ryyppää aina kun voi sekä myöskin polttaa tupakkaa.
- Anonyymi
pasi minulla on sinulle nyt ihan muuta asiaa mita vastasit minun raha ongelmaani
- Anonyymi
Uu, kylläpä mun rakkaan aloitus on vetänyt paljon vastauksia❤... Ap
- Anonyymi
Hyrrrrrr
J
- Anonyymi
Janne 💋💋💋
- Anonyymi
Olet naurettava Mari. Meitä ei ole eikä tule. J
- Anonyymi
En ole Mari.
- Anonyymi
Koitapa sinä jii selvitä se jatkuvan erektiosi kanssa. Pikku pili kun menee vallan kuolioon. 8)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitapa sinä jii selvitä se jatkuvan erektiosi kanssa. Pikku pili kun menee vallan kuolioon. 8)
Naapurin vanha patu vinkkasi laputukkia ja puolukkasurvinta. Täräytin siinä kunnon mojauksen, ei tarvinnut enää kärsiä loppupäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419