Hyvää yötä ...

Anonyymi-ap

J mies, tiedän että nukut jo, mun reippaani. Olen ylpeä susta joka suhteessa❤, voiko nainen, olla enempää ylpeä, kun mä oon susta!...

28

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaahas, jaahas. No kiitoksia kuka oletkin. Äitee on siis kasvattanut kunnon pojan.

      • Anonyymi

        Sivusta totean että kyllä on ja niin komean. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean että kyllä on ja niin komean. :)

        No siitä maininta isäukon piirteille sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä maininta isäukon piirteille sitten.

        Sinne sitten myös mainintaa. Sivusta. :)


      • Anonyymi

        Toden totta, Miehen!


    • Anonyymi

      Kauheeta lässytystä! "Mä oon ylpeä susta"
      Lapselle puhutaan noin kun se on saanut hyvän koenumeron! 😂

      • Anonyymi

        Kuules, rakastuneena aivot muuttavat sinut "höperöksi". Vertaappa eläinten kiima-aikaan. Nehän sekoaa...


      • Anonyymi

        Miksei voisi olla ylpeä jostakusta, vaikka jostain saavutuksesta tai ihan vain siitä että toinen on olemassa just sellaisena kuin on?

        Ehkä se ei sovi sun tyyliin mutta sopii oikein hyvin jonkun toisen tapaan kertoa että toinen ihminen on tärkeä.

        Kukin tyylillään, eiköstä vain?


      • Anonyymi

        Niin no sinähän reipas pirpana se oot jaksanu näitä trollauksia kommentoida jo useamman vuoden nti anarkofemimisti😉🥱 Luulet vissiin tunnistavasi tämänkin kirjoittajan joka on se tasoisesi huumorimies edelleen nyrpeän naamasi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sinähän reipas pirpana se oot jaksanu näitä trollauksia kommentoida jo useamman vuoden nti anarkofemimisti😉🥱 Luulet vissiin tunnistavasi tämänkin kirjoittajan joka on se tasoisesi huumorimies edelleen nyrpeän naamasi kanssa

        Ehkä tää huusantuusq on katkera johonkin kyseiseen kirjaimeen liittyen kun eritoten näitä provoja aina kommentoi


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole, mä sanon aina ihmisille hyvät ja huonot palautteet, oli kyseessä kuka tahansa.


      • Anonyymi

        Sinusta ei taida kukaan olla koskaan ylpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules, rakastuneena aivot muuttavat sinut "höperöksi". Vertaappa eläinten kiima-aikaan. Nehän sekoaa...

        Sian organismi kestää 30 minuuttia.


    • Anonyymi

      Olet minulle aina rakas, kuten, kaikki hyvät ihmiset ovat minulle rakkaita, 🤗🤗🥰🥰

      • Anonyymi

        No se on kiva kuulla. 😊


    • Anonyymi

      Etkö voi sanoa kasvotusten. Rakastaminen laittaa vaaleanpunaiset lasit päähän..

      • Anonyymi

        Aloituksessahan ei mainittu sanaa rakkaus. Luulisin että kyseessä on nyt muu, kuin jokapäiväinen hömppä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessahan ei mainittu sanaa rakkaus. Luulisin että kyseessä on nyt muu, kuin jokapäiväinen hömppä.

        Mä oon ihan kauheen ylpee susta

        Jos selätät tuon paheen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ihan kauheen ylpee susta

        Jos selätät tuon paheen

        Päihteet o aina pahast


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihteet o aina pahast

        Tää Jmies ryyppää aina kun voi sekä myöskin polttaa tupakkaa.


    • Anonyymi

      pasi minulla on sinulle nyt ihan muuta asiaa mita vastasit minun raha ongelmaani

    • Anonyymi

      Uu, kylläpä mun rakkaan aloitus on vetänyt paljon vastauksia❤... Ap

      • Anonyymi

        Hyrrrrrr

        J


    • Anonyymi

      Janne 💋💋💋

    • Anonyymi

      Olet naurettava Mari. Meitä ei ole eikä tule. J

      • Anonyymi

        En ole Mari.


      • Anonyymi

        Koitapa sinä jii selvitä se jatkuvan erektiosi kanssa. Pikku pili kun menee vallan kuolioon. 8)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitapa sinä jii selvitä se jatkuvan erektiosi kanssa. Pikku pili kun menee vallan kuolioon. 8)

        Naapurin vanha patu vinkkasi laputukkia ja puolukkasurvinta. Täräytin siinä kunnon mojauksen, ei tarvinnut enää kärsiä loppupäivänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe