Asiasta kirjoittaa South Front viitaten myös läntisiin sotilaslähteisiin.. Ainakin 20 panssarivaunua tuhoutunut.
https://southfront.org/another-large-offensive-of-ukraine-in-kherson-resulted-in-heavy-losses/
Ukrainan armeija kärsinyt suuria tappioita Hersonin lokakuun offensiivissa
11
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ukrainan armeijan tykistön lihamylly jauhaa siviileitä jauhelihaksi valloitetuilla alueilla.
- Anonyymi
Ukraina on ilmoittanut, että Venäjä etenee Dombasin alueella, mutta hitaasti kärsien samalla kovia tappioita. Alueella käydään kovia taisteluja.
Selkokielelle käännettynä tämä tarkoittaa sitä, että Ukrainan voittokulku on päättynyt ja aloite on siirtynyt Venäjälle. Omista tappioista Ukraina ei tietysti kerro mitään.
- Anonyymi
Vai "offensiivissa".
Jos ei osaa normaalia ja selkeän sujuvaa suomen kieltä, pitää näköjään käyttää kökköjä ja typeriä väännöksiä englannin kielestä. Todella naurettava ilmaisu. - Anonyymi
Tarkistetaanpa lähteen luotettavuus: https://mediabiasfactcheck.com/south-front/
Joten se siitä. Vaikka tieto pitäisikin paikkansa, 20 tuhoutunutta tankkia, se on samaa suuruusluokkaa kuin venäjä menettää muutamassa päivässä. Ja samaa suuruusluokkaa kuin Ukraina saa sotasaaliina viikossa-kahdessa. :D :D :D :D - Anonyymi
No ilmeisesti läpimurtoa ei vielä tullut,,kun operaation ympärillä hiljaisuus.Joukkoja on Ukraina kuitenkin saanut kerättyä 60 000joten läpimurto lienee vain ajan kysymys.
- Anonyymi
Jos olisin palkkasoturina ukrainassa niin teloittaisin kaikki kiinni jäävät venäläiset välittömästi...kunnon natsimeininkiä niin kyllä ryssä taipuu pakolla ja nopeasti.
- Anonyymi
Varmaankin niitä venäjän pakenevien joukkojen jättämiä lastenvaunuja.
- Anonyymi
Venäjän votka- armeija on kärsinyt vielä suuremmat tappiot. Osa on kuollut alkoholimyrkytykseen.
- Anonyymi
Venäläiset on keksineet ratkaisun tankkeja tuhonneita Amerikkalaisia ohjuksia vastaan. Tankin katolle tehdään kilpi hiekkasäkeistä.
- Anonyymi
Putlerin trollit palvovat valehtelijaa.
Vielä maaliskuussa sen jälkeen, kun Venäjä aloitti hyökkäyssotansa Ukrainassa, lupasi Putin kansalleen, ettei mitään liikekannallepanoa järjestettäisi. Vaan toisin kävi.
Diktaattorinne ei osaa muuta kun valehdella kaikille, jopa omalle kansalleen. Miksi palvotte tätä valehtelevaa pikkumiestä? Kas siinäpä sitä onkin oikea hieno lähde...
🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664