Good morning. Ohayo. God morgon. ☕🥪
Hyvää huomenta
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rinssi hyvää huomenta. Oletkos sinä kielimiehiä ja paljon matkustellut kun noita ulkomaankielisiä laitat? Minä en ole käynyt kuin Kanarialla. ☕️🌍
Huomenta. Kyllä minä jonkin verran kieliä osaan. Matkustellakin haluaisin, mutta ei tule yksin lähdettyä. Olen nuorempana eksän kanssa käynyt joissakin kohteissa. ☕🥪🌎
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Kyllä minä jonkin verran kieliä osaan. Matkustellakin haluaisin, mutta ei tule yksin lähdettyä. Olen nuorempana eksän kanssa käynyt joissakin kohteissa. ☕🥪🌎
Ameriikoissa olis hauska käydä, ja vaikka Japanissa, ja safarilla. Näkis vähän mualimoa. Ehkä sitä joskus. ☕️🌍
Anonyymi kirjoitti:
Ameriikoissa olis hauska käydä, ja vaikka Japanissa, ja safarilla. Näkis vähän mualimoa. Ehkä sitä joskus. ☕️🌍
Kyllä. Olis mualimassa paljon näkemistä. 🌎☕
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä. Olis mualimassa paljon näkemistä. 🌎☕
Jos saan kainaloon sopivan neitosen, niin sen kanssa lähden.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jos saan kainaloon sopivan neitosen, niin sen kanssa lähden.
Jahas, no siitä sitten vaan ehtimään, kyllä mukava mies aina neitosen löytääpi. ☕️🌍
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, no siitä sitten vaan ehtimään, kyllä mukava mies aina neitosen löytääpi. ☕️🌍
En ole toistaiseksi onnistunut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole toistaiseksi onnistunut.
Njaa, missä lie vika sitten. Onko kriteerit kohillaan? Tiiä näistä, jos ei isoja vikoja ole kuitenkaan. ☕️🌍
Anonyymi kirjoitti:
Njaa, missä lie vika sitten. Onko kriteerit kohillaan? Tiiä näistä, jos ei isoja vikoja ole kuitenkaan. ☕️🌍
En jaksa kriteereistä keskustella ☕
- Anonyymi
Huomenta. Tänään vapaapäivä ja iloinen musiikki soi taustalla.
- Anonyymi
Huomenta☕🌴
Kaupassa pakko käydä. Kaikki kaapit tyhinä....
- Anonyymi
Hunaja on loppu🍯
Näin unta muurahaiskarhusta... Mitähän sekin tarkoitti? Autoin sitä syömään niitä muurahaisia.
- Anonyymi
Huomenta hyvää päivää palstan käyttäjille ja sulle!
Tsiisus kuinka tunnit vilistäneet☕️Hyvää huomenta sulle! Kyllä samaa katsoin itsekin, kun tuntuu että vasta heräsin ja nyt on jo kohta iltapäivä... Näin ne vapaat sitten mennä huristelee, eikä saa mitään aikaiseksi.☕️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää huomenta sulle! Kyllä samaa katsoin itsekin, kun tuntuu että vasta heräsin ja nyt on jo kohta iltapäivä... Näin ne vapaat sitten mennä huristelee, eikä saa mitään aikaiseksi.☕️
Niin on, sanos muuta. Oon touhottanut taas vaikka ja mitä monta tuntia. Väliin ois kiva kun toinenkin sais käyttää aivonystyröitä näihin. Ehkei niistä tulis kelvollisia ja joutuisin lähtökuoppaan. Kiltti kun oon jossain määrin ja luvattu mikä luvattu. Muista levätä vapailla. Palstalla osan aikaa ollessa saa muutakin ajateltavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, sanos muuta. Oon touhottanut taas vaikka ja mitä monta tuntia. Väliin ois kiva kun toinenkin sais käyttää aivonystyröitä näihin. Ehkei niistä tulis kelvollisia ja joutuisin lähtökuoppaan. Kiltti kun oon jossain määrin ja luvattu mikä luvattu. Muista levätä vapailla. Palstalla osan aikaa ollessa saa muutakin ajateltavaa.
Joo täytyy tosiaan levätä. Kuntoilemassa aion käydä myöskin ja siellä kaupassa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo täytyy tosiaan levätä. Kuntoilemassa aion käydä myöskin ja siellä kaupassa.
Mulla on onneksi tekemääni soppaa, niin ei ole kauppareissulle tänään tarvetta. Muistappa pittää silimät ja vuorovaikutustaidot esillä kulkeissasi 😋
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on onneksi tekemääni soppaa, niin ei ole kauppareissulle tänään tarvetta. Muistappa pittää silimät ja vuorovaikutustaidot esillä kulkeissasi 😋
Kauppareissut ovat yleesnsä, varmaan valtaosalla ihmisiä sellaisia missä ei paljon kontakteja muihin etenkään vieraisiin oteta. Ainahan muita voi silmäillä mutta juttuun tuskin pääsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251960- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822