Mitä etuja / haittoja on monoblock:ssa?
Etua; voi asentaa itse, vain pistorasia sisälle laitteen viereen.
Haittoja; isompi koko kuin pelkkä sisäyksikkö tavan ilpissä, seinään tarvitaan kaksi isonpaa reikää.
Monoblock vai tavallinen ILP
7
1265
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo näkee jokainen eli mikä on aloituksen pointti ?
- Anonyymi
Näkee tietenkin kun ne juuri kirjoitin. 👓
Mitä muita seikkoja on mahdollisesti huomioitava? 🔮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee tietenkin kun ne juuri kirjoitin. 👓
Mitä muita seikkoja on mahdollisesti huomioitava? 🔮Tuo trolli ei tainnut edes tietää mikä on monoblock, silti piti jotain mölistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo trolli ei tainnut edes tietää mikä on monoblock, silti piti jotain mölistä.
Minäkään en tiedä mikä on monoblock
- Anonyymi
Mulla on kengässä joku kokkare välillä. Sattuu varpaaseen ja pakko ottaa kenkä pois että saa tiputettua monoblokin pois. Sitten on taas kiva kävellä.
- Anonyymi
Juuri missään omakotitalossa ei ilmalämpöpumppua voi asentaa järkevästi niin että sisäyksikkö on ulkoseinässä. Siis monoblock on kuolleena syntynyt järjestelmä.
- Anonyymi
Olisitpa sinä syntynyt kuolleena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914