En tiennyt olevani "Anolainen" ennenkuin joku nettikuisaaja kertoi minulle. Olen asunut kymmenen vuotta Englannissa ja muutimme perheeni kanssa takaisin suomeen reilu vuosi sitten koronapandemian takia. En ole kerennyt seurata suomen politiikkaa juuri ollenkaan, mutta tiedän maailman menosta jonkinverran.
Totuus on siis "Anolainen"???
16
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos vielä kun autoit minua löytämään puolueeni
- Anonyymi
valta kuuluu kansalle-.
ps.
EU-valta eli CIA tekee tätä?:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17513455/vaivihkaisia-tapoja-joukkokiusata-jotka-opin-(myos-vak
seuranta
täsmähäirintä
katuteatterit
it-hakkeri jne rikokset
identiteetti eli henkilöllisyys-varkaudet
esiintyminen kohde-henkilönä
satanistinen pahahenkien käyttö uhria vastaan
huhut
nettikiusaaminen ja häirintä esim ylläpitojen kautta
lavastaminen eri asioihin
jne jne
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17593827/jarjettomat-poistot-ym-hairinta-on-mind-control-stanford-university-yliopiston-suomi24-han - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valta kuuluu kansalle-.
ps.
EU-valta eli CIA tekee tätä?:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17513455/vaivihkaisia-tapoja-joukkokiusata-jotka-opin-(myos-vak
seuranta
täsmähäirintä
katuteatterit
it-hakkeri jne rikokset
identiteetti eli henkilöllisyys-varkaudet
esiintyminen kohde-henkilönä
satanistinen pahahenkien käyttö uhria vastaan
huhut
nettikiusaaminen ja häirintä esim ylläpitojen kautta
lavastaminen eri asioihin
jne jne
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17593827/jarjettomat-poistot-ym-hairinta-on-mind-control-stanford-university-yliopiston-suomi24-hanHalla-Aho on NATO myyrä. Siksi VKK
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-Aho on NATO myyrä. Siksi VKK
Onnea vaaleihin katsotaan nouseeko teidän ääniprosentti yli 1% nyt kannatus on alle 1% teillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea vaaleihin katsotaan nouseeko teidän ääniprosentti yli 1% nyt kannatus on alle 1% teillä.
Tervetuloa voittajien tiimiin
- Anonyymi
täällä kirjotellaan mitänyt sylki suuhun sattuu tuomaan ilman minkäänlaista itsekritiikkiä
- Anonyymi
Jos olet anolainen, niin et kyllä tiedä maailman menosta yhtään mitään.
- Anonyymi
Tuo anoska asui oikeen englanissa tälläkertaa 10v hahahah buhahaha.
Täällä kuules riittää näitä ihmisiä, jotka väittävät vaikka mitä.
- Anonyymi
Tuossahan tuo totuus tuli julki. "Tiedät asioista jonkin verran", on juuri anolaisuutta.
- Anonyymi
Ja muutko eivät siis tiedä mitään?
- Anonyymi
Heheh. Sinä et ole Englantia nähnyt kuin korkeintaan kuvissa, pelle.
- Anonyymi
Halla-Aholainen homo satanistinatsi
- Anonyymi
Minä olen asunut 20 vuotta perseinen Bugginhamin palatsissa!
Ja siksi tiedän ihan kaikki maailman asiat. On nähty muutakin kuin Tallinnan lautta. - Anonyymi
Mee Ano pois täältä kirjoittamasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483