https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ammattikuljettaja-petri-lopettaa-tyot-jos-dieselin-hinta-ei-laske-on-kannattavampaa-olla-tyoton/8383344#gs.fwlysj
"Kauppisen työmatka on suuntaansa noin 50 kilometriä. Hänellä on henkilökohtaisessa käytössään dieselkäyttöinen Audi, joka kuluttaa noin 10 litraa dieseliä sadalla kilometrillä."
Kulutus 10litraa, ei sitten tullut mieleen vaihtaa vaikka Tojotan Aygoon, mutta ego taida kestää. Onko teissä audisteissa sellaisia joille audismi on elämäntapa, mm, vilkkuja säästellään ja ollaan ylipäänsä m...a tuolla liikenteessä.
Lopettiko se työnteon?
Anonyymi-ap
2
224
Vastaukset 2
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
Itselläni pahin työmatka oli noin 300km päivässä, siinä sai tankkailla ja huoltaa autoa liian usein, otinkin tuolloin loparit ja vaihdon firmaa, taisin autonkin vaihtaa sekään ei vienyt kuin 6litraa sadalla. On kyllä Keijossa jotain vikaa kun pitää elämänsä rakentaa 10l satasella kuluttavan auton varaan. Onko tämä taas näitä "minulla on oikeuksia" osaston juttuja, minulla on oikeus ajaa autolla johon minulla ei olisi oikeastaan varaa ja se on yhteiskunnan syytä, antakaa tukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522