Teen pienen paljastuksen.

Anonyymi-ap

En yleensä jaksa katua tai murehtia vanhoja mokailujani liikaa. Tiedän, ettei liika märehtiminen ole hyväksi mielelle ja olen sitä harrastanut jo ihan tarpeeksi nuorempana.

Yksi asia, jota kuitenkin kadun on se, että olen joskus ihastus- sekä suutuspäissäni kirjoitellut hyvin tunnistettavasti mm. tälle palstalle.
En kadu sitä siksi, että minut joku olisi tunnistanut tai ihastukseni ja kiukutteluni olisi paljastuneet kohteilleen.
Kadun sitä siksi, kun on olemassa riski, että viesteistäni itsensä tai minut tunnistaneet edelleen selailisi näitä palstoja kuvitellen ja tunnistellen muiden viestejä minun kirjoittamiksi.
Itsekin välillä sorrun viettämään täällä liikaa aikaa ja silloin alkaa helposti löytää yhteistä aivan vieraiden ihmisten jutuista. Sanavalinnoista, tilanteista, ihmissuhteista, jopa nimikin voi joskus osua kohdalleen. Ja jos kerran itsestäkin tuntuu, että tuo vieras juttuhan voisi aivan hyvin olla minun kirjoittamani niin samoinhan joku muu, joka tietäisi minun tänne joskus kirjoittaneen voisi luulla sitä minun kirjoittamakseni. Ja se olisi surullista, oli väärin tunnistettu viesti sitten rakkaudellinen tai jotain ilkeää.
Uskon silti, että tämäkin palsta on tarpeellinen tuntemusten purkamiseen, oli ne sitten hyviä tai huonoja. Kunpa vaan useampi muistaisi, että on hyvin, hyvin epätodennäköistä, että se yhden tai jopa useamman omaan elämään osuvan tunnisteen sisältämä viesti olisi kirjoitettu juuri sinulle.

Ps. Tämä viesti ei sisältänyt tarkoituksellisia tunnisteita.

18

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahah, sut on helppo tunnistaa, hahah.

RakastavaSotilas

• Anonyymi

Tiedätko että teksti voisi olla täysin myös minun kirjottamani että nyt ei paltatrolit olekaan enää kohta varnoja kuka tämän takana on...
        Ajattelen palstasta samoin kun sinä tunteiden purkua kirjoittaen ei muuta arvoa tällä paltalla...
        Kiitos ettö kerroit että onbtoinenkin jörkevä jossakin lukemassa tätä palstaa..
        Minulle palzta on ollut avuksi tunteiden purussa kun ei oikein ole ketään kuuntelenassa muuten...
        Ja etenpäin on kuljettava 😊😎

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedätko että teksti voisi olla täysin myös minun kirjottamani että nyt ei paltatrolit olekaan enää kohta varnoja kuka tämän takana on...
        Ajattelen palstasta samoin kun sinä tunteiden purkua kirjoittaen ei muuta arvoa tällä paltalla...
        Kiitos ettö kerroit että onbtoinenkin jörkevä jossakin lukemassa tätä palstaa..
        Minulle palzta on ollut avuksi tunteiden purussa kun ei oikein ole ketään kuuntelenassa muuten...
        Ja etenpäin on kuljettava 😊😎

oletpas kaauhean anomuumi

• Anonyymi

Okei, no tästä lähtien itse vaan vahvalla tunnistuksella. Lupaan. Tämän jälkeen siis.

• Anonyymi

Itsestäänselvää on.

• Anonyymi

Minullekin on käynyt näin

• Anonyymi

Mitä se haittaa eipä haittaa kun ei kukaan tunnista täällä.

• Anonyymi

Mutta kuka tahansa voi loukkaantua ja pahastua, jos käy herkillä. Ajattelin tuota itsekin eilen sattumalta, miten palon mielipahaa voi joskus tuntea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kuka tahansa voi loukkaantua ja pahastua, jos käy herkillä. Ajattelin tuota itsekin eilen sattumalta, miten palon mielipahaa voi joskus tuntea.

Miten joku voi suuttua siitä jos kaipaa vain omaa kaivattuaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko jotta näin että kaikilla ei ole siinäkään ihan suaave tyyli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko jotta näin että kaikilla ei ole siinäkään ihan suaave tyyli.

Kun viinmies astuu kehiin, on tukassa enemmän Soavee kun laki sallii. Ja se saa ne naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täällä ny Yllättävän monikin suuttuu mistä sattuu

• Anonyymi

Tiedetään Jaska. Mutta ei ymmärretä.

• Anonyymi

Täällä on hyvin monta, esimerkin kaltaista tunnistajaa.

• Anonyymi

Sitä siitä seuraa, kun käyttää anonyymiä keskustelupalstaa tunteidensa vuodatuskanavana. Päiväkirjakin on keksitty. Tosin jos tarvitsee tekemisilleen yleisön ja huomiota, on otettava riski, että seuraukset ovat arvaamattomat, jotka näkyvät todellisessa elämässä.

Pidä mielessä, että kaikkien tunteidesi kohteet ovat todellisia ihmisiä, joihin tekosi vaikuttavat. Internetin keskustelupalstalla on helppo huudella nimimerkinkin takaa ja saada hetkellinen tyydytys, mutta kaikesta jää jälki. Ihmisten väliset ristiriidat eivät ratkea omassa päässä murehtimalla, vaan pahimmassa tapauksessa paisuvat paljon suuremmiksi suhteessa alkuperäiseen ongelmaan. Selvitä asiasi todellisessa elämässä.

• Anonyymi

Tässäkin kommentissa on hieman katkera sävy, mutta onneksi on tällainen palsta jossa sen purkaminen on mahdollista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässäkin kommentissa on hieman katkera sävy, mutta onneksi on tällainen palsta jossa sen purkaminen on mahdollista!

Sairas ja vastuuton ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairas ja vastuuton ihminen

Pidettiin mielessä, että kuitenkin ihminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10081
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3365
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3123
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2169
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      115
      2126
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1356
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe