Jatkuva kutina

Anonyymi-ap

Eli joo sellaista olisi että peräreikä kutisee jatkuvasti, olen hunajalla yrittänyt saada sitä rauhoittumaan.

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juttu on alkoholi-palstalla, niin kannattaisikohan miettiä alkon käyttöä, se kun tuppaa löysentämään suoliston sisältöä ja sit tulee ripulia, joka ei tee peräaukolle hyvää, iho voi mennä rikki, ja se kutiaa.

Äläkä missään nimessä rapsuttele, tai pese ainakin heti sen jälkeen kädet hyvin, myös kynnenaluset......(heheh)

Oikeesti, apteekista saa voidetta, joka rauhottaa ihoa myös peräreiän ympäriltä, se voisi auttaa myös siihen kutinaan. Ihan tavallinen ihoöljykin auttaa, ja sitä saa apteekista ilman reseptiä.

Mietin kyllä, oliko aloitus kirjoitettu huumorimielellä, mutta ongelma on ainakin ihan mahdollisesti oikea, joten asiallisesti vastasin.

• Anonyymi

Haudo reikää ja ympärystä haalealla vedellä, kuivaa hyvin ja sivele Bepanthen-salvaa. Saa apteekista. Myös vauvatalkki voi auttaa. Älä hinkkaa liikaa vessapaperilla sitä.

• Anonyymi

Kun olet voidellut sitä hunajalla,niin pyydä joku samaa sukupuoltaoleva nuolemaan sitä viilennetyllä kielellä,-pitäisi auttaa..

• Anonyymi

Tavallisesti syynä on kosteus ja sienitulehdus. Hunaja taitaa pahentaa asiaa.

Jos sinulla on mahdollisuus, tunge tamponi takapuoleesi tai rullaa vessapaperia tai pumpulia ja tunge sisään. Se antaa alueelle aikaa kuivaa ja tekee hiukan kipeää, ettei kutita. Varmaan jo seuraavana päivänä tuntuu paremmalta.

Voit voidella ensin vaselilla, niin menee helpommin sisään.

• Anonyymi

Hunajasta on sokeria joka voi tehdä kutinan pahemmaksi riippuen siitä jos on jonkunlaista sientä kehittynyt peräaukkoon .
        Apteekista saa näihin vaivoihin sopivaa salvaa, öljykatastrofin ei sovi kaikille liioin

• Anonyymi

Siinä raavas mies tai nainen haluaa naurattaa persreikä ongelmillaan, mutta ajattelin että voi olla kihomatoja joten kipin kapin apteekkiin.

• Anonyymi

Lääkärit natseja eikä rahaa yksityiseen
      Lääkärit ei kirjoita reseptiä, kun kerran kävin hakemassa
      omin päin lääkkeet,,,
      Kiljua kanistereissa puoleksi viikkoa ruokaa senkään vertaa
      alkaa oikeasti ahistamaan täällä Maikkulassa lusmuilu
      olen sentään ylioppilas ja viiltävän älykäs ja syntymästä nero
      pelaan vain mestareita vastaan. seuraavaa siirtoani ei peltolan seriffi arvaa
      kärpäsiä päässyt taas korvien väliin kun surisee oudosti tai alakerran naapurilla jäänyt patteri päälle..

• Anonyymi

Feikit luulevat toisiaan aidoksi. Ikuinen noidankehä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe