Teet ne työsi etkä vain esitä tekeväs! Kahvitauko loppuu nyt.
"pupu" nyt heti töihin!
24
180
Vastaukset
- Anonyymi
Hö edes juo kahvia
- Anonyymi
"pupu" 🐰 juo kahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pupu" 🐰 juo kahvia
Niinpä. Nyt just juon. Ja kun näin tän aloituksen ekaa kertaa xD
- Anonyymi
Pitäisit "pupu" 🐰 sen puolia kuka sinulle on hyvä, mutta ei susta oo siihenkään. "pupu" 🐰
hhhhuora
- Anonyymi
Nää saa olla Mode ei puutu mitenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vain totuuksia. Ja joskus totuus on täynnä rumia rumia törkysanoja.
- Anonyymi
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣Pilkka, se osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Sanoo joku J mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
Mode se on mun ystävä. Toisin kun "pupu" 🐰 se on mun "ystävä".
- Anonyymi
Tämä pupu loikoilen vielä sängyssä.🐇
Kivaa päivää sinulle mied 👨 - Anonyymi
"pupu" 🐰 kyllähän sinä tiedät että minun aloittama sana pääsi telkkariin. Minä kun vaan olen tälläinen vaikutusta aikaan saava. Ja "pupu" 🐰 mä annan anteeksi, mutta mä en unohda.
- Anonyymi
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
Älä nyt kaikille paljasta että olet stalkkeri.
- Anonyymi
"pupu" 🐰 ne on mun aamupala, päivällinen ja iltapala. Terveisin virta🦊
- Anonyymi
Ollu jo puolen vuoden kahvitauko kohta sairasloman muodossa tosin mu ei voi minkään ny just tähän hätään josko sitä jo ensi kuusta pääsis töihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk635454Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6103542SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842929Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872759"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241381Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141341Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183938