Teet ne työsi etkä vain esitä tekeväs! Kahvitauko loppuu nyt.
"pupu" nyt heti töihin!
24
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hö edes juo kahvia
- Anonyymi
"pupu" 🐰 juo kahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pupu" 🐰 juo kahvia
Niinpä. Nyt just juon. Ja kun näin tän aloituksen ekaa kertaa xD
- Anonyymi
Pitäisit "pupu" 🐰 sen puolia kuka sinulle on hyvä, mutta ei susta oo siihenkään. "pupu" 🐰
hhhhuora
- Anonyymi
Nää saa olla Mode ei puutu mitenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vain totuuksia. Ja joskus totuus on täynnä rumia rumia törkysanoja.
- Anonyymi
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣Pilkka, se osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Sanoo joku J mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
Mode se on mun ystävä. Toisin kun "pupu" 🐰 se on mun "ystävä".
- Anonyymi
Tämä pupu loikoilen vielä sängyssä.🐇
Kivaa päivää sinulle mied 👨 - Anonyymi
"pupu" 🐰 kyllähän sinä tiedät että minun aloittama sana pääsi telkkariin. Minä kun vaan olen tälläinen vaikutusta aikaan saava. Ja "pupu" 🐰 mä annan anteeksi, mutta mä en unohda.
- Anonyymi
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
Älä nyt kaikille paljasta että olet stalkkeri.
- Anonyymi
"pupu" 🐰 ne on mun aamupala, päivällinen ja iltapala. Terveisin virta🦊
- Anonyymi
Ollu jo puolen vuoden kahvitauko kohta sairasloman muodossa tosin mu ei voi minkään ny just tähän hätään josko sitä jo ensi kuusta pääsis töihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17410168Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523425Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493163- 642835
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032189- 1162163
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251993Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671608Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221386Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121356