Teet ne työsi etkä vain esitä tekeväs! Kahvitauko loppuu nyt.
"pupu" nyt heti töihin!
24
192
Vastaukset
- Anonyymi
Hö edes juo kahvia
- Anonyymi
"pupu" 🐰 juo kahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pupu" 🐰 juo kahvia
Niinpä. Nyt just juon. Ja kun näin tän aloituksen ekaa kertaa xD
- Anonyymi
Pitäisit "pupu" 🐰 sen puolia kuka sinulle on hyvä, mutta ei susta oo siihenkään. "pupu" 🐰
hhhhuora
- Anonyymi
Nää saa olla Mode ei puutu mitenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää saa olla Mode ei puutu mitenkään!
Tässä on vain totuuksia. Ja joskus totuus on täynnä rumia rumia törkysanoja.
- Anonyymi
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣Pilkka, se osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Sanoo joku J mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää saa olla Mode ei puutu mitenkään!
Mode tykkää vähän huorittthelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
Mode se on mun ystävä. Toisin kun "pupu" 🐰 se on mun "ystävä".
- Anonyymi
Tämä pupu loikoilen vielä sängyssä.🐇
Kivaa päivää sinulle mied 👨 - Anonyymi
"pupu" 🐰 kyllähän sinä tiedät että minun aloittama sana pääsi telkkariin. Minä kun vaan olen tälläinen vaikutusta aikaan saava. Ja "pupu" 🐰 mä annan anteeksi, mutta mä en unohda.
- Anonyymi
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
Älä nyt kaikille paljasta että olet stalkkeri.
- Anonyymi
"pupu" 🐰 ne on mun aamupala, päivällinen ja iltapala. Terveisin virta🦊
- Anonyymi
Ollu jo puolen vuoden kahvitauko kohta sairasloman muodossa tosin mu ei voi minkään ny just tähän hätään josko sitä jo ensi kuusta pääsis töihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402