Teet ne työsi etkä vain esitä tekeväs! Kahvitauko loppuu nyt.
"pupu" nyt heti töihin!
24
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hö edes juo kahvia
- Anonyymi
"pupu" 🐰 juo kahvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pupu" 🐰 juo kahvia
Niinpä. Nyt just juon. Ja kun näin tän aloituksen ekaa kertaa xD
- Anonyymi
Pitäisit "pupu" 🐰 sen puolia kuka sinulle on hyvä, mutta ei susta oo siihenkään. "pupu" 🐰
hhhhuora
- Anonyymi
Nää saa olla Mode ei puutu mitenkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on vain totuuksia. Ja joskus totuus on täynnä rumia rumia törkysanoja.
- Anonyymi
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juupa juu. Pikemminkin päinvastoin.
Jos joku luuli että suostun johonkin palstanaimisiin oikean elämän kustannuksella niin harhaan osui. 🤣Pilkka, se osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Sanoo joku J mies😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mode tykkää vähän huorittthelusta
Mode se on mun ystävä. Toisin kun "pupu" 🐰 se on mun "ystävä".
- Anonyymi
Tämä pupu loikoilen vielä sängyssä.🐇
Kivaa päivää sinulle mied 👨 - Anonyymi
"pupu" 🐰 kyllähän sinä tiedät että minun aloittama sana pääsi telkkariin. Minä kun vaan olen tälläinen vaikutusta aikaan saava. Ja "pupu" 🐰 mä annan anteeksi, mutta mä en unohda.
- Anonyymi
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi noinpäin kuin se että unohtaisit mutta sitten jostain muistuisi mieleen ja tajuaisit ettet ole antanut anteeksi. ☺️
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää antaa anteeksi koska kostaja hoitaa loput. Lets go dancing. Yes yes. Time for some dark my friend.
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaimellisesti just jotain tollasta odotinkin.
Älä nyt kaikille paljasta että olet stalkkeri.
- Anonyymi
"pupu" 🐰 ne on mun aamupala, päivällinen ja iltapala. Terveisin virta🦊
- Anonyymi
Ollu jo puolen vuoden kahvitauko kohta sairasloman muodossa tosin mu ei voi minkään ny just tähän hätään josko sitä jo ensi kuusta pääsis töihi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001