Mulla on se ongelma, että huomaan jatkuvasti ympärilläni ihania naisia. Kaupassa, lenkkipolulla yms. Nyt eräässä urheiluharrastuksessa kipinät sinkoilee. Oon yrittänyt erota omasta naisesta jo pitkään, mutta lasten/yhteisen omaisuuden takia se on turhan hankalaa. Olen hänelle puhunut tästä ongelmastani, mutta siitä huolimatta hän haluaa jatkaa kanssani. Mielestäni se ei ole oikein minua eikä puolisoani kohtaan. Helppo sanoa, että erotkaa, tilanne on kuitenkin hankala ja minulla on vielä tunteita puolisoani kohtaan (ei romanttisia, mutta tunteita kuitenkin). En haluaisi pettääkkään, mutta onko se ainaoa vaihtoehto? Seksiäkin tekisi mieli aj se puoli on täysin kuollutta nykyisessä suhteessa. Arki on hyvää, mutta se ei mielestäni riitä.
T: petturisikamies
Ihastuminen muihin kuin omaan puolisoon
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Et osaa erota ihan itseksesi?
- Anonyymi
Siis tämä! Lapsetkin tajuaa ettei vanhemmilla ole keskenään kaikki hyvin, te annatte heille tulevaisuuteen parisuhteesta mallin. Onko se hyvä malli että suhteessa kuuluu olla onneton ja pitää vaan sietää hamaan kuolemaan asti kun elämä on lipunut ohi? Sitä elämääkö toivotte omille lapsillenne?
- Anonyymi
No varmaan sillä sun naisellakin on omat kuvionsa, jos kerta seksiäkään teillä ei ole. Kyllä normaalilla ihmisellä on haluja seksiin ja romantiikkaan. Hölmöä kuitenkin on mennä kertomaan tuosta toiselle, ei se ainakaan paranna tilannetta paitsi jos avoin suhde on vaihtoehto. Varmaan se ero kuitenkin ois viisaampaa kaikkien kannalta kun roikkuminen huonossa suhteessa.
- Anonyymi
Minkälaisia ovat romanttiset tunteet? Esimerkkien avulla, kiitos.
- Anonyymi
Jos ei seksi suju ja nainen ei sun yrityksistä huolimatta halua yrittää edes ymmärtää muita vaihtoehtoja kuten sopuisaa eroa ni Eipä sulla oikeastaan taida muuta vaihtoehtoa olla jätät lapset vaimolle hoitoon ja etsit suhteen siihen sivuun melko varmasti löytyy nainen joka on joko samassa tilanteessa tai muuten valmis suhteeseen sun kanssa kerrot vain omasta tilanteestasi ni ei toinen odota mitään turhaan niinsanotusti
- Anonyymi
Olen nainen ja minulla sama ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185