Ei ole kuulunut vieläkään Sipilän julkista anteeksipyyntöä Keskustapuolueelle aiheuttamastaan totaalituhosta. Romautti kannatuksemme alle puoleen, eikä kurja pyydä edes anteeksi.
Sipilän anteeksipyyntöä odotetaan
18
61
Vastaukset
- Anonyymi
Rehula?
- Anonyymi
Ei pohjalainen Leso insinööri mitään anteeksi pyydä, menee piiloon ja jatkaa siltäkin vittuilua. Vastuun pakoilijoita koko lahko.
- Anonyymi
Keskustakannattaja sentään ymmärsivät että puole petti. Toista on Kokoomuksen ja Persun kannattajat, kulkevat kuin pässitnasunpäässä.
- Anonyymi
Talutuskuvat pitäisi katsoa uudelleen arvioivin silmin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009142706.html
- Anonyymi
Sipilä on naiivi. Twitterin kuvassa aikuinen matu jallittaa typerystä kertomalla olevansa lapsi
Tynkkynen pääsi eduskuntaan ja pudotti Sipilän pois politiikasta
https://twitter.com/sebastiantyne/status/1122152497869729792- Anonyymi
Äänestän ps
- Anonyymi
eikös se mitalin saanut? omilta
- Anonyymi
Sipilän tulee kustantaa miljoonistaan pohjanmaan raiskattujen alaikäisten tyttöjen terapia.
Ilman sipilän kutsumia vuokralaisia näitä julmuuksia ei olisi tapahtunut!! - Anonyymi
soinikaan ei uskaltanuy asiaa kysyä
SoS - Anonyymi
Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin
- Anonyymi
Taitaapa ehtiä Saarikko pyytämään anteeksi tulevaa vaalitappiota ennen Sipilää.
- Anonyymi
Tuhoojat eivät yleensä pyydä anteeksi kuten Hitler, Putin.. koska eivät ymmärrä tekojaan
- Anonyymi
Stalin suurin tuhoaja.
- Anonyymi
Minä olen se se Juhan Vispilä ja minä pyydän nyt anteeksi. Nyt se on tehty, kyllä helepotti.
- Anonyymi
Kerro minulle montako kansanedustajapaikkaa Sipilän toiminta "söi"
Monta keskustalaista naista/miestä joutui pois MUKAMAS Sipilän vuoksi.- Anonyymi
Kd soini vie uskovaiset kepulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kd soini vie uskovaiset kepulta
Millä takin asennolla Soini meinaa palata?
- Anonyymi
Sipilä tuhosi suomen ja kruunasi matuloisilla tuhon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887