Ei ole kuulunut vieläkään Sipilän julkista anteeksipyyntöä Keskustapuolueelle aiheuttamastaan totaalituhosta. Romautti kannatuksemme alle puoleen, eikä kurja pyydä edes anteeksi.
Sipilän anteeksipyyntöä odotetaan
18
70
Vastaukset
- Anonyymi
Rehula?
- Anonyymi
Ei pohjalainen Leso insinööri mitään anteeksi pyydä, menee piiloon ja jatkaa siltäkin vittuilua. Vastuun pakoilijoita koko lahko.
- Anonyymi
Keskustakannattaja sentään ymmärsivät että puole petti. Toista on Kokoomuksen ja Persun kannattajat, kulkevat kuin pässitnasunpäässä.
- Anonyymi
Talutuskuvat pitäisi katsoa uudelleen arvioivin silmin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009142706.html
- Anonyymi
Sipilä on naiivi. Twitterin kuvassa aikuinen matu jallittaa typerystä kertomalla olevansa lapsi
Tynkkynen pääsi eduskuntaan ja pudotti Sipilän pois politiikasta
https://twitter.com/sebastiantyne/status/1122152497869729792- Anonyymi
Äänestän ps
- Anonyymi
eikös se mitalin saanut? omilta
- Anonyymi
Sipilän tulee kustantaa miljoonistaan pohjanmaan raiskattujen alaikäisten tyttöjen terapia.
Ilman sipilän kutsumia vuokralaisia näitä julmuuksia ei olisi tapahtunut!! - Anonyymi
soinikaan ei uskaltanuy asiaa kysyä
SoS - Anonyymi
Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin
- Anonyymi
Taitaapa ehtiä Saarikko pyytämään anteeksi tulevaa vaalitappiota ennen Sipilää.
- Anonyymi
Tuhoojat eivät yleensä pyydä anteeksi kuten Hitler, Putin.. koska eivät ymmärrä tekojaan
- Anonyymi
Stalin suurin tuhoaja.
- Anonyymi
Minä olen se se Juhan Vispilä ja minä pyydän nyt anteeksi. Nyt se on tehty, kyllä helepotti.
- Anonyymi
Kerro minulle montako kansanedustajapaikkaa Sipilän toiminta "söi"
Monta keskustalaista naista/miestä joutui pois MUKAMAS Sipilän vuoksi.- Anonyymi
Kd soini vie uskovaiset kepulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kd soini vie uskovaiset kepulta
Millä takin asennolla Soini meinaa palata?
- Anonyymi
Sipilä tuhosi suomen ja kruunasi matuloisilla tuhon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816