Ei ole kuulunut vieläkään Sipilän julkista anteeksipyyntöä Keskustapuolueelle aiheuttamastaan totaalituhosta. Romautti kannatuksemme alle puoleen, eikä kurja pyydä edes anteeksi.
Sipilän anteeksipyyntöä odotetaan
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Rehula?
- Anonyymi
Ei pohjalainen Leso insinööri mitään anteeksi pyydä, menee piiloon ja jatkaa siltäkin vittuilua. Vastuun pakoilijoita koko lahko.
- Anonyymi
Keskustakannattaja sentään ymmärsivät että puole petti. Toista on Kokoomuksen ja Persun kannattajat, kulkevat kuin pässitnasunpäässä.
- Anonyymi
Talutuskuvat pitäisi katsoa uudelleen arvioivin silmin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009142706.html
- Anonyymi
Sipilä on naiivi. Twitterin kuvassa aikuinen matu jallittaa typerystä kertomalla olevansa lapsi
Tynkkynen pääsi eduskuntaan ja pudotti Sipilän pois politiikasta
https://twitter.com/sebastiantyne/status/1122152497869729792- Anonyymi
Äänestän ps
- Anonyymi
eikös se mitalin saanut? omilta
- Anonyymi
Sipilän tulee kustantaa miljoonistaan pohjanmaan raiskattujen alaikäisten tyttöjen terapia.
Ilman sipilän kutsumia vuokralaisia näitä julmuuksia ei olisi tapahtunut!! - Anonyymi
soinikaan ei uskaltanuy asiaa kysyä
SoS - Anonyymi
Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin
- Anonyymi
Taitaapa ehtiä Saarikko pyytämään anteeksi tulevaa vaalitappiota ennen Sipilää.
- Anonyymi
Tuhoojat eivät yleensä pyydä anteeksi kuten Hitler, Putin.. koska eivät ymmärrä tekojaan
- Anonyymi
Stalin suurin tuhoaja.
- Anonyymi
Minä olen se se Juhan Vispilä ja minä pyydän nyt anteeksi. Nyt se on tehty, kyllä helepotti.
- Anonyymi
Kerro minulle montako kansanedustajapaikkaa Sipilän toiminta "söi"
Monta keskustalaista naista/miestä joutui pois MUKAMAS Sipilän vuoksi.- Anonyymi
Kd soini vie uskovaiset kepulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kd soini vie uskovaiset kepulta
Millä takin asennolla Soini meinaa palata?
- Anonyymi
Sipilä tuhosi suomen ja kruunasi matuloisilla tuhon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772