Sipilän anteeksipyyntöä odotetaan

Ei ole kuulunut vieläkään Sipilän julkista anteeksipyyntöä Keskustapuolueelle aiheuttamastaan totaalituhosta. Romautti kannatuksemme alle puoleen, eikä kurja pyydä edes anteeksi.
1895
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Rehula?

Äänestä

Ei pohjalainen Leso insinööri mitään anteeksi pyydä, menee piiloon ja jatkaa siltäkin vittuilua. Vastuun pakoilijoita koko lahko.

Äänestä

Keskustakannattaja sentään ymmärsivät että puole petti. Toista on Kokoomuksen ja Persun kannattajat, kulkevat kuin pässitnasunpäässä.

Äänestä
  • Äänestän ps

Äänestä

eikös se mitalin saanut? omilta

Äänestä

Sipilän tulee kustantaa miljoonistaan pohjanmaan raiskattujen alaikäisten tyttöjen terapia.
Ilman sipilän kutsumia vuokralaisia näitä julmuuksia ei olisi tapahtunut!!

Äänestä

soinikaan ei uskaltanuy asiaa kysyä
SoS

Äänestä

Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin

Äänestä

Taitaapa ehtiä Saarikko pyytämään anteeksi tulevaa vaalitappiota ennen Sipilää.

Äänestä

Tuhoojat eivät yleensä pyydä anteeksi kuten Hitler, Putin.. koska eivät ymmärrä tekojaan

Äänestä

Stalin suurin tuhoaja.

Äänestä

Minä olen se se Juhan Vispilä ja minä pyydän nyt anteeksi. Nyt se on tehty, kyllä helepotti.

Äänestä

Kerro minulle montako kansanedustajapaikkaa Sipilän toiminta "söi"

Monta keskustalaista naista/miestä joutui pois MUKAMAS Sipilän vuoksi.

Äänestä
  • Kd soini vie uskovaiset kepulta

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Kd soini vie uskovaiset kepulta

Millä takin asennolla Soini meinaa palata?

Äänestä

Sipilä tuhosi suomen ja kruunasi matuloisilla tuhon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Ei ole kuulunut vieläkään Sipilän julkista anteeksipyyntöä Keskustapuolueelle aiheuttamastaan totaalituhosta. Romautti kannatuksemme alle puoleen, eikä kurja pyydä edes anteeksi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu