Saako peugeotista vikavalot poistettua itse?

Anonyymi-ap

jatkuvasti palaa usea valo päällä

häikäisee vielä tuo heijastuksen kautta tuulilasista pimeällä

20

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aja mereen se paska

      pösö on vikapesä

      • Anonyymi

        Äläs nyt. Menee meri vaan pilalle jos niin tekee.


    • Anonyymi

      Provoilija jaksaa yrittää...

    • Anonyymi

      Irroita akku. Johan loppuu vikavalojen loiste. Käytä autoa vaikka kompostorina tahi kakkahuussina 😀

      • Anonyymi

        Ei vika
        Ominaisuus kaikissa rannsaklisiasa kun ei toinmi

        Esim ydinvoimalat


    • Anonyymi

      Asenna niitten päälle suomitarroja?

    • Anonyymi

      eikö mene katsastuksesta läpi?

      pörhölle ja muutama tonni likoon -kyllä onnistuu

    • Anonyymi

      Akku irti. Heti. Loppuu vikavalojen palamiset. Tämä on hyvä neuvo kokeneelta autoilijalta.

      • Anonyymi

        Et ole sitten katsonut, mistä syystä auto on vikavalon sytyttänyt, ja vaikka korjaisit sen vian.Jos et itse osaa, vie se korjaamolle.


    • Anonyymi

      jokeen ajamalla sammuu romu

      • Anonyymi

        Ei näin. Menee joki vaan pilalle jos niin tekee.


    • Anonyymi

      pätee sama kuin VW konsernin autoista

      Älä osta

    • Anonyymi

      tietää kallista remppaa kun valo näkyy-koettu on

    • Anonyymi

      on ja pysyy kuten VWaudeissa

    • Anonyymi

      Ranskalaisia ei kannata ostaa, kuin grilliltä. Ja joulukuusi puukauppiaalta.

    • Anonyymi

      tee sama kuin kaasuputkille meressä

    • Anonyymi

      Saa tietenkin ! Ruuvimeisselin terävämpi pää palavan valon päälle ja terävä napautus vasaralla meisseliin . Toimii kaikissa merkeissä .

      • Anonyymi

        Katsastuksessa ei vaan tykätä tuosta toimenpiteestä, mutta on olemassa parempikin vaihtoehto.
        Ota ensin valokuva vikavalottomasta mittarista. Vie se sitten kloonattavaksi jollekin tarravelholle, ja teetä siitä tarra, jonka liimaat sitten sen oikean mittariston päälle. Silloin ei katsurikaan tajua, että mittari, jota se tuijottaa, ei olekaan se oikea, vaan pelkkä tarra! 😆


    • Anonyymi

      Nollailee pois vaan, ja jos pomppii yhtenään esiin uudestaan niin silloin lienee jotain oikeaa vikaa, joka pitää korjata.

    • Anonyymi

      Tuo OBD järjestelmä on mahtava. Se antaa hyvät viitteet viasta. Koodit voi katsoa vaikka kännykällä, eikä maksa paljoa. Viimeisin vika omassa kikottimessa edellytti vain löystyneen anturin ruuvin kiristämistä. Kokeilin vielä, että jos vika korjataan, niin muutaman ajokerran jälkeen tuo vikavalo sammuu itsekseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe