Voitaisiinko joku kaunis päivä tutustua?
Melkein naapuriin.
52
3520
Vastaukset
- Anonyymi
Et kai luule sopivasi täällä palstalla? Miten kehtaat IRL tavata mikäli täällä keskustelet?
- Anonyymi
Tutustutaan vaan 🤗
Mitä.ihmettä ? Miten? Missä? Kuka? Koska? Nainen? Samanlainen? 😅
- Anonyymi
Tule jonain kauniina päivänä vastaan niin tutustutaan.
- Anonyymi
Kun vain tietäisi missä liikut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vain tietäisi missä liikut.
Etköhän sinä tiedä 🤔
- Anonyymi
Kyllä mulle sopii😊
- Anonyymi
Jos oot se komea pitkä tumma mies, niin ehdottomasti 😘
- Anonyymi
Olen yksi monista tummahiuksisista, mutten tumma kummiskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt oli salaperäistä.
- Anonyymi
No olen !!ja sinä olet se kaunis asiakaspalvelija.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummahiuksinen, mutta ei pitkä, ovat ihania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vaalea nainen työskentelee Espoossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kalpea kylläkin olet. Ei ole aurinko kesälläkään tarttunut kun majailet vaan kotonas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup.
Olen se melkein naapurista joka ensiksi kirjoitti sillä nikillä mutta sitten tuli niitä matkijanärhiä sekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kalpea kylläkin olet. Ei ole aurinko kesälläkään tarttunut kun majailet vaan kotonas.
Olen saikulla edelleen.. minkä mä tälle voin😒
- Anonyymi
Jos tarkoitat seksiä, niin sopiihan se.
- Anonyymi
En tiedä seksistä
Ei oo haluja
Jospa niitäkin joskus
- Anonyymi
Kiima kasvaa kohti vuoden vaihetta h mm
- Anonyymi
Voitais ❤️
Naiselta >Miehelle - Anonyymi
Pitääkö matkia melkein naapuriin viestillä.? Ei ole mulle kuitenkaan joka sen aloitti. Keksi joku toinen vaikka työpaikkaromanssit.
- Anonyymi
Melkein työpaikkaromanssit. Olisko se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein työpaikkaromanssit. Olisko se?
No ihan sama. Espoossa työskentelevästä naisesta on kyse. A
- Anonyymi
Istunto päättyy tähän
- Anonyymi
Joo ei kannata istuu liikaa.
- Anonyymi
Ei! Mikän ei ole inhottavampaa kuin sama kerrostalo.Sama rappu kerto ihastus kaljassa pihapiiri.Leskimies vähän yli 70v. Ja eronnut akaton mies alle 60v. Eivät tiedä lähestymiskultturia vaan panetta tarttisaada sala seksiä ettei aikuiset lapset saa tietä toinen mulla seisoo,kun näekin sut. Kun torju vihasesti raivoo perän: Tollasta vanhaa ämää en huolisikaa känissä.Sama joku kerho perän juoksee 55v mies hei koska keität kahvia mulle.Jurihan kerho kahvit juotin.Kun vaimo kotona olisi puhtalla motivilla sanonut.Hei tule meille kahville,tutustut vaimo.Oli nainen nuor tai vanha EI OLE VAPAATA RISTAA ,VAIKKA ASUISI YKSIN. Terv. vanha ämmä Helsinki 94..
- Anonyymi
Oletko se silmälasipäinen kyttääjä. En ole kiinnostunut. Olen sen selvästi näyttänyt.
- Anonyymi
Silmälasipäisiä on monta ja sitten on vielä niitä piilolinssiläisiä.
- Anonyymi
Ehkä voitaisiin vkl?
- Anonyymi
Joo sopii.
- Anonyymi
Ei, mieleni on hommissa sateisinakin hetkinä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3541baca-7767-49bb-a143-71d097df5116
- Anonyymi
Jos olet se ihanan muodokas H niin tahtoisin tutustua lähemmin. Huomasin ikkunassa valkoiset liivit ja tumma paita, ihana muodollisesti ja muutenkin.
- Anonyymi
Melkein naapuriin
Minä se olen mutta en tiedä oletko se sinä mutta jos olisit niin ainahan sitä voisi tutustua, siis vaihtaa ajatuksia.- Anonyymi
Ootko siinä autokaupassa?
- Anonyymi
Tänään taas ihana H olit ikkunassa ja mustat liivit meni paidan alle piilottelemaan. Tutustuisin mieluusti lähemminkin sinuun.
- Anonyymi
Mihin H viittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin H viittaa?
Ihanan etunimen ekaan kirjaimeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan etunimen ekaan kirjaimeen
Heluna ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heluna ?
Melkein
- Anonyymi
Tää on tätä nykyajan tyhjänpäiväisyyttä, ennenmuinoin sentään kehdattiin käydä lainailemassa kahvia tai sokeria tai jotain siltä naapurilta.
Olisko ideaa? - Anonyymi
Joo voidaan todellakin! Jos olet se melkein naapuri, kun törmättiin jokunen viikko sitten paikallisessa ja todettiin et ollaan melkein naapureita. Olenkin miettynyt mistä sut löytäisi? :)
- Anonyymi
Kumpaa sukupuolta edustat, riippuu siitä. Ja siitäkin kuka olet.
🧙♀️ - Anonyymi
Jätä melkein naapuri ja naapurit rauhaan olit mies tai nainen.Mikään ei ole ahdistavampaa jos lähestyy. Jokaisella on elämä.Välttämättä ei koko seutu puhu asioistaan juorukeloille,Kamalaa on silloin kuin lähestyy melkein naapuriin.Kotirauha, talo rauha,kerostalo piha rauha on oltava kaiken ikäisillä miehillä ja NAISLLA!itä-Helsinki 20.2.23.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa!
- Anonyymi
Kaua tossakii menee et melkein naapurii ihastuu..
- Anonyymi
Ei voida tutustua. Kuka sinä ap edes olet?
- Anonyymi
Miksi kukaan kertoisi täällä kuka on? Ei ole viisasta se.
- Anonyymi
Eikö naapurin kanssa ole helppo tutustua kun tämän kanssa ohimennen jutskaa niitä näitä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156