et taida olla

penaalin terävin kynä 🤣🤣🤣

55

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole.

    • En ole koko penaalissa.

    • Anonyymi

      Sikanaama sentään onneksi on penaalin terävin. Yksin penaalissa terävänä kun kukaan ei halua sinulla kirjoittaa hooooooohooooo

    • Anonyymi

      No kerroppa possuseni esimerkki

    • Anonyymi

      en taida olla,monesti teroitettu,mutta pian tylsä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Törkeesti sanottu jollekin, kuulepas possuni, kaikissa ihmisissä on hyviä puolia ja huonoja, jotku voi olla" hönöjä" miehet johon mä yleensä rakastun ovat niitä ja jotkut voi esittää olevansa "ei penaalin terävin kynä" ..

      • "mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        "mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"

        Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))

        Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.

        No, miten niin? Tottakai pääsee, kiinnostus lopahtaa äkkiä..


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        "mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"

        Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.

        Ilman muuta näistä miehen trollotteluista kannattaa sydämistyä, ei voi ku voittaa


    • Anonyymi

      Jos ihan tarkkoja ollaan niin kynästäsi tulevat raapustukset ovat helvatin tylsiä.

      • Anonyymi

        Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.

        ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.

        Sika eli possu on sika vaikka voissa paistaisi.


    • Anonyymi

      Samat sanat possukkaperseelle

    • Anonyymi

      Mistä keksit tän possujutun. Kateellinen sika sopisi paremmin nimeksesi. Pienet siansilmäs todistaa.

      • Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.

        Onpa sulla surullinen elämä.

        😭


      • Anonyymi
        possu kirjoitti:

        Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.

        Oletko kasvanut setämieheydestä yli sitten?


    • Anonyymi

      Kävin kattoo possun profiilin ja se kertoo kyllä jo oleellisen eli en avaa enää possun juttuja. Röhröh.

    • Anonyymi

      Tartteeko sitä kaikkien ollakaan jos on muuten mukava?

    • Anonyymi

      Et niin, koska olet pyöreä possu.

      • Anonyymi

        Possu on possu. Aloituskin se kertoo jo.


      • ammu piekkarilla


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Harppi olen penaalissa

    • Anonyymi

      Hih ... hih . Onko tämä nyt "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa", 26 kpl, minä 27:s.

      • nöf nöf sanoi sika kun paskassaan kieri


    • Anonyymi

      Toi ap on surullinen tapaus....

      • mulla on ollu ikävä sinua -erille -täältä tohon
        -sivusta ja -toiselle. sinun rakkain R-mies.


      • Anonyymi

        Sinä olet tämän miesaloittajan kanssa aivan vertainen


    • Anonyymi

      Samaa teroitinta kaipaat ja tulppaa ulapalla veneeseen.

    • Anonyymi

      Kuvasta päätellen sie oot?

    • Anonyymi

      En ymmärtänyt tätä vertausta

    • Anonyymi

      Lääkkeet kallistaa päätä vasemmalle.

      • Anonyymi

        Niin yleensä lääkkeissä on ne haittavaikutuksetkin myös.


    • Anonyymi

      Mä oon tullu siihen tulokseen possukka, et sä tykkäät kun mä annan sulle huomioo

    • Anonyymi

      Jäähä jäähä jaa sukunimi oli Halvarsson kaksois essillä.

    • Anonyymi

      Onneksi en oo. Eipä tuo sinunkaan terävyys kaikkiin pureudu😏

    • Anonyymi

      joo, siis harvahan tuota on, huippuälykäs nimittäin, aika outo solvaus tuo ja ei mltään valopäältä varmasti lähtöisin

    • Anonyymi

      En niin. Oon se teroitin joka niitä kyniä teroittaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ... Totesi sika itselleen kun peilistä kuvaansa katsoi. Röh röh.

    • Anonyymi

      Pilvet piirretään valkoisiksi.

    • Anonyymi

      Mua itseä ehkä ärsyttää, että muut yrittää tuhota toisen itsetuntoa. Mä oon korjaillut niin monelta sitä. Jokainen on sellainen, kun on ja mua itseä kiinnostaa juuri erilaisuus! Mutta tämä oli varmaan vitsi!

    • Anonyymi

      Joka puhuu penaalista, taitaa olla vielä alaluokilla.

    • Anonyymi

      no mites itsellä sujuu 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁ei ihan ehkä priimatavaraa tai päätä 😁😁😁😁😁😁😁🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠kohta lätty lätisee 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakas hoidetaanko sinun penistäkin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kantsii miettii mitä tekee, laita vähän marjapushia, kohta kolahtaa 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁se toinen sai vielä kovemmin 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁varo ettei tuu syöpää 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

      • Anonyymi

        Oletko tyhmä?


    • Anonyymi

      Myönnetään

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe