Moikka, oon nainen ja rakastan sitä kun saan kuristaa miestä käsin, vyöllä, reisillä, ihan millä vaan :) Muutenkin miesten alistaminen ja nöyryyttäminen kiinnostaa suunnattomasti. Olenko outolintu?
Kuristamisesta nauttiva
33
238
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole outolintu vaan umpihullu
- Anonyymi
Kiitoksia! :)
- Anonyymi
Minua voisit reisillä kuristaa missäpäin olet?
- Anonyymi
Varsinais-Suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinais-Suomi.
Harmi mä espoossa
- Anonyymi
Minä annen sinulle kaikkeni miten haluat! Olen hyvin kaunis nainen ja osaan täyttää kaikken mihen mies vain haluua! Voin käyttää myös veitsi jos sitä vain halua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä annen sinulle kaikkeni miten haluat! Olen hyvin kaunis nainen ja osaan täyttää kaikken mihen mies vain haluua! Voin käyttää myös veitsi jos sitä vain halua?
Mihin tarvitset veistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin tarvitset veistä?
Joku mies joskus minä hoidan sitten!
- Anonyymi
Et ole hullu vaan vain pervo. Eipä kannata oikeasti pervon vielä nykyäänkään kertoa fantasioitaan kuin muille pervoille.
- Anonyymi
Ei tämä tyttö ole mikään pervo! Ymmärrätkö että hän saa orgasmeja samalla kuin millä me myös halutaan!! Minä ainakin haluan samaa kuin naisetkin!! Sinä olet homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä tyttö ole mikään pervo! Ymmärrätkö että hän saa orgasmeja samalla kuin millä me myös halutaan!! Minä ainakin haluan samaa kuin naisetkin!! Sinä olet homo
Haista paska hönö
- Anonyymi
En tiedä! Uskon että voisi se tuntua hienolta jos nainen kuristaisi kurkusta, eikä kuitenkaan liikaa... miltä ihmeeltä se voisi tuntua??,
- Anonyymi
Saattaa olla totta vaikka uskon että olet mies ja yrität saada vain uutta juttuja
- Anonyymi
Jos lupaat olla purematta poikki niin saat ottaa... ja myös sinä annat mulle.. ?
- Anonyymi
Penttilän Sisko?
- Anonyymi
Rahalla saat tehdä kaikki mitä haluat, ok?
- Anonyymi
Ok. :) mistä
Jos tykkäät alistaa,nöyryyttää ja kuristaa...Voisimme keskustella kanssasi ja löytää yhteisiintressit? Olen masokisti,kelpaa HC strap-on,oman sperman syöttäminen,dildoilu,laukeaminen omaan suuhun,sperman puristaminen pankeista väkisin ja paljon muuta ..Voisit lähettää viestin est_lupus at yahoo piste com Olen Helsingistä,välillä matkustan :)
- Anonyymi
Kivat sulle. Mä taas oon mies joka rakastaa katkaista narsisti miehiltä kyrvän poikki juuresta asti. Olenko outo lintu, kun pistän itsekkäät narsistitmiehet kärsimään vaikka ovat samaa sukupuolta kun itse olen? Ovat kuitenkin toimenpiteeni ansainneet.
- Anonyymi
Hyvä sinä. Aivan oikein :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä sinä. Aivan oikein :)
Niin on, samaa mieltä olen. Mulla on munaa antaa narsisti miehille mitä ansaitsevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, samaa mieltä olen. Mulla on munaa antaa narsisti miehille mitä ansaitsevat.
Mun exä kyllä kaipaisi kunnon käsittelyn.
- Anonyymi
Entä olisiko itsellesi oikein, jos vastaavanlaisesi mies leikkaisi sinulta sen poikki juuresta asti, koska hänen mielestään se olisi oikein, vaikka sinun mielestäsi välttämättä ei olisi?
Mitä muuten tarkoitat narsisti miehellä? Raiskaria vai?
En näkisi, että kenelläkään olisi oikein leikata toisen vehjettä irti, mutta en pidä myöskään oikeana sitä, että kukaan raiskaa ketään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä olisiko itsellesi oikein, jos vastaavanlaisesi mies leikkaisi sinulta sen poikki juuresta asti, koska hänen mielestään se olisi oikein, vaikka sinun mielestäsi välttämättä ei olisi?
Mitä muuten tarkoitat narsisti miehellä? Raiskaria vai?
En näkisi, että kenelläkään olisi oikein leikata toisen vehjettä irti, mutta en pidä myöskään oikeana sitä, että kukaan raiskaa ketään.Jos olisin narsisti, mulle kuuluisi jonkun tehdä niin. Narsisti on hyväksikäyttäjä, tunne kylmä tyyppi, joka käyttää naisia hyväkseen. Pelaa, valehtelee, manipuloi, esittää muuta kuin mitä on, alistaa ja mustamaalaa. Joten ansaitsee sen, että leikkaan kyrvän poikki juuresta. Jostain naisten puolesta. Olen supersankari. Varmistan oikeuden voittavan. Pistän karman toteutumaan. Narsisti on iljettävä loinen, kylmäverinen paholaisen kätyri, joka nauttii julmuudesta. Mutta katsotaan kuinka suu pannaan kun kyrpä katkeaa. Siinä sitä on huvi ja pelleily kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin narsisti, mulle kuuluisi jonkun tehdä niin. Narsisti on hyväksikäyttäjä, tunne kylmä tyyppi, joka käyttää naisia hyväkseen. Pelaa, valehtelee, manipuloi, esittää muuta kuin mitä on, alistaa ja mustamaalaa. Joten ansaitsee sen, että leikkaan kyrvän poikki juuresta. Jostain naisten puolesta. Olen supersankari. Varmistan oikeuden voittavan. Pistän karman toteutumaan. Narsisti on iljettävä loinen, kylmäverinen paholaisen kätyri, joka nauttii julmuudesta. Mutta katsotaan kuinka suu pannaan kun kyrpä katkeaa. Siinä sitä on huvi ja pelleily kaukana.
Eikö se nyt piisais et vaan niinku nyt vaan puoliksi, antaa melkein armon käydä oikeudesta, tärkeempi ois hoitaa homma loppuun ja pussit veke. Anestesiaa tai puudutusta ei kait tässä nyt tarvita kun tekee sen nopeesti mutta jos asiakas elämöi niin sitten sitä hitaammin mitä kovempi ääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun exä kyllä kaipaisi kunnon käsittelyn.
.. samalla ap näyttäisi exälle joka ilmansuunnan kerralla, lattian ja katon sitte ku kiireeltä ehtii.
Et ole outo lintu. Itse rakastan sitä että minua alistetaan.
Kuristaminen ja hiuksista vetäminen i love it.- Anonyymi
Luulin, että vain jotkut miehet tykkäävät vastaavasta siis naisen osalta ja ajattelin otsikon perusteella, että AP olisi saattanut olla mies, mutta ei se haittaa.
Voisitko AP valaista ja kertoa lisää, kun minua niin ihmetyttää mitä nautintoa kukaan saa kuristamisesta, kun eikö sänkypuolen juttujen osalta olisi nimenomaan tarkoitus olla henkilön kanssa josta oikeasti välittää ja jota rakastaa, eikä suurinpiirtein vihamiehen/-naisen kanssa?🤭 Kirjoita mulle,ylhäällä viestissäni on tietoa miten voi ottaa yhteyttä.Älä ujostele:)
- Anonyymi
Kiinnostaa tietää sinusta tai lähinnä tästä fetissistäsi, että millä tavalla koet sen palkitsevana, esim. liittyykö vallan tunteeseen ja/tai kiihoitutko ja kostutko siitä?
Minä ymmärän huonosti suomea siis haluatko kuristaa mies eli haluatko että mies kuristaa sinua!Minä voin olla molemmissa päässä piiskassa,siis minä voin saada se piiskaa reisilläni ja anna sinulle piiskaa sinun reisissäsi!Missä sinä asut?Minä olen avoin sinulle ja minä asun yksin isossa talossa maaseudolla!
- Anonyymi
No ei, oonkoha mä nyt sitten se kummalintu, kun fantsut ois löytää pahatapanen erinomaisen harvinainen. En innostu nyt kumminkaan vyöstä, narusta ja sun käsistä ynnä puukoista, puntareista ja muista vihanpitovälineistä ainoan henkeni päästämiseksi tästä murheen alhosta ja lihanhimoista ja -teoista. Kun kaikilla muijilla tuntuu olevan kumma vimma ja ykkösjuttu olla miehen eessä kyrpä kurkussa ja toinen viemäriputkessa tai sitten lesboiluja, mikähän nautinto siinäkin on oikein, luulis niitä ahistavan. En tiijä sitten, mutta luotaan työntäviä juttuja naisten seksinovellit ovat mitä oon aloittanu tavailemaan, eikä niitäkään alkua pijemmälle. En oo mitenkään varma onko ne ees naisten kirjottamia selostusta mitä jossain pyöööökhh luokan pokessa tapahtuu, no ainaki naisten nimisä.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485