Tulin äsken ajatelleeksi leikkaussali mieheltäni pois kullinkarvat, entä jos ottaisin samantien häneltä munat?? En ymmärrä, alkoi vain tuntua hyvältä pitää kädessä..
Oudolta se tuntuu !!
4
999
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensähän vastasynnyttäneillä on tällaista katastrofiajattelua, etyä mitä jos teen jotain kamalaa beibilleni. Kai se on ihan normaalia, kunhan ei liian pakkomielteiseksi käy.
- Anonyymi
Sinun kannattaisi hakea ammattiapua tuohon fetissiisi, koska sitä on saatavilla joka puolella Suomea. Terveyskeskuksesta saat lähetteen psykiatrian poliklinikalle jossa sinun ongelma kartoitetaan ja sen jälkeen sinulle annetaan siihen sopivaa hoitoa, kuten esimerkiksi terapiaa.
Muistathan myös sen että sinusta on ilmoitettu jo muutamia kuukausia sitten poliisille, ja heillä on siis tiedossa sinun fantasiat. Se tarkoittaa siis sitä, että jos joskus lääkäriin päätyy mies jolla ei ole kiveksiä, ihan mistä tahansa syystä, vaikka siitä syystä että hän itse halusi kuohittavaksi, niin sinua tullaan kuulustelemaan. Katsos kun Suomessa on laitonta silpoa muita ihmisiä, tai edes itseään, ilman lääkärin lupaa ja velvoitetta ja se ei ole asianomistajarikos, se on yleisen syyteen alainen rikos! - Anonyymi
Painu niuvanniemeen pipipää
- Anonyymi
Miksi sinne pitäisi nyt mennä? Eikö siellä ole vain typeryksiä
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818