V6 MOSALLA OLEVA MERCEDES VIE DACIAA KUIN DACIAA 100-0.

Anonyymi-ap

Tämä se nyt vaan fakta mitä daciakuskit eivät tajua, jos tajuaisivat niin itkisivät itsensä uneen!!

41

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      V6 Mercedes mies itkeskelee nukuumaan mennessä velkojensa takia ,, muuten ei enää saa unta kun huominen päivä huolettaa toimeentulon takia .

      • Anonyymi

        Nolla velkaa, auto on oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nolla velkaa, auto on oma.

        Nolla velkaa, auto on oma...onko Dacia ?


    • Anonyymi

      Voi ressukkaa. Kyllä sulla on lapsekkaan jutut. Koeta pärjäillä sen Joposi kanssa Saathan edes kuntoilua.

    • Anonyymi

      Olkoon Mercedes vaikka mosalla, mutta neliveto Duster pystyy vetämään sitä lumessa, kun se jää mahastaan kiinni. Tämä on fakta.

      • Anonyymi

        Mercedes-Benz E 3.0L V6 diesel moottorilla ja on luonnollisesti neliveto automaatti. Katotaan kuka vetelee ja ketä!??? Lähetäänkö testaamaan kun lumet tulee?

        Osimoileen tämmöinen, mutta itsellä business musta:
        https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/13035976


    • Anonyymi

      Maasturin ollessa liian painava loppuu ominaisuudet jo siihen.
      Voima on tietysti hyväksi ellei paino muodostu ongelmaksi.
      Missä viipyy mersun pieni maasturi ?

      • Anonyymi

        Missä viipyy mersun pieni maasturi ? Onko niillä koskaan ollutkaan muuta maasturia kuin tuo Itävältalaisilta ostettu PUCH , Siis G-malli !!


      • Anonyymi

        Missä viipyy Mersun pieni maasturi.....Onkos sitä koskaan muuta ollutkaan kuin tuo Itävaltalainen PUCH siis G-sarja !


    • Anonyymi

      Onkohan jollakin pallo hukassa, kun vertailee edullista Daciaa ja kallista mielikuvitus mersuaan?

      • Anonyymi

        Dacistit tämän itse aloittivat hölisemällä että dacia on parempi kuin mercedes, jos moista keskustelua ei haluta niin parempi pitää se lätty kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistit tämän itse aloittivat hölisemällä että dacia on parempi kuin mercedes, jos moista keskustelua ei haluta niin parempi pitää se lätty kiinni.

        Eivät omalla(hyvällä) mersulla ajavat kommentoi Dacia palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät omalla(hyvällä) mersulla ajavat kommentoi Dacia palstalla.

        Kyllä kommentoivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kommentoivat.

        Miksi he sitä tekisivät? Ajan Dacialla, eikä minulla ole mitään syytä mennä muiden merkkien palstoille selittelemään yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he sitä tekisivät? Ajan Dacialla, eikä minulla ole mitään syytä mennä muiden merkkien palstoille selittelemään yhtään mitään.

        Et tietenkään mene kun ajat halvimmalla hinnat alkaen autolla. Sinulle naurettaisiin kaikkialla muualla paitsi Lada keskusteluissa. Parempien autojen omistajat saavat ylemmyyden tunnetta kun esittelevät kalliimpia autoja köyhille. Näinhän tämä maailma on aina toiminut? Rikkaat osatavat kalliit vaatteet, autot, veneet, mökit jne. että on jotain mikä erottaa hänet KÖYHÄSTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistit tämän itse aloittivat hölisemällä että dacia on parempi kuin mercedes, jos moista keskustelua ei haluta niin parempi pitää se lätty kiinni.

        Dacistit tämän itse aloittivat hölisemällä että dacia on parempi kuin mercedes, Parempi varmastikkin . Esim. Saksalaislta katosi autoista kaasuvaijeritkin 90 luvun lopulla, sitten jälkeenpäin on loppunut kaasukin , niittenhän täytyy olla jokaisen jo vikatilassa ja sitten körötellään 60-70 km/h. Sitten jos sitä kaasua koskaan tulee enää niin siellä on silloin hinnassa jo Ukraina lisä. Silloin samalla hinnalla saa jo 10 Daciaa ja takuita 50 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tietenkään mene kun ajat halvimmalla hinnat alkaen autolla. Sinulle naurettaisiin kaikkialla muualla paitsi Lada keskusteluissa. Parempien autojen omistajat saavat ylemmyyden tunnetta kun esittelevät kalliimpia autoja köyhille. Näinhän tämä maailma on aina toiminut? Rikkaat osatavat kalliit vaatteet, autot, veneet, mökit jne. että on jotain mikä erottaa hänet KÖYHÄSTÄ.

        Se ei ole minun murheeni, jos joku sivullinen pitää minua köyhänä, koska Dacia riittää tarpeisiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät omalla(hyvällä) mersulla ajavat kommentoi Dacia palstalla.

        Eivät omalla(hyvällä) mersulla ajavat kommentoi Dacia palstalla. Näin se vain on . Ne jotka maksavat autonsa rahalla eikä ikuisilla lainoilla,, ajelevat omikseen ja ovat tyytyväisiä . Sieltä mistä kuuluu ääntä on aina ongelmia mukana !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacistit tämän itse aloittivat hölisemällä että dacia on parempi kuin mercedes, Parempi varmastikkin . Esim. Saksalaislta katosi autoista kaasuvaijeritkin 90 luvun lopulla, sitten jälkeenpäin on loppunut kaasukin , niittenhän täytyy olla jokaisen jo vikatilassa ja sitten körötellään 60-70 km/h. Sitten jos sitä kaasua koskaan tulee enää niin siellä on silloin hinnassa jo Ukraina lisä. Silloin samalla hinnalla saa jo 10 Daciaa ja takuita 50 v

        Jokaisessa uudessa autossa on sähkökaasu, myös sinun daciassasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he sitä tekisivät? Ajan Dacialla, eikä minulla ole mitään syytä mennä muiden merkkien palstoille selittelemään yhtään mitään.

        Ei tietenkään kun vain häpäisisit itsesi mainostamalla köyhyyttäsi normaalien automerkkejen omistajille.


    • Anonyymi

      Oho, onpa saavutus, ettäkö ihan Daciaa...

    • Anonyymi

      Luojan täydellisesti hylkäämä ihmispoloinen koettaa saada myötätuntoa
      haaveena saada MB ja vielä V6 mosalla. Älynjaossa jos on saamapuolelle
      jäänyt niin mitä muutakaan siinä on tehtävissä ?

      • Anonyymi

        Semmoista asiaa kuin luoja ei ole olemassa. Lopetin moisiin näkymättömiin satuolentoihin uskomisen jotakuinkin samassa kohtaa kun joulupukkiin uskomisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoista asiaa kuin luoja ei ole olemassa. Lopetin moisiin näkymättömiin satuolentoihin uskomisen jotakuinkin samassa kohtaa kun joulupukkiin uskomisen.

        Semmoista asiaa kuin luoja ei ole olemassa.....Voiskohan tuota lausetta verrata noihin jotka kuvittelevat itsestään rikasta johtajaa pelkän automerkin perusteella vaikkei sitä edes ole. Siis Satuolentoja . Tuota heidän pitäis varmaan miettiä parikin kertaa !!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vai on haaveena MB..,,,, Kun minä olin hiekkalaatikko iässä niin äitini oli silloin jo niin kaukokatseinen että oli ostanut minulle leikkiautoksi Chrysler Airflowin ettei nuo hullut haaveet toteutuisi eikä poika pilaisi tuollaisella ajattelutavalla tulevaisuuttaan tulevan miniän kanssa . Täytyy kyllä sanoa että tänään riittää Dacia ja käviköhän sinun kohdalla ettet saanut edes hiekkalaatikkoa pikkupoikana ollessasi !

    • Anonyymi

      Tällä palstalla on vain ne " Mese miehet " äänessä joilla on hitsaustarpeet autonsa kanssa, ne jotka ostaa niitä uutena eivät palloile" satuolentoina "

    • Anonyymi

      Mun Mese ON KYLLÄ HYVÄ. TEHOKAS V6 MOSA PUHUU. Siinä jä Dacia kakkoseksi.

    • Anonyymi

      Ai niin. Unohdin mainita että on vuosimallia 2002. EI KYLLÄ UUDELLE HÄPEÄ!!

      • Anonyymi

        2002. EI KYLLÄ UUDELLE HÄPEÄ!! Juuri se ruostepesä !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2002. EI KYLLÄ UUDELLE HÄPEÄ!! Juuri se ruostepesä !!!!

        2015 oli tämä oma mese, joku idiootti tulee satuilemaan väliin.


    • Anonyymi

      Hidasjärkiset tarvii nopeet autot !

    • Anonyymi

      Mutta alfayksilöt tarvitsevat ja ansaitsevat MESEN.

    • Anonyymi

      Beta miehille kelpaa dacia, Alfa miehelle kelpaa vain MERCEDES V6 MOSALLA!!!!

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi joku mese mosalla , mikä se sitten onkin, roikkuu jatkuvasti Dacia palstalla.

      • Anonyymi

        Joillakin on hirveä pätemisen tarve kun elämässään ovat altavastaajia.
        Tuollainen viittaa heikkoon itsetuntoon.


    • Anonyymi

      Ihmisellä jos ei ole muuta ihannetta kuin MB ja sekin 6 mosalla niin ei kai
      se haittaa. Joku on vähästäkin onnellinen. Halpa verrokki vieressä niin
      Wautsi kun oma näyttää hienolta !

      • Anonyymi

        Kyllä näyttää ja saan siitä ylemmyyden tunnetta, josta nautin erittäin voimakkaasti. Mikään ei voita sitä fiilistä kun vertaa omaa menestystä luusereihin.


    • Anonyymi

      Mehtuureissulla kätevä tuo Duster. Ei tarvii rouvan käytössä olevaa
      mesen kylkiä raapia metässä kun on halvempi korjata Dusterin
      vauriot tai jättää korjaamatta. Tietenkin vain jos ei ole tarvetta autolla
      osoittaa varallisuuttaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Täytyyhän Renaultiakin saada jotenkin myydyksi joko Dacian tai sitten Mersun muodossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe