Salamyhkäisyys Parkanossa vaan jatkuu vaikka vaalivoittajat muuta lupasi. Teknisesssä miehet vaihtuu ja päälliköt lisääntyy mutta hankinnoissa salailu ja sullemulle jatkuu. Kukaan ei tiedä tarjouskilpailuista ja se on kait tarkoituskin. Muualla esim vaaditaan että lupahommat sun muut pitäisi olla lkunnossa mutta ei Parkanossa, riittää kun on poliittinen kytkös. Kyllä hävettää ettei tämä tule kuntoon.
Salamyhkäisyys jatkuu
Anonyymi-ap
3
703
Vastaukset
- Anonyymi
On tutkimuksissa huomattu että jos puuttuu seksuaalinen halukkuus niin se johtaa tylsämielisyyteen ja välinpitämättömyyteen.
- Anonyymi
täälä on aina ollut näin ei ole uutta.kaupungin hölmöilyistä ja kavereille kans ja lisää kavereita siirteleen papereita laatikosta toiseen.osa on täysin turhaa porukkaa mut pitää paikastaan kiinni kun maksetaan turhasta.mut tätä on ollu jo ainakin -60 luvulta lähtien
- Anonyymi
Mihkä nyt työnjohtajaa tarvitaan kun ei edes ole työmiehiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056