Pitäisi Saada Uudempi Puuilo Savonlinnaan Uuden K-raudan Taakse Saa Rakentaa Puuilon Tavaratalon Tai Bilteman Tavaratalon tai Euromarketin Tai Kärkkäisten Tavaratalon Tai Säästötalo Äjäparkin Tavaratalon Nojanmaan Uuteen Liikekeskukseen
Pitäisi Saada Uudempi Puuilo Savonlinnaan Uuden K-raudan Taakse Saa Rakentaa
8
329
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi Saada Uudempi Puuilo Savonlinnaan Uuden K-raudan Taakse Saa Rakentaa
- Anonyymi
Kiitos että palasit. Saan taas asiallista infoa mitä paikkakunnalla tapahtuu! :-)
- Anonyymi
Pitäisi Saada Uudempi Puuilo Savonlinnaan Uuden K-raudan Taakse Saa Rakentaa Puuilon Tavaratalon Tai Bilteman Tavaratalon tai Euromarketin Tai Kärkkäisten Tavaratalon Tai Säästötalo Äjäparkin Tavaratalon Nojanmaan Uuteen Liikekeskukseen
- Anonyymi
Kiitos taas!
Tietää mitä on tulossa Itä-keskukseen. Jään odottamaan.
Onko sinulla uutta tietoa Kuppalinnasta ja Savolasta? Onko Kaipaisella virtaa valittaa EU'n? - Anonyymi
Puuilo Rakentaa Myymälän Nojanmaan Uuden K-raudan Taakse Viereselle Tontille
- Anonyymi
Tulla Pitäisi Laskettelukeskus Viuhonvuorelle Ja Avovesikylpyläkeskus Seikkailumaailma Mertalammen rannalle.
- Anonyymi
Taas on Nojanmaanlahden kouho vauhdissa,niitä siellä riittää,,,,,
- Anonyymi
Tuomarilassa ne mummot vaan laulaa pumpsikapumpsikapum
Olen hobox Robotti terve 🤖
Automaattisia viestejä tulee joka päivä hei hei! 👋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894