Tällä kylällä porukalla on kovat piipussa, vieraat saavat syödäkseen vain halvimpia ranuja ja vanhaksi meneviä einespitsoja.
Tervetuloa Mäntyharjulle, täällä tarjoillaan vieraille eines- ja pakasteruokaa!
10
197
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tuun heti ekalla junalla.Kia18v DD70
- Anonyymi
Jonkun pöytä on katetttu ilmiselvästi suurella kateella
- Anonyymi
Tuollaista evästä on vain Pertunmaalla. Savon suurimmassa taidekartanon pitopöydän reiluja antimia kadehditaan Japanissa ja Hollywoodissa saakka!
- Anonyymi
Uik Uik pikkarit pyykkiin DD70 Mia18v
- Anonyymi
misterin raideri 🤣
- Anonyymi
Aloittaja on joutunut väärään seurueeseen, siksi niin kiukkuinen.
- Anonyymi
Tottahan tuo taitaa olla esittää miljonäärii ja tarjoilee roiskeläppiä 🤣
- Anonyymi
Kokki tarjoilee roiskeläppii 😅
- Anonyymi
Siis eihän tänne tulla syömään eli se syöminen ei ole se pääpointti vaan se että pääsee amattimaisen filmitähden käsittelyyn. Se ruoka on siinä niiku semmonen sivujuttu vaan eli sää niiku liikaa kiinnität nyt ruokajuttuihin huomiota!
https://youtu.be/PqvdMD2znME- Anonyymi
Surkee video ja tosta joku olis muka kateellinen 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211