Niin tuolta mtv3.fi/starwars sivultahan pystyy tilata kännykkään sellaisen pelin kuin Star Wars Revenge Of The Sith, niin en tiiä että toimisko se mun kännykässä.
Kännykkäni on: Samsung E330
Niin tietääkö kukaan toimisko se tolla kännykällä??
Kun haluaisin tilata sen.
Star Wars javapeli
7
380
Vastaukset
- zoos
Siellähän se, sen pelin tilaussivulla lukee, mille puhelinmalleille peli sopii. Olen joskus käynyt tarkistamassa saman asian, ja muistelisin, että peli soveltuu vain Nokialaisille. En kyllä ole sata varma.
- ???
Ei siellä kyllä vaan näy sitä, että mihin kännyihin se sopii. :(
- zoos
??? kirjoitti:
Ei siellä kyllä vaan näy sitä, että mihin kännyihin se sopii. :(
Menet vain sinne pelin ns. esittelysivulle ja siellä on linkki "osta nyt" (tai muuta vastaavaa).
Sitten saat listan puhelinmalleista mihin peli soveltuu. - ???
zoos kirjoitti:
Menet vain sinne pelin ns. esittelysivulle ja siellä on linkki "osta nyt" (tai muuta vastaavaa).
Sitten saat listan puhelinmalleista mihin peli soveltuu.Joo oho niinpäs löytyykin...
Eipä vaan pysty pelaamaan mun kännykälläni :( - Vattu
??? kirjoitti:
Joo oho niinpäs löytyykin...
Eipä vaan pysty pelaamaan mun kännykälläni :(No ei se ole mikään iso menetys. Javapelithän on muutenkin sellasia surkeita ja lyhytikäisiä. Olis vaan tullu sullekin turhaa puhelinlaskua.
- C´s girl
Vattu kirjoitti:
No ei se ole mikään iso menetys. Javapelithän on muutenkin sellasia surkeita ja lyhytikäisiä. Olis vaan tullu sullekin turhaa puhelinlaskua.
No menin tyhmyyksissäni maksamaan 7e siitä Yoda pelistä, aika huono se on, ei edes niiden typerien virtuaalieläimien tasoa...
- Jepjep§
Toivottavasti tämä toimii minun Iphone 5:lla. Ajattelin myös tilata taustakuvan bikini-naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228