Niin tuolta mtv3.fi/starwars sivultahan pystyy tilata kännykkään sellaisen pelin kuin Star Wars Revenge Of The Sith, niin en tiiä että toimisko se mun kännykässä.
Kännykkäni on: Samsung E330
Niin tietääkö kukaan toimisko se tolla kännykällä??
Kun haluaisin tilata sen.
Star Wars javapeli
7
434
Vastaukset
- zoos
Siellähän se, sen pelin tilaussivulla lukee, mille puhelinmalleille peli sopii. Olen joskus käynyt tarkistamassa saman asian, ja muistelisin, että peli soveltuu vain Nokialaisille. En kyllä ole sata varma.
- ???
Ei siellä kyllä vaan näy sitä, että mihin kännyihin se sopii. :(
- zoos
??? kirjoitti:
Ei siellä kyllä vaan näy sitä, että mihin kännyihin se sopii. :(
Menet vain sinne pelin ns. esittelysivulle ja siellä on linkki "osta nyt" (tai muuta vastaavaa).
Sitten saat listan puhelinmalleista mihin peli soveltuu. - ???
zoos kirjoitti:
Menet vain sinne pelin ns. esittelysivulle ja siellä on linkki "osta nyt" (tai muuta vastaavaa).
Sitten saat listan puhelinmalleista mihin peli soveltuu.Joo oho niinpäs löytyykin...
Eipä vaan pysty pelaamaan mun kännykälläni :( - Vattu
??? kirjoitti:
Joo oho niinpäs löytyykin...
Eipä vaan pysty pelaamaan mun kännykälläni :(No ei se ole mikään iso menetys. Javapelithän on muutenkin sellasia surkeita ja lyhytikäisiä. Olis vaan tullu sullekin turhaa puhelinlaskua.
- C´s girl
Vattu kirjoitti:
No ei se ole mikään iso menetys. Javapelithän on muutenkin sellasia surkeita ja lyhytikäisiä. Olis vaan tullu sullekin turhaa puhelinlaskua.
No menin tyhmyyksissäni maksamaan 7e siitä Yoda pelistä, aika huono se on, ei edes niiden typerien virtuaalieläimien tasoa...
- Jepjep§
Toivottavasti tämä toimii minun Iphone 5:lla. Ajattelin myös tilata taustakuvan bikini-naisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html161743- 39739
- 49690
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521