Star Wars javapeli

???

Niin tuolta mtv3.fi/starwars sivultahan pystyy tilata kännykkään sellaisen pelin kuin Star Wars Revenge Of The Sith, niin en tiiä että toimisko se mun kännykässä.

Kännykkäni on: Samsung E330

Niin tietääkö kukaan toimisko se tolla kännykällä??
Kun haluaisin tilata sen.

7

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zoos

      Siellähän se, sen pelin tilaussivulla lukee, mille puhelinmalleille peli sopii. Olen joskus käynyt tarkistamassa saman asian, ja muistelisin, että peli soveltuu vain Nokialaisille. En kyllä ole sata varma.

      • ???

        Ei siellä kyllä vaan näy sitä, että mihin kännyihin se sopii. :(


      • zoos
        ??? kirjoitti:

        Ei siellä kyllä vaan näy sitä, että mihin kännyihin se sopii. :(

        Menet vain sinne pelin ns. esittelysivulle ja siellä on linkki "osta nyt" (tai muuta vastaavaa).
        Sitten saat listan puhelinmalleista mihin peli soveltuu.


      • ???
        zoos kirjoitti:

        Menet vain sinne pelin ns. esittelysivulle ja siellä on linkki "osta nyt" (tai muuta vastaavaa).
        Sitten saat listan puhelinmalleista mihin peli soveltuu.

        Joo oho niinpäs löytyykin...
        Eipä vaan pysty pelaamaan mun kännykälläni :(


      • Vattu
        ??? kirjoitti:

        Joo oho niinpäs löytyykin...
        Eipä vaan pysty pelaamaan mun kännykälläni :(

        No ei se ole mikään iso menetys. Javapelithän on muutenkin sellasia surkeita ja lyhytikäisiä. Olis vaan tullu sullekin turhaa puhelinlaskua.


      • C´s girl
        Vattu kirjoitti:

        No ei se ole mikään iso menetys. Javapelithän on muutenkin sellasia surkeita ja lyhytikäisiä. Olis vaan tullu sullekin turhaa puhelinlaskua.

        No menin tyhmyyksissäni maksamaan 7e siitä Yoda pelistä, aika huono se on, ei edes niiden typerien virtuaalieläimien tasoa...


    • Jepjep§

      Toivottavasti tämä toimii minun Iphone 5:lla. Ajattelin myös tilata taustakuvan bikini-naisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1049
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      161
      743
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      557
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe