Vai kaipaako se vielä lisää oikeaa k&n öljyä? Avasin pussin ja hieman oli muovisuojassa violettia öljyä joten epäilen sen olevan jo tehtaalla valmiiksi öljytty. Jatkoa ajatellen mikä on pahin moka puhdistus ja uudelleen öljyämisessä?
Käytän k&n huolto settiä missä on puhdistus aine ja öljy joten en millään muulla liuottimella sitten joskus 3v kuluttua :-) ajatellut puhdistavani ja öljynä k&n oma setin mukana oleva öljy. Jooo tällä hinnalla olisi saanut 4 paperi suodatinta mutta valitsin tämän linjan nyt. En tykkää venäläisistä ..
K&N onko auton ilmansuodatin öljytty jo tehtaalla
Anonyymi-ap
2
475
Vastaukset 2
- Anonyymi
Että poika on lähtenyt leikkimään ja tekemään putsari viritystä, tulee muuten melkoinen tykki, hihii!
- Anonyymi
Poika? On jo omia poikia joilla on poikia. Missähän kohtaa on leikki? Putsari virityksiä ja tykki? Ehkä siellä kannattaa laittaa se korkki kiinni ja alkaa miehistyä ennenkuin on myöhäistä. Ja vastaan itselleni että K&N suodattimet on valmiiksi öljyttyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493