Vai kaipaako se vielä lisää oikeaa k&n öljyä? Avasin pussin ja hieman oli muovisuojassa violettia öljyä joten epäilen sen olevan jo tehtaalla valmiiksi öljytty. Jatkoa ajatellen mikä on pahin moka puhdistus ja uudelleen öljyämisessä?
Käytän k&n huolto settiä missä on puhdistus aine ja öljy joten en millään muulla liuottimella sitten joskus 3v kuluttua :-) ajatellut puhdistavani ja öljynä k&n oma setin mukana oleva öljy. Jooo tällä hinnalla olisi saanut 4 paperi suodatinta mutta valitsin tämän linjan nyt. En tykkää venäläisistä ..
K&N onko auton ilmansuodatin öljytty jo tehtaalla
Anonyymi-ap
2
352
Vastaukset
- Anonyymi
Että poika on lähtenyt leikkimään ja tekemään putsari viritystä, tulee muuten melkoinen tykki, hihii!
- Anonyymi
Poika? On jo omia poikia joilla on poikia. Missähän kohtaa on leikki? Putsari virityksiä ja tykki? Ehkä siellä kannattaa laittaa se korkki kiinni ja alkaa miehistyä ennenkuin on myöhäistä. Ja vastaan itselleni että K&N suodattimet on valmiiksi öljyttyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722