Onko suomalaisuus niin vaikeaa?
moraali politiikassa
Miksi Suldaan tarvii taksikyytejä työssään niin paljon?
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Päiväntasaajalle
- Anonyymi
pois suomesta kiitos
- Anonyymi
Ei se niitä oikeasti tarvitsekaan, mutta kun hölmöt suomalaiset kerran verorahoilla kustantavat niin helpostihan sitä kun ilmaiseksi saa.
Tosin mun mielestä pitäisi selvittää onko ne 5000 euroa käytetty moneen eri taksiin tasaisesti vai korostuuko siellä joku erityisesti yksi kuski tai yksi auto. Jos vaikka 4000 euroa on mennyt yhdelle ja samalle sukulaiskuskille niin voidaanko silloin puhua korruptiosta?- Anonyymi
Samaa somalitaksia se on käyttänyt, olihan siitä jo aiemmin juttua. Keskellä yötä 5 minuutin ajomatkoja. Mihinkä somalit ajaa keskellä yötä martinlaaksossa 5 minuuttia, epäilen että rapusta A rappuun B.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa somalitaksia se on käyttänyt, olihan siitä jo aiemmin juttua. Keskellä yötä 5 minuutin ajomatkoja. Mihinkä somalit ajaa keskellä yötä martinlaaksossa 5 minuuttia, epäilen että rapusta A rappuun B.
Hyvä diili kun hölmöt suomalaiset kiltisti maksavat. Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä täysin perättömiä väitteitä että Suldaanin b-rapussa olisi käyty. Ei edes viittä minuuttia siellä ole käyty. Suldaan on puhdas exit-only mies ihailemansa kansanedustaja Halmeen mukaisesti ja täysin hetero, johan sen jo hänen kolme vaimoaan ja 5 lastaan todistavat. Kaikki muu on persujen kateellista juorua.
- Anonyymi
Eikö taksissa raiskata?
Uutiset kertoo - Anonyymi
Se on somali. Nämä käytti aikoinaan bantuja orjina, joita myivät mm Saudi-Arabiaan. Ylimielisyys on siis orjakaupan seurausta mutta menneisyyttään eivät ole koskaan hävenneet tai pyytäneet bantuilta anteeksi. Orjakauppaa muuten harjoitetaan Afrikassa vieläkin mutta nämä ylimieliset ovat siitä hiljaa. Miksiköhän.
- Anonyymi
Somppu Sulttaani kehotti ihmisiä matkustamaan pummilla. No nythän se tekee sitä taksissa. Joka päivä taksilla sinne sun tänne, on se tehokas. Jos eduskuntaan tulee näitä eri kulttuuripiiristä olevia kannattaisi muuttaa käytöntöjä jotka perustuu luottamukseen.
- Anonyymi
Taksit ei maksa veroja kertoo uutiset
Syy - Anonyymi
Iltalehti teki tuoreen selvityksen taksiajeluista.
Uusi taksikuninga Suomessa. Tosin hänkin vasuri: Laskukuningas on vasemmistoliiton Markus Mustajärvi (25 705 euroa), joka ajoi taksilla toiseksi eniten (754).
Sulttaani on nyt vasta sijalla 13.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3950329a-d65f-4ed2-b3fa-d516077b8c7d - Anonyymi
menis mustalla maijalla jos pelottaa perussuomalaiset
- Anonyymi
No eiköhän tältäkin tapaukselta lähde taksikortti pois ensi keväänä. (kansanedustajan sopeutumiseläkettä tulee kyllä varmaan nostamaan seuraavat 25 vuotta?)
- Anonyymi
pahamaa ja PS vaanii ?
ottais lentävän maton? - Anonyymi
käy salaa asioilla Kärkkäisellä?
suldaaneja ostamassa - Anonyymi
Miksi ei? Kun hölmöt ja kiltit suomalaiset kerran maksavat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917432
- 403582
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32913Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53797Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652