Päivää että pätkähti!

🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitilaansa, eikä hyttysiäkään näy. Nyt voi tuulettaa ilman hyttysverkkoa. Mikäs nyt on tuuletellessa, kun ikkunat loistavat kirkkaina. Kauaa ei kannata ikkunoita pitää auki kun ulkona on +6,9 . Väittävät, että muutama minuutti riittää.

Ihmettelen miksi kaupungissa pitää yleensäkään olla ikkunoita. Suurimmalla osalla on säleverhot kiinni yötä päivää. Joku oli tehnyt väitöskirjan siitä, että kerrostalossa alimmissa kerroksissa asuvat käyttävät vähemmän hissiä kuin ylemmissä kerroksissa asuvat. Samanlaisen tieteellisen tutkielman voisi tehdä sälekaihtimista. Alimpien kerrosten asunnoissa, etenkin maan tasalla olevissa asunnoissa sälekaihtimet ovat koko ajan kiinni. Mulla on läpinäkyvät valoverhot aina auki. Makkarin pimennyskaihdin on kiinni vain nukkuessa,

Taidan ottaa valokuvan kaikista ikkunoista ja katsella niitä talvella ikävöidessäni. Valokuvat helpottavat vähän ikävöintiä. Olisipa minulla ollut hänestä edes sellainen lohtuna. Vaikka rikkihän se olisi mennyt pussailuista.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohta tattiotsahevonen laukaisee ableistisen laskun tälle fiktiivihahmolle rumpujen pärinää nääs

• Ihan hyvä, että pidät minua fiktiivihahmona, en haluakaan olla sun kanssa missään tekemisissä. Se vain ihmetyttää, että vaivaannut kommentoimaan aloitustani. Sekin tietysti, että miten fiktiivihahmot pystyvät kirjoittamaan palstalle. Eikös ne ole kuvitteellisia hahmoja päässäsi!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ihan hyvä, että pidät minua fiktiivihahmona, en haluakaan olla sun kanssa missään tekemisissä. Se vain ihmetyttää, että vaivaannut kommentoimaan aloitustani. Sekin tietysti, että miten fiktiivihahmot pystyvät kirjoittamaan palstalle. Eikös ne ole kuvitteellisia hahmoja päässäsi!

Miten on

Onko kaikki allright

• Anonyymi kirjoitti:

Miten on

Onko kaikki allright

Ei mulla mitään ihmeellisempää ole. Näitä omia järjestämiäni työleirin päättämistuskia poden!

• Anonyymi

Iltaa että itkettää? Kyllä ikkunat voisi nykyisin korvata helposti isoilla televisionäytöillä. Energiahukka pienentyisi ja voisi vaihtaa helposti maisemaa.

• Hyvä idea. Koiran pitäminenkin on helpompaa, kun katselee vaan netistä sopivia videoita isoöta näytöltä . Mulla ja pojallani on ikävä edellistä koiraani vieläkin. Molemmat katsellaan netistä koiria, eikä tarvi kuunnella haukkumista, ostaa ruokaa, viedä lääkärille, eikä lenkittää ulkona:
        Koiravideo (ihana)
        https://youtu.be/1YvDHMxeFKc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe