🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitilaansa, eikä hyttysiäkään näy. Nyt voi tuulettaa ilman hyttysverkkoa. Mikäs nyt on tuuletellessa, kun ikkunat loistavat kirkkaina. Kauaa ei kannata ikkunoita pitää auki kun ulkona on +6,9 . Väittävät, että muutama minuutti riittää.
Ihmettelen miksi kaupungissa pitää yleensäkään olla ikkunoita. Suurimmalla osalla on säleverhot kiinni yötä päivää. Joku oli tehnyt väitöskirjan siitä, että kerrostalossa alimmissa kerroksissa asuvat käyttävät vähemmän hissiä kuin ylemmissä kerroksissa asuvat. Samanlaisen tieteellisen tutkielman voisi tehdä sälekaihtimista. Alimpien kerrosten asunnoissa, etenkin maan tasalla olevissa asunnoissa sälekaihtimet ovat koko ajan kiinni. Mulla on läpinäkyvät valoverhot aina auki. Makkarin pimennyskaihdin on kiinni vain nukkuessa,
Taidan ottaa valokuvan kaikista ikkunoista ja katsella niitä talvella ikävöidessäni. Valokuvat helpottavat vähän ikävöintiä. Olisipa minulla ollut hänestä edes sellainen lohtuna. Vaikka rikkihän se olisi mennyt pussailuista.
Päivää että pätkähti!
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta tattiotsahevonen laukaisee ableistisen laskun tälle fiktiivihahmolle rumpujen pärinää nääs
Ihan hyvä, että pidät minua fiktiivihahmona, en haluakaan olla sun kanssa missään tekemisissä. Se vain ihmetyttää, että vaivaannut kommentoimaan aloitustani. Sekin tietysti, että miten fiktiivihahmot pystyvät kirjoittamaan palstalle. Eikös ne ole kuvitteellisia hahmoja päässäsi!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihan hyvä, että pidät minua fiktiivihahmona, en haluakaan olla sun kanssa missään tekemisissä. Se vain ihmetyttää, että vaivaannut kommentoimaan aloitustani. Sekin tietysti, että miten fiktiivihahmot pystyvät kirjoittamaan palstalle. Eikös ne ole kuvitteellisia hahmoja päässäsi!
Miten on
Onko kaikki allright Anonyymi kirjoitti:
Miten on
Onko kaikki allrightEi mulla mitään ihmeellisempää ole. Näitä omia järjestämiäni työleirin päättämistuskia poden!
- Anonyymi
Iltaa että itkettää? Kyllä ikkunat voisi nykyisin korvata helposti isoilla televisionäytöillä. Energiahukka pienentyisi ja voisi vaihtaa helposti maisemaa.
Hyvä idea. Koiran pitäminenkin on helpompaa, kun katselee vaan netistä sopivia videoita isoöta näytöltä . Mulla ja pojallani on ikävä edellistä koiraani vieläkin. Molemmat katsellaan netistä koiria, eikä tarvi kuunnella haukkumista, ostaa ruokaa, viedä lääkärille, eikä lenkittää ulkona:
Koiravideo (ihana)
https://youtu.be/1YvDHMxeFKc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972