Muista rakas

Anonyymi-ap

Maailmalle olet ehkä vain joku, mutta jollekin olet koko maailma ❤️😽

26

672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ja rakas ollaan maailmallekin koko maailma.

• Anonyymi

En ole kenellekään mitään

• Anonyymi

Hienoa,olet mukava ja eräs nuorempi mies on suunnitellut sinua koko elämäksi ;)

• Anonyymi

Etkö voi sanoa sitä hänelle suoraan

• Anonyymi

Hyvin sanottu!

• Anonyymi

Itsestäänselvää.

• Anonyymi

Naiselta naiselle?

• Anonyymi

Kiva kuulla♥️

• Anonyymi

Voi rakas kauniisti sanottu, samaa sanon sinusta. 🤗

• Anonyymi

Hyvästi

• Anonyymi

Hyvästi, seuraavaan kertaan

• Anonyymi

En oo kellekkään mitään

• Anonyymi

Lopeta siis aliarvioiminen.

• Anonyymi

Minulla on kyllä jo vakava juttu menossa. En ole noin paljon nuoremmista kiinnostunut. Sinuna keskittyisin myös ihan omaan suhteeseesi. Muutama vuosi ois ok.

• Anonyymi

Kuulehan

Mehän ollaan toisillemme maailmat

Centum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan

Mehän ollaan toisillemme maailmat

Centum

Tee valintasi. Tiedän erään pyörä"parin" kun ystäväni on mukana tässä keississä.
        Älä rutise tänne. Sen sijaan voisit vannoa rakkauttasi hänelle viestein irl.
        Ystäväni haluaa vain hänet, mutta tehkää kumpikin se oikea valinta!!!! Ja päätykää yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee valintasi. Tiedän erään pyörä"parin" kun ystäväni on mukana tässä keississä.
        Älä rutise tänne. Sen sijaan voisit vannoa rakkauttasi hänelle viestein irl.
        Ystäväni haluaa vain hänet, mutta tehkää kumpikin se oikea valinta!!!! Ja päätykää yhteen.

Pyöritään ympäri

Forever

Maat

• Anonyymi

Suuria sanoja, jollekin onnekkaalle!

• Anonyymi

minkalainen saa siella on taalla sataa vettä

• Anonyymi

Sen, takia koko Suomi ja maailma, paneekin minua halvalla, p, e, f, f, a, a, n, kun, olen koko Suomella ja maailmalle, niin, ainutlaatuinen, ja, kaikista palveluksistani, maailmalle 0 euroa, pankki, tilille, wau to go, koko maailma ja Suomi, 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 N, eli, PAKSU PEKKA

• Anonyymi

Totta. Mun koiralle olen koko sen maailma.

• Anonyymi

En, ole enempää kuin kapisen ja spitaalisen koiran arvoinen, & ei lohduta, N, eli, PAKSU PEKKA

• Anonyymi

Maailmapa tosiaan, toinen toisella ja toinen toisella reunalla. Välissä monenlaista estettä ja esteettömyyteen mahdotonta seikkaa. Edes kuuluvinkaan ääni ei kanna laidalta toiselle. Kenties äänettömästi voi koskettaa silti, kauempaakin? Herkin aisti, sehän on...

• Anonyymi

Kyllä.

• En ole kenellekään yhtään mitään. Vähiten sille, jolle haluaisi olla.

• Anonyymi

Aika inhottava ilmaus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe