Maailmalle olet ehkä vain joku, mutta jollekin olet koko maailma ❤️😽
Muista rakas
26
656
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ja rakas ollaan maailmallekin koko maailma.
- Anonyymi
En ole kenellekään mitään
- Anonyymi
Hienoa,olet mukava ja eräs nuorempi mies on suunnitellut sinua koko elämäksi ;)
- Anonyymi
Etkö voi sanoa sitä hänelle suoraan
- Anonyymi
Hyvin sanottu!
- Anonyymi
Itsestäänselvää.
- Anonyymi
Naiselta naiselle?
- Anonyymi
Kiva kuulla♥️
- Anonyymi
Voi rakas kauniisti sanottu, samaa sanon sinusta. 🤗
- Anonyymi
Hyvästi
- Anonyymi
Hyvästi, seuraavaan kertaan
- Anonyymi
En oo kellekkään mitään
- Anonyymi
Lopeta siis aliarvioiminen.
- Anonyymi
Minulla on kyllä jo vakava juttu menossa. En ole noin paljon nuoremmista kiinnostunut. Sinuna keskittyisin myös ihan omaan suhteeseesi. Muutama vuosi ois ok.
- Anonyymi
Kuulehan
Mehän ollaan toisillemme maailmat
Centum - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan
Mehän ollaan toisillemme maailmat
CentumTee valintasi. Tiedän erään pyörä"parin" kun ystäväni on mukana tässä keississä.
Älä rutise tänne. Sen sijaan voisit vannoa rakkauttasi hänelle viestein irl.
Ystäväni haluaa vain hänet, mutta tehkää kumpikin se oikea valinta!!!! Ja päätykää yhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee valintasi. Tiedän erään pyörä"parin" kun ystäväni on mukana tässä keississä.
Älä rutise tänne. Sen sijaan voisit vannoa rakkauttasi hänelle viestein irl.
Ystäväni haluaa vain hänet, mutta tehkää kumpikin se oikea valinta!!!! Ja päätykää yhteen.Pyöritään ympäri
Forever
Maat
- Anonyymi
Suuria sanoja, jollekin onnekkaalle!
- Anonyymi
minkalainen saa siella on taalla sataa vettä
- Anonyymi
Sen, takia koko Suomi ja maailma, paneekin minua halvalla, p, e, f, f, a, a, n, kun, olen koko Suomella ja maailmalle, niin, ainutlaatuinen, ja, kaikista palveluksistani, maailmalle 0 euroa, pankki, tilille, wau to go, koko maailma ja Suomi, 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 N, eli, PAKSU PEKKA
- Anonyymi
Totta. Mun koiralle olen koko sen maailma.
- Anonyymi
En, ole enempää kuin kapisen ja spitaalisen koiran arvoinen, & ei lohduta, N, eli, PAKSU PEKKA
- Anonyymi
Maailmapa tosiaan, toinen toisella ja toinen toisella reunalla. Välissä monenlaista estettä ja esteettömyyteen mahdotonta seikkaa. Edes kuuluvinkaan ääni ei kanna laidalta toiselle. Kenties äänettömästi voi koskettaa silti, kauempaakin? Herkin aisti, sehän on...
- Anonyymi
Kyllä.
En ole kenellekään yhtään mitään. Vähiten sille, jolle haluaisi olla.
- Anonyymi
Aika inhottava ilmaus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4593142Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1432292- 1352142
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel291634Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71515Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2101359Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1651320- 81116
- 571096
- 71817