Muista rakas

Anonyymi-ap

Maailmalle olet ehkä vain joku, mutta jollekin olet koko maailma ❤️😽

26

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä ja rakas ollaan maailmallekin koko maailma.

• Anonyymi

En ole kenellekään mitään

• Anonyymi

Hienoa,olet mukava ja eräs nuorempi mies on suunnitellut sinua koko elämäksi ;)

• Anonyymi

Etkö voi sanoa sitä hänelle suoraan

• Anonyymi

Hyvin sanottu!

• Anonyymi

Itsestäänselvää.

• Anonyymi

Naiselta naiselle?

• Anonyymi

Kiva kuulla♥️

• Anonyymi

Voi rakas kauniisti sanottu, samaa sanon sinusta. 🤗

• Anonyymi

Hyvästi

• Anonyymi

Hyvästi, seuraavaan kertaan

• Anonyymi

En oo kellekkään mitään

• Anonyymi

Lopeta siis aliarvioiminen.

• Anonyymi

Minulla on kyllä jo vakava juttu menossa. En ole noin paljon nuoremmista kiinnostunut. Sinuna keskittyisin myös ihan omaan suhteeseesi. Muutama vuosi ois ok.

• Anonyymi

Kuulehan

Mehän ollaan toisillemme maailmat

Centum

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan

Mehän ollaan toisillemme maailmat

Centum

Tee valintasi. Tiedän erään pyörä"parin" kun ystäväni on mukana tässä keississä.
        Älä rutise tänne. Sen sijaan voisit vannoa rakkauttasi hänelle viestein irl.
        Ystäväni haluaa vain hänet, mutta tehkää kumpikin se oikea valinta!!!! Ja päätykää yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee valintasi. Tiedän erään pyörä"parin" kun ystäväni on mukana tässä keississä.
        Älä rutise tänne. Sen sijaan voisit vannoa rakkauttasi hänelle viestein irl.
        Ystäväni haluaa vain hänet, mutta tehkää kumpikin se oikea valinta!!!! Ja päätykää yhteen.

Pyöritään ympäri

Forever

Maat

• Anonyymi

Suuria sanoja, jollekin onnekkaalle!

• Anonyymi

minkalainen saa siella on taalla sataa vettä

• Anonyymi

Sen, takia koko Suomi ja maailma, paneekin minua halvalla, p, e, f, f, a, a, n, kun, olen koko Suomella ja maailmalle, niin, ainutlaatuinen, ja, kaikista palveluksistani, maailmalle 0 euroa, pankki, tilille, wau to go, koko maailma ja Suomi, 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 N, eli, PAKSU PEKKA

• Anonyymi

Totta. Mun koiralle olen koko sen maailma.

• Anonyymi

En, ole enempää kuin kapisen ja spitaalisen koiran arvoinen, & ei lohduta, N, eli, PAKSU PEKKA

• Anonyymi

Maailmapa tosiaan, toinen toisella ja toinen toisella reunalla. Välissä monenlaista estettä ja esteettömyyteen mahdotonta seikkaa. Edes kuuluvinkaan ääni ei kanna laidalta toiselle. Kenties äänettömästi voi koskettaa silti, kauempaakin? Herkin aisti, sehän on...

• Anonyymi

Kyllä.

• En ole kenellekään yhtään mitään. Vähiten sille, jolle haluaisi olla.

• Anonyymi

Aika inhottava ilmaus.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      49
      4973
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      2741
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2073
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      63
      960
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      66
      878
    6. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      823
    7. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      423
      813
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      25
      783
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      739
    Aihe