Joku reilu vuosi sitten näin melko pelottavan unen.
Alussa olen ikäänkuin reporttena tai muuten vaan tutkimassa (ehkä) palaneen majatalon tyyppisen rakennelman jäänteitä.
Siten fläshbäk vie minut aikaan ennen kuin majatalo paloi. Majatalossa oli jonkunlaisia pieniä makuuhuoneita ja keskimmäiseen meni kenties pakoon nukkumaan tai lepäämään jonkinlainen melko hyvännäköinen ja seksuaalisesti miehiä viehättävä nainen. Nainen oli muodokas sen muistan. Majatalossa huomiota herättävää oli sen katolla oleva risti, joka viittasi siihen että luultavasti majatalo oli jollain tapaa kristityille oleva rakennus jonka itse mielsin ikäänkuin suojapaikaksi.
Uni ei kertonut mitään juuri naisesta mutta ajatus luultavasti kävi että hänellä saattoi olla paljon ahdistelijoita johtuen seksikkyydestään ja avonaisesta kaula-aukosta(ehkä). En tiedä tiesikö nainen että häntä jahdattiin ja siksi hän hakeutui juuri seurakunnan tai kirkon omistaman majatalon suojiin.
En ole varma oliko majatalossa muita kuin nainen mutta hän oli niin keskeisessä roolissa unessa ettei siinä muita majatalon mahdollisia asukkaita oikein huomannut.
Sitten unessa jokin meni majataloon ja repi naisen jäsenet irti ja se oli mielestäni kauhean väkivaltaista jopa uneksi (en pitänyt siitä enkä toivonut sitä naiselle).
Sitten seuraavana päivänä kun tutkimme palaneen majatalon raunioita niin sain katsoa majatalossa olleen turvakameran nauhoitusta. Nauhoituksesta kävi ilmi että majatalossa ei ollut naisen lisäksi ollut mitään muita kuin ilmassa leijuva paha henki joka oli ilmiselvästi repinyt naisen.
Huomioita unesta:
-kristin uskon alla ollut majatalo ei suojannut naista
-naista ei tappanut kukaan ihminen
Uni tuli mieleeni jonka näin aiemmin
1
104
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus kauhuleffat vaikuttaa uniin.. kuten ehkä tähänkin?
Et kertonut oletko nainen vai mies. Mutta noin yleisesti ilman taustatietoja, mielestäni kyse on ärsykkeestä johon on reagoitu jotenkin animaallisella tasolla ei järjellä. Tapahtuma on ollut jossain ei tutulla maaperällä tai ns kokemusmaailmasi ulkopuolella. Ehkä olet todistanut sellaista tai se on ollut oma reagointisi .jota et ehkä ole ymmärtänyt silloin kun reaktio tapahtui. Risti voi viitata ihan uskoon että ihminen on hyvä ja mitä näitä nyt onkaan. Talon palaminen siihen että joku uskomuksesi meni sen mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915