Uni tuli mieleeni jonka näin aiemmin

Anonyymi-ap

Joku reilu vuosi sitten näin melko pelottavan unen.

Alussa olen ikäänkuin reporttena tai muuten vaan tutkimassa (ehkä) palaneen majatalon tyyppisen rakennelman jäänteitä.

Siten fläshbäk vie minut aikaan ennen kuin majatalo paloi. Majatalossa oli jonkunlaisia pieniä makuuhuoneita ja keskimmäiseen meni kenties pakoon nukkumaan tai lepäämään jonkinlainen melko hyvännäköinen ja seksuaalisesti miehiä viehättävä nainen. Nainen oli muodokas sen muistan. Majatalossa huomiota herättävää oli sen katolla oleva risti, joka viittasi siihen että luultavasti majatalo oli jollain tapaa kristityille oleva rakennus jonka itse mielsin ikäänkuin suojapaikaksi.

Uni ei kertonut mitään juuri naisesta mutta ajatus luultavasti kävi että hänellä saattoi olla paljon ahdistelijoita johtuen seksikkyydestään ja avonaisesta kaula-aukosta(ehkä). En tiedä tiesikö nainen että häntä jahdattiin ja siksi hän hakeutui juuri seurakunnan tai kirkon omistaman majatalon suojiin.
En ole varma oliko majatalossa muita kuin nainen mutta hän oli niin keskeisessä roolissa unessa ettei siinä muita majatalon mahdollisia asukkaita oikein huomannut.

Sitten unessa jokin meni majataloon ja repi naisen jäsenet irti ja se oli mielestäni kauhean väkivaltaista jopa uneksi (en pitänyt siitä enkä toivonut sitä naiselle).

Sitten seuraavana päivänä kun tutkimme palaneen majatalon raunioita niin sain katsoa majatalossa olleen turvakameran nauhoitusta. Nauhoituksesta kävi ilmi että majatalossa ei ollut naisen lisäksi ollut mitään muita kuin ilmassa leijuva paha henki joka oli ilmiselvästi repinyt naisen.

Huomioita unesta:
-kristin uskon alla ollut majatalo ei suojannut naista
-naista ei tappanut kukaan ihminen

1

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus kauhuleffat vaikuttaa uniin.. kuten ehkä tähänkin?
      Et kertonut oletko nainen vai mies. Mutta noin yleisesti ilman taustatietoja, mielestäni kyse on ärsykkeestä johon on reagoitu jotenkin animaallisella tasolla ei järjellä. Tapahtuma on ollut jossain ei tutulla maaperällä tai ns kokemusmaailmasi ulkopuolella. Ehkä olet todistanut sellaista tai se on ollut oma reagointisi .jota et ehkä ole ymmärtänyt silloin kun reaktio tapahtui. Risti voi viitata ihan uskoon että ihminen on hyvä ja mitä näitä nyt onkaan. Talon palaminen siihen että joku uskomuksesi meni sen mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe