Rahaa tulee kun saavista kaataen. On väkeä, on rahtia.
Rahaa tulee toisille, toisille ei
18
102
Vastaukset
- Anonyymi
Niille ei pidäkään tulla jokka ei rahaa ansaitse, ne voi vetäytyä reitiltä
- Anonyymi
Kun on maine mennyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on maine mennyt
Kun maine mennyt ei kannata enää ajaa vaan kalustoa kaupitellaan pois. Enää ryitään muutama vuoro päivässä sinne sun tänne. Eikä enää ollenkaan Ruovesi-Virrat-Ähtäri -alueelle. Autot myydään mieluummin pois ja kuskeille annettu potkut. Joukko"liikennettä" a la paroni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun maine mennyt ei kannata enää ajaa vaan kalustoa kaupitellaan pois. Enää ryitään muutama vuoro päivässä sinne sun tänne. Eikä enää ollenkaan Ruovesi-Virrat-Ähtäri -alueelle. Autot myydään mieluummin pois ja kuskeille annettu potkut. Joukko"liikennettä" a la paroni.
"Kun maine mennyt ei kannata enää ajaa vaan kalustoa kaupitellaan pois. Enää ryitään muutama vuoro päivässä sinne sun tänne. Eikä enää ollenkaan Ruovesi-Virrat-Ähtäri -alueelle."
Älä turhia murehdi, kyllä Valkeakosken paronitar on haistanut raha-apajan ja varmaan vuoden vaihtuessa alkaa tuohonkin suuntaa autoja kulkemaan, ehkäpä suoria vuoroja Helsingistäkin. Jahka saavat tehtaalta vähän isommilla tavaratiloilla olevia autoja, joihin mahtuu rahtia ja muutama kymmenen matkalaukkua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun maine mennyt ei kannata enää ajaa vaan kalustoa kaupitellaan pois. Enää ryitään muutama vuoro päivässä sinne sun tänne. Eikä enää ollenkaan Ruovesi-Virrat-Ähtäri -alueelle."
Älä turhia murehdi, kyllä Valkeakosken paronitar on haistanut raha-apajan ja varmaan vuoden vaihtuessa alkaa tuohonkin suuntaa autoja kulkemaan, ehkäpä suoria vuoroja Helsingistäkin. Jahka saavat tehtaalta vähän isommilla tavaratiloilla olevia autoja, joihin mahtuu rahtia ja muutama kymmenen matkalaukkua.Voi olla uusien autojen saanti kiven takana, jos rahoittaja ja automyyjä katsovat viimeistä tilinpäätöstä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla uusien autojen saanti kiven takana, jos rahoittaja ja automyyjä katsovat viimeistä tilinpäätöstä...
Aho lakkautti Pohjanmaan pikavuoron. Paunu Ähtärin vuoron. Ei oikeamielisyydestä tietoakaan. Manninen onneksi paikkaa Ruoveden ja Virtain osalta Ahon ja Paunun heikkomielisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aho lakkautti Pohjanmaan pikavuoron. Paunu Ähtärin vuoron. Ei oikeamielisyydestä tietoakaan. Manninen onneksi paikkaa Ruoveden ja Virtain osalta Ahon ja Paunun heikkomielisyyttä.
Tamponi on perunut satoja vuoroja viime kuukausien aikana, ei tietoakaan oikeamielisyydestä.
Tamponi on myös lopettanut useita vuoroja, mitä heikkomielisyyttä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla uusien autojen saanti kiven takana, jos rahoittaja ja automyyjä katsovat viimeistä tilinpäätöstä...
VL:n koronakorjattu tulos on hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL:n koronakorjattu tulos on hyvä.
Niin, Paununkin VOITOLLINEN tulos olisi vielä paljon suurempi koronakorjattuna.
Koronakorjauksista fantasiointi on yhtä typerää kuin Onnibusin toiminta.
Korona oli ja on vaikuttamassa, liiketoiminta olisi aivan toista, mikäli koronaa ei olisi ollut.
Onnibus tekisi joka tapauksessa tappiota ja VL olisi luultavasti paljon paremmassa kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun maine mennyt ei kannata enää ajaa vaan kalustoa kaupitellaan pois. Enää ryitään muutama vuoro päivässä sinne sun tänne. Eikä enää ollenkaan Ruovesi-Virrat-Ähtäri -alueelle."
Älä turhia murehdi, kyllä Valkeakosken paronitar on haistanut raha-apajan ja varmaan vuoden vaihtuessa alkaa tuohonkin suuntaa autoja kulkemaan, ehkäpä suoria vuoroja Helsingistäkin. Jahka saavat tehtaalta vähän isommilla tavaratiloilla olevia autoja, joihin mahtuu rahtia ja muutama kymmenen matkalaukkua.Muinoinhan Alhonen&Lastunen/Veolia ajoi suoria Ähtäri-Ruovesi-Helsinki -vuoroja. Sekä Tampere-Ruovesi-Seinäjoki -vuoroja. Sitten joku osti liiketoiminnot ja näivetti ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Paununkin VOITOLLINEN tulos olisi vielä paljon suurempi koronakorjattuna.
Koronakorjauksista fantasiointi on yhtä typerää kuin Onnibusin toiminta.
Korona oli ja on vaikuttamassa, liiketoiminta olisi aivan toista, mikäli koronaa ei olisi ollut.
Onnibus tekisi joka tapauksessa tappiota ja VL olisi luultavasti paljon paremmassa kunnossa.Mitäs Paunun tuloksella on väliä kun VL autokaupoille lähtee?
Paunun voitollisesta tuloksesta kumminkin sen verran, että se saavutettiin ajamalla kaukoliikenne alas ja rahat tulivat yksinomaan vielä voimassa olleiden sopimusten turvin, jotka oli voitettu aikana, jolloin PirTil ei vielä ollut voimaantunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL:n koronakorjattu tulos on hyvä.
Siis mikä koronakorjattu tulos? Täysin ala-arvoinen tulos ei johdu yksin Helsingin tien tyhjistä vuoroista, vaan siihen vaikuttaa myös ely-liikenteestä jätetyt alihintaiset tarjoukset. VL mielellään polttaa vanhoja pääomia, jotta ei vahingossakaan kukaan muu saisi vuoroja. Tässä on todellista liikemiestaitoa:) Onkohan markkinointipäällikkö päässyt käymään yläkerrassa tarjouslaskennan yhteydessä vai mistä näin heikot laskutaidot johtuvat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä koronakorjattu tulos? Täysin ala-arvoinen tulos ei johdu yksin Helsingin tien tyhjistä vuoroista, vaan siihen vaikuttaa myös ely-liikenteestä jätetyt alihintaiset tarjoukset. VL mielellään polttaa vanhoja pääomia, jotta ei vahingossakaan kukaan muu saisi vuoroja. Tässä on todellista liikemiestaitoa:) Onkohan markkinointipäällikkö päässyt käymään yläkerrassa tarjouslaskennan yhteydessä vai mistä näin heikot laskutaidot johtuvat?
Päällikköhän käy usein yläkerrassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päällikköhän käy usein yläkerrassa!
Ja joka käynnin jälkeen Paunun tulos heikkenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs Paunun tuloksella on väliä kun VL autokaupoille lähtee?
Paunun voitollisesta tuloksesta kumminkin sen verran, että se saavutettiin ajamalla kaukoliikenne alas ja rahat tulivat yksinomaan vielä voimassa olleiden sopimusten turvin, jotka oli voitettu aikana, jolloin PirTil ei vielä ollut voimaantunut.Mitenköhän paunulaisen jatkossa käy kun nuo sopparit on yksi toisensa jälkeen päättymässä eikä uusia voiteta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenköhän paunulaisen jatkossa käy kun nuo sopparit on yksi toisensa jälkeen päättymässä eikä uusia voiteta?
Paunun tulevaisuus on kieltämättä sumea, johtuen tulevan omistajuuden epävarmuudesta.
Jos Paunu jaksaa sinnitellä vielä hetken Tampere-Helsinki välillä, voi siinä olla se tulevaisuus.
Capman ei lähde investoimaan loppuuajettujen Dafien tilalle uutta kalustoa ja Onnibusin aikakausi päättyy lopetukseen tai myyntiin jollekin hölmölle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joka käynnin jälkeen Paunun tulos heikkenee.
Siis mitä? Paunun tulos on pitkään ollut olosuhteisiin nähden tyydyttävä. VL:n tulos sen sijaan on painunut lähes katastrofaaliselle tasolle. Yritys tunnettiin aikaisemmin vakavaraisuudestaan, mutta viimeisten kahden vuoden aikana omia pääomia on syöty niin paljon, että käänne parempaan täytyy tapahtua lähitulevaisuudessa tai muuten tulee Noutaja.
- Anonyymi
Rahtia kulkee rajusti, matkustajia mojovasti, hyvin tekee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Savonlinnassa machete hyökkäys!
Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...1903922- 1892797
Suoraan Sinulle
En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,551684- 1191674
- 131408
Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?
Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a4231337Niin siinä kävi
Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum611263- 921233
- 741194
- 271181