Onko Mokky turvallinen

Anonyymi-ap

Oletteko tilanneet mitään Mokky verkkokaupasta?Palautetta ei löydy kuin heidän itsensä antamana.

22

18134

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole tilannut, tyypillinen kiinalainen verkkokauppa. Ja juu, kun verkkosivuja tarkemmin katselee, niin Kiinan osoite löytyy vaikka suomeksi vastaavatkin facessa

      • Anonyymi

        Osa tuotteista on OK , mutta kun haluat palauttaa niin sepä ei onnistu. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, edes palautusosoitetta ei saanut! Kahteen eri sähköpostiin olen viestiä lähettänyt, mutta palautusosoite on edelleen? Asiakaspalvelu ei auta yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa tuotteista on OK , mutta kun haluat palauttaa niin sepä ei onnistu. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, edes palautusosoitetta ei saanut! Kahteen eri sähköpostiin olen viestiä lähettänyt, mutta palautusosoite on edelleen? Asiakaspalvelu ei auta yhtään?

        samoin eipä onnistu palautus ,tarjotaan että maksat puolet niin saat pitää tuotteet raivostuttava. mitä iloa pitää tuote jota ei voi käyttää ?


    • Anonyymi

      Salmingoutletsuomi on Kiinalainen verkkokauppa, ostoksista joutuu maksamaan tullit. En tajunnut.

    • Anonyymi

      Olen tilannut. Tuotteita ei ole toimitettu. Rahat menivät. Rikosilmoitus pitäisi kai tehdä. En suosittele ko. firmaa kenellekään

      • Anonyymi

        tilasin ja tuotteet tuli ja olivat ok, en ole joutunut maksamaan tulleja.


      • Anonyymi

        Minulle käy nähtävästi samoin. Klarnalta tuli lasku. Tuotetta ei ole tullut koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tilasin ja tuotteet tuli ja olivat ok, en ole joutunut maksamaan tulleja.

        Samaa tspahtuu vähän siellä sun täällä. Minä ostin usealta ihmiselta tavaraa Market Placen kautta, tuntui, että kaikki nämä 9 ihmistä olisivat yhdessä päättäneet, etteivät lähetä tavaroita. Maksoin kyllä jokaiselle, mutta tavaraa ei vaan kuulunut ja lähetin heille monta viestiä, mutta ei tuottanut tulosta.
        Ottaa kyllä päähän, kun ihmiseltä viedään rahat, ei ollut ihan pikku summa🩶


    • Anonyymi

      Olen tilannu ja saa odottaa kauan ja tietoa ei saa missä paketti menen. Posti näyttää samaa paikkaa.

    • Anonyymi

      Mokky on huijaus!!! Älä tilaa mitään.

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata. Tuli housut mitkä oli ihan eri kuin kuvassa. Mahdoton edes palauttaa. En suosittele.

      • Anonyymi

        Sama täällä.sain palautus osoitteen. Ja 100%osto hyvityksen jos tilaan samalla summalla jotain muuta. Eli housut jää ja tilaan sen hinnalla jotain muuta. Lasku klarnan kautta


    • Anonyymi

      Mokky ja vastaavat on sama kuin tilaisit AliBabasta tai Wishista mutta maksat vähintään nelinkertaisen hinnan.

    • Ostin joululahjaksi Mökystä pienispolkupyörän. Paketti ei ollut kunnolla pakattu ja tuli rikkinäisenä perille. Neljä kuukautta yritin olla Mokkyyn yhtedydessä. Lopulta sain puolet rahasta takaisin. Ei kauheasti auttanut kun rikkinäistä pakettia en kehdannut antaa kenelle lahjaksi.

      Trustpilotissa pistin review, mutta Mokky haastoi sitä review poistettiin. Pistin tänään uuden tulemaan. Näköjään kaikki viiden tähden arvostelut Mokkyltä itse (google translate arvosteluita). Eli, jos huonoja kokemuksia sinne vaa haastamaan tätä huijausta.

      • Jaa...haa, Mokky lähti taas haastamaan mun 1 tähden arvostelua. En ihan tykkää siitä mitä peliä nää kaverit harrastavat. Niinkuin jo sanoin kaikki 5 tähden kommentit ovat firmat omia.

        Kai sieltä tuotteita tulee mutta palautukset ja reklamaatio ei onnistu :/.

        Firma siis kiinalainen Zhetai, näköjään business-malli on perustaa sivusto joka näyttää suomalaiselta ja sitten myydä kamaa sitä kautta :/ ...olisihan tyhmempikin tän ymmärtänyt heti.


    • Anonyymi

      Katso ainakin trustpilot.fi on sekä hyviä että huonoja kokemuksia asiakkailla. Näillä ulkolaisilla yrityksillä on aina tuo riski että pieleen menee ja/tai tuote/tuotteet sekundaa. Wish varsinkin on sellainen paikka kuten moni suomalainenkin vaatemyyjä että kokoluokitukset menevät ihan metsään. Jos suomessa esim kokosi on XL niin monella se vastaa koko M tai on muuten jostain kohdasta pienempi. Samoin on esim. collegepuserot/hupparit jne. Kuvassa näyttävät lämpimän paksuilta mutta ovatkin vain ohutta verkkakangasta. Kuva esim tiikerin naama saattaa olla kohdistettu niin että naamasta ei näy paljon muuta kuin silmät ja ne melkein kainalossa. Korut ovat "kullattuja" toisista lähtee se kultaus ekalla käyttökerralla ja toisissa materiaali sellainen ettei kulu. Aika usein joutuu pettymään. MUTTA ENIMMÄKSI VASTUU ON ASIAKKAALLA JOS TILAA. Kun saa huonoa/risaa tms. tuotetta niin SEN VAIHTAMINEN TAI PALAUTUS SAATTAA KÄYDÄ TOSI VAIKEAKSI. Suosittelen maksun välittäjäksi Klarnaa, se on varma ja hyvä vastuun kantaja.

    • Anonyymi

      En tilaa enää mitään näistä kiinan roskakaupoista. Väärää tuotetta ja hajoaa heti tai muutaman viikon päästä. Kaikkea roskaa sitä ihmiset ostaakin..

    • Anonyymi

      ^^^

    • Anonyymi

      Hieman mietin itsekkin tilausta. Facebookissa törmää mainoksiin ja joitain mielenkiintoisia tuotteita. Selailen pääosin iPhonella, mutta tänään päätin mennä läppärin (tavallisen tietokoneen) kautta sivultolle. Tietoturvaohjelma antaa ilmoituksen: "Epäillyttävä sivusto estetty ... F-secure merkinnyt sivuston epäillyttäväksi. Tälle sivustolle ei kannata siirtyä". Tilaukset jäivät taasen näyteikkunaostoiksi :)

    • Anonyymi

      Mietin tilausta ja jätin tekemättä, kun tietoturvaohjelma luokitteli sivuston epäillyttäväksi. Tästä innostuneena lähdin selaamaan Truspilotin arvosteluja sekä Mokkyn vastauksia ja mitä ....? Menin "yhden tähden arvioihin" ja pohdiskelin firman antamia vastauksia --> näyttää, että käyttävät robottia tai tekoälyä vastauksissaan? Useassa vastauksessa viitataan tilauksen tarkistamiseen Trustpilotin tietokannasta, ei siis yrityksen omista tilauskannoista ... HUH HUH ja Hehe ... näinkö jatkossa toimitaan?

    • Anonyymi

      Tilasin suoristinraudan, joka on pelkkä lelu. Ei edes lämpene. Hukkaan meni ne rahat. Koskaan enää tilaa mitään ko yrityksestä. 😡

    • Anonyymi

      Olen tilannut useinkin Mokkyltä. Olen ollut tyytyväinen, nopea toimitus, ei mitään hankaluuksia ole ollut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe