Teboil kokemuksia?

Anonyymi-ap

Minkälaisia kokemuksia on paikallisilla Kiteen Teboilista? 🙂

23

1830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvät lounaat on ainakin ollut joka kerta ja ystävällistä on myös palvelu, voin suositella 👍

• Anonyymi

Huippu paikka joka suhteessa

• Anonyymi

En aja Lukoilin bensalla enkä dieselillä muutoin käytän palveluja

• Anonyymi

Hyvää ruokaa ja ystävällinen palvelu 👍

• Anonyymi

Miinusta Lukoilin bensa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miinusta Lukoilin bensa

Samaa raaka öljyä, mistä neste ostaa raaka- öljyn. En itsekkään ole käyttänyt, vasta sitten, kun jälleen myynti on edullista. Näissä asioissa pitää nojautua fakta tietoihin eikä olettamuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miinusta Lukoilin bensa

Mitä väliä mistä se bensa on peräisin kunhan on toimivaa? Ajaa pitää autolla jokatapauksessa. Ite ajaisin Venäjän bensalla jos joku jobbais sitä vaikka eurolla litra.

• Anonyymi

Kokki berliinistä

• Anonyymi

ja tykkää miehistä..

• Anonyymi

Mojovan mahtavaa ruokaa . Suosittelen. Käyn pari kertaa viikko .

• Anonyymi

Suosittelen myös, hjuva hapankaali..

• Anonyymi

Iloinen asiakaspalvelu, hyvät ruuat ja reilu johtaja 👍

• Anonyymi

Ostin tuolta auton, itse johtaja esitteli. Elämäni paras autonostokokemus voin suositella 👍

• Anonyymi

Ihana kokki🤩

• Anonyymi

Tässä johtaja itse.Teboil on hyvä... ei kunTeboil on paras! Harashoo dobra huja!

• Anonyymi

Näinkö huudahti pomo kun kokki tuli takaa päin ?

• Anonyymi

Suomalainen Suomen ja suomalaisten etua ajatteleva ei osta venäläiseltä yhtiöltä eikä venäläisiä tuotteita. Ei myöskään Venäjän markkinoilla toimivilta muiden maiden yhtiöiltä. Valitettavasti omistukset ym. hämärretään, joten vaikeuksia on seurata. Runon sanoin "Näät Moskova pettää, on pettänyt ennen, ja pettää tuhanten vuosien mennen."

• Anonyymi

Käyppä sanomassa tuo Persvako-Purralle.

• Anonyymi

Isänpäivälounas oli ainakin edullinen, en tosin mennyt kun sattui samaan aikaan maanomistajien hirvipeijaat.

• Anonyymi

Vieläkö samat ukot vahtaa haavi auki jos ulkopuolinen sisään menee?

• Anonyymi

Hanki itsetunto / älä luo katstta niihin ukkoihin. Mitä hemmetin väliä sillä on, jos joillakin ei ole elämää ja maleksivat hioltoasemilla, yrittäjä puuttukoon jos eivät osta mitään, muiden ei tarvitse välittää moisista tippaakaan.

Toki on kurjaa, että nämä ukko- ja teinipöydät ovat aina poissa maksavien asiakkaiden istumapaikoista, mutta kyllä TB:lle näytttäisi vielä mahtuvan.

Itse puheenaiheesta: tankkaa en siellä koskaan enkä muutenkaan enää juuri käy yrityksen omistajapohjan takia, mutta silloin kun olen käynyt, on lounas ollut hyvänmakuinen ja munkit yleensä tuoreita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki itsetunto / älä luo katstta niihin ukkoihin. Mitä hemmetin väliä sillä on, jos joillakin ei ole elämää ja maleksivat hioltoasemilla, yrittäjä puuttukoon jos eivät osta mitään, muiden ei tarvitse välittää moisista tippaakaan.

Toki on kurjaa, että nämä ukko- ja teinipöydät ovat aina poissa maksavien asiakkaiden istumapaikoista, mutta kyllä TB:lle näytttäisi vielä mahtuvan.

Itse puheenaiheesta: tankkaa en siellä koskaan enkä muutenkaan enää juuri käy yrityksen omistajapohjan takia, mutta silloin kun olen käynyt, on lounas ollut hyvänmakuinen ja munkit yleensä tuoreita.

Mikä vika omistajassa? Reilu ja mukava johtaja 👍

• Anonyymi

Bensa haisee hapankaalilta, muuten hyvä.

• Anonyymi

Hapankemikali maistu bensa. Eij hjuva. Njiet harasoo !

• Anonyymi

Koko perhe tankkaa Teboililla, toivottavasti edes osa päätyy Venäjälle niistä rahoista. Hyvä kun on vielä olemassa maailmassa johtajia jotka puolustaa omaa maataan ja kansalaisiaan. Täällä paapotaan ulkomaan vahvistuksia ja oma kansa saa kärsiä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe