Kannattaako pullan leipoa vai ostaa

Anonyymi-ap

Tässä tuotteen oston kannattavuudessa, kannattaako ostaa esim. pullatuote, kuten bostonkakku vai leipoa itse.
Täytyy laskea mitä raaka-aineet tulee maksamaan, kuten maito, voi, jauhot ja kananmunat,
Tämän lisäksi tulee laskea mitä sähkö maksaa 30-40 minuutin paiston ajalta ja tietenkin aika ja vaiva pullan tekemisessä, siinä menee helposti 1-3 tuntia kokonaisuudessaan vaivaaminen, kohotus ja paisto. siinä on kiinni koko se aika.
Jos kaupasta saa esim. alennuksella -50% pullatuotteen eli 2-2,50€ ja siitä saa kahvin kanssa syödä viikon ajan, niin kannattaako alkaa itse leipomaan.
Varmaan itse leipomalla tulee samankokosen pullatuotteen hinnaksi 1,50-2,4€, mutta helpompaa se on kaupasta tuote ostoskoriin pomia, jos rahallisesti muutamia kymmeniä senttejä säästää, niin ajallisesti säästää paljon enemmän ja vaivaa.
Eri asia on, jos ostaa saman pullatuotteen normaalihinnala, jolloin se on lähemmäs 5€.

45

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Semmonen -50% pullatuote on jo vanha kääntty että ei semmoista kyllä enää viikon päästä syö kukaan. Se on myös jo niin vanha käntty että sitä ei enää edes kannata jakaa annoksiin ja pakastaa että voi sen palasen sitten syödä ajallaan. Toisin on itse leivotulla. Saa myös just semmoisen kun haluaa, yleensä paremman. Kaupan 5€ pullatuote ei voi olla kovin hääppöinen tekele!

      • Anonyymi

        Mikäs nirppanokka se täällä arvostelee.
        Olen ostanut -50% alennus pullaa ja ruokaa, ihan hyvin maistuu meikäläiselle.
        Meikäläinen ei olekaan mikään nirppanokka.
        Jos leipä on päässyt vähän homehtumaan, niin ei sitä pois heitä, homeisen kohdan veitsellä poistan.
        Muutama päivä sitten söin leipää ja ihmettelin pientä homeen makua, kas leivän reunahan oli homeessa, ei se maailmaa kaada, jatkoin syömistä, vaikka pieni homeen maku lisänä.
        Kerran jouduin heittämään koko -50% kääretortun roskiin, kun en kaupassa tarkastanut tuotetta, vaan kotona kahvin kanssa olin kääretorttua nauttimassa, niin siinähän oli homepilkkuja kääretortun päässä, leikkasin palasen pois, mutta ei auttanut, maistui homeelle koko kääretorttu ja aivan eri makuinen home, kuin leivässä.
        Leivän home ei niin pahalle maistunut, kuin tuo kääretortun home ja kyllä harmitti, kun roskiin joutui heittämään kääretorttu, joka muuten olisi ollut herkullinen, mutta home pilasi maun.
        Lihan ja kalan kanssa olen tarkempi, en syö jos vähänkin vaikuttaa pilaantuneelta.


      • Anonyymi

        Heittäkää ne saatanalliset sokeripullat ja kakut hevon vittuun. Kansa turpoaa ja sairastuu ahmimalla sisuksiinsa paskaa, juomalla energiajuomia; tupakoimalla, nuuskaamalla, ja käyttämällä huumeita. Hampaat tippuvat jo murkkuiässä, nuoriso oksentaa verta; röyhtäilee ja piereskelee ilmavaivoissaan, ja koulussa käydään vain silloin kun huvittaa. Pitääkö vielä jatkaa listaa, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heittäkää ne saatanalliset sokeripullat ja kakut hevon vittuun. Kansa turpoaa ja sairastuu ahmimalla sisuksiinsa paskaa, juomalla energiajuomia; tupakoimalla, nuuskaamalla, ja käyttämällä huumeita. Hampaat tippuvat jo murkkuiässä, nuoriso oksentaa verta; röyhtäilee ja piereskelee ilmavaivoissaan, ja koulussa käydään vain silloin kun huvittaa. Pitääkö vielä jatkaa listaa, hah hah haaa!!!...

        Täällä aikoina joskus joku laittoi kuvasi tänne.. Olit punakka, lyhyt ja lihava...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäkää ne saatanalliset sokeripullat ja kakut hevon vittuun. Kansa turpoaa ja sairastuu ahmimalla sisuksiinsa paskaa, juomalla energiajuomia; tupakoimalla, nuuskaamalla, ja käyttämällä huumeita. Hampaat tippuvat jo murkkuiässä, nuoriso oksentaa verta; röyhtäilee ja piereskelee ilmavaivoissaan, ja koulussa käydään vain silloin kun huvittaa. Pitääkö vielä jatkaa listaa, hah hah haaa!!!...

        Kyllä me tuo repakin ihan pullasorsa-gategoriaan asemoidaan. Syötetty on ja ulkoinen habitustuskin jo puhuu puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me tuo repakin ihan pullasorsa-gategoriaan asemoidaan. Syötetty on ja ulkoinen habitustuskin jo puhuu puolestaan.

        .Kategoria..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs nirppanokka se täällä arvostelee.
        Olen ostanut -50% alennus pullaa ja ruokaa, ihan hyvin maistuu meikäläiselle.
        Meikäläinen ei olekaan mikään nirppanokka.
        Jos leipä on päässyt vähän homehtumaan, niin ei sitä pois heitä, homeisen kohdan veitsellä poistan.
        Muutama päivä sitten söin leipää ja ihmettelin pientä homeen makua, kas leivän reunahan oli homeessa, ei se maailmaa kaada, jatkoin syömistä, vaikka pieni homeen maku lisänä.
        Kerran jouduin heittämään koko -50% kääretortun roskiin, kun en kaupassa tarkastanut tuotetta, vaan kotona kahvin kanssa olin kääretorttua nauttimassa, niin siinähän oli homepilkkuja kääretortun päässä, leikkasin palasen pois, mutta ei auttanut, maistui homeelle koko kääretorttu ja aivan eri makuinen home, kuin leivässä.
        Leivän home ei niin pahalle maistunut, kuin tuo kääretortun home ja kyllä harmitti, kun roskiin joutui heittämään kääretorttu, joka muuten olisi ollut herkullinen, mutta home pilasi maun.
        Lihan ja kalan kanssa olen tarkempi, en syö jos vähänkin vaikuttaa pilaantuneelta.

        No jos tuo home ym. ei haittaa niin osta ihmeessä!
        Tuosta vähän mainitsin että -50% ei ole ihan kuranttia tavaraa niinkuin olet itsekin näköjään huomannut mutta jos ei ole mitään väliä mitä suuhunsa tunkee niin osta. Mitäs täällä kyselet kun ehdottomasti tiedät että hyvin kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäkää ne saatanalliset sokeripullat ja kakut hevon vittuun. Kansa turpoaa ja sairastuu ahmimalla sisuksiinsa paskaa, juomalla energiajuomia; tupakoimalla, nuuskaamalla, ja käyttämällä huumeita. Hampaat tippuvat jo murkkuiässä, nuoriso oksentaa verta; röyhtäilee ja piereskelee ilmavaivoissaan, ja koulussa käydään vain silloin kun huvittaa. Pitääkö vielä jatkaa listaa, hah hah haaa!!!...

        Resupoika on pullukka. Syänyt ruotsalaista pullaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupoika on pullukka. Syänyt ruotsalaista pullaa.

        Voi pojat kun tietäisittekin mitä kaikkea se resupoika onkaan maistellut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heittäkää ne saatanalliset sokeripullat ja kakut hevon vittuun. Kansa turpoaa ja sairastuu ahmimalla sisuksiinsa paskaa, juomalla energiajuomia; tupakoimalla, nuuskaamalla, ja käyttämällä huumeita. Hampaat tippuvat jo murkkuiässä, nuoriso oksentaa verta; röyhtäilee ja piereskelee ilmavaivoissaan, ja koulussa käydään vain silloin kun huvittaa. Pitääkö vielä jatkaa listaa, hah hah haaa!!!...

        Älä Ressu pauhaa, kyllä kuules makea sokerinen pulla ja leivos vaan hyvältä maistuu.
        Ressu on käsittänyt asiat väärin, ei makeaa mahan täydeltä, vaan kerran tai pari viikossa.
        Jos joka päivä ahmii mahan täyteen sokeripullaa ja kakkua, niin ei ne enää maistu herkullisilta, vaan kun harvoin herkuttelee, niin maistuu paremmalle.
        Ei ole tarkoitus syödä sitä munkkipussia kerralla, jos Ressu on ajatellut, ihmekös, että siitä lihoo, onko Ressulle käynyt näin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs nirppanokka se täällä arvostelee.
        Olen ostanut -50% alennus pullaa ja ruokaa, ihan hyvin maistuu meikäläiselle.
        Meikäläinen ei olekaan mikään nirppanokka.
        Jos leipä on päässyt vähän homehtumaan, niin ei sitä pois heitä, homeisen kohdan veitsellä poistan.
        Muutama päivä sitten söin leipää ja ihmettelin pientä homeen makua, kas leivän reunahan oli homeessa, ei se maailmaa kaada, jatkoin syömistä, vaikka pieni homeen maku lisänä.
        Kerran jouduin heittämään koko -50% kääretortun roskiin, kun en kaupassa tarkastanut tuotetta, vaan kotona kahvin kanssa olin kääretorttua nauttimassa, niin siinähän oli homepilkkuja kääretortun päässä, leikkasin palasen pois, mutta ei auttanut, maistui homeelle koko kääretorttu ja aivan eri makuinen home, kuin leivässä.
        Leivän home ei niin pahalle maistunut, kuin tuo kääretortun home ja kyllä harmitti, kun roskiin joutui heittämään kääretorttu, joka muuten olisi ollut herkullinen, mutta home pilasi maun.
        Lihan ja kalan kanssa olen tarkempi, en syö jos vähänkin vaikuttaa pilaantuneelta.

        Just joo. Vanhempi väki ei tajua sitä että kun leipä on homeessa yhdestä kohtaa niin ei se auta ottaa sitä home kohtaa pois koska koko leivässä on niitä home itiöitä vaikka se ei päälle päin näy.
        Homeista leipää ei pidä syödä.
        Ei paranna lauluääntä , vaikka joskus ennen muinoin niin sanottiinkin.


    • Anonyymi

      Jos on aikaa kirjoittaa romaani tänne, niin varmasti on myös aikaa paistella niitä pulliakin. Jos asia ottaa muutaman kymmenen sentin takia loputtomasti pähkäilyä ja kyse on henkilökohtaisesta taloudestasi, niin enpä voi enää vähempää välittää.

      • Anonyymi

        Just noin! Jos leipomisen katsoo vaivaksi johon aikaa kuluu jne...,onhan hankalaa, niin täällä kirjoitteluko se on oikeanlaista ajankulua, tässäkin kuluu sähköä...
        Kyllä minä ainakin maistan ennen tuoretta kotona leivottua kahvin kanssa, kuin kaupan tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin! Jos leipomisen katsoo vaivaksi johon aikaa kuluu jne...,onhan hankalaa, niin täällä kirjoitteluko se on oikeanlaista ajankulua, tässäkin kuluu sähköä...
        Kyllä minä ainakin maistan ennen tuoretta kotona leivottua kahvin kanssa, kuin kaupan tuotteita.

        Olen vastaleivottua pullaa syönyt, mutta kyllä se pulla on paremman maukuista seuraavana päivänä, kuin heti uunista syötynä, kun on niin kuumaakin, että suuta polttaa.
        Muutaman kerran leipomo myymälästä olen yön yli nukkuneita ostanut ja ihan hyviä ovat.
        Tosin tuollainen -50% hillomunkki/hillopossu, kun muutaman päivän on tiiviisti pussissa, niin sokeri alkaa sulamaan ja muuttuu nestemäiseksi ja sitten rinnuksille tippuu helposti ja sormet on tahmeat, mutta kyllä syötyä tulee.


    • Anonyymi

      ihan kaikkea ei voi rahassa mitata. Pullan tuoksu, hyvä mieli itsetehdystä työstä ja kehut puolisolta mm.

      • Anonyymi

        Pullan tuoksua voi haistella ulkosalla, kun naapurin rouva leipoo, niin leijailee paistetun pullan tuoksi. Kahvilan edustalla leijui herkullinen leivonnaisten ja kahvi tuoksu, kannattaa olla ilmastointi puhaltimen läheisyydessä, niin saa leivonnaisten ja kahvin tuoksua.


    • Anonyymi

      Marja-Liisa leipoi ennen avioeroa ja ymmärsi vasta eläkeiässä muuttaa takaisin Halsualle. Nyt on narsisti kaupan pullan ja leivän varassa mutta ei enään kauan. Tänäänkin oli taas yksi 1948 ja toinen 1955 eli kyllä lähestyy lähteminen.

      • Anonyymi

        Aha, kuulunet suuriin ikäluokkiin. Tuntuuko siltä, että päiväsi on luettu. Olet tosi surkea tapaus. Etsit vapisevin käsin kuolinilmoitustasi. Hakeudu hoitoon...
        Eräs työkaverini luki kuolinilmoituksia sanoen: "Olen siinä iässä, että kiinnostaa nähdä onko joukossa joku tuttu". No, ei mennyt kuin pari kuukautta, kun Martti haudattiin. Joten sinulle sairaalle paskiaiselle. Tervemenoa krematorioon. Ennustan, että tulevaa joulua et vietä, hah hah haaa!!!...


    • Onhan se itseleivottu aina hyvää

      • Anonyymi

        No ei se nyt ihan 100% onnistu, eikä se kahvikaan ja vaikka kyselet vierailta valitellen että tukikohan siitä kahvistakin nyt liian laihaa, niin takuulla saat epärehellinen vastauksen että ihan hyvää on ja se pullakin taatusti vieraasi piilottaa vaivihkaa taskuunsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nyt ihan 100% onnistu, eikä se kahvikaan ja vaikka kyselet vierailta valitellen että tukikohan siitä kahvistakin nyt liian laihaa, niin takuulla saat epärehellinen vastauksen että ihan hyvää on ja se pullakin taatusti vieraasi piilottaa vaivihkaa taskuunsa.

        No, jos vieraat tulevat toistekin, niin olisiko se hyvä merkki?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No, jos vieraat tulevat toistekin, niin olisiko se hyvä merkki?

        Ehkä sun kämpässä on sen verran lämmintä että sen puolesta mukava piipahtaa.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No, jos vieraat tulevat toistekin, niin olisiko se hyvä merkki?

        Vieraissakäynti onkin mukavaa vaikka vaimo ei oikein siitä tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraissakäynti onkin mukavaa vaikka vaimo ei oikein siitä tykkää.

        Meillä kyllä vaimo itse näköjään tykkää kovastikin käydä vieraissa. Hänen mielestä vanhemmalla miehellä on kova luu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun kämpässä on sen verran lämmintä että sen puolesta mukava piipahtaa.

        Siis hä?


    • Anonyymi

      Maku ratkaisee, ei hinta.
      Ethän sinä osta huonompaa auto sitävarten että on halvempi.

    • Anonyymi

      Ei Bostonkakkua, se on epäterveellistä.

      meillä tehdään leipäkoneella pulla.

      0,5 l vettä, vehnäjauhoja, 1/4 paketti hiivaa, suhteellisen paljon tummaa siirappia, jos muistetaan niin myös ruokaöljyä. EI yhtään suolaa.

      aloitettiin noin 15 v sitten kun sain verenpainelääkkeet. kun vähensin suolan käyttöä sain paineet maksimissaan 105/70/-.

      tehdään kattilassa isolla lusikalla taikina ja laitetaan vasta sitten koneeseen.
      kone hoitaa nostatuksen ja paiston.
      sähköä kuluu 0,32-0,37 kw per kerta.

      • Anonyymi

        Miltä maistuu suolaton leipä?.....ruoka???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä maistuu suolaton leipä?.....ruoka???

        Leivonnaiset eivät saa olla jokapäiväistä ravintoa, jos ajattelee terveyttään.

        Siksipä juuri leipomiseenkaan ei tahdo löytyä minkäänlaista motivaatiota. Toki jotain pitää olla virasvarana ja itselle pienenä vaihteluna.

        Ostosissa on palmuöljyä, lisäaineita, älyttömästi sokeria. Itse tehdyt ovat näissä suhteeissa parempia. Mutta kun huonoa ei viitsi tehdä, kyllä niistä melkoisia kaloripommeja tulee.

        Nautinto silloin tällöin ei silyi tuhoa kenenkään terveyttä.


    • Anonyymi

      Pullan kannattaa jättää väliin turhana ja lihottavana tuotteena,

      • Anonyymi

        Oma valinta, syö pullia tai ei niin kohtalo on kuitenkin se yksi ja sama.


    • Anonyymi

      Kyllä kaikkein suurinta tuhlausta on ostaa niitä -50% kuivia pullakänttyröitä jos ostaa normi hintasen pullapitkon siitä riittää melkein viikoksi riippuen kuinka paljo ahmii pullaa mutta eihän nyt pullamössä mukaan täysjärkinen syö kun korkeintaan 2 palaa päivässä,on meinaan vehnää ja vehnäähän tulee välttää aina kun mahdollista

      • Anonyymi

        Sitten on meitäkin, jotka pidämme juuri kuivahtaneesta käntystä.
        Ja nautimme sitäkin vain kerran viikossa, sunnuntaisin.


      • Anonyymi

        Se sun kehuma normi hintainen pullapitko on parissa päivässä yhtä vanha, kuin mitä saat -50% alennuksella alennus laarista, varsinkin kahvilamyymälän yön yli nukkuneita, jotka puoleen hintaan saat seuraavana aamuna, eivät ole juurikaan yön aikana vanhentuneet.


    • Anonyymi

      Kyllä kuiva vähän vanhempi pulla on vielä hyvää, jos hampaat on huonot voi pullaa kastaa kahvissa niin maku on entistäkin parempi.

    • Anonyymi

      Riippuu miten sen kannattavuuden laskee ja mistä tykkää. Minusta itse tehden saa parempaa ja samalla kaupanpäälle ihanan tuoksun asuntoon.

    • Anonyymi

      Jos kaupasta joskus pullaa ostan niin se on oltava tuoretta ei mitään viimeisen käyttöpäivän känttyä.

      • Anonyymi

        Vähän kun kastaa korvikkeeseen tai jopa kahviin niin kyllä se vahhempikin käntty siinä suuhun sulaa.


    • Anonyymi

      Kyllä oli vaan herkulliset leivokset Soklen leipomossa, joka lakkautettiin yli 30 vuotta sitten. Sellaisia hillomunkin näköisiä, joissa REILUSTI hilloa ja punaista sokerikuorrutetta, myös sellaisia suklaaleivoksia, joissa suklainen SOKLE logo.
      Marjan kotileipomo Vitsarin sillan läheisyydessä, jossa nykyään autoliike, oli isoja ja herkullisia hillopossuja.
      Kaustarin kotileipomossa oli herkullisia viinereitä, joita tuli ostettua monta kertaa, ei ole enää ollut 10 vuoteen kaustarin kotileipomoa.
      Talkullan leipomossa oli monenlaisia herkullsia leivonnaisia, ei ole sitäkään ollut enää 10 vuoteen, nyt paikalla on pienkerrostalo.
      Harjun vanhan leipomon paikalla on nyt kerrostaloja, siellä oli myöskin herkullisia leivonnaisia.
      Myös pesolan leipomo oli kokkolassa Heinolan alueen itäpuolella, mutta sekin lopetti toimintansa yli 10 vuotta sitten.
      Sielläkin oli erittäin edullset ja herkulliset leivonnaiset.

      • Anonyymi

        Ne nykyharjun Krapsut, todellinen vieraan hemmotteluhetki niillä kuten omenapossuilla myös.
        Sitten leivoskahvien aikaan Bergwallin kermakinuskileivokset minimanista
        Kyllä elämä on välillä ihanaa!


    • Anonyymi

      Mutta se maku!
      Ei se ostopulla niin hyvältä maistu kun itse vastaleivottu lämmin voi pulla.

    • Anonyymi

      Paljonko kakun paistamiseen kuluva sähkö maksaa, jos uunin teho on 2000W, lämpötila 170 astetta, paistoaika 40 minuuttia ja sähkön hinta 0,14 senttiä???
      Kuluttaako uuni ja hella aina 2000W oli sitten hella teholla 1 tai 6 tai uuni 100 tai 300 astetta?
      Jos uuni on tunnin päällä, niin maksaako sähkö 2x0,14 senttiä eli 28 senttiä, kun tehoja on 2x1000W ja 1000W on 1kWh?

      • Anonyymi

        Ei maksa. Ei ole vastukset päällä koko aikaa. On termostaatti ohjattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei maksa. Ei ole vastukset päällä koko aikaa. On termostaatti ohjattu.

        Kaikki uunin tehot on päällä, vaikka hella olisi ykkösellä tai uuni 50 asteella.
        Jos kerran uunin tehoksi mitataan 2000W, niin senverran sähköä töpselistä virtaa uuniin.
        Sama tietokoneen kanssa, jos tietokoneessa on 600W virtalähden, niin koko ajan vie 600W, vaikka selaisi nettiä tai käyttäisi raskasta ohjelmistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki uunin tehot on päällä, vaikka hella olisi ykkösellä tai uuni 50 asteella.
        Jos kerran uunin tehoksi mitataan 2000W, niin senverran sähköä töpselistä virtaa uuniin.
        Sama tietokoneen kanssa, jos tietokoneessa on 600W virtalähden, niin koko ajan vie 600W, vaikka selaisi nettiä tai käyttäisi raskasta ohjelmistoa.

        Olet unohtanut sulkea uunin luukun jos kokoajan vastukset on päällä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe