Käsky puolustusvoimille

Anonyymi-ap

Urainaan ei sitten lähetetä enää yhtään aseapua.
Varastot kiinni ja ne pysyy kiinni tai mä poistan teidät viralta johtoa myöden.

Mä kuulen sellasia asioita sieltä Ukrainasta, että jos te sitä Selenkiä tuette, niin menette helvettiin sen mukana
Yksikin ase sinne vielä, niin olette puolenne valinneet ja otatte osaa sotarikoksiin rikollisten ja korruption suojeluun ja niiden peittelyyn ja teidät tuomitaan rikostoverinne mukana.

Mä annan nyt pakotteet.
Ja mä pakotan Selenskin neuvottelupöytään tai maan alle.
Mä näytän teille miten kuuluu toimia.

Ja pistätte viestiä eteenpäin muillekin maille, että se aseavun toimittaminen loppuu nyt.

Ja tehän tottelette kun mä käsken ja niin tottelevat muutkin.
ONKO SELVÄ?

42

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimitatte USA:lle viestin, että H-hetki lähestyy ja olisi aika puhdistaa se oman maan hallitus vihollisista, kuten kuuluukin tehdä.

      Ja Kiinalle sanotte, että unohtavat Taiwanin ja käyvät hakemassa Kimiltä sen ydinaseet pois, rauhassa ja auttaa p-koreaa pääsemään eroon maansa ongelmista.
      Sitten p ja e korea alkaa rakentamaan rauhaa ja kaikki pakotteet puretaan ja tekevät kauppaa ja tukevat osaltaan toinen toisiaan, että rauha ja hyvät välit maiden kesken saavutetaan.

      Iranille annatte mahdi käskyn vapauttaa naiset huivipakosta ja käskemään miehiänsä hillitsemään itsensä.

      Israel lopettaa pommittamasta palestiinaa ja palestiina lopettaa pommittamasta Israelia.
      Kolmatta temppeliä ei tule, jerusalemin temppelivuori jää Herralle Herran omistukseen, eikä se ole kenenkään maata.

      Hamas ja Hesbollakin saa luvan myös alkaa kunnioittamaan naisia tasavertaisina ja käyvät kunniakkaat taistelunsa jatkossa omia himojansa vastaan.
      Tämä on se suuri ihmeteko, jota ei heidän koraniinsa ole kirjoitettu.

      Koira heiluttaa häntää eikä häntä heiluta koiraa, mutta te ette ole koiria vaan leijonia ja te syötte hallituksesta ne räksyttävät koirat, ettekä kuuntele heitä kun mä niin sanon.

      Jos joku ei tottele ja alkaa vihoittelemaan mulle, niin mä poljen sen vihan viininä ja kastan viittani siinä veressä.

      Mä en kuuntele vastaväitteitä enkä kitinöitä, te tottelette, teette sen mikä oikein ja hyvää on tai mä napsautan sormiani ja silloin te löydätte itsenne helvetistä.

      Jos joku vastustaa sitä mikä oikein ja hyvää on, se on mulle roskaa ja se heitetään roskienpolttopaikkaan gehennaan.

      Maa ja kaikki mitä siinä on, on Herran ja mä olen kaiken omaisuutensa hoitaja ja saan tehdä sillä mitä tahansa mä tahdon.
      Ja saatte olla varmoja, että mä tosiaan teen mitä mä tahdon ja heitän jokaisen vastustajani helvettiin.

      ONKO SELVÄ?

    • Anonyymi

      Tie on näytetty ja se on oikea tie.
      Siltä ei hullukaan eksy.
      Tee sitä mikä oikein ja hyvää on, tai mä heitän teidät helvettiin.

      Mä en mielelläni kattele enempää tätä pahuutta, enkä anna lisäaikoja parannuksen tekoon.

      Mä kutsun maan kuninkaat mun luo ja kun ne näkee miten täällä kohdellaan ja jaetaan oikeutta kansalle, niin ne pudistavat päätään ja ja kaikki oikeusvaltioagendakulissit romahtavat ja totuus paljastuu.

      Mä en saanut oikeutta niin mä huusin avuksi Herraa ja hän vastasi.
      Nyt mä toimitan oikeuden ja maksan samalla mitalla takaisin.
      Sen ohjeen mä sain Herralta, että Tee heille kuten tahdot.
      Sen jälkeen mitä mä oon nähnyt kuullut ja kokenut, voitte olla varmoja että tosiaankin teen teille mitä mä tahdon ja silloin te tiedätte mitä tarkoittaa Herran pelko ja hirmuinen kostaja on Herra.

      ONKO SELVÄ?

    • Anonyymi

      Idiootti ei tiedä edes sitä,että aseavusta eivät päätä puolustusvoimat,
      vaan hallitus ja sen toimeenpanee puolustusministeriö.

      • Anonyymi

        Mä oon se joka täällä päättää ja käskee ja PV tottelee ja pitää varastot lukossa kun mä niin sanon.
        Ja sä idiootti pidät turpas kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon se joka täällä päättää ja käskee ja PV tottelee ja pitää varastot lukossa kun mä niin sanon.
        Ja sä idiootti pidät turpas kiinni.

        Lopeta lapsi se länkyttäminen,paljon vain aseita Ukranaisille niin ei tarvita itse niitä käyttää.Ukranalaiset hoitaa homman meidän puolesta.Ja mä luulen että sä länkyttäjä et saa vielä edes ampua aseella,hernepyssyllä korkeintaan.Että meneppä nyt leikkimään sillä ja anna aikuisten hoitaa nää tosihommat.


      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa hallitusta on joko ulkomailta painostettu, tai sitten se kärsii taantunuksellisuudesta. Eivät muka tiedä Ukrainan laittomasta asekaupasta? Aseet voi päätyä rikollisten mukana takaisin Suomeen. Tästä on jo tullut juttua. No, miten hallitus reagoi?


    • Anonyymi

      Silloin kun mä sain leiviskäni, jolla ruokitaan koko maailma, niin kannoin sen kansojen paimenille.
      Taivaan isäkin sanoi, olen löytänyt Daavidini.
      Kyllä, toimitin sen rahanvaihtajille oikein kirjattuna, että saisit omasi korkoineen.
      Minäkin tiesin, että heillä on kokemusta, velvollisuus ja tarvittavat työkalut, joten tein elämäni parhaan sijoituksen.
      Koko kansa maksaa heille palkkaa siitä työstä, joten kulutkin on jo hoidettu.
      Viisaskin vielä, parempi kuin rahanvaihtaja Saul.
      Olet totisesti ruokkinut kaikki kansat ajallansa ja sinut olen asettanut kaiken omaisuuteni hoitajaksi.

      Eikä ole mahdollista, että se mikä on "taivaalta tipahtanut", että se sinne tyhjänä palaa vaan tekee sen, miksi se on lähetetty.
      Totisesti on löytynyt palvelija joka on jakanut ruokansa kaikille kansoille ajallaan ja tehnyt osansa kuten on kirjoitettu.
      Ja koska siitä riittää ja sato vaaditaan korkoineen, on vieraat sivilisaatiot ja jumalan pojatkin kutsuttu aterioimaan.
      Nasakin on jo palkannut pappeja valmiiksi heidät vastaanottamaan.

      Köyhyys on siis mennyttä aikaa, kaikille on jaettu yltäkylläisesti oikeutta ja ruokansa.
      Herra on palaamassa takaisin kaikessa kunniassaan ja voi iloisella mielellä odottaa, että maailmassa on rauha ja kaikki saavat tasavertaisesti oikeutta, koulutusta ja ruokaa yltäkylläisesti.
      Kansojen paimenet löydetään varmasti tekemässä työnsä ja palvelemasta kansaa ja jakamassa oikeutta.
      Ei siis ole bilettäviä vieraiden pussiin pelaavia paimenia, jotka tuhlaavat köyhien turvan ja leivän rikkaiden kanssa juhliessaan ja antavat kansalleen keppiä.
      Kyllä rahanvaihtaja työnsä osaa, onhan hänellä kokemusta.

      Parempi siis olisi, että paimenet eivät ole ryöstäneet leskien leipää, taloistansa ei löydy mitään väärällä voitolla taikka lahjuksilla hankittua tavaraa ja kansa on saanut oikeutta ja ruokansa ajallaan.

      Ja kaikki ovat tehneet parannuksen ja saaneet sinetin.
      Ihan sen vuoksi, koska kun saavutaan aterioimaan, niin silloin saavutaan nälkäisinä.
      Ja ellei ruokaa riitä, niin ties millaisia muinaisia hirviöitä ja petoja on kutsuttu aterioimaan, saattaapi olla, että niille kelpaa ruoaksi ihminenkin.
      Tuppaavat ensin vähän leikittelemään ruoallaan ennen ja jälkeen ruokailun.
      Mutta ei hätää, sinetti suojaa.

      Sijoittaminen kannattaa, varsinkin sellaisina aikoina kun korot ovat alhaalla ja tiedetään, että ne ovat nousemassa hurjasti, siksi on myös koko helvetin väki kutsuttu aterialle.
      Pitäisi kyllä riittää myös kuolleillekin, nekin kutsutaan.
      Onneksi paimenillamme ja rahanvaihtajilla on kyky tehdä ne parhaimmat ja tuottavimmat sijoitukset ja niin kovat korkotuotot ja osingot on tiedossa, että varmasti riittää yltäkylläisesti.

      Voi sitä juhlan aikaa kun lapset riemuissaan tulevat Herran luo kertomaan mitä he ovat kouluissa oppineet.
      Kyllä hyvä ja oikea opetus tärkeää ja toivottavasti olette tehneet lapsille niin, kuin toivoitte itsellennekin tehtävän.
      Sillä Herra maksaa palkan ja mittaa ruhtinaallisesti ja kukkuraisella mitalla, että varmasti riittää.

      Kun lapset tulevat hänen luokseen siunattaviksi, Herra kyselee.
      Kenenkä poika sinä olet?
      En ole poika vaan tyttö........
      Missä pikkuveljesi?
      Abortoitu.......
      Missä isoveljesi?
      Kuoli sydänkohtaukseen jalkapalloa pelatessa.......

      Kyllä siinä riemua varmasti riittää, kun on sanottu:
      Mark. 9:42
      Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

      Kyllä siinä on paimenilla riemu, kun heille aletaan maksamaan palkkaansa tekojensa mukaan.
      Se paimenen virka on vastuullinen asema, mitä enemmän alaisia, sitä suurempi on palkka.
      Onneksi heitä sitovat valat, lait, omatunto, omat sanansa, jumalan lait, käskyt, vaateet ja säädökset ym. vaatimukset.
      Ja elleivät kaikkea tiedä, niin heillä on tietenkin velvollisuus ottaa selvää.
      Miten ovat mitanneet, niin heillekin takaisin mitataan, ruhtinaallisesti kukkuraisella mitalla.

      Herra on kuulkaas sellainen puolustaja ja palkanmaksaja, että hän pitää omistaan huolta ja maksaa ruhtinaallisesti.
      Hän osaa asettua ihmisten asemaan ja sanookin:
      Matt. 25:45
      Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
      Matt. 25:40
      Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

      Rangaistus odottaa sellaisia.

      Te olette hänelle tilivelvolliset ja mä omaisuutensa hoitaja.
      Mä osaan myös mitata samalla mitalla.
      Mä olen ylentänyt koiran hännän leijonaksi ja alentanut viestimieheksi ja ajan vielä palveluspaikkansakin alas.

      Mä annan käskyt ja määräykset ja kaikki on mun jalkojeni alle alistetut.
      Rahanvaihtaja Saul tehköön sen työnsä jonka parhaiten osaa.

      • Anonyymi

        Tuossa näyttäisi olevan jopa enemmän asiaa kun median "paha venäjä" jutuissa.


    • Anonyymi

      Kattokaas poijaat kun asia on niin, että kun Herra palaa kaikessa kunniassaan, niin sieltä ei tule mitään enkeleitä kanteleineen vaan sotureita ja niillä on viikatteet.
      Ne pojat osaa hommansa ja tosiaan leikkaa ja kokoaa myös sieltä missä ei ole kylvetty.

      Jumala on hyvä ja antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoillekin ja hänellä on palkkansa mukana ja voi täyttää näiden lasten ja kansojen eksyttäjien ja pilkkaajien unelmat.

      Sieltä syvyyksistä voi nousta sitten sellaisia olentoja, että ne tosiaan leikittelee ruoallaan ennen syömistä, pistää piikillään, munii munansa ja syö teidät elävältä.
      Voitte olla varmoja, että unelmanne täyttyy, sukupuoleen ei siinä katsota kun piikkiä tulee ruhtinaallisesti ja silloin tosiaan miehilläkin on kuukautiset ja ne synnyttää.
      Ja vastuu seurauksista on tietenkin teillä itsellänne ja Ilmaiseksi sen saatte.

      Silloin tiedätte mitä tarkoittaa kun tulensa ei sammu eikä matonsa kuole ja tehkää niin kuin toivoisitte itsellennekin tehtävän.
      Ja mitä muuta te voittekaan sanoa Herralle joka maksaa teille palkkanne ja täyttää unelmanne, kuin Kiitos.

      Sellaista piiloa taikka bunkkeria ei ole vielä keksittykään, jonne Herran käsi ei yltäisi.
      Ei sellaista ovea jota Herra ei kykenisi avaamaan, eikä sellaista paikkaa jonne voisitte paeta ole olemassakaan, eikä sellaista suojaa, joka häneltä voisi suojata.

      Mä sain nähdä vähän visiota panssarista ja tosiaan se on yksityiskohtiaan myöden taidollista ja sellaista tekniikkaa, että me olemme siihen verrattuna vielä kivikaudella.
      Mä sain nähdä vähän joukkojakin, jotka ovat olleet peitsineen valmiina odottamassa, ne kulkee huomaamatta varjossa ja niiltäkään ei meidän varusteet suojaa, eikä kamerat eikä tutkatkaan havaitse.

      Ne hirmuteot joita te maailmassa teette, avunhuuto on noussut taivaisiin asti.
      Kaikki joukot, jotka hän on valmistanut, on pyhää ja hyvää ja ne palvelevat Herraa.

      Te teette hirveitä asioita kansoille ja lapsille ja pilkkaatte luojaanne.
      Te olette haastaneet korkeimman käymään teidän kanssanne oikeutta ja tuominneet siinä itsenne.
      Teidän oikeutenne on vääristetty, tekonne ovat hirvittäviä, te olette varkaita ja ryöväreitä, orjuuttajia ja valehtelijoita.
      Te jaatte kansan leivän rikostovereidenne kesken, sidotte raskaita taakkoja ja vaateita saadaksenne lisää, te vääristätte oikeuden ja lait.
      Se mikä on hyvää ja oikein te jätätte tekemättä ja mikä on väärin ja pahaa, sen te teette.
      Te laitatte syyttömänkin ristille ja kärsimään ja vapautatte raiskaajan, murhaajan ja ryövärin.
      Suurimmat rikokset te katsotte sormien läpi ja pienimmät te tutkitte tarkkaan.
      Te kohtelette vanhuksia kuin vankeja ja vankeja kuin hotellivieraita.
      Kansaa te kohtelette kuin karjaa ja orjaa, otatte heidän nimissään velkaa, jonka te jaatte toverienne kesken.
      Oman kansan kurjimmat te jätätte heitteille myrkkyjä juomaan ja pienimmänkin ilon ja avun jonka voisitte heille tarjota, te kaadatte kaikkien nähden viemäriin.
      Te vääristätte oikean ja hyvän ja manipuloitte kansaa, julistatte sairaat terveiksi ja terveet sairaiksi.
      Te totisesti teette vääryyttä ja teidän oikeutenne ei kelpaa.
      Te totisesti olette tuomion alla.

      ONKO SELVÄ?

    • Anonyymi

      Miltä teistä tuntuisi niittää sitä mitä olette kylväneet ja syödä oman kylvönne satoa?
      Jos teidät laitetaan viralta kortistoon ja joudutte hakemaan aktiivisesti työtä ja ottamaan vastaan tarjottua työtä vaikka mainostettuna seksityöläisenä.
      Mikäli ammattitaito ei riitä, pääsette harjoittelemaan 9€ päiväpalkalla ja niin kutsumillanne vieraillakin on varaa ostaa palvelunsa teiltä ja jättävät lapset rauhaan.
      Mikäli väitätte, ettette sovellu työhön, voitte ottaa osaa lääketieteellisiin kokeisiin, kuten sukupuolenvaihdos leikkaukseen taikka menettää senkin etunne.
      Sukupuolihan on nykyään ihan ilmoitusluonteinen asia, että sekään siis ei estä työnhaussa työn vastaanottamista vaikka kokeelliset lääketieteen operaatiot jäisi teiltä käyttämättä.

      Teidän nimissänne on paljon valtionvelkaa ja mikäli ette pysty maksamaan, niin perintäfirmat ja ulosotot ottavat osuutensa ja korkonsa ja vievät teiltä omaisuutenne.
      Siitä ei bailata ulos, sen te olette itse yhteisvastuillanne saaneet aikaan.

      Silloin te ehkä ymmärrätte mitä teille on edeltä jesan kirjassa ilmoitettu.
      Jesaja 3.

      ONKO SELVÄ?

      • Anonyymi

        Etkö sä jeesustelia keksiny mitään lisättävää?


    • Anonyymi

      Just. Hmm.

      Kansainvälinen oikeus hyväksyy oman maan puolustamisen ja myös oman maan puolustamisen tukemisen.
      Että sikäli.

      Ja outo on se raamatuntulkinta, jossa lapset heiteään jokeen ja poltetaan mökkeihinsä.
      Ainakaan Jeesus ei semmoista puhunut.

    • Anonyymi

      Lähetetäänpäs vaikka kuinka paljon ja sinulta kyrpäkeharilta ei oteta mitään käskyjä tai vaatimuksia tai aneluita vastaan. Paskarunkattu vittunaama jeesushuorailija räkäoksennus yrjöperse.

      • Anonyymi

        Sulla taas ei avautumisesta päätellen ole hädänpäivää. Oletko nähnyt miten kunnon nälänhätä tekee ihmisistä hyvin hiljaisia? Kuka menee kysymään heiltä "mitä haluatte"? Ei kukaan muu, paitsi se, jolla hätää ei ole.
        Kaikki riekkuminen johtuu siitä, että ruokaa riittää.


    • Anonyymi

      https://www.telegraph.co.uk/news/2022/11/02/prepare-alien-encounter-now-late-warn-scientists/

      Kuten jo varmasti tulikin selville, niin se elonkorjuun aika lähestyy.
      Parannuksen teko on pakko, Ihmiskunnalla on paljon kerrottavaa miten täällä korruptio kukoistaa ja miten täällä kansoja hallitaan.

      Ei siinä mitään, he tietävätkin jo miten asioiden pitäisi olla ja mitkä tahot jarruttavat asioita.
      Ette ehdi edes lahjuksistanne ja palkkioistanne nauttimaan, kun toinen otetaan toinen jätetään.
      Eikä se aika todellakaan ole mitään elokuvien kaltaista sotaa, ei.
      Se on kuin silmän räpäys ja kaikki jotka palvelevat pahaa, on kerätty maasta pois.

      Katsokaas kun se kirves on jo asetettu puun juurelle.
      Viikatteet ovat jo valmiina leikkaamaan.
      Kaikki on valmistettu ja valmiina odottamassa aikaansa.

      On siinä hallituksilla selittelemistä miksi vanhukset voivat huonosti, miksi leipäjonoja, miksi lapset on eksytetty kouluissa, miksi kansaa orjuutetaan ja kurjistetaan, miksi terrorismia tuetaan, miksi ihmiskunnalla on suoritettu hirvittävä lääketieteellinen koe, lapset ja vauvatkin mukaanlukien.
      Aikaa on ollut enemmän kuin riittävästi tehdä parannus.

      Mihin te voisitte paeta?
      Sieltä tulee hyviä ja kehittyneitä olentoja, taivaan sotajoukot, eivätkä hekään mielellään katsele tällaista menoa, eihän tätä halua ihmiskunnatkaan enää katsella.

      • Anonyymi

        Voi kaikkea valhetta, voi sitä tuoretta aborttilakia.
        Vähän niinkuin sinetöitte kohtalonne sillä.

        Jos te kannatatte lasten ja vauvojen tappamista ja murhaamista, niin kannattaisi katsoa peiliin.
        Millä te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin.


    • Anonyymi

      Mutta MINÄ käsken lopettamaan kaiken hölynpölyn kirjoittelun. ONKO SELVÄ?!

      • Anonyymi

        Tee siis oman käskysi mukaan ja lopeta.


    • Anonyymi

      Sä siunaa mielet vakaiset
      ja hurskaat työt ja aikehet.
      Lyö maahan maansa pettäjät,
      tuo julki juonet ilkeät.

      Ja kyllähän se luste onkin jo tullut näkyviin.

      Jesaja 13
      4 Kuule, vuorilla käy kuin paljon väen pauhina; kuule valtakuntain, kokoontuneitten kansojen kohinaa: Herra Sebaot katsastaa sotajoukkoansa.
      5 He tulevat kaukaisesta maasta, taivaan ääristä, Herra ja hänen vihansa aseet, hävittämään kaiken maan.
      6 Valittakaa, sillä Herran päivä on lähellä, se tulee kuin hävitys Kaikkivaltiaalta.

      Kaukaisesta maasta, taivaan ääristä saapuvat.
      Tämä on kansakunnille kauan sitten varoitukseksi annettu.
      Älkää siis antako syytä vihalle, vaan tehkää sitä mikä oikein ja hyvää on.

      Viisas tutkii ja katsoo mitä "hävittämään" tarkoittaa.
      to bind, eli sitomaan.

      Muistatte varmaan elonkorjuusta tämän.
      Matt. 13:30
      Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

      • Anonyymi

        Ootko sä joku helluntalaishullu taas täällä saarnaamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä joku helluntalaishullu taas täällä saarnaamassa?

        Ei lähelläkään.
        Mä olen se, joka kyselee Herran kunniaa ja tuomitsee.
        Mä olen se todistaja, joka seisoo Herran edessä.
        Mä olen se, jonka haltuun hän on uskonut kaiken omaisuutensa ja jonka jalkojen alle on kaikki alistettu.
        Mä olen se, jolla on vaaka kädessä ja punnitsee.
        Mä olen se, joka toimittaa oikeutta uskollisesti.
        Mä olen se, jota henkivallatkin kuuntelee ja tottelee.

        Tee siis parannus ja vauhdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähelläkään.
        Mä olen se, joka kyselee Herran kunniaa ja tuomitsee.
        Mä olen se todistaja, joka seisoo Herran edessä.
        Mä olen se, jonka haltuun hän on uskonut kaiken omaisuutensa ja jonka jalkojen alle on kaikki alistettu.
        Mä olen se, jolla on vaaka kädessä ja punnitsee.
        Mä olen se, joka toimittaa oikeutta uskollisesti.
        Mä olen se, jota henkivallatkin kuuntelee ja tottelee.

        Tee siis parannus ja vauhdilla.

        Taidat olla luonteeltas liioittelualtis leijona- tai oinas-(metalli)lohikäärme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sä joku helluntalaishullu taas täällä saarnaamassa?

        Kyllä se sinäkin juokset tietäjien ja oppineiden, vaan et presidentin perässä, kun nälkä tulee tai sota ja poikkeustila, ja kun ruoka on vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla luonteeltas liioittelualtis leijona- tai oinas-(metalli)lohikäärme?

        Taidan olla vain nähnyt ja kokenut ja tietoinen miten asiat ovat.
        Mä en vain usko jumalaan vaan tiedän, että jumala on.
        Mä tiedän mun kutsumukseni ja osani johon mut on valittu ja se mistä te ette tiedä ettekä näe, sen minä tiedän, näen ja kuulen.

        En ole enää lammas vaan leijona.
        Mä olen se, joka voitti, otti käärön ja avasi sen sinetin.
        Mä olen se, joka myös asetti sinetin.
        Mä olen se, joka avasi pelin ja vihelsi sen poikki.
        Mä olen se, jolla on tuomiovalta ja tuomitsee.
        Mä olen tuomari ja olen tuominnut kaikki vastustajani.
        Mä olen se, jonka nimi on taivaassa kirjoitettuna.
        Mä olen se, jolla on kaksoisvoitelu.
        Mä olen se, jota korkein tarkkailee ja varjelee.
        Mä olen se, jota taivaan ja maan joukot palvelee.
        Mä olen se, jolla on jumalan 7 henkeä.
        Mä olen se, jota kansat tottelevat.
        Mä olen se, joka sokaisee vastaanväittäjät.
        Mä olen se, joka nuhtelee kovin sanoin.
        Mä olen se, jonka suusta lähtee tuli.
        Mä olen se, joka polkee käskynhaltijoita kuin lokaa.
        Mä olen se, jonka haltuun korkein on uskonut kaiken omaisuutensa, ja se sisältää ihan kaikki.


    • Anonyymi

      Ukraina sotii juuri nyt meidänkin puolesta. He ansaitsevat kättä pitempää hirviöitä vastaan.

      • Anonyymi

        Selenski on bunkkerissaan ja uhraa kansaansa.
        Taitaa olla hänellä paljon vääryyttä, lahjuksia ja korruptiota harteillaan ja päivä päivältä yhä suuremmaksi käy hänen verivelkansa ja heidän jotka häntä tukevat.

        Jos otatte osaa hänen tekoihinsa, te myös otatte osaa hänen tuomioonsa.
        Jos hän sotii puolestasi, silloin on sinullakin osa hänen kanssaan.


      • Anonyymi

        Kommunisti tai kristitty, yhtä paha?


    • Anonyymi

      Nyt heittää harvinaisen pahasti!

      • Anonyymi

        Ja pahat lähtiessään heittää "hyvästi".


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinulta on varmasti ovet säpissä,ONKO SELVÄ!

      • Anonyymi

        Minulla on avaimet avata ja sulkea kaikki ovet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on avaimet avata ja sulkea kaikki ovet.

        Mis vaksifirmas oot töissä?


    • Anonyymi

      "Urainaan ei sitten lähetetä enää yhtään aseapua."

      Moniko upseeri nauraa, ja moniko vaikenee kiusaantuneena ajatellen, kunpa uskaltaisia edes puhua siitä?

      • Anonyymi

        Ja moniko itkee, kun tuomiot laitetaan täytäntöön.


    • Anonyymi

      Voiko Lapua toimittaa Suomelle 250 miljoonalla eurolla satojatuhansia tykistönammuksia?.

      • Anonyymi

        Oisko siinä nykyään enää mitään järkeä? Brititkin meinaa eroon panskeista. Mitä tulee dronien jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko siinä nykyään enää mitään järkeä? Brititkin meinaa eroon panskeista. Mitä tulee dronien jälkeen?

        Dronien jälkeen taitaa olla eläinrobotit - vaikea erottaa aidosta, joten kaikil oltava erikoisvälineet nähdä onko oikea.
        Kun eläinten kyvyt yhdistetään yhteen "uuteen lajiin", joka hyppii paremmin kuin kenguru, vipeltää nopeammin kuin nopeimmat niveljalkaiset, ui nopeammin kuin purjekalat, puree paremmin kuin hyeena tai valkohai, hyökkää nopeammin kuin rukoilijasirkka, naamioituu paremmin kuin kehrääjä, ei voida nähdä erikoislaitteinkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dronien jälkeen taitaa olla eläinrobotit - vaikea erottaa aidosta, joten kaikil oltava erikoisvälineet nähdä onko oikea.
        Kun eläinten kyvyt yhdistetään yhteen "uuteen lajiin", joka hyppii paremmin kuin kenguru, vipeltää nopeammin kuin nopeimmat niveljalkaiset, ui nopeammin kuin purjekalat, puree paremmin kuin hyeena tai valkohai, hyökkää nopeammin kuin rukoilijasirkka, naamioituu paremmin kuin kehrääjä, ei voida nähdä erikoislaitteinkaan...

        Sitten otetaan vain kohdistettu EMP käyttöön ja siihen tilttaa dronet.
        Mikäli niissä on metallia, niin kohdistetuilla mikroaalloilla ne saadaan kipinöimään.
        Kyllä sellaiset löytyy.


    • Anonyymi

      Mina kasken puolustusvoia laita suola Pierari. Kaalisopa muute paha maku.

    • Anonyymi

      Mikä korvetissa maksaa 300 miljoonaa, JOS reilulla 200 miljoonalla saa valmistettu 12 kantisen valtamerilaivan johon mahtuu 3000 matkustajaa?.

      • Anonyymi

        Sotatekniikka on tuottoisaa bisnestä, vähän kuin avaruusbisneskin, monet välikädet ja hyvät tuotot, siivut ja lahjukset ja kun veronmaksajat kerran maksaa, niin silloin ryöstetään oikein kunnolla kuten tapana on.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe