Mitä hyötyä on ateisteista?

Anonyymi-ap

Mihin ateistit kelpaavat?

Eivät edes lannoitteeksi.

Mitä hyötyä heistä siis on?

Ei niin mitään.

Ovat kehityksen jarru ja vastaanhangoittelijoita.

16

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateistit ovat kehityksen airut. Ongelma on että niitä on vaikeampi höynäyttää ja hyväksikäyttää koska elävät reaalimaailmanssa.

    • Anonyymi

      Nyt aloittelijaa haukkuu väärää puuta. Kyllä ne ovat uskovia, jotka maailman sivu ovat vastustaneet kehitystä ja edistystä ja valistusta. Uskovat ovat myös täysin sokeita näkemään tekojensa seuraukset. Ja lopuksi: eikä uskonnot ole pystynee tuomaan rauhaa maailmaan.

      • Kyllä näin on. Ihminen ei pysty selittämään kaikkea, uskonnot eivät pysty selittämään mitään.


    • Anonyymi

      80% suomalaisista ovat mielestäsi kelvottomia? Noh, melko rankka näkemys.

      • Anonyymi

        Uskonto on Rankkaa

        Ankanpanemista

        t. Ei niin mitään.


      • Anonyymi

        Minkä vuoksi kommenttini poistettiin? Eikö totuudessa pysyminen kiinnostakaan uskovia? Sanoin että uskovia kirkkoon kuuluvia on n.30%, loput ovat siellä perinteen vuoksi ja sitten heille on yhdentekevää kuuluuko kirkkoon vai ei.


    • Anonyymi

      "tehkaas-ateistit-perassa-os-uskallatte!"

      Miksi tämän, HihhuliRämän tietokone aiheine kysely poistettiin

      OS - Uskallus "Uskallatko käyttää Windows 98 - udempaa käyttö järjestelmää uskossa olevan?????????????????a"

      Ei niin mitään.
      Uskonto ei tarjoa sitäkään

      t . Anonyymi-ap Avaaja

    • Anonyymi

      Paljastan nyt aikeeni:Perustan Raamatun mukaisten kulkuneuvojen myyntiliikkeen!
      Tästä tulee kova juttu hei!!
      Apostolin sandaalit kestää kovaa kulutusta!
      Avojaloin kulkeville myymme ihmeitätekevää keratiinivoidetta,jolla jalkapohjiin kasvaa kunnon variksensaappaat!
      Kalliimmassa luokassa on tarjolla erimallisia aaseja:Tammoja,varsoja,oriita,takkukarvaisia ja trimmattuja!
      Luxusmallimme on puhuva aasi.Se neuvoo ja väittelee kanssasi oikeasta reitinvalinnasta!
      Tule pian hyville kaupoille!
      Niin Jeesuskin tulisi!

    • Anonyymi

      "Mitä hyötyä on ateisteista?"

      Ateismi vapauttaa ihmisen robottina olemisesta.

    • Vain 16 % alle 40 vuotiaista uskoo Jumalaan. Itse olen 77 vuotias toisen polven ateisti jo isäni oli ateisti. Annat väärän todistuksen lähimmäistä. Helvetin liekit odottavat sinua. Jeesus sanoo viimeisellä tuomiolla "Sinua en tunne" ja sinut ohjataan helvetin liekkeihin jossa on itku ja hammastenkiristys. MOT

      • Anonyymi

        No juu, ihan varmasti... oli kai vitsiksi tarkoitettu?


      • lähimmäisestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No juu, ihan varmasti... oli kai vitsiksi tarkoitettu?

        Mikä oli mielestäsi vitsi?


    • Tuo kirjoituksesi täyttää rikoksen merkit. Viha kansanryhmää ja ihmisyyttä vastaan. Jos sanan "ateistit" tilalle laittaisit "ukrainalaiset" olisi kuin PP.n kynästä.

    • Kello 10:40 mielenkiintoinen kommentti jossa joku epäili minua naamioituneeksi hihhuliksi. Ylläpito ilmeisesti poisti sen ennekuin ehdin vastata. Kirjoita uudelleen noudattaen suomi24 sääntöjä niin pääsemme keskustelun alkuun.

      Kiitollisena otan vastaan tietoja itsestäni vaikka ne olisivat virheellisiä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe