Kuka mahtaa olla tämä valopää joka pyöräillessään pororannan puiston halki potkaisee mennessään roskisen nurin?Tätä on jatkunut ainakin vuoden.
Pyörä on perinteinen tumma miesten pyörä, asuste tumma jossa valkoiset hartiat ja huppu joka kasvojen peittona.
Jos joku tuntee niin voisi ohjeistaa järkevämpään käyttäytymiseen etteivät seuraukset tulevassa suurene.
Pororannan roskiksen potkija
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Minähän se olen, en voi vastustaa kiusausta kun ajan ohitse. En pelkää seurauksia.
- Anonyymi
Provo, tuliko itku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Provo, tuliko itku?
Taisi aloittajalle tulla itku kun potkaisen sen aina kumoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi aloittajalle tulla itku kun potkaisen sen aina kumoon.
Ei mutta harmittaa eläkeläisten puolesta kun tämän tästä näyttävät keräävän ja korjaavan valopään jälkiä.
Mene kotiin kasvamaan vai onko vanhemmat samaa laatua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta harmittaa eläkeläisten puolesta kun tämän tästä näyttävät keräävän ja korjaavan valopään jälkiä.
Mene kotiin kasvamaan vai onko vanhemmat samaa laatua?Eläkeläisillä on aikaa keräillä ja tekee hyvää heille voimistella. Olen kotonani ja vanhemmat haudattu jo 2005.
- Anonyymi
Ei niitä jälkiä tarvitse kerätä. Kaupunki on muutenkin sysi paskanen
- Anonyymi
Jatka samalla hilpeällä linjalla, se kannattaa ja kasvaa korkoa elämän edetessä. Tämä on vahingoniloista sarkasmia mikäli ymmärrät😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830