kepu ehdottaa, että petäjästä hirsi olsii sopiva, vihreät, että uusiutuvasta ruokohelpistä saisi pitävän aidaan, vasemmisto, että kuparista se tulee tehdä, että venäläisten ei tarvitse tulla kuparikattoja reipimään, oikeisto ehdoton vaatimus on, että piikkilankaa eikä sähkölankaa pidä säästää. Itse kyllä ehdotan graniitista tehtyä 6 m korkeaa muuria, jonka päällä on piikkilangat ja laser tykit.
Mistä materiaalista Venäjän vastainen raja-aita tulee rakentaa? Oletan, että
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oikein mistään, ettei ryssät sitä varasta.
- Anonyymi
Risuaita.. tulee samalla vesakkoharvennus!
- Anonyymi
"...ehdottaisin 'phytagoraa' poikittain, eli tykit rajansuuntaisesti, silloin ei tule mainilanlaukauksia, vaan pituus-laukaisu kilpailu! Riittävän kaukana rajasta, ettei tule kahakkaa 100%: ssa ystävällisyysturvallisuudessa molemmin puolin, Keski-Suomi akselilla."
- Anonyymi
Kolmen metrin korkuinen ilmaputki olisi hyvä. Sen voisi täyttää halutessaan joko osittain tai kokonaan pumppamalla täyteen ilmaa. Sellaisen ylittäminenkin on vaikeaa. Puhkaisemisen huomaisi heti. Pääseehän näistä muistakin yli jos haluaa.
- Anonyymi
Ei mitään aitaa,vaan maamiinat koko rajalle!
- Anonyymi
Kannatetaa miinoja ja juustoja sekaan
- Anonyymi
JEP! Muutamalla karvakädellä kun jalka lentää kuusen oksalle,varmaan miettivät kannattaako tulla Suomeen ainaiselätiksi?
- Anonyymi
Teräspetonista 100x100 metriä
- Anonyymi
Menkää pökelöt itse seisomaan sinne aitatolpaksi...
- Anonyymi
Miksipä ei lasista, niin näkisi läpi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764