Ei puolustusvoimien ylipäällikköllä tarvitse nykykäsityksen mukaan olla sodanjohto kokemusta tai edes mielenkiintoa siihen, koska kokoomus ja sen liitolaiset haluavat että Nato ottaa vallan ja koko sodan johtamisen itselleen Suomessa, jos tulisi sota.
Sikäli on aivan sama jos presidenttinä olisikin pedofiili, homo tai vaikeasti kehitysvammainen.
Pulustusvoimiemme ylipäällikkönä voi toimia vaikka vaikeasti kehitysvammainen, miksei sitten homo?
10
51
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla tyhmä vasemmistolainen luuseri?
- Anonyymi
Todennäköisesti samalta kuin Nato-maanikosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisesti samalta kuin Nato-maanikosta?
Suurin osa kansasta kannattaa Natoon liittymistä, muista se puniggi.
Ei sotatilanteessakaan Presidentin tehtäviin kuulu "sodanjohto", siksi suomessa on kenraalikunta joka johtaa mahdollisia sotatoimia oman ammattitaiden pohjalta. Presidentti / hallitus / Eduskunta sitten antaa poliittista ohjausta asiaan tiimoilta.
Kyllä se taas nähty mihin johtaa kun amatööri (Putin) ottaa liikaa osaa Venäjän sotatoimien käytännön puoleen Ukrainassa.
Eli presidentin ei tarvitse olla "sodankäynnin ammattilainen":- Anonyymi
Nyky kenraalikunta taitaa olla Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen edelleen Nato-USA:n propakanda influenssan vaikutuksen alaista luuseri sakkia.
Turvaudutaan vieraan vallan tarjoamiin ansoihin 100%:sti ja ovat saatanan LUOPIOT valmiit luovuttamaan Suomen sodan johdon Naton saceurin, tuon jenkki asevoimien hönön käsiin.
Vanha kenraalikunta sentään vain näytteli olevansa N-liiton kavereita, mutta Suomi oli ITSENÄINEN SUOMI!
Te Nato LUOPIOT häpäisette sotaveteraanien meille jättämän perinnön.
Ja turha vedota A. Ehrootiin "ei koskaan enää yksi" hokemaan. Se oli Nato-USA:sta riippuvainen jo silloin rankan huume ongelmansa takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyky kenraalikunta taitaa olla Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen edelleen Nato-USA:n propakanda influenssan vaikutuksen alaista luuseri sakkia.
Turvaudutaan vieraan vallan tarjoamiin ansoihin 100%:sti ja ovat saatanan LUOPIOT valmiit luovuttamaan Suomen sodan johdon Naton saceurin, tuon jenkki asevoimien hönön käsiin.
Vanha kenraalikunta sentään vain näytteli olevansa N-liiton kavereita, mutta Suomi oli ITSENÄINEN SUOMI!
Ja turha vedota A. Ehrootiin "ei koskaan enää yksi" hokemaan. Se oli Nato-USA:sta riippuvainen jo silloin rankan huume ongelmansa takia.Ehrnroot tilasi tykistöiskun omien ylivoimaa pakenevien sotilaiden pysäyttämiseksi piri-skitsoissaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ja turha vedota A. Ehrootiin "ei koskaan enää yksi" hokemaan. Se oli Nato-USA:sta riippuvainen jo silloin rankan huume ongelmansa takia.No, tämä on se kenraalikunta mikä suomella on tällähetkellä, eikä se siitä tule muuksi muuttumaan, vaikka kuinka netissä kirjoittaa ja kiukuttelee. Tietysti luonnollista eläköitymistä ja uusia kenraalikunta nimityksiä tulee siinä tahdissa kuin on tullut aina ennenkin.
- Anonyymi
Mitä minä olen sanonut vuosia sitten? Hänestä valitettavasti leivotaan punakoneiston toimesta presidentti.
- Anonyymi
Sama aate on tappanut sata miljoonaa ihmistä.
- Anonyymi
Tekoäly varmaan tulee tulevaisuudessa jos sellainen olemassa ratkaisemaan kaikki oikean johtajan eettisyys kysymykset edustamalla itse presitenttiä sekä puolustusministeriä oikeuden tuomaria poliisia ihmisen palvellessa tekoälyä kuin muurahaiset kuningatarta. Perhana vittu minä livautin tänne keskusteluun tänään ajatuksen Virosta tulleen uutisen pohjalta jos YK ihmsoikeuksien tuomioistuimessa Pekka Haavisto esittäisi syytteitä venäläisille sotarikoksista tuomioita jakaen välittämättä mitään seikoista mitä tapahtui Ukrainassa 2014 jälk on kiusallinen tunne katsoa venäläisien (vaikka rikollisia) tuomioita uutisista perusteella oikeuslaitos alun sidottu raamattuun joka kieltää homoseksuaalisuuden mutta nyt homoseksuaalinen edustaisi oikeutta kyynisesti jään kylmänä vähät välittämättä 2014 Ukrainan sotaan johtavista tapahtumista on kuin Saatana pitäisi sunnuntaina kirkossa jumalanpalvelusta. Toivoisinkin Pekan olevan järki ihminen ja kieltäytyy lähtemästä jumalattomien oikeudenedustavien yhden näkemyksen todisteita keräävien kelkkaan mukaan koska taustalla on vääristymä raamatun kirjoituksista johon kiristinuskon kautta nojataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.14816877Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1583628Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k162630- 681947
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2541727- 801652
- 2611239
Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.421063Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast351060Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim501029