kuitukuorma huippulaitteilla metsästä talteen.
Näin sitä ahkerat toimivat, HIENOA!
Katsoin tänään miten Kosulassa kerättiin ennätysajassa
17
245
Vastaukset
- Anonyymi
Ja naiset ihailivat kommenttikentissä.
- Anonyymi
Ei ainakaan miesten mielipide.Voi olla oma kehu.
- Anonyymi
Hyvää työtä.
- Anonyymi
Miten kosulaan onkin kasautunut noin hienoja miehiä? Lottovoitto kylällle ja koko maakunnalle.
- Anonyymi
2-3kuutiota kärryyn taitaa sopia.Jokainen voi miettiä tätä urotyötä.
- Anonyymi
Sohvakommentaattorille taitaa olla ylipääsemätön urakka?
- Anonyymi
Pyöreää puuta teollisuuden rosessiin. Hieno homma. Tästä tulee lisäarvoa kansantalouteen.
- Anonyymi
Rehti suomalainen. Presidentti ainesta.
- Anonyymi
Kyllä uskomatonta rohkeutta ja viisautta osoitat tällä tarinan avaamisella! Puhut maaseudun ahdasmielisyydestä paremmin, kuin moni filosofi puhuisi. Osoitat sillä sen, että olet todella tarkkaan pohtinut (joutunut pohtimaan) asioita useiden vuosikymmenten ajan. Kyllä olisi jo aineksia ja hyvä/tärkeä aihe kirjan kirjoittamiseen! Toivon todella, että joku Hotakainen tästä ottaa aiheen! Tuota vastaavaa henkistä ahdistamista, kaunaa ja kateutta on useilla pienillä maaseudun kylillä, erityisesti ja valitettavasti täällä Pohjois-Savossa kaikkein eniten!
- Anonyymi
Kuijut ostaa Savon-Sellu
Antaako takaa Hellu- Anonyymi
Itse valmistin 30 vuotta polttopuita myyntiin ja vein aina ostajille kuivat polttopuut liiteriin asti.
En kippaillut kuivia pilkepuita enkä kuljetellut märkiä rankoja asiakkaiden pihamaille. - Anonyymi
Hellu! <3 <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valmistin 30 vuotta polttopuita myyntiin ja vein aina ostajille kuivat polttopuut liiteriin asti.
En kippaillut kuivia pilkepuita enkä kuljetellut märkiä rankoja asiakkaiden pihamaille.Hieno homma! Toivottavasti olet saanut hyvän hinnan puutavarasta ja hyvästä asiakaspalvelusta.
- Anonyymi
Sopivan harvaa koivikkoa mutta onko jo liian harvaa? Ei ota selvää kun tämä kamera vääristää niin paljon.
Metänhoitoon kuuluis myös runkoluvun tarkkailua ja relaskoopilla pohjapinta-alan mittaus. Teeppä joskus video näistä aiheista ihan opetusmielessäkin. Samalla voit tarkkailla työn laatua. - Anonyymi
mehtämannien aatelia!
- Anonyymi
ja nyt vuorossa ENERGIAPUU!
- Anonyymi
Katellaan,siihen kun naitraidöö suatas kuntoon niin unohtuu energiapuu ja muut savotat ja alkaa sen lelun kera hökälehtiä. Raivausaha pysynee edelleen varastossa,jos veikata pitäis.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087