Kerrassaan nerokas keksintö, kuivanmaan satama!
Miljardiluokan tulot juoksee kaupungin kassaan kun tuhansia uusia työpaikkoja ja satoja uusia yrityksiä on luotu Kullasvaaran metsiin pakkolunastamalla ihmisten maat ja asunnot,
Päivittäin lähtee kymmeniä jopa yli kilometrin mittaisia junia Venäjän läpi Kiinaan asti ja idänkauppa kukoistaa.
Onneksi RRT- terminaaliin tehtiin nerokas ratkaisu jota ei muualta löydy: yli kilometrin mittainen lastausalue näille superjunille kun kauppa käy niin kiivaasti.
Voikin pohtia olisiko siitä kannattanut saman tien tehdä 5 kilometriä pitlä!
Varmaan Kotkan ja Haminan satamatkin joudutaan kosta lakkauttamaan kun Kouvola vie niiltä kaiken rahdin.
Ei voi kun hattua nostaa ja syvään kumartaa näille talousneroille joita Kouvolan päättäviin elimiin on saatu sillä tuo hanke on vertaansa vailla jo ihan koko maailman mittapuussakin.
Kauas on päästy Kouvolassa niistä ajoista kun valoa kannettiin säkillä pimeään taloon.
-vai onko sittenkään?
Onko RRT-terminaalissa jo täysi vauhti päällä?
7
100
Vastaukset
- Anonyymi
Valmista alkaa RRTssä olla, joten kaikki parhaat resurssit on sirretty Urheilupuistoprojektiin. Tarkoituksena on kattaa ja muodostaa lämmitetty liikuntatila koko Urheilupuiston alueesta puistoalueineen päivineen. Missään muualla maailmassa ei tällaista vielä ole, joten se tulee lisäämään olennaisesti Kouvolan alueen elinvoimaisuutta.
- Anonyymi
Voisiko kattaa koko vanhan kouvolan samaan tyyliin kuin Simpsoneissa katettiin Springfield suurella lasikuvulla? Pysyisi se kuuluisa Kouvolan järki siellä alkujuurillaan ja rakentelisivat vaan itsekseen omilla rahoillaan siellä kupunsa sisällä näitä loistavia kärkihankkeitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko kattaa koko vanhan kouvolan samaan tyyliin kuin Simpsoneissa katettiin Springfield suurella lasikuvulla? Pysyisi se kuuluisa Kouvolan järki siellä alkujuurillaan ja rakentelisivat vaan itsekseen omilla rahoillaan siellä kupunsa sisällä näitä loistavia kärkihankkeitaan?
Ehkei kattaa, mutta aidata se kyllä pitäisi.
- Anonyymi
Kukas sanoikaan RRT:stä: "tästä tulee kultakaivos"...
- Anonyymi
Sieltä ei tule lähtemään ainuttakaan junaa sen enempää ryssänmaalle kuin Kiinaankaan ainakaan kymmeniin vuosiin.
Nyt on aika laittaa maksajiksi ne jotka tuota älyttömyyttä on ajaneet. Ja ellei rahaa löydy niin sitten otetaan Härmän tyyli käyttöön. - Anonyymi
Larikka ja Leppänen henkohtaisiin vastuisiin niin alkaa rapparuus tulla hintoihinsa.
- Anonyymi
Ellei me tähän lähdetä mukaan niin mihinkäs sitten?
Miten olisi menolippu Siperiaan?
Taisipa tulla aikoinaan sanottua ettei tuosta mitään tule.
Kuinkas kävi???
Rahat meni, senttiäkään ei tule eikä junat kule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559