Kyl täytyy ihmetellä, että eikö jumalauta tosiaankaan ole muuta tekemistä kun kuukaudesta toiseen istua autos kaupan parkkipaikalla vahtaamas siellä asioivia ihmisíä. Todennäköisesti heistä sit kehitellään jutun aihetta. On se elämä TYLSÄÄ.
Eläköön eläke
12
1651
Vastaukset
- Anonyymi
ollaan parkanos .kyttääjien ja paskanpuhujien luvatussa pitäjässä.täälä keksitään outoja juttuja ja saadaan valehtelulla esim: asikkaat pois joistain kaupoista.
- Anonyymi
Parkki"Penttejä" on Parkanossa ollut pidemmän aikaa. Tulee mieleen se yksi tampio, joka onneksi potkaisi tyhjää takavuosina. Oli kans vähintään 30 vuotta kyyläämässä ihmisiä aamusta iltaan perse ruvella autossaan. Luki muka lehteä, joka oli 10 vuotta vanha Ilta-Sanoma. Sai kyllä lähdönkin joskus entisen sokkarin parkkipaikalta, kun tyypistä valitti joku myymälän hoitajalle. Uusia mulkkuja toki on ilmaantunut alalle. Niitä on monen kaupan parkkipaikalla. Oma lukunsa on tupajumi yhdyskunta, joka ilmeisesti asuu ali-vuokralaisena ärrällä. Eli nämä sittisontiaiset, jotka aamusta iltaan siellä punkkaavat.
- Anonyymi
Ärrällä on oma tupajumi yhdyskunta joka siellä pitää marttakerhoa ja osa istuu autoissaa näköetäisyydellä josta voivat seurata kuka siellä käy.
- Anonyymi
No kuka päivystää vanhaa paloasemaa??
- Anonyymi
Kihniössäkin on nämä kyttääjät. Naapuri esim. lähtee pihastaan autolla ja ajaessaan valonheittimellä huitoen joka ikinen kerta kun meikä on menossa kotiin. Eli tyyppi istuu perse ruvella autossa ja kyttää koska tullaan kotiin. Ei kovinkaan tähdellistä elämää siis.
- Anonyymi
Galvanoituneita läpeensä ja kaikkiin ulokkeisiinsa saakka.
- Anonyymi
Ei ole tylsää jos istuu eksreilis, siinei jalaat puuru ja näköö pitkälle muttei kumminkaa aivan jokkarista asti. Eikä oo tyhymä se kuka kaupoilla kyttää, jos tuloo näläkä nin hakoo välillä evästä notta jaksaa taas istua pakrottaa ja pitää kirijaa viinakaupas kävijöiren pärstiistä.
- Anonyymi
Juu pysyy jalaat ja muukin kroppa kunnos, kun ei tarvi liikkua.
- Anonyymi
Se on monella parkkipekalla harrastus, väittävät että tylsempää on kotona.
- Anonyymi
Ovatko niitä kaverin käräyttäjiä ja esimies asemaan pyrkiviä ? Olisi hienoa olla esimies esinahkansa kanssa.
- Anonyymi
EI kuulkaa Parkano ainut..joka pikkukyläs sama peli..toisaalta surullista,jos ei ole muuta tkemistä,mutta aika harmitonta kumminkin
- Anonyymi
Ei harmitonta kun tehdään perättömiä ilmiantoja ja usutetaan poliiseja hajottamaan kaikessa rauhassa kotonaan asuvien vanhojen ihmisten taloja. Sikamaista, ei harmitonta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043