Eläköön eläke

Anonyymi-ap

Kyl täytyy ihmetellä, että eikö jumalauta tosiaankaan ole muuta tekemistä kun kuukaudesta toiseen istua autos kaupan parkkipaikalla vahtaamas siellä asioivia ihmisíä. Todennäköisesti heistä sit kehitellään jutun aihetta. On se elämä TYLSÄÄ.

12

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ollaan parkanos .kyttääjien ja paskanpuhujien luvatussa pitäjässä.täälä keksitään outoja juttuja ja saadaan valehtelulla esim: asikkaat pois joistain kaupoista.

    • Anonyymi

      Parkki"Penttejä" on Parkanossa ollut pidemmän aikaa. Tulee mieleen se yksi tampio, joka onneksi potkaisi tyhjää takavuosina. Oli kans vähintään 30 vuotta kyyläämässä ihmisiä aamusta iltaan perse ruvella autossaan. Luki muka lehteä, joka oli 10 vuotta vanha Ilta-Sanoma. Sai kyllä lähdönkin joskus entisen sokkarin parkkipaikalta, kun tyypistä valitti joku myymälän hoitajalle. Uusia mulkkuja toki on ilmaantunut alalle. Niitä on monen kaupan parkkipaikalla. Oma lukunsa on tupajumi yhdyskunta, joka ilmeisesti asuu ali-vuokralaisena ärrällä. Eli nämä sittisontiaiset, jotka aamusta iltaan siellä punkkaavat.

    • Anonyymi

      Ärrällä on oma tupajumi yhdyskunta joka siellä pitää marttakerhoa ja osa istuu autoissaa näköetäisyydellä josta voivat seurata kuka siellä käy.

    • Anonyymi

      No kuka päivystää vanhaa paloasemaa??

    • Anonyymi

      Kihniössäkin on nämä kyttääjät. Naapuri esim. lähtee pihastaan autolla ja ajaessaan valonheittimellä huitoen joka ikinen kerta kun meikä on menossa kotiin. Eli tyyppi istuu perse ruvella autossa ja kyttää koska tullaan kotiin. Ei kovinkaan tähdellistä elämää siis.

    • Anonyymi

      Galvanoituneita läpeensä ja kaikkiin ulokkeisiinsa saakka.

    • Anonyymi

      Ei ole tylsää jos istuu eksreilis, siinei jalaat puuru ja näköö pitkälle muttei kumminkaa aivan jokkarista asti. Eikä oo tyhymä se kuka kaupoilla kyttää, jos tuloo näläkä nin hakoo välillä evästä notta jaksaa taas istua pakrottaa ja pitää kirijaa viinakaupas kävijöiren pärstiistä.

      • Anonyymi

        Juu pysyy jalaat ja muukin kroppa kunnos, kun ei tarvi liikkua.


    • Anonyymi

      Se on monella parkkipekalla harrastus, väittävät että tylsempää on kotona.

    • Anonyymi

      Ovatko niitä kaverin käräyttäjiä ja esimies asemaan pyrkiviä ? Olisi hienoa olla esimies esinahkansa kanssa.

    • Anonyymi

      EI kuulkaa Parkano ainut..joka pikkukyläs sama peli..toisaalta surullista,jos ei ole muuta tkemistä,mutta aika harmitonta kumminkin

    • Anonyymi

      Ei harmitonta kun tehdään perättömiä ilmiantoja ja usutetaan poliiseja hajottamaan kaikessa rauhassa kotonaan asuvien vanhojen ihmisten taloja. Sikamaista, ei harmitonta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe