Narsismi ja väkivallan ihailu

Anonyymi-ap

Kuuluuko teidän mielestänne narsismiin väkivallan ihailua? Tai väkivaltaiset harrastukset?

5

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai laittomuudet? Tai hovinarrien kerääminen?

    • Anonyymi

      Huono, asiaton käytös kuuluu narsismiin. Kontrollin menetyksen seurauksena voi esiintyä väkivaltaa. Harrastukset ovat niin henkisesti köyhän mielestä turhia paitsi jos sillä tavalla pystyy hyötymään jotenkin ja itseään korottamaan jumalaa edeltävään asemaan ja saa palvontaa. Pelkkä mukava ajankulu ei riitä syyksi harrastaa.
      Selvitä pian onko tietämäsi tyyppi narsisti ja jos, ota pian etäisyyttä ja katkaise välit.
      Säästyt paljolta pahalta. Minkään narsistinilkin takia ei kannata elämäänsä pilata.
      Kynnysmatoksi ei pidä itseään alentaa valehtelevan, epäaidon, hyväksikäyttäjän takia.
      Narsisti ei muutu koskaan. On aina pohjimmiltaan sama hirvitys. Tosin voi yrittää esittää muuta ja valehdella jos itse siitä hyötyy mutta oikeasti se on pelkkää teatteria.

      • Anonyymi

        Narsisti voi tahallaan provosoida ihmisiä väkivaltaan jolloin ne todelliset uhrit näyttää syylliseltä. Narsu virnuilee taustalla voiton riemuissaan etenkin silloin jos uhri reagoi asiattomasti ja tunne peräisesti. Löysin erään diagnosoidun sosiopaatiin videoblogin, jossa hän kertoo avoimesti miten hän tahallaan tekee ihmisistä vihaisia ja miten hän nauttii siitä kun häntä vihataan. Hän sanoo, että hän tietää naamioivansa todellisen minänsä ja että jos joku pääsee hänen jäljilleen niin silloin hän kokee ettei naamioidu tarpeeksi. Siksi on näiden narsujen kanssa tärkeää hillitä kaikkia omia reaktiota vaikka ne olisivat hyvin inhimillisiä. Ehkä sitten jos Sosiopaatti/Narsisti ei löydä ketään muuta toteuttamaan henkistä tai fyysistä väkivaltaa hän alkaa toteuttaa sitä itse ja päätyy ehkä lopulta vankilaan. Ja kyllä tuntemani tällainen ihannoi väkivaltaa. Ei uteliaasti tai mustalla huumorilla vaan hän oikeasti kertoi tykkäävänsä väkivallasta. Puistattattaa, mutta kyllä näen miten hän lapsena sai ihmiset satuttamaan toisiaan ja oresteroi kiusaamisen.


    • Anonyymi

      puhuin aiemmin narsismista. sitten suostuin tabuaiheesta hiljenemään.
      Mutta ei auta, narsismin seuraukset ovat niin haitalliset. Kyllä asioita on nostettava pöydälle vaikka jotakin kumman syystä etenkin useita naisia tulee kiukkuisiksi narsismiaiheesta. Mistäköhän johtuu?

    • Anonyymi

      Jos narsismin jakaa kolmeen alatyyppiin, niin vain piittaamattoman tyyppiset narsistit voivat olla väkivaltaisia.

      Niin sanotut huomionhakuiset narsistit tietävät, että eivät saa positiivista huomiota ylenpalttisella väkivallalla.

      Ja haavoittuvat narsistit taas hakevat päinvastaista huomiota, väittävät muiden olevan väkivaltaisia jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe