Abi-risteily 2005

Anonyymi-ap

Muistan nuoruudestani kun sille aina naurettiin että Erkko-lukiosta tyypit päätyi aina paikallisten kauppojen kassoille :D Erkko-lukion simputuksesta/korruptiostakin nyt voisi myös jotain sanoa, mutta on ehkä aika palata taas vuoden 2005 abi-risteilylle (vaikka edellinen ketjuni mystisesti poistettiin).

Minut salaa juotettiin känniin. Mikälie syynä, mutta tyyppi ei suostunut jättää minua rauhaan, vaikka yritin jatkuvasti päästä hänestä eroon pakoilemalla häntä ympäri laivaa. Lopulta pyysin 4:ltä huoltajalta/vartijalta apua, mutta heillä oli kiire olla räkäkännissä. He vittuilivat minulle että mihinkäs olen kaverini jättänyt (joka siis varjosti minua koko ajan) ja käskivät minun painua helvettiin häiritsemästä heitä. Näin.

Edes aamulla en vielä tajunnut olleeni kännissä. Aamupalalla kaksi tyttöä lukiostamme tulivat vittuilemaan että "Panit sitten ***". Eip. Jouduin tuottaa pettymyksen näillä naljailijoille, koska en pannut. Kännissä olin, mutta muistan kuinka tyypin täytyi vaihtaa kauluspaita t-paitaan ja kun hän oli tätä tekemässä, ovelle tuli lauma poikia ulvomaan. "Idiootteja" ajattelin.

Kaiken kaikkiaan ei hirveän hyvät muistot siis, mutta tulipa edes yritettyä jotain yhteishenkeä näitten Orimattilan idioottien kanssa. (Lopusta jätän tekstiä pois, koska jollain tuli siitä paha mieli)

129

1995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Netti ei toimi

      • Anonyymi

        Kenen nettiä Te sitten käytätte?


      • Anonyymi

        Oletteko huomanneet miten täällä ei kukaan vastaa mihinkään? Aikoinaan tutustuin Suomi24:ään juuri niin että täällä pystyi vapaasti esittää kysymyksiä ja sitten sai hyvin kirjavan joukon vastauksia :D Orimattila-osiossa ei silti koskaan yhtään mihinkään kysymykseen vastata. Täällä ei vastata ja se on erittäin orimattilalainen piirre.

        Trolleja täällä silti on ja JOKA viestiinsä saa kyllä roskaviestin peräänsä. Ne menee aallottain eli on sitä yhtä ja samaa kunnes se vaihtaa toiseen hokemaan. Ei täällä siis kauheasti olla seuraajia. Minä täällä kirjoitan ja se joku aina trollaa minun viesteilleni. "Turhaa" tämä silti tuskin on. En minä turhan takia jaksaisi täällä paimentaa ettei kukaan vain laittaisi päällimmäiseksi taas jotain Orimattilaa kritisoivaa viestiä. Duuninsa kaikilla, pah!

        Miten joku jaksaa aina väittää että Posti muka toimii, Vuokrataloilla olisi muka asiat hyvin ja että Henna olisi hyvä rahoituskohde? Mitä kaikki pelkää? Täällä etsitään kirjoittajien henkilöllisyyksiä, mutta minua vainottiin siis ensin kunnes edes kirjoittelin täällä (syksyllä 2021 ensimmäisen kerran ja harvakseltaan enenemissä määrin siitä). Minun henkilöllisyys oli jo tiedossa, kun hullut järjestyksenvartijat "osasivat" vainota minua ja hiljalleen jokainen (JOKAINEN!) kaupankassahoro kiukutteli minulle eikä suostunut tehdä maksutoimituksiani asiallisesti. Mitä nämä minun henkilöllisyydelläni siis ENÄÄ tekevät? Minä tulin tänne kirjoittelemaan, koska en "oikeassa elämässä" saanut vainoa loppumaan.

        Se kuka minä olen eli kuulu kenellekään. Se ei koskaan milläänlailla ollut kenenkään asia. Ihmiset väittävät tuntevansa minut, mutta voihan sitä puhelinluettelosta katsella nimiä ja osoitteita, mutten minä näiden tietojen varassa menisi väittämään tuntevani heitä! Jos joku käy kaupassa, niin eipä siinäkään opi ihmistä tuntemaan, kun en väittäisi tuntevani luokkatovereitanikaan lukiosta. Sitten jos jotain sanonkin itsestäni, niin aina kinataan päälle. Sepä siis ainoa vihje, eli nämä reppanat kiusaavat minua vain saadakseen edes jotain tietoa siitä kuka minä olen??? En ole niin mielenkiintoinen että noin pitäisi nähdä vaivaa. Olisi vain fiksua antaa minun olla, kun en halua olla teidän kanssanne tekemisissä.


    • Anonyymi

      No en kenenkään, kun ei toimi netti.

    • Anonyymi

      "Muistan nuoruudestani kun sille aina naurettiin että Erkko-lukiosta tyypit päätyi aina paikallisten kauppojen kassoille :D"

      Se ei se elämä näytä kohdelleen hyvin näitä joitain kaupantyöntekijöitä. Siellä on seassa tosi mukavia, mutta on tullut selkeäksi että siellä jotkut ääliöt kiusaavat sekä asiakkaita että toisia työntekijöitä. Sydämeni pohjasta toivon että he koittaisivat saada elämänsä järjestykseen eivätkä purkaisi pahaa oloaan muihin.

      Turhauttavaa kun täällä meillä muillakin on hei omat ongelmamme, niin tässä joutuu kaiken lisäksi tapella vähä-älyisten kiukuttelijoiden kanssa saadakseen kauppa- ja postiasiansa hoidettua. Joka paikassa muidenkin nettikirjoituksista voi lukea että on hirveää asiakaspalvelua ja KOKO KAUPUNKI tässä on kärsinyt Teidän pienten ihmisten ongelmista. Voin vannoa ettei mikään ongelmanne edes ole kriittinen tai tämän paskan arvoista.

      Siteeraan tähän loppuun minulle itselleni tullutta viestiä:
      "Olkoot tyhmyytesi erikoisuus. Saat olla ylpeä siitä."

      • Anonyymi

        Useimmiten tietyt ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan muihin. Siitä se paska tilanne sitten syntyykin. Olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Erikoinen avautuminen. Toivottavasti löytyy olkapää mihin painaa päätä.


      • Anonyymi

        Raksa-Rane -ketjuun tuli kommentti:
        "Kaupan kassalta potkut saanut työntekijä mustamaalaamassa muita kaupanalan henkilöitä. Mahtaa olla kovat traumat ihmisellä, kun näin paljon valittamista keksii joka aloitukseen. Pienen pienen lapsen itkemistä, kun tikkari on viety kädestä."

        *
        *

        Ei. En ole ollut kassalla töissä. Itseasiassa olen ollut työkyvytön koko ikäni. No, pätkä Orimattila & sisäsiittoisuus -ketjuun itse laittamastani viestistä:
        "Viestini K-Marketille 27.9.2022:
        "Teillä oli taas hirveää asiakaspalvelua eilen 26.09.2022 (kuitissa 18:12). Itse kassalla oleva nainen oli asiallinen, vaikkei hänkään suostunut pyytää minulta anteeksi tai pahoitellut sitä miten hirveästi minua on täällä kohdeltu. Se toinen mikälie horo oli silti täysin asiaton! Syytä vainolle olen kysynyt monesti, muttei minulle ole vastattu. Itseasiassa lopetitte täysin vastaamasta minulle puoli vuotta sitten. Teillä todellakin on hieno kattaus huonoja käytöstapoja!! Onko tämä Teillä ihan harrastus? Epäilen vahvasti että olisi Keskon ohjeistusta että Te (Supermarket & K-Market) ahdistelette hyväksikäytön uhreja. Tämä on vain joku orimattilalaisten vajakkien oma protogolla.""

        *
        *

        Laitan tämä nyt sitten tänne samaan Abi-risteily -ketjuun että asiayhteydet tulee selkeämmiksi muillekin kuin vain meille kahdelle. Nämä kaupan horot TIETÄVÄT TRAUMATAUSTOISTANI ja silti elleivät jopa SIKSI vainoavat minua. Tikkareista en niin välitä :P Tuo on täytynyt olla jotain mitä tämä horo on itse tehnyt pienen-pienelle lapselle... ehkä ekaluokkalaisenikäiselle pojalle.


      • Anonyymi

        Erikoisuutesi olkoot tyhmyys. Onnittelut vielä kaikille ja muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoisuutesi olkoot tyhmyys. Onnittelut vielä kaikille ja muillekin.

        Sinun ominaispiirteesi on mielikuvituksettomuus. Ei yhtään uusia ideoita vaan vain peilaat toisten kirjoituksia takaisin päin. Näyttelijät oli vissiin samalla tavalla persoonattomia, joten ne tarvitsevat jonkun roolin "täyttääkseen" itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen avautuminen. Toivottavasti löytyy olkapää mihin painaa päätä.

        Asiat voisi myös selvittää eikä lässyttää paskaa. Rumasti sanottu, mutta oikeasti! Ihme sakkia täällä.

        Ongelma ei ole se että puhun, ongelma ei edes ole se että olen olemassa. Ongelma on nämä kaikki runkkarit: toiset jotka tekee ja toiset jotka suojelee tekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat voisi myös selvittää eikä lässyttää paskaa. Rumasti sanottu, mutta oikeasti! Ihme sakkia täällä.

        Ongelma ei ole se että puhun, ongelma ei edes ole se että olen olemassa. Ongelma on nämä kaikki runkkarit: toiset jotka tekee ja toiset jotka suojelee tekijöitä.

        On aihe mitä tahansa, niin joka ikinen kerta niin "oikeassa" elämässä kuin täällä Suomi24:ssä joku tulee lässyttämään. Minun mielestäni ongelmat pitäisi aina korjata, mutta Orimattila tuntuu olevan sitä mieltä että MINUT pitäisi korjata pois. Wow.

        Ongelma... vain on että minua on nyt (?) ...kohta 8 vuotta putkeen vain syytelty perättömistä asioista. Syytelty vain koko ajan. Aiheet vaihtuu, mutta aina minua syytellään jostain. Tässä valossa on erikoista että kun puhun asioista, minulle tullaan AINA hyssyttelemään.

        On aika tiukkaa paskaa että minua hyssytellään pedofilia aiheestakin ja todellakin täällä puolustellaan kiusaajia. En vieläkään ole nähnyt missään että olisi kritisoitu sitä että minua on hyväksikäytetty, Abi-risteilyllä minut juotettiin salaa känniin ja pyytäessäni apua huoltaja/järkkäreiltä he vain haistattelivat minulle ja käskivät painua helvettiin jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aihe mitä tahansa, niin joka ikinen kerta niin "oikeassa" elämässä kuin täällä Suomi24:ssä joku tulee lässyttämään. Minun mielestäni ongelmat pitäisi aina korjata, mutta Orimattila tuntuu olevan sitä mieltä että MINUT pitäisi korjata pois. Wow.

        Ongelma... vain on että minua on nyt (?) ...kohta 8 vuotta putkeen vain syytelty perättömistä asioista. Syytelty vain koko ajan. Aiheet vaihtuu, mutta aina minua syytellään jostain. Tässä valossa on erikoista että kun puhun asioista, minulle tullaan AINA hyssyttelemään.

        On aika tiukkaa paskaa että minua hyssytellään pedofilia aiheestakin ja todellakin täällä puolustellaan kiusaajia. En vieläkään ole nähnyt missään että olisi kritisoitu sitä että minua on hyväksikäytetty, Abi-risteilyllä minut juotettiin salaa känniin ja pyytäessäni apua huoltaja/järkkäreiltä he vain haistattelivat minulle ja käskivät painua helvettiin jne.

        Jos joku joutuu pedofiilin uhriksi niin pitää tehdä ilmotus poliisille. Se on hirveetä touhua joka pitää saada loppuumaan.
        Harmi kun joutuu salaa juotetuksi. Ei kiva sellainen. Nykysin lattavat jotain tyrmäys pillereita toisten juomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku joutuu pedofiilin uhriksi niin pitää tehdä ilmotus poliisille. Se on hirveetä touhua joka pitää saada loppuumaan.
        Harmi kun joutuu salaa juotetuksi. Ei kiva sellainen. Nykysin lattavat jotain tyrmäys pillereita toisten juomiin.

        Lapset ei tee ilmoituksia. Sulla on kovin ruusuinen kuva Suomen oikeudesta :D
        Poliisi jo tietää.
        Et kritisoinut väärintekijöitä. Ne on kusipäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoinen avautuminen. Toivottavasti löytyy olkapää mihin painaa päätä.

        Ei ole ollut kai koskaan. Näyttää että olen pärjännyt ilmankin.

        Lähinnä muo ihmetyttää että näinkö nämä v*jakit homman hoitaa. Kuin Jumala, joka aina armahtaa sinut synneistäsi. Joku jossain sanoi ettei orimattilalaiset kestä todellisuutta ilman alkoholia ja huumeita. En ihmetteli, jos näin on. LOOOOOOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut kai koskaan. Näyttää että olen pärjännyt ilmankin.

        Lähinnä muo ihmetyttää että näinkö nämä v*jakit homman hoitaa. Kuin Jumala, joka aina armahtaa sinut synneistäsi. Joku jossain sanoi ettei orimattilalaiset kestä todellisuutta ilman alkoholia ja huumeita. En ihmetteli, jos näin on. LOOOOOOL

        Vielä kehtaa väittää, että ei juo alkoholia. Huhhuh mikä vale. Uskomatonta!


    • Anonyymi

      Hollolan marjanpoimijat keskusteluun tuli viesti: 'Milloin on mustikat viimeistään hävitettävä pakkasesta'

      Kuka osaa tuohon kysymykseen vastata?

      • Anonyymi

        Eipä ole koskaan tullut mieleenkään moinen.


    • Anonyymi

      Menkää mustikkaan työttömät nilkit!

      • Anonyymi

        Aina jaksa Raksa-Rane.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina jaksa Raksa-Rane.

        Tiedon jakaminen on luonnollista. Joitain ärsyttää täällä vain se että kirjoitetaan. Minua on alkanut ärsyttää että jokaiseen viestiini vastaataan jollain älyttömyydellä. Yksi-kaksi ei haittaisi, mutta jatkuvasti kuukaudesta toiseen joku laittaa turhanpäiväisiä kommentteja minulle (ja selkeästi muillekin). Miksi kukaan niitä vaivautuisi kirjoittamaan? Toisaalta... eipä hän vaivaudukaan, vaan laittaa puutaheinää aina vain pari sanaa. Raksa-Ranena allekirjoittanut on edes tehnyt pidempiä viestejä, siksi ne ei ole ärsyttäneet. Ne ei myöskään ole olleet osoitettu minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedon jakaminen on luonnollista. Joitain ärsyttää täällä vain se että kirjoitetaan. Minua on alkanut ärsyttää että jokaiseen viestiini vastaataan jollain älyttömyydellä. Yksi-kaksi ei haittaisi, mutta jatkuvasti kuukaudesta toiseen joku laittaa turhanpäiväisiä kommentteja minulle (ja selkeästi muillekin). Miksi kukaan niitä vaivautuisi kirjoittamaan? Toisaalta... eipä hän vaivaudukaan, vaan laittaa puutaheinää aina vain pari sanaa. Raksa-Ranena allekirjoittanut on edes tehnyt pidempiä viestejä, siksi ne ei ole ärsyttäneet. Ne ei myöskään ole olleet osoitettu minulle.

        ...jatkan nyt sittenkin vielä, vaikka typistin jo viestiäni.

        On vain niin helkkarin suuri ristiriita siinä että mihinkään viesteihin ei vastata (asiakaspalaute, pyyntö tai puhelu) ja silti keskustelupalstalla tulee kuin automaatin tekemänä vastauksia ihan kaikkiin viesteihin. Yhtäläistä näille on kuitenkin se että mitään tietoa ei jaeta.

        On tullut selkeäksi että "asiakaspalvelussa" on ohjeistettu ettei asiakkaita saa mitenkään palvella. Mihinkään kysymykseen ei saa vastata. Mitään hajonnutta ei saa korjata. Ok? Miksi sitten keskustelupalstalla tulee niitä vastauksia, kun kukaan ei osoittanut kysymystä heille suoraan? Kukaan ei pakota vastaamaan. Pääasiassa viestien sisältö vain kieltää toista kertomasta asiaansa. Toivotontahan se silti on, koska mitenpä toista estäisi? Häirintää, kiusaa... vaiko vain omaa pahaa oloaan? Orimattilassa on puhumattomuuden kulttuuria ja se VARMASTI aiheuttaa ahdistusta, koska on luonnollista keskustella. Joskus puhutaan pahaakin muista; se ei ole mukavaa, mutta juoruilukin on luonnollista. Jotkut ihmiset varmasti oireilevat siellä tätä, kun mitään ei saa sanoa ja mitään ei saa tehdä.

        Koska missään ei ole ollut mitään järkeä, niin ehkä sitä ei siellä sitten ole. Joku haluaa vain kommentoida ihan juuri sen kommentoimisen takia. Jotain saattaa myös ärsyttää että toiset ihmiset siellä puhuvat asioista, jos itsellä on olo ettei siihen pysty. Jotain vastausautomaatin tai sairaanihmisen-oloista näissä lyhyissä järjettömissä viesteissä on. Onnettomuusasiaan joku näytti vain loppuun asti inttävän vastaa ilman järkeä. Se vaikutti vain pahan olon purkamiselta; halusi kieltää tapahtuneen, koska surutyö oli kai kesken.

        Minä? No, minä suivaannuin siitä kun minua ei autettu. Kaikki vain käänsivät päänsä ongelmilleni ja minulle alkoi valjeta ettei kukaan koskaan tule minua auttamaan. Kukaan ei vastaa minulle. No, minä juttelen Teille sitten tällä tavalla luette tai ette, ja joku pakkomielteinen-tai-robottivastaaja ainakin tuntuu lukevan. Ei tämä loppujen lopuksi mitään kommunikointia silti vaikuta olevan. Minulle ei oikeasti vastata-vastata, joku vain laittaa tekstiä kommenttikenttään. (Ps. olen siis itsekin orimattilalainen. tiedän että täällä päätetään vain savustaa joku pois. tiedän ettei kukaan koskaan kyseenalaista käskyä ja siksi orimattilalaiset ovat niin tyhmiä. ei uskalleta käyttää niitä omia aivoja)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkan nyt sittenkin vielä, vaikka typistin jo viestiäni.

        On vain niin helkkarin suuri ristiriita siinä että mihinkään viesteihin ei vastata (asiakaspalaute, pyyntö tai puhelu) ja silti keskustelupalstalla tulee kuin automaatin tekemänä vastauksia ihan kaikkiin viesteihin. Yhtäläistä näille on kuitenkin se että mitään tietoa ei jaeta.

        On tullut selkeäksi että "asiakaspalvelussa" on ohjeistettu ettei asiakkaita saa mitenkään palvella. Mihinkään kysymykseen ei saa vastata. Mitään hajonnutta ei saa korjata. Ok? Miksi sitten keskustelupalstalla tulee niitä vastauksia, kun kukaan ei osoittanut kysymystä heille suoraan? Kukaan ei pakota vastaamaan. Pääasiassa viestien sisältö vain kieltää toista kertomasta asiaansa. Toivotontahan se silti on, koska mitenpä toista estäisi? Häirintää, kiusaa... vaiko vain omaa pahaa oloaan? Orimattilassa on puhumattomuuden kulttuuria ja se VARMASTI aiheuttaa ahdistusta, koska on luonnollista keskustella. Joskus puhutaan pahaakin muista; se ei ole mukavaa, mutta juoruilukin on luonnollista. Jotkut ihmiset varmasti oireilevat siellä tätä, kun mitään ei saa sanoa ja mitään ei saa tehdä.

        Koska missään ei ole ollut mitään järkeä, niin ehkä sitä ei siellä sitten ole. Joku haluaa vain kommentoida ihan juuri sen kommentoimisen takia. Jotain saattaa myös ärsyttää että toiset ihmiset siellä puhuvat asioista, jos itsellä on olo ettei siihen pysty. Jotain vastausautomaatin tai sairaanihmisen-oloista näissä lyhyissä järjettömissä viesteissä on. Onnettomuusasiaan joku näytti vain loppuun asti inttävän vastaa ilman järkeä. Se vaikutti vain pahan olon purkamiselta; halusi kieltää tapahtuneen, koska surutyö oli kai kesken.

        Minä? No, minä suivaannuin siitä kun minua ei autettu. Kaikki vain käänsivät päänsä ongelmilleni ja minulle alkoi valjeta ettei kukaan koskaan tule minua auttamaan. Kukaan ei vastaa minulle. No, minä juttelen Teille sitten tällä tavalla luette tai ette, ja joku pakkomielteinen-tai-robottivastaaja ainakin tuntuu lukevan. Ei tämä loppujen lopuksi mitään kommunikointia silti vaikuta olevan. Minulle ei oikeasti vastata-vastata, joku vain laittaa tekstiä kommenttikenttään. (Ps. olen siis itsekin orimattilalainen. tiedän että täällä päätetään vain savustaa joku pois. tiedän ettei kukaan koskaan kyseenalaista käskyä ja siksi orimattilalaiset ovat niin tyhmiä. ei uskalleta käyttää niitä omia aivoja)

        Minä en ole arvostellut kirjoituksiasi, vaan päin vastoin ihmetellyt miten Orimattilassa voi olla niin kehnoa palvelua ja arvostelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole arvostellut kirjoituksiasi, vaan päin vastoin ihmetellyt miten Orimattilassa voi olla niin kehnoa palvelua ja arvostelua.

        En kritisoinut viestiä "Aina jaksa Raksa-Rane.".
        Valitsin sen kommentin, koska siihen oli helppo sanoa että minua nimenomaan Raksa-Rane(:na allekirjoittaneen) kommentit eivät häiritse. Neutraalien ja moniselitteisten viestien kirous, kun nämä suomi24-toiminnotkin ovat niin minimaaliset. En osaa selkeästi tulkita tätäkään viestiä, johon vastaan, että oliko sekään kriitiikkiä; selvensin nyt silti (tai yritin ainakin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kritisoinut viestiä "Aina jaksa Raksa-Rane.".
        Valitsin sen kommentin, koska siihen oli helppo sanoa että minua nimenomaan Raksa-Rane(:na allekirjoittaneen) kommentit eivät häiritse. Neutraalien ja moniselitteisten viestien kirous, kun nämä suomi24-toiminnotkin ovat niin minimaaliset. En osaa selkeästi tulkita tätäkään viestiä, johon vastaan, että oliko sekään kriitiikkiä; selvensin nyt silti (tai yritin ainakin).

        ...jatkan.
        Minä tein virheen, kun en selventänyt asiaani heti alussa. Se kai unohtui kun mietin kauan mitä kirjoittaisin, poistin osan ja sitten taas jatkoinkin. Pointtini katosi sinä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkan.
        Minä tein virheen, kun en selventänyt asiaani heti alussa. Se kai unohtui kun mietin kauan mitä kirjoittaisin, poistin osan ja sitten taas jatkoinkin. Pointtini katosi sinä aikana.

        Kiitos selvennyksestä. Minä en liity mitenkään näihin negatiivisiin viesteihin enkä raksarane-kirjoittajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jatkan.
        Minä tein virheen, kun en selventänyt asiaani heti alussa. Se kai unohtui kun mietin kauan mitä kirjoittaisin, poistin osan ja sitten taas jatkoinkin. Pointtini katosi sinä aikana.

        Sulla näyttää pointit katoavan herkästi. Joten lopeta selitykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näyttää pointit katoavan herkästi. Joten lopeta selitykset.

        Minun piti selittää asiani, koska siinä vaikutti olleen selkeä väärinkäsitys. Saimme käsittääkseni asiat selvitettyä, joten se kannatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näyttää pointit katoavan herkästi. Joten lopeta selitykset.

        Sinä olet trollannut puutaheinää jo iätajat eikä se ole itseäsikään pysäyttänyt.


    • Anonyymi

      Vieläkö abi-risteilyjä on ollut? Niillä reissuilla moni menetti poikuutensa. Tytöt olivat jo aiemmin saaneet .

    • Anonyymi

      Se raivo on mystistä mitä minuun osoitetaan. Olen tottunut siihen että (ehkä) poikkeava ulkonäköni saa ihmiset käyttäytymään oudosti. On silti todella epäammattimaista kohdella asiakkaita törkeästi ja selkeän vihamielisesti (jokatapauksessa, mutta varsinkin) vain asiakkaan ulkomuodon takia. Tulen vain paikalle ja minua kohdellaan todella huonosti.

      Lahdessa asuessanikin vuonna 2014 Prismassa kassarouva vaati nähdä kassini sisällön ja ihan penkoi sitä tiukkana. Hullu ämmä! Tiesin jo silloin että se oli häneltä väärin, mutta minä olen kiltti ja aina tottelin nätisti. Kotona sitten purskahdin itkuun. Paikallisessa Sale:ssa toinen hullu ämmä alkoi aina vihaisena kierrellä perässäni kaupassa. Saan aina aivan HIRVEÄÄ kohtelua.

      Sama paska jatkui Orimattilassa (ihan kuten ennenkin), mutta oletin kaikkien näiden vuosikymmenien jälkeen asioiden nimenomaan rauhoittuvan eikä vain pahenevan. Minulla on selkeästi ollut liian korkeat odotukset ihmiset älykkyydestä, vaikka (Erkko-lukion tason takia) tiesin Orimattilassa olevan vähemmän älykästä sakkia. Hiukan toivoin että ongelmat voisi helpottua Orimattilassa, koska pienissä piireissä ihmiset voisivat oppia sen kuka olen. Oletin siis asioiden helpottuvan, koska ajattelin että Lahdessa on vain niin paljon ihmisiä etteivät he pysty siellä muistamaan jokaista asiakasta.

      Kun paskaa oli jatkunut täällä jo yli kuusi vuotta, oli selkeää ettei tämä VAINO rauhoitu itsestään. Minun vikani se ei ole, mutta minun oli pakko itse alkaa jututtaa näitä psykopaatteja yrittäen selvittää miksi he toimivat näin. Aidosti luulin että sitten asiat helpottaisi. Voi sanoa että olin aika järkyttynyt, kun vaino vain paheni. Hiljalleen kukaan kauppa ei enää suostunut palvelemaan minua. Kun saavuin paikalle, kassat tyhjeni ja eikä kukaan suostunut tulla siihen, jotta voisin maksaa ostokseni ja jos rouva ei päässyt siitä pois (toisten asiakkaiden ollessa yhä jonossa), hän lähti sitten pois edellisen asiakkaan jälkeen heti, muka toimittamaan jonkun jutun. Aivan hulluja ämmiä!!!

      Eli... Lahdessa oli joitain poikkeuksia. Sielläkin oli, mutta ne sekoittui massaan, kuten minä itsekin. Pääasiassa eloni Lahdessa oli siis hyvää. Orimattilassa on aina vainottu minua, mutta päin vastoin kuin oletin, niin mitä enemmän kaupat "tottuivat" minuun, sitä julmemmin he vain kohtelivat minua. Ja vaaditaan minua käyttäytymään! Ja mitähän minä ikinä edes tein väärin???

      Vuokrataloilla, VeikonKoneessa, R-kioskilla, Pankissa ja muualla minua kohdeltiin huonosti jo heti ensimmäisinä vuosina Orimattilaan palattuani. Vika on vain teissä. Opetelkaa edes käyttäytymään asiallisesti. Siihen nyt on valovuosien matka että käyttäytyisitte sen mukaan että olette asiakaspalvelussa.

      • Anonyymi

        "...vuonna 2014 Prismassa kassarouva vaati nähdä kassini sisällön ja ihan penkoi sitä tiukkana."

        Se oli 02.10.2014 kello 18:11 ja 18:26. Palasin vielä nimittäin lisäostosta varten ja tämä oli sillä seuraavalla kerralla. Orimattilan-prisma -ketjua varten tuli noi ajat etsittyä, joten liitän ne nyt tännekin.


    • Anonyymi

      Voima olkoon kanssanne uskon toverit

      • Anonyymi

        Siis jehovatko muo vainoaa? Äärimmäisen vaikea kuvitella. Minäkään en itse ole jehovantodistaja, joten tämä ei voi liittyä minuun.

        Sama kuin vuonna 2001 kotikyläni nuoret lakkasivat kaikki puhumasta minulle ja sulkivat täysin yhteisön ulkopuolelle. Mitään selitystä ei koskaan annettu, mutta myöhemmin epäilin tämän liittyvät PITKIEN mutkien kautta onnettomuuteen ja ihmisiin, mihin mihinkään minulla ei ole mitään yhteyttä enkä niistä/heistä ole mitään sanonut.

        ...ja niin edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jehovatko muo vainoaa? Äärimmäisen vaikea kuvitella. Minäkään en itse ole jehovantodistaja, joten tämä ei voi liittyä minuun.

        Sama kuin vuonna 2001 kotikyläni nuoret lakkasivat kaikki puhumasta minulle ja sulkivat täysin yhteisön ulkopuolelle. Mitään selitystä ei koskaan annettu, mutta myöhemmin epäilin tämän liittyvät PITKIEN mutkien kautta onnettomuuteen ja ihmisiin, mihin mihinkään minulla ei ole mitään yhteyttä enkä niistä/heistä ole mitään sanonut.

        ...ja niin edelleen.

        On sinulla ollut veemäisiä ihmisiä ympärilläsi. Toivottavasti saat kokea rakkautta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla ollut veemäisiä ihmisiä ympärilläsi. Toivottavasti saat kokea rakkautta .

        TEINI-ONGELMIA VUONNA 2001.
        Saamani tekstiviesti silloin:
        "Joo no olit puhunut tuolla perjantaina paskaa, kun olit kysellyt et vältteleekö kaikki mua vai onkx se ***-juttu muka niin tärkee... mutta voin vastata kysymyksees, kyllä kaikki välttelee suo! Eikä jakseta katella suo tuolla varsinkaan minä, *** ym ... ja älä ihmettele mix..."

        No, minä ihmettelin SUURESTI ja ihmettelen yhä, koska mitään syytä ei voinut olla. Ihan näin kun ei silloin yli 20 vuotta kukaan suostunut minulle puhumaan ja kaikki* (tai vain tämä herjaaja, jolle se on ollut tapana) vain valehteli. Ihmettelin kun minua välteltiin. Mitään syytä ei moiselle nytkään voi olla! Sitten kysyin kaveriltani (?) huolestuneena kun hän oli niin hiljainen että mikä hätänä ja kysyin kohtuuko tämä siitä ***-jutusta. Taisin juu sanoa tuon juttu-sanan, mutten mitenkään vähätellyt eikä siinä ole mitään väärää. Miksei asiaa voisi noin ilmaista? Miten eri tavalla sen voisi ilmaista, asian, josta en tiedä mitään? Olin huolissani kaveristani, sitten minulle tuli vain herjausviestejä tekstiviesteinä.

        Armoton p*skanjauhanta vain täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEINI-ONGELMIA VUONNA 2001.
        Saamani tekstiviesti silloin:
        "Joo no olit puhunut tuolla perjantaina paskaa, kun olit kysellyt et vältteleekö kaikki mua vai onkx se ***-juttu muka niin tärkee... mutta voin vastata kysymyksees, kyllä kaikki välttelee suo! Eikä jakseta katella suo tuolla varsinkaan minä, *** ym ... ja älä ihmettele mix..."

        No, minä ihmettelin SUURESTI ja ihmettelen yhä, koska mitään syytä ei voinut olla. Ihan näin kun ei silloin yli 20 vuotta kukaan suostunut minulle puhumaan ja kaikki* (tai vain tämä herjaaja, jolle se on ollut tapana) vain valehteli. Ihmettelin kun minua välteltiin. Mitään syytä ei moiselle nytkään voi olla! Sitten kysyin kaveriltani (?) huolestuneena kun hän oli niin hiljainen että mikä hätänä ja kysyin kohtuuko tämä siitä ***-jutusta. Taisin juu sanoa tuon juttu-sanan, mutten mitenkään vähätellyt eikä siinä ole mitään väärää. Miksei asiaa voisi noin ilmaista? Miten eri tavalla sen voisi ilmaista, asian, josta en tiedä mitään? Olin huolissani kaveristani, sitten minulle tuli vain herjausviestejä tekstiviesteinä.

        Armoton p*skanjauhanta vain täällä.

        Muista että meitä on täällä joka lähtöön. Et voi sille mitään jos joku on lumiukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla ollut veemäisiä ihmisiä ympärilläsi. Toivottavasti saat kokea rakkautta .

        Hän saa kokea peräsuolirakkautta. Otahan kultu yhteyttä. Pus pus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa kokea peräsuolirakkautta. Otahan kultu yhteyttä. Pus pus

        Minulleko tämä viesti on?
        Tiedätkö, kukaan ei ole kutsunut muo kultuksi, kullaksi ym. Olet SELKEÄSTI sekoittanut nyt ihmisiä keskenään. Mikään tästä kiusasta ei vain kuulu minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista että meitä on täällä joka lähtöön. Et voi sille mitään jos joku on lumiukko.

        "Lumiukko"
        Esimerkiksi jos minua kiusataan, minä varsin selkeästi tiedän mistä on kyse. Minä en siinä ainakaan ole "pihalla kuin lumiukko". Ongelma on se ettei näittä idiooteilla koskaan ollut syytä kiusaamisellensa. Sen ongelman he kantavat hautaansa asti.

        Oikeasti. Koko elämäni aikana täällä Orimattilassa en ole tiennyt yhtään mistä minulle jauhetaan. Voisitteko jo lakata valehtelemasta minusta. Kotikyläni pojalta kysyin (TAAS minä kysyn!) noin 10 vuotta sitten että mitä mä muka olen tehnyt, kun hän oli nauranut minulle sanoessani olevani kiltti tyttö. Mitä... minä... muka... olen... tehnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lumiukko"
        Esimerkiksi jos minua kiusataan, minä varsin selkeästi tiedän mistä on kyse. Minä en siinä ainakaan ole "pihalla kuin lumiukko". Ongelma on se ettei näittä idiooteilla koskaan ollut syytä kiusaamisellensa. Sen ongelman he kantavat hautaansa asti.

        Oikeasti. Koko elämäni aikana täällä Orimattilassa en ole tiennyt yhtään mistä minulle jauhetaan. Voisitteko jo lakata valehtelemasta minusta. Kotikyläni pojalta kysyin (TAAS minä kysyn!) noin 10 vuotta sitten että mitä mä muka olen tehnyt, kun hän oli nauranut minulle sanoessani olevani kiltti tyttö. Mitä... minä... muka... olen... tehnyt?

        ..."noin 10 vuotta sitten"
        Oho, huono laskupää. Tämä on tapahtunut jossain vuosina 2004-2007.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEINI-ONGELMIA VUONNA 2001.
        Saamani tekstiviesti silloin:
        "Joo no olit puhunut tuolla perjantaina paskaa, kun olit kysellyt et vältteleekö kaikki mua vai onkx se ***-juttu muka niin tärkee... mutta voin vastata kysymyksees, kyllä kaikki välttelee suo! Eikä jakseta katella suo tuolla varsinkaan minä, *** ym ... ja älä ihmettele mix..."

        No, minä ihmettelin SUURESTI ja ihmettelen yhä, koska mitään syytä ei voinut olla. Ihan näin kun ei silloin yli 20 vuotta kukaan suostunut minulle puhumaan ja kaikki* (tai vain tämä herjaaja, jolle se on ollut tapana) vain valehteli. Ihmettelin kun minua välteltiin. Mitään syytä ei moiselle nytkään voi olla! Sitten kysyin kaveriltani (?) huolestuneena kun hän oli niin hiljainen että mikä hätänä ja kysyin kohtuuko tämä siitä ***-jutusta. Taisin juu sanoa tuon juttu-sanan, mutten mitenkään vähätellyt eikä siinä ole mitään väärää. Miksei asiaa voisi noin ilmaista? Miten eri tavalla sen voisi ilmaista, asian, josta en tiedä mitään? Olin huolissani kaveristani, sitten minulle tuli vain herjausviestejä tekstiviesteinä.

        Armoton p*skanjauhanta vain täällä.

        "kyllä kaikki välttelee suo! Eikä jakseta katella suo tuolla varsinkaan minä, *** ym ... ja älä ihmettele mix..."

        Kopioin kaikki nuo suo/sua muodot väärin. Vain minä käytän muotoa "suo" ja "muo". Pistemerkinnöissäkin saattaa olla häikkää, koska tuo on jo kopion-kopio eikä alkuperäistä tekstiviestiä ole enää tallessa.

        Kun jo palasin tähän aiheeseen, niin ihmettelen taas tuota ettei muo edes jakseta "katsella". Sama ongelma vaikutti olleen ruokakaupoillakin, jotka sitten oikeasti päättivät vain hommautua minusta eroon, koska vain minun KATSOMINEN on nähtävästi äärimmäisen raskasta??? Mitään haittaa tai häiriötä ei minusta koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa kokea peräsuolirakkautta. Otahan kultu yhteyttä. Pus pus

        Vieläkin muistan tämän hetken kun rakastelimme inva vessassa. Se oli sitä sekavaa aikaa abi-risteilyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TEINI-ONGELMIA VUONNA 2001.
        Saamani tekstiviesti silloin:
        "Joo no olit puhunut tuolla perjantaina paskaa, kun olit kysellyt et vältteleekö kaikki mua vai onkx se ***-juttu muka niin tärkee... mutta voin vastata kysymyksees, kyllä kaikki välttelee suo! Eikä jakseta katella suo tuolla varsinkaan minä, *** ym ... ja älä ihmettele mix..."

        No, minä ihmettelin SUURESTI ja ihmettelen yhä, koska mitään syytä ei voinut olla. Ihan näin kun ei silloin yli 20 vuotta kukaan suostunut minulle puhumaan ja kaikki* (tai vain tämä herjaaja, jolle se on ollut tapana) vain valehteli. Ihmettelin kun minua välteltiin. Mitään syytä ei moiselle nytkään voi olla! Sitten kysyin kaveriltani (?) huolestuneena kun hän oli niin hiljainen että mikä hätänä ja kysyin kohtuuko tämä siitä ***-jutusta. Taisin juu sanoa tuon juttu-sanan, mutten mitenkään vähätellyt eikä siinä ole mitään väärää. Miksei asiaa voisi noin ilmaista? Miten eri tavalla sen voisi ilmaista, asian, josta en tiedä mitään? Olin huolissani kaveristani, sitten minulle tuli vain herjausviestejä tekstiviesteinä.

        Armoton p*skanjauhanta vain täällä.

        "TEINI-ONGELMIA VUONNA 2001."

        Niin todellakin liitynkö mä jotenkin tähän onnettomuuteen vai MIKSI kaikki alkoi vainota minua se jälkeen???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "TEINI-ONGELMIA VUONNA 2001."

        Niin todellakin liitynkö mä jotenkin tähän onnettomuuteen vai MIKSI kaikki alkoi vainota minua se jälkeen???

        Ehkä olisi ihan ilmapiiriä puhdistava vaikutus, jos asiasta keskusteltaisiin uudestaan?

        Itse olen tämän tulkinnut niin että toisia nyt v*tutti ja sitten piti sadistisesti purkaa se pahaolo johonkin ja minä nyt satuin olemaan se kohde. Kaikella rakkaudella kysyn että luulitko että minä vain anna loputtomasti anteeksi? Onko käynyt mielessä että MINULLA voisi olla paha olo? Ehkä jos lyön varpaani, niin voisin vetää suo lärviin sen takia??? H*ro sen on ainakin ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä olisi ihan ilmapiiriä puhdistava vaikutus, jos asiasta keskusteltaisiin uudestaan?

        Itse olen tämän tulkinnut niin että toisia nyt v*tutti ja sitten piti sadistisesti purkaa se pahaolo johonkin ja minä nyt satuin olemaan se kohde. Kaikella rakkaudella kysyn että luulitko että minä vain anna loputtomasti anteeksi? Onko käynyt mielessä että MINULLA voisi olla paha olo? Ehkä jos lyön varpaani, niin voisin vetää suo lärviin sen takia??? H*ro sen on ainakin ansainnut.

        ...Mä olen muuten Niinikoskelta.


    • Anonyymi

      Nimellämainitsematon kaverini uskoi että selviää rikoksesta sillä että kaikki... KAIKKI todistajat vain valehtelevat poliisille. Hieno suunnitelma! :D Ei onnistunut. Enkä ihmettele.

      • Anonyymi

        ...tämä tapahtui Set Cafes:ssa


      • Anonyymi

        ...Sanoi ottavansa vastuun teoistaan... JOS jää kiinni. Ihailtavaa uhrautumista :)


    • Anonyymi

      Järkkärit voivat miettiä syvällisesti omaa merkitystään.

      Esim. jos teinityttö/abi on juotettu salaa humalaan ja häntä vainoaa sama hyypiö ympäri laivaa. Mikä on järkkärin virka silloin? Miksi te olette olemassa?

      • Anonyymi

        Miten ne valvojat-mitä-lie valittiin sinne abi-risteilylle? Ketä ne oli? Neljä kännäävää ääliötä ne silti vain oli että ihmettelen miksi he edes laivalle olivat tulleet. Kenenkään turvallisuus ei myöskään näytä kiinnostavan nykyisiä järkkäreitä ym. ja sama meno oli jo silloin 2005-aikoihin S-marketissa (ja baarissa). Aika mätää sakkia ollut jo vuosikymmeniä täällä "valvomassa". Ei ihme että kaikki on sitten päin sitä itseään.

        Toivon vain hartaasti että nämä itse EIVÄT olisi turvallisesti nykyään. Itseasiassa olen aika omistautunut ajatuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne valvojat-mitä-lie valittiin sinne abi-risteilylle? Ketä ne oli? Neljä kännäävää ääliötä ne silti vain oli että ihmettelen miksi he edes laivalle olivat tulleet. Kenenkään turvallisuus ei myöskään näytä kiinnostavan nykyisiä järkkäreitä ym. ja sama meno oli jo silloin 2005-aikoihin S-marketissa (ja baarissa). Aika mätää sakkia ollut jo vuosikymmeniä täällä "valvomassa". Ei ihme että kaikki on sitten päin sitä itseään.

        Toivon vain hartaasti että nämä itse EIVÄT olisi turvallisesti nykyään. Itseasiassa olen aika omistautunut ajatuksella.

        ...Tunnelmallisesti Orimattilalle yleisesti voisi laittaa YUP:n biisin Homo Sapiens.


    • Anonyymi

      On HUOMATTAVAA ettei kukaan ole kertaakaan tähän tai siihen poistettuun ketjuun kommentoinut tätä poikaa, joka juotti minut salaa känniin. Kukaan ei sanallakaan ole tuominnut tätä. Tämä mammanpoika ei voi olla mikään korkeasti arvostettu, ei ollut silloin ja tuskin on nyt. Mikään hänen suojelemisensa ei voi olla kyseessä. Vaikea kuvitella että ketään kiinnostaisi puolustaa hänen "nuoruus möhläilyjään", kuten näitä mediassa ilmaistaan. Kukaan ei myöskään ole tuominnut tätä.

      Eri ketjuissa minua on pilkattu siitä että en ole... kovanahkainen huora. Tästä pääasiassa on ollut kyse. Mä ymmärrän että lehmät täällä oli läpikulunutta kuppap*skaa jo silloin teini-ikäisinä, mutta on aika julmaa vaatia että NORMAALIN naisen täytyisi sietää hirveää kohtelua. Minusta ei ikinä tule teidänlaistanne, tämä ei ole mikään "kehitysvaihe".

    • Anonyymi

      Proometeus menee heelioksen kanssa ikuiseen liittoon eerkonkirouksen myötä.

      • Anonyymi

        "Proometeus menee heelioksen kanssa ikuiseen liittoon eerkonkirouksen myötä."

        Tämä on esimerkki viestistä, jota en tajua yhtään. Onko tämä edes trollaus? Minä täällä kirjoittelin silloin viestejä ja sitten tää outo tuli tänne. En tiedä mikä on Proometeus (todennäköisesti kirjoitetaan silti Prometeus) ja Heelios. Helios on silti joku aurinkon jumala kai? Eerkon/Erkon? Mun muinaiskreikka on vähän ruosteessa.

        Ihan vain kun joku niitä B1 ja B2 banaanien oloisia viestejä minun perääni laittaa eli en siis tiedä mistä on kyse. R-kioskilla minua tuijotettiin omituisesti ja jotenkin Pukkilasta höpötettiin. Sekin jäi mieleen että pitäisikö minun nyt jotenkin muka tietää mitä te selitätte? "Kesät talvet" ärähti mies. Mitä lie "Jotain puuttuu" taisi S-marketin kassa sönköttää mulle isotellen. "Siperia opettaa", "Nollat ei merkitse mitään". Ihan friikkejä, täysin merkityksettömiä kommentteja.

        S-marketissa se joku selkeästi jopa riiteli korvanappinsa kanssa eli jotain skitsoa salakieltä nää häiriintyneet kai selittää. Tää on todellakin ihan jännitysleffa materiaalia O.O! Hurjaa. Orimattilan omasta suposta joku puhui ja voi uskoa että on säälittäville jännää stalgata ja ahdistella ihmisiä, mutta se on todellakin LAITONTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Proometeus menee heelioksen kanssa ikuiseen liittoon eerkonkirouksen myötä."

        Tämä on esimerkki viestistä, jota en tajua yhtään. Onko tämä edes trollaus? Minä täällä kirjoittelin silloin viestejä ja sitten tää outo tuli tänne. En tiedä mikä on Proometeus (todennäköisesti kirjoitetaan silti Prometeus) ja Heelios. Helios on silti joku aurinkon jumala kai? Eerkon/Erkon? Mun muinaiskreikka on vähän ruosteessa.

        Ihan vain kun joku niitä B1 ja B2 banaanien oloisia viestejä minun perääni laittaa eli en siis tiedä mistä on kyse. R-kioskilla minua tuijotettiin omituisesti ja jotenkin Pukkilasta höpötettiin. Sekin jäi mieleen että pitäisikö minun nyt jotenkin muka tietää mitä te selitätte? "Kesät talvet" ärähti mies. Mitä lie "Jotain puuttuu" taisi S-marketin kassa sönköttää mulle isotellen. "Siperia opettaa", "Nollat ei merkitse mitään". Ihan friikkejä, täysin merkityksettömiä kommentteja.

        S-marketissa se joku selkeästi jopa riiteli korvanappinsa kanssa eli jotain skitsoa salakieltä nää häiriintyneet kai selittää. Tää on todellakin ihan jännitysleffa materiaalia O.O! Hurjaa. Orimattilan omasta suposta joku puhui ja voi uskoa että on säälittäville jännää stalgata ja ahdistella ihmisiä, mutta se on todellakin LAITONTA.

        Olisi voinut se h*** sieltä mikrofonin toisesta päästä jutella ihan suoraan minulle, jos on joku ongelma. Raukkaa laittaa toiset asialle. Teineistä nyt puhumattakaan. Kristus! Alaikäiset sitten laitat rikkomaan lakia. WOW! ...kiusataksesi pedofilian uhreja. Tupla-wow.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi voinut se h*** sieltä mikrofonin toisesta päästä jutella ihan suoraan minulle, jos on joku ongelma. Raukkaa laittaa toiset asialle. Teineistä nyt puhumattakaan. Kristus! Alaikäiset sitten laitat rikkomaan lakia. WOW! ...kiusataksesi pedofilian uhreja. Tupla-wow.

        ...Mikä raukka siellä mikrofonin päässä on? Mikä se naikkonen oli Supermarketissa pyörähtäen vieressäni naureskellen? Oliko jotain asiaa? USKALLATKO SANOA ASIASI?

        Vuuuuuuuuuuuuuuosia tässä on mennyt eikä ole ollut pokkaa tulla mulla puhumaan. "Siperia opettaa"??? toi oli jo vuonna 2019. Miksi ei kukaan USKALLA sanoa mitään? Mikä se h*** on siellä mikrofonin toisessa päässä peläten itse hoitaa asiaa?

        "Herää v*tun hiiri!" ärjyy mies (helmikuussa 2020), muttei yksikään teistä v*jaaäl*isistä ole kyennyt edes puhumaan ja kertomaan asiaansa. NIIN ETTÄ ONKO TEILLÄ JOTAIN ASIAA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Mikä raukka siellä mikrofonin päässä on? Mikä se naikkonen oli Supermarketissa pyörähtäen vieressäni naureskellen? Oliko jotain asiaa? USKALLATKO SANOA ASIASI?

        Vuuuuuuuuuuuuuuosia tässä on mennyt eikä ole ollut pokkaa tulla mulla puhumaan. "Siperia opettaa"??? toi oli jo vuonna 2019. Miksi ei kukaan USKALLA sanoa mitään? Mikä se h*** on siellä mikrofonin toisessa päässä peläten itse hoitaa asiaa?

        "Herää v*tun hiiri!" ärjyy mies (helmikuussa 2020), muttei yksikään teistä v*jaaäl*isistä ole kyennyt edes puhumaan ja kertomaan asiaansa. NIIN ETTÄ ONKO TEILLÄ JOTAIN ASIAA?

        mulla* > mulle

        No, mutta kun jo tein kirjoitusvirheen, niin kerrotaanpa sitten itsestäni.
        Minulla ei ollut tuon taivaallista MITÄÄN asiaa näille v*jakeille. Maksupääteongelmieni takia tuli jotain juteltua kassojen kanssa, mutta ne aina jauhoi vain p*skaa valehdellen läpiä päähänsä.

        Kassahäirinnät pahenivat ja monipuolistuivat, yksittäisistä vartija-ahdisteluista tuli normi ja joka kerta tapahtui jotain häirintää asioidessani kaupungilla. Id*otteja on aina, mutta koska se massa oli niin suurta, niin oli pakko alkaa miettiä että mikä tässä nyt on kyseessä. Kukaan ei silti sano mitään ja kaupoille antamaani asiakaspalautteeseen minulle vastattiin vain turhaa diipadaapaa.

        Hiljalleen aloin silti kyselemään enemmän ja enemmän ja oman asiani varmasti ilmaisin. Ei tässä mitään väärinkäsitystä sen suhteen ole voinut tapahtua. Kirjoittelin enemmissä määrin myös täällä Suomi24:ssä ja koska millekään ei todellakaan tehty koskaan mitään ja sama s**tanan paska jatkui (mm. Vuokrataloilla), niin ei minulla ole ollut enää mitään syytä olla huomaavainenkaan. H*orat on h*oria ja he ovat omat valintansa tehneet.

        Minulla ei ole ollut mitään asiaa, joten en ketään ole silloin vaivannutkaan. Asia on jämpti. Jos joku r*nkku tulee minulle uhkailemaan, niin oletan että hänellä olisi jotain asiaakin. Vuodesta toiseen te v*jakit vain uhittelette ja hiirimäisesti piipittäen menette sitten aina karkuun. Kukaan ei sano edes mistä on kyse, silti leuhkana ilveillään siellä S-marketin kassalla... silti varmistaen ensin että vartija on lähellä. Ihan v*tun rohkeaa ja niin v*tun turhaa. Kaljavalas siinä itselleen jotain vain yrittää esittää. Siinä yritin heti kysyä että niin mikä sulla nyt on, mutta hän esittää tietämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla* > mulle

        No, mutta kun jo tein kirjoitusvirheen, niin kerrotaanpa sitten itsestäni.
        Minulla ei ollut tuon taivaallista MITÄÄN asiaa näille v*jakeille. Maksupääteongelmieni takia tuli jotain juteltua kassojen kanssa, mutta ne aina jauhoi vain p*skaa valehdellen läpiä päähänsä.

        Kassahäirinnät pahenivat ja monipuolistuivat, yksittäisistä vartija-ahdisteluista tuli normi ja joka kerta tapahtui jotain häirintää asioidessani kaupungilla. Id*otteja on aina, mutta koska se massa oli niin suurta, niin oli pakko alkaa miettiä että mikä tässä nyt on kyseessä. Kukaan ei silti sano mitään ja kaupoille antamaani asiakaspalautteeseen minulle vastattiin vain turhaa diipadaapaa.

        Hiljalleen aloin silti kyselemään enemmän ja enemmän ja oman asiani varmasti ilmaisin. Ei tässä mitään väärinkäsitystä sen suhteen ole voinut tapahtua. Kirjoittelin enemmissä määrin myös täällä Suomi24:ssä ja koska millekään ei todellakaan tehty koskaan mitään ja sama s**tanan paska jatkui (mm. Vuokrataloilla), niin ei minulla ole ollut enää mitään syytä olla huomaavainenkaan. H*orat on h*oria ja he ovat omat valintansa tehneet.

        Minulla ei ole ollut mitään asiaa, joten en ketään ole silloin vaivannutkaan. Asia on jämpti. Jos joku r*nkku tulee minulle uhkailemaan, niin oletan että hänellä olisi jotain asiaakin. Vuodesta toiseen te v*jakit vain uhittelette ja hiirimäisesti piipittäen menette sitten aina karkuun. Kukaan ei sano edes mistä on kyse, silti leuhkana ilveillään siellä S-marketin kassalla... silti varmistaen ensin että vartija on lähellä. Ihan v*tun rohkeaa ja niin v*tun turhaa. Kaljavalas siinä itselleen jotain vain yrittää esittää. Siinä yritin heti kysyä että niin mikä sulla nyt on, mutta hän esittää tietämätöntä.

        ...sama kaljavalas keräsi ison lauman ihmisiä ympärilleen, kun olin kassalla. Mikä nyt horoa ahdistaa? Kuka sä huora edes olet????? Mulla ei ole mitään käsitystä siitä kuka lutka sä olet ja miksi käyttäydyt noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla* > mulle

        No, mutta kun jo tein kirjoitusvirheen, niin kerrotaanpa sitten itsestäni.
        Minulla ei ollut tuon taivaallista MITÄÄN asiaa näille v*jakeille. Maksupääteongelmieni takia tuli jotain juteltua kassojen kanssa, mutta ne aina jauhoi vain p*skaa valehdellen läpiä päähänsä.

        Kassahäirinnät pahenivat ja monipuolistuivat, yksittäisistä vartija-ahdisteluista tuli normi ja joka kerta tapahtui jotain häirintää asioidessani kaupungilla. Id*otteja on aina, mutta koska se massa oli niin suurta, niin oli pakko alkaa miettiä että mikä tässä nyt on kyseessä. Kukaan ei silti sano mitään ja kaupoille antamaani asiakaspalautteeseen minulle vastattiin vain turhaa diipadaapaa.

        Hiljalleen aloin silti kyselemään enemmän ja enemmän ja oman asiani varmasti ilmaisin. Ei tässä mitään väärinkäsitystä sen suhteen ole voinut tapahtua. Kirjoittelin enemmissä määrin myös täällä Suomi24:ssä ja koska millekään ei todellakaan tehty koskaan mitään ja sama s**tanan paska jatkui (mm. Vuokrataloilla), niin ei minulla ole ollut enää mitään syytä olla huomaavainenkaan. H*orat on h*oria ja he ovat omat valintansa tehneet.

        Minulla ei ole ollut mitään asiaa, joten en ketään ole silloin vaivannutkaan. Asia on jämpti. Jos joku r*nkku tulee minulle uhkailemaan, niin oletan että hänellä olisi jotain asiaakin. Vuodesta toiseen te v*jakit vain uhittelette ja hiirimäisesti piipittäen menette sitten aina karkuun. Kukaan ei sano edes mistä on kyse, silti leuhkana ilveillään siellä S-marketin kassalla... silti varmistaen ensin että vartija on lähellä. Ihan v*tun rohkeaa ja niin v*tun turhaa. Kaljavalas siinä itselleen jotain vain yrittää esittää. Siinä yritin heti kysyä että niin mikä sulla nyt on, mutta hän esittää tietämätöntä.

        ...Käyn myöhään iltaisin kaupassa ja tämä tatuoitu valas oli perässäni tulossa kassalle. Kassat itsekin tekevät ostoksensa siis päivän päätteeksi ja olen usein ollut siellä samaan aikaa liukuhihnalla. Hän oli ensin siinä vieressäni, mutta kun vilkaisin häneen päin, hän käänsä päänsä äkkiä ja poistui sinne hyllyille ottamaan vielä jotain. Mikäs siinä. Minulle jäi vain vahva olo että hän vältteli minua.

        Siksi sitä kyselinkin myöhemmin kun se kipitti sinne kassan taakse minulle ilveilemään. Olin saanut ostokseni tehtyä toisen kassan kautta eikä tämä valas minua kiinnostanut. Tunnelmassa oli vain jotain outoa ja siksi käännyin vielä katsomaan sitä kassaa päin, missä ostokseni olin maksanut. Silloin tämä valas alkoi mulle jotain heippailla. Miksi? Samalla yritin kysyä siitä kerran aiemmin tapahtuneesta että "Vältteletkö sä muo?"

        Se että joku välttelee muo on toisaalta h*lvetin hieno asia, koska oikea ongelma on ollut se että ihmiset ahdistelee ja koskettelee minua tuolla asioidessani. Ja se on siis LAITONTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Käyn myöhään iltaisin kaupassa ja tämä tatuoitu valas oli perässäni tulossa kassalle. Kassat itsekin tekevät ostoksensa siis päivän päätteeksi ja olen usein ollut siellä samaan aikaa liukuhihnalla. Hän oli ensin siinä vieressäni, mutta kun vilkaisin häneen päin, hän käänsä päänsä äkkiä ja poistui sinne hyllyille ottamaan vielä jotain. Mikäs siinä. Minulle jäi vain vahva olo että hän vältteli minua.

        Siksi sitä kyselinkin myöhemmin kun se kipitti sinne kassan taakse minulle ilveilemään. Olin saanut ostokseni tehtyä toisen kassan kautta eikä tämä valas minua kiinnostanut. Tunnelmassa oli vain jotain outoa ja siksi käännyin vielä katsomaan sitä kassaa päin, missä ostokseni olin maksanut. Silloin tämä valas alkoi mulle jotain heippailla. Miksi? Samalla yritin kysyä siitä kerran aiemmin tapahtuneesta että "Vältteletkö sä muo?"

        Se että joku välttelee muo on toisaalta h*lvetin hieno asia, koska oikea ongelma on ollut se että ihmiset ahdistelee ja koskettelee minua tuolla asioidessani. Ja se on siis LAITONTA.

        Se R-kioskin ämmä oli vähän samanlainen. Sekin esti minua saamasta postipakettiani kai saadakseen tietää mitä lähetyksiä minulle on. No, hän aiheutti sen sekaannuksen, jota ei siis koskaan olisi tapahtunutkaan ilman häntä. Olenhan mä nyt paketteja ennenkin hakenut! Sen ämmän sähellys silti sekoitti minut, koska silloin vielä luotin noihin Postin pikkuapulaisiin. Siellä ei ollut muita kuin joku spurgu kysellen että "Kannattako nyt tuollaisen takia kuolla?". Minulle tai mummolleko se sen sanoi? Pikainen piipahdun kotona ja palattuani selvittämään yhä asiaa oli todellakin koko s**tanan paikka näyttä ihmisiä yhtäkkiä ja jouduin jonottaa kauan.

        Myöhemmin ollessani taas (yksin) sen ämmän kanssa, se oli tosi omituinen ja sen ääni värisi koko ajan. En jaksa tätä tapausta nyt tarkistaa, mutta se oli juuri sellainen... miten sen nyt sanoisin? Feikkipelokas. Mä en uskokaan että se oikeasti muo niin s**tanasti pelkäsi, koska MIKSI olisi. Se oli tosi nihkeä silti koko ajan. Se oli kuin... reagoiden johonkin mitä minä en edes ole. Enhän minä edes tehnyt siinä mitään (TAASKAAN!) tulin vain sen p*rkeleen pakettini hakemaan, mutta toinen tärisee ja änkyttää kuin olisi joku ryöstö meneillään. Mummolla oli ihan omat showt menossa siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Käyn myöhään iltaisin kaupassa ja tämä tatuoitu valas oli perässäni tulossa kassalle. Kassat itsekin tekevät ostoksensa siis päivän päätteeksi ja olen usein ollut siellä samaan aikaa liukuhihnalla. Hän oli ensin siinä vieressäni, mutta kun vilkaisin häneen päin, hän käänsä päänsä äkkiä ja poistui sinne hyllyille ottamaan vielä jotain. Mikäs siinä. Minulle jäi vain vahva olo että hän vältteli minua.

        Siksi sitä kyselinkin myöhemmin kun se kipitti sinne kassan taakse minulle ilveilemään. Olin saanut ostokseni tehtyä toisen kassan kautta eikä tämä valas minua kiinnostanut. Tunnelmassa oli vain jotain outoa ja siksi käännyin vielä katsomaan sitä kassaa päin, missä ostokseni olin maksanut. Silloin tämä valas alkoi mulle jotain heippailla. Miksi? Samalla yritin kysyä siitä kerran aiemmin tapahtuneesta että "Vältteletkö sä muo?"

        Se että joku välttelee muo on toisaalta h*lvetin hieno asia, koska oikea ongelma on ollut se että ihmiset ahdistelee ja koskettelee minua tuolla asioidessani. Ja se on siis LAITONTA.

        Vitsit. Ihana kirjoitus.


    • Anonyymi

      Abi risteilyt oli kivaa aikaa. Sillon moni sai monta kertaa,

      • Anonyymi

        Jos sais kerran reissullansa.


    • Anonyymi

      Joku kerran haukkui juttujani sekaviksi. Ihmettelin mitä sekavaa niissä nyt oli, muttei hän vastannut. Onkohan hän jo hiljalleen tajunnut jotain?

      • Anonyymi

        Hyvältä maistuu.


    • Anonyymi

      Jumalan terve! Pastilli on maalissa!

      • Anonyymi

        Olet saman pastilliviestin laittanut ennenkin. Mikä sen idea on ja miksi laitat sitä minun viestieni perään?

        Olen todellakin ketjun alkuperäinen kirjoittaja ja tästä syystä olettaisin tietäväni kaikki ketjuun asianmukaisesti liittyvät asiat. Alkuperäisessä viestissä on montaa aihetta, mutten tiedä miten mitkään Jumalat ja pastillit asiaan liittyisi.

        Miksi laitat trolliviestejä? Kuten eilen jo muistutin, olet ainoa, joka täällä trollaa tai ainakaan sinulle ei kukaan muu trollaa. Te trollit pidätte yhtä?? Epätodennäköistä :D Sama v***kki siellä vain massatrollaa noita lyhyitä merkityksettömiä viestejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saman pastilliviestin laittanut ennenkin. Mikä sen idea on ja miksi laitat sitä minun viestieni perään?

        Olen todellakin ketjun alkuperäinen kirjoittaja ja tästä syystä olettaisin tietäväni kaikki ketjuun asianmukaisesti liittyvät asiat. Alkuperäisessä viestissä on montaa aihetta, mutten tiedä miten mitkään Jumalat ja pastillit asiaan liittyisi.

        Miksi laitat trolliviestejä? Kuten eilen jo muistutin, olet ainoa, joka täällä trollaa tai ainakaan sinulle ei kukaan muu trollaa. Te trollit pidätte yhtä?? Epätodennäköistä :D Sama v***kki siellä vain massatrollaa noita lyhyitä merkityksettömiä viestejään.

        Ketä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä olette?

        Ylipainoinen mummo etsii pakettiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipainoinen mummo etsii pakettiaan.

        Hajosiko nuppi? Juhannuksena trollilla oli vaikeaa ja nyt näyttää taas olevan vaikea kausi.

        Oletko todella se äijä joka hyppäsi pyöräni eteen? Et ollut niin lihava kuin jutuistasi voisi päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajosiko nuppi? Juhannuksena trollilla oli vaikeaa ja nyt näyttää taas olevan vaikea kausi.

        Oletko todella se äijä joka hyppäsi pyöräni eteen? Et ollut niin lihava kuin jutuistasi voisi päätellä.

        Juttu on jo jonnekin kerrottu, mutta kun nyt etsin sen päivän jo, niin 12.08.2022 kotimatkalla kaupasta joku äijä hyppäsi eteeni todellakin kuvailemaan minua. Jouduin väistämään häntä. Ennen hyppyä sen seurassa ollut nainen yritti estellä miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu on jo jonnekin kerrottu, mutta kun nyt etsin sen päivän jo, niin 12.08.2022 kotimatkalla kaupasta joku äijä hyppäsi eteeni todellakin kuvailemaan minua. Jouduin väistämään häntä. Ennen hyppyä sen seurassa ollut nainen yritti estellä miestä.

        Miksi täällä todellakin kuvaillaan minua? S-marketin kassalla (syksy 2021 taisi olla) mummeli vaikutti siltä että hän kuvailee minua. Minun maksusuoritukseni jälkeen hän todellakin pyysi kaveriaa siihen ja halusi näyttää jotain toiselle. Siinä ne röhnötti liukuhihnan päällä mystisesti. No, tulipa tuollainenkin koettua.

        Itseasiassa S-marketissa oli aina se h*ton outo farssi rakennettu ympärilleni. Eräs kerta siellä oli kaupan omistajatkin mukana minua stalgaamassa tai mistäs minä tiedän, mutta seiskostelivat siinä edessäni. Sitten iso lauma työntekijöitä kerääntyi taas ympärilleni ollessani kassalla maksamassa. Kerran siellä (S-market) kaksi miestä teki minulle sandwichin eli joku hajusteelle löyhkäävä äijä oli siinä vieressäni pakatessani tuotteita ja kassoista pois päin oli vartija ihan alle metrin päässä minusta, vaikka siellä oli joku hässäkkä menossa toisella kassalla parhaillaan. Omituisen vaikea saada sitä omaa tilaa täällä. Vessaseuraakin on tarjolla liian usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täällä todellakin kuvaillaan minua? S-marketin kassalla (syksy 2021 taisi olla) mummeli vaikutti siltä että hän kuvailee minua. Minun maksusuoritukseni jälkeen hän todellakin pyysi kaveriaa siihen ja halusi näyttää jotain toiselle. Siinä ne röhnötti liukuhihnan päällä mystisesti. No, tulipa tuollainenkin koettua.

        Itseasiassa S-marketissa oli aina se h*ton outo farssi rakennettu ympärilleni. Eräs kerta siellä oli kaupan omistajatkin mukana minua stalgaamassa tai mistäs minä tiedän, mutta seiskostelivat siinä edessäni. Sitten iso lauma työntekijöitä kerääntyi taas ympärilleni ollessani kassalla maksamassa. Kerran siellä (S-market) kaksi miestä teki minulle sandwichin eli joku hajusteelle löyhkäävä äijä oli siinä vieressäni pakatessani tuotteita ja kassoista pois päin oli vartija ihan alle metrin päässä minusta, vaikka siellä oli joku hässäkkä menossa toisella kassalla parhaillaan. Omituisen vaikea saada sitä omaa tilaa täällä. Vessaseuraakin on tarjolla liian usein.

        R*nkkumateriaalia ne kai kuvailee. Mitään muuta järkevää syytä ei voi olla. Läheisyydenkaipuuta oletan olevan sen että minua aina ahdistellaan. Tosi omituista silti. Eikö täällä ole riittävästi muuta lihaa vai miksi minun koskemattomuusoikeuttani loukataan aina?

        Tulee mielee eräs lapsuuden kokemus, kun olin (jostain käsittämättömästä syystä!) yökylässä eräässä paikassa. Siellä mies kyseli minulta että eihän minua haittaa, jos hän tulee yöllä viereeni/päälleni nukkumaan. En muista sanatarkkaan, mutta hän tarkoitti sitä että hänellä oli tapana tulla siihen sohvalle nukkumaan ja hän nyt epäili ettei hän ensi yönä välttämättä muista ettei nyt siihen saisi tulla, kun minä jo siinä olin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        R*nkkumateriaalia ne kai kuvailee. Mitään muuta järkevää syytä ei voi olla. Läheisyydenkaipuuta oletan olevan sen että minua aina ahdistellaan. Tosi omituista silti. Eikö täällä ole riittävästi muuta lihaa vai miksi minun koskemattomuusoikeuttani loukataan aina?

        Tulee mielee eräs lapsuuden kokemus, kun olin (jostain käsittämättömästä syystä!) yökylässä eräässä paikassa. Siellä mies kyseli minulta että eihän minua haittaa, jos hän tulee yöllä viereeni/päälleni nukkumaan. En muista sanatarkkaan, mutta hän tarkoitti sitä että hänellä oli tapana tulla siihen sohvalle nukkumaan ja hän nyt epäili ettei hän ensi yönä välttämättä muista ettei nyt siihen saisi tulla, kun minä jo siinä olin.

        En minä niin epäile että hän todella aikoi minua hyväksikäyttää (en voi tosin taata ettei minua kuvattu). Uskon että hän jo innostui siitä että olin siinä ja hän sai ehdotella minulle asioita. Varmasti oli kiva yö hänellä ajatellen kaikenlaista siellä lähellä.

        Marengin äijätkin vain katselee enkä usko että he sieltä tulevan ketään koskemaan. Noilla on tapana nauttia jo tuosta tilanteesta. Eihän suurin osa miehistä itsekään usko saavansa, mutta ne luo väkisin ne tilanteet että heitä edes jotenkin miehisesti/seksuaalisesti ajateltaisiin, koska oikeasti kukaan ei heitä näin näe.

        Vartijatkin tulee siihen alle metrin päähän (50cm päähän!) ahdistelemaan minua ja tiedän etteivät he aio koskea minua. Ne saa kiksinsä jo siitä että ahdistelevat siinä leikkien jumalaa. Fiilistelevät ja tekevät kaikkensa että huomaisin myös tämän, koska eihän se ole hauskaa, jos ei saa sitä hakemaansa. Mälsää muutoin.

        Siellä S-marketin sandwichissäkin siinä äijät varmasti on elin kovana myöhemmin, kun muistelee tapahtumia. Oli joku tutkimuskin, jossa todettiin miesten eniten tykkäävän p**nosta, jossa on enemmän miehiä. Täytyy sanoa etten muista koskaan miehen/pojan tulleen auttamaan ketään. Keski-ikäinen nainen tai peräti mummo sieltä aina hädässä olevat naiset pelastaa. Tyypillien mies vain k**hottuu ja itse aikoisi... Tulee jääkiekko-skandaalit mieleen. Aina aina aina... Aina joku nainen r**skataan ja muut äijät seuraavat joko perässä tehden saman tai ainakin fiilistellen mukana ja loput r*nkaten videomaterille, joka levitettiin nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä niin epäile että hän todella aikoi minua hyväksikäyttää (en voi tosin taata ettei minua kuvattu). Uskon että hän jo innostui siitä että olin siinä ja hän sai ehdotella minulle asioita. Varmasti oli kiva yö hänellä ajatellen kaikenlaista siellä lähellä.

        Marengin äijätkin vain katselee enkä usko että he sieltä tulevan ketään koskemaan. Noilla on tapana nauttia jo tuosta tilanteesta. Eihän suurin osa miehistä itsekään usko saavansa, mutta ne luo väkisin ne tilanteet että heitä edes jotenkin miehisesti/seksuaalisesti ajateltaisiin, koska oikeasti kukaan ei heitä näin näe.

        Vartijatkin tulee siihen alle metrin päähän (50cm päähän!) ahdistelemaan minua ja tiedän etteivät he aio koskea minua. Ne saa kiksinsä jo siitä että ahdistelevat siinä leikkien jumalaa. Fiilistelevät ja tekevät kaikkensa että huomaisin myös tämän, koska eihän se ole hauskaa, jos ei saa sitä hakemaansa. Mälsää muutoin.

        Siellä S-marketin sandwichissäkin siinä äijät varmasti on elin kovana myöhemmin, kun muistelee tapahtumia. Oli joku tutkimuskin, jossa todettiin miesten eniten tykkäävän p**nosta, jossa on enemmän miehiä. Täytyy sanoa etten muista koskaan miehen/pojan tulleen auttamaan ketään. Keski-ikäinen nainen tai peräti mummo sieltä aina hädässä olevat naiset pelastaa. Tyypillien mies vain k**hottuu ja itse aikoisi... Tulee jääkiekko-skandaalit mieleen. Aina aina aina... Aina joku nainen r**skataan ja muut äijät seuraavat joko perässä tehden saman tai ainakin fiilistellen mukana ja loput r*nkaten videomaterille, joka levitettiin nettiin.

        Supermarketissakin oli "sandwich". Se oli sellainen oikeampi eli kaksi hullua vartijaa tulivat kävelemään ihan kyljissäni pätkän matkaa. Mikä lie heilläkin päässään liikkunut? Varmasti ovat ylpeitä itsestään :DDDD Kylä täynnä kuuluisia "rautaisia ammattilaisia". LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu on jo jonnekin kerrottu, mutta kun nyt etsin sen päivän jo, niin 12.08.2022 kotimatkalla kaupasta joku äijä hyppäsi eteeni todellakin kuvailemaan minua. Jouduin väistämään häntä. Ennen hyppyä sen seurassa ollut nainen yritti estellä miestä.

        Perjantaina 12.08.2022 jannu hyppää eteeni kuvaamaan minua. Tunnistan kaverin silloin viimeisimmästä OlanExtraasta. Hänet on mainittu siellä Sammynä (muualla hän on Sami). Mainitsen hänestä täällä (uudestaan) nyt 09.02.2024 ja 11.02.2024. Sitten ei ilmesty enää OlanExtraa sovitusti 14.02.2024 -.-

        En haluaisi uskoa salaliittoteorioihin, mutta liittyykö nämä kaikki nyt jotenkin toisiinsa? :DDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täällä todellakin kuvaillaan minua? S-marketin kassalla (syksy 2021 taisi olla) mummeli vaikutti siltä että hän kuvailee minua. Minun maksusuoritukseni jälkeen hän todellakin pyysi kaveriaa siihen ja halusi näyttää jotain toiselle. Siinä ne röhnötti liukuhihnan päällä mystisesti. No, tulipa tuollainenkin koettua.

        Itseasiassa S-marketissa oli aina se h*ton outo farssi rakennettu ympärilleni. Eräs kerta siellä oli kaupan omistajatkin mukana minua stalgaamassa tai mistäs minä tiedän, mutta seiskostelivat siinä edessäni. Sitten iso lauma työntekijöitä kerääntyi taas ympärilleni ollessani kassalla maksamassa. Kerran siellä (S-market) kaksi miestä teki minulle sandwichin eli joku hajusteelle löyhkäävä äijä oli siinä vieressäni pakatessani tuotteita ja kassoista pois päin oli vartija ihan alle metrin päässä minusta, vaikka siellä oli joku hässäkkä menossa toisella kassalla parhaillaan. Omituisen vaikea saada sitä omaa tilaa täällä. Vessaseuraakin on tarjolla liian usein.

        "vartija ihan alle metrin päässä minusta"

        Tää parrakas mörrimöykky on jäänyt mysteerinä mieleeni. Se ei IKINÄ ollut julman oloinen, joten miksi hänkin todellakin ahdisteli minua? Hän vaikutti vastentahtoiselta, joten MIKSI hän sitten tekee sitä? Ihme kyttyräselkäkin, topattu koko kroppa kuin patjoilla ja tästä tuli ihan itseni mieleen jotenkin. Lähes sympaattinen kaveri siis, mutta harmi että se vainoaa asiakkaita. Harmi että kaikki on id*ootteja.

        Toisaalta siitä naisvartijastakin ensin kirjoittelin positiivisia muistiinpanoja :), mutta mieli muuttui. Ihme hullu akkahan se olikin ja se sai minut epäilemään niitä aiempiakin kertoja. Se oli koronamaski-aikaa, joten en voi kunnolla nähdä kasvoja, mutta maskin takaa olin tunnistavani että hän TUNNISTI minut. Ja koska aistin iloa, niin jotenkin tyhmä minä luulin että se tykkää musta. Olipa tyhmästi luultu! :( No, näin jälkikäteen ajateltuna se sadistihullu vain luuli löytäneensä uhrinsa. Tai siis... uhrihan minusta tulikin, mutta joku moka nyt on käynyt. Mitä h*ttoa se todellakin simputti mua? Psyko ämmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vartija ihan alle metrin päässä minusta"

        Tää parrakas mörrimöykky on jäänyt mysteerinä mieleeni. Se ei IKINÄ ollut julman oloinen, joten miksi hänkin todellakin ahdisteli minua? Hän vaikutti vastentahtoiselta, joten MIKSI hän sitten tekee sitä? Ihme kyttyräselkäkin, topattu koko kroppa kuin patjoilla ja tästä tuli ihan itseni mieleen jotenkin. Lähes sympaattinen kaveri siis, mutta harmi että se vainoaa asiakkaita. Harmi että kaikki on id*ootteja.

        Toisaalta siitä naisvartijastakin ensin kirjoittelin positiivisia muistiinpanoja :), mutta mieli muuttui. Ihme hullu akkahan se olikin ja se sai minut epäilemään niitä aiempiakin kertoja. Se oli koronamaski-aikaa, joten en voi kunnolla nähdä kasvoja, mutta maskin takaa olin tunnistavani että hän TUNNISTI minut. Ja koska aistin iloa, niin jotenkin tyhmä minä luulin että se tykkää musta. Olipa tyhmästi luultu! :( No, näin jälkikäteen ajateltuna se sadistihullu vain luuli löytäneensä uhrinsa. Tai siis... uhrihan minusta tulikin, mutta joku moka nyt on käynyt. Mitä h*ttoa se todellakin simputti mua? Psyko ämmä!

        01.03.2022 (kuitissa tasan 21:00) kauppareissusta itseasiassa siis lukee "Juu ja kortit ei taaskaan toimineet ja kirosin sitä ihan ääneen ja nuori kassaneiti nauroi (?). Naisvartija TAAS ja oli kiva ja ystävällinen"

        14.03.2022 (kuitissa 20:54) reissun jälkeen kerron 16.03.2022 "Naisvartijoita luulin ystävällisiksi, mutta nyt... kävi mielessä että ne on olleet just mun takana, vaikka ovat muo kohdelleet nätisti ja hymyilleet. Nytkin... se seisoi siinä vieressä ja meni mulle oikein avaamaan oven."

        18.03.2022 tein tästä kaikesta valituksen Supermarketille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä olette?

        Mä just ihmettelin ihan samaa TEISTÄ! :D


    • Anonyymi

      Vieläkö tämä pakettiaan etsivä mummo haisee eritteelle? Siinä s-marketin jonossa löyhkäsi sanoin kuvailematon haju tuosta mummosta.

      • Anonyymi

        Vieläkin. Päivittäistä ininää mummolta.


      • Anonyymi

        Erite-mummo. Seksuaalista nami nami.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin. Päivittäistä ininää mummolta.

        Ei päivittäin, mutta loputtomasti todellakin ;)

        Orimattilalla oli vuosi ja vuosikymmeniä aikaa muuttaa käytöstään.


    • Anonyymi

      Isoa jöötiä tarjolla! Kuka haluaa?

      • Anonyymi

        Kerrankin asiallinen viesti. Peukkua tulee!


    • Anonyymi

      "Tyhmyytesi olkoon erikoisuutesi"

      Mistä keksit näin viisaita lausahduksia?

      • Anonyymi

        Päihteiden käyttö tuo omanlaisia ajatuksia mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päihteiden käyttö tuo omanlaisia ajatuksia mieleen.

        Te moninkertaistutte! Olen ollut aika varma että täällä on vain yksi trolli, koska se ei kommunikoi toisten "trollien" kanssa. Nyt täällä alkaa silti olla jo aika kryptisiä juttuja. Käsittääkseni tuossa on jo... kolmeko random viestittelijää. Kolme lausetta, kolme eri kirjoittajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te moninkertaistutte! Olen ollut aika varma että täällä on vain yksi trolli, koska se ei kommunikoi toisten "trollien" kanssa. Nyt täällä alkaa silti olla jo aika kryptisiä juttuja. Käsittääkseni tuossa on jo... kolmeko random viestittelijää. Kolme lausetta, kolme eri kirjoittajaa?

        ...Tuo 2024-02-11 11:45:17 ei siis ole minun, vaikka se käyttää minun tyyliäni kirjoittaa. Luulin jo että se alkaa tehdä tota enemmän, mutta se oli vissiin lyhyt ilmiö. Sitä p*nokertomustaan se on silti vieläkin laittanut.

        On aikalailla tän Suomi24:n helmi tällaiset viestittelyt, joissa on tosi vaikea pysyä kärryillä. Rehellisesti ainoa, josta voi olla varma on omat viestinsä :D Niitäkin katoilee mystisesti, kun sensuuri on aika mielivaltainen. Sitten en tiedä onko se viesti poistettu vai enkö vain muista mihin sen laitoin. Molempia on tapahtunut. Ihan ihme ketjuista joskus löydän juttujani.


    • Anonyymi

      "(Lopusta jätän tekstiä pois, koska jollain tuli siitä paha mieli)"

      Kerron väkivallasta, jota olen kokenut ja kun mainisten jotain näistä tekijöistä, niin viestini todellakin poistetaan. Tämän valtion sensuuri on aika mielenkiintoinen. Onko siellä oma LEHMÄ ojassa?

      • Anonyymi

        Kannattaa aloittaa ikioma ketju jossa voi purnata kaikesta mikä harmittaa. Ei nääs ole kiva lukea niitä samoja jaarituksia joka ketjussa. Ei ne jaksa kiinnosta meitä :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa aloittaa ikioma ketju jossa voi purnata kaikesta mikä harmittaa. Ei nääs ole kiva lukea niitä samoja jaarituksia joka ketjussa. Ei ne jaksa kiinnosta meitä :-)

        Minä en miellytä muita ja tämä on itse tekemäni ketju jo. Miksi valitat täällä ja joka ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en miellytä muita ja tämä on itse tekemäni ketju jo. Miksi valitat täällä ja joka ketjuun?

        Olipa hyvä uutinen. Kirjoita tähän ketjuun ne omat valituksesi äläkä sotke muita ketjuja. Samaa mieltä edellisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa hyvä uutinen. Kirjoita tähän ketjuun ne omat valituksesi äläkä sotke muita ketjuja. Samaa mieltä edellisen kanssa.

        Älä komentele, id*ootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä komentele, id*ootti.

        Taas tuli se idiootti sana. Välinpitämätön mummo saa sanoa mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli se idiootti sana. Välinpitämätön mummo saa sanoa mitä haluaa.

        Lyödäkö pitäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyödäkö pitäisi?

        Ei ketään saa lyödä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään saa lyödä

        Oot sä kyllä vempula. Olen suht varma että olet sama tyyppi, joka uhkailee väkivallalla ja väittää ettei lapset kärsi pedofiliasta. Lyöminenkö nyt sun mielestä sitten ei ole väärin? Uskon että kinaat aina vastaan aiheesta välittämättä, mutta voihan sitä yrittää luoda jonkun maailmankatsomuksen/elämänkatsomuksen (vai mikä se sana oli) näistä jutuistasi. Lähinnä silti uskon siis että vain kinaat takaisin.

        Puimuri-ketjusta sinun(laisen) alunperin bongasin. Joku hullu siellä intti kuin kone. Loputon vekotin. Samaa kun aloin itse saada myöhemmin, niin olin heti suht varma että tämä on nyt se SAMA trolli, joka 100% loputtomasti vain jatkaa inttäen vastaan oli aihe mikä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot sä kyllä vempula. Olen suht varma että olet sama tyyppi, joka uhkailee väkivallalla ja väittää ettei lapset kärsi pedofiliasta. Lyöminenkö nyt sun mielestä sitten ei ole väärin? Uskon että kinaat aina vastaan aiheesta välittämättä, mutta voihan sitä yrittää luoda jonkun maailmankatsomuksen/elämänkatsomuksen (vai mikä se sana oli) näistä jutuistasi. Lähinnä silti uskon siis että vain kinaat takaisin.

        Puimuri-ketjusta sinun(laisen) alunperin bongasin. Joku hullu siellä intti kuin kone. Loputon vekotin. Samaa kun aloin itse saada myöhemmin, niin olin heti suht varma että tämä on nyt se SAMA trolli, joka 100% loputtomasti vain jatkaa inttäen vastaan oli aihe mikä tahansa.

        "Lyöminenkö nyt sun mielestä sitten ei ole väärin?"

        Korjaus: "sitten on väärin"

        Anti olla. Aivoni on väsyneet eikä toi logiikantaju oikein toimi. Menen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lyöminenkö nyt sun mielestä sitten ei ole väärin?"

        Korjaus: "sitten on väärin"

        Anti olla. Aivoni on väsyneet eikä toi logiikantaju oikein toimi. Menen nukkumaan.

        ...Sen verran on kehuttava trollia että onpa se antanut aivoilleni purtavaa :D Lähes päivittäin täällä saa ratkoa paradokseja. Jotkut ratkoo sanaristikkoja, mutta minä yritän aukoa noita trollausviestejä. Haastavaa, mutta antoisaa <3

        Nyt tuli luovutusvoitto taas ja täytyy ladata aivojani.


      • Anonyymi

        "Se haudattava ketju on siis varmaankin siellä pohjalla (30 sivu) lopulta. Ja loppuuko trollaus
        vasta, kun SE ketju on kuopattu pois?"

        Ei :( Näkyy muillakin paikkakunnilla olevan sama ongelma :( Olen siis surullinen, kun tämä ei ole enää milläänlailla minun arvattavissa enää. Tämä tuskin liittyy mitenkään Orimattilaan. Ainoa tapa että tämä minuun/Orimattilaan liittyisi olisi, jos viestien näkeminen riippuus siitä että kuka katsoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se haudattava ketju on siis varmaankin siellä pohjalla (30 sivu) lopulta. Ja loppuuko trollaus
        vasta, kun SE ketju on kuopattu pois?"

        Ei :( Näkyy muillakin paikkakunnilla olevan sama ongelma :( Olen siis surullinen, kun tämä ei ole enää milläänlailla minun arvattavissa enää. Tämä tuskin liittyy mitenkään Orimattilaan. Ainoa tapa että tämä minuun/Orimattilaan liittyisi olisi, jos viestien näkeminen riippuus siitä että kuka katsoo.

        ...Aina vaan se p-mainos jaksaa. Intiasta käsinkö noita tuotetaan? Konemaista ja tylsää :/ Ei tässä ole mitään kommunikaatiota.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Aina vaan se p-mainos jaksaa. Intiasta käsinkö noita tuotetaan? Konemaista ja tylsää :/ Ei tässä ole mitään kommunikaatiota.

        ...Minulle trollasi aina joku, ja ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin :) Täällä on joku maaninen emojitrolli ja sen aikana on lähes täysin hävinneet v*ttuiluviestit. Kiitos! On tää silti aika raskasta lukea viestejä, kun reipas suurinosa on vain tota emojitrollia. Jos minulle ei täällä enää silti v*ttuilla, niin loppupeleissä tämä on siis se parempi versio :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Minulle trollasi aina joku, ja ei mitään niin pahaa ettei jotain hyvääkin :) Täällä on joku maaninen emojitrolli ja sen aikana on lähes täysin hävinneet v*ttuiluviestit. Kiitos! On tää silti aika raskasta lukea viestejä, kun reipas suurinosa on vain tota emojitrollia. Jos minulle ei täällä enää silti v*ttuilla, niin loppupeleissä tämä on siis se parempi versio :)

        ...Algoritmeissä ja muunlaisessa suosimisessa on se eettinen ongelma että ne AINA SYRJII vääjäämättä. Jos jonkun hakuja suositaan, niin jonkun hakuja väheksytään ja vähennetään, koska määrä on rajallinen. Toisten hakuja siis poistetaan ja hävitetään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Algoritmeissä ja muunlaisessa suosimisessa on se eettinen ongelma että ne AINA SYRJII vääjäämättä. Jos jonkun hakuja suositaan, niin jonkun hakuja väheksytään ja vähennetään, koska määrä on rajallinen. Toisten hakuja siis poistetaan ja hävitetään.

        ...Tiedän... että ihmisiä v*tuttaisi vähemmän, jos ei olisi mitään algoritmejä.

        Minun kanssani ne ovat ainakin aina pettäneet, minä kun en ole valtavirtaa. Algoritmit ovat aina olleet viholliseni. Kun netti oli vapaa, pystyi hakea sen mitä halusin. Ensin minulle tyrkytettiin väkisin kaikkea mitä EN HALUNNUT ja nykymaailma on ETTEI SUOSTUTA NÄYTTÄMÄÄN MITÄ HALUAN. Olen sitä ikäpolvea, joka kovi hitaan netin ja sitten täydellisen netin. Nykynuoriso ei voi edes ymmärtää sitä aikaa, kun sähköposti toimi ja google näytti mitä halusi. Nyt uutissisivustotkin näyttää vain ne pari uutista. Ei minua ole IKINÄ kiinnostanut mitä muut haluavat lukea. Netin piti olla se paikka missä saa vapaasti sen mikä kiinnostaa ja sellainen netti oli vielä olemassa reilu 10 vuotta sitten.

        Yritän tässä siis sanoa, että minä tiedän ettei netti suostu näyttää minulle sitä minkä tiedän siellä olevan. Minulla on se maailma omassa päässäni. Siellä on ihmisiä vapaan netin illuusiossa ja toivottavasti ymmärtävät että heitä estetään näkemästä paljoa ja se on poliittista. Kaikenmaailman uutissivuillakin on moderaattorit, jotka karsivat erilaisia näkemyksiä ja periaatesyistä minua raivostuttaa kiroilukielto. Se ei ole suomalaista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Tiedän... että ihmisiä v*tuttaisi vähemmän, jos ei olisi mitään algoritmejä.

        Minun kanssani ne ovat ainakin aina pettäneet, minä kun en ole valtavirtaa. Algoritmit ovat aina olleet viholliseni. Kun netti oli vapaa, pystyi hakea sen mitä halusin. Ensin minulle tyrkytettiin väkisin kaikkea mitä EN HALUNNUT ja nykymaailma on ETTEI SUOSTUTA NÄYTTÄMÄÄN MITÄ HALUAN. Olen sitä ikäpolvea, joka kovi hitaan netin ja sitten täydellisen netin. Nykynuoriso ei voi edes ymmärtää sitä aikaa, kun sähköposti toimi ja google näytti mitä halusi. Nyt uutissisivustotkin näyttää vain ne pari uutista. Ei minua ole IKINÄ kiinnostanut mitä muut haluavat lukea. Netin piti olla se paikka missä saa vapaasti sen mikä kiinnostaa ja sellainen netti oli vielä olemassa reilu 10 vuotta sitten.

        Yritän tässä siis sanoa, että minä tiedän ettei netti suostu näyttää minulle sitä minkä tiedän siellä olevan. Minulla on se maailma omassa päässäni. Siellä on ihmisiä vapaan netin illuusiossa ja toivottavasti ymmärtävät että heitä estetään näkemästä paljoa ja se on poliittista. Kaikenmaailman uutissivuillakin on moderaattorit, jotka karsivat erilaisia näkemyksiä ja periaatesyistä minua raivostuttaa kiroilukielto. Se ei ole suomalaista.

        ...Ennen elin netissä täysillä suomalais-ugrilaista elämää, joka ei ymmärrettävästi ole valtavirtaa :D. Vissiin vajaa 10 vuotta sitten minua ihmetytti etten ollut kuullut ersä-ihmisistä mitään ja päätin "googlettaa". En saanut yhden ainoaa hakutulosta heistä! Venäläinenkään hakukone ei näyttänyt... Oisko ollut, jos olisi rullannut oikein syvälle, mutta pointtini on että vaikka laitoin ersä eri kielillä ja eri tavoilla, niin en saanut siihen hakutuloksia ersistä. TÄMÄ ON SELKEÄ VIRHE HAKUKONEESSA.

        Mikään algoritmi ei myöskään koskaan oppinut tuomaan minulle suomalais-ugrilaista materiaalia. Päin vastoin! Opiskelin kiinaa ja algoritmit tyrkyttivät minulle vain väkisin japania. SE ON ERI KIELI!! Olin poliittisesti todella vihainen monta vuotta, mutta hiljalleen väsyin. En moneen vuoteen ole enää jaksanut tapella noitten kanssa vaan olen jo täysin luovuttanut ja hyväksynyt ettei netti enää näytä mitään hakutuloksia mistään mitä haluaisin :( Googlen käytön lopetin joskus 10 vuotta sitten. Hakemisen sieltä kai jo yli 15 vuotta sitten -.- Kun Youtube ja Google yhdistyi (Koska se oli?), niin silloin juuri sitä vastaan kiukuttelin, koska halusin vielä käyttää Youtubea, mutten suostunut käyttää Googlea. Senkin tappelun hävisin, kuten aivan kaikki muutkin. Suomalainen sähköpostini tapettiin ja käytännön pakosta jouduin siistyä Gmail:iin ja se on sysip*ska. Olen aina vihannut sitä, muttei ole parempaakaan. Ei tällä maailmalla ole mitään parempaa annettavaa :(


    • Anonyymi

      Kyllä Erite-mummon tarinat on parasta fiktiivistä viihdettä. Raksa-ranekin jää keskusteluissa kakkoseksi. Tätä se päihteiden käyttö teettää.

      • Anonyymi

        "parasta fiktiivistä viihdettä."

        En tiedä mitä on fiktiivinen viihde. Fiktiivinen kirjallisuus on epätodellista, mutta viihteenä? Eikö se vain silloin ole viihdettä?

        Oli niin tai näin niin ilmeisesti mun tosipohjaiset jutut on sitä parhautta ja hyvänä kakkosena tulee minun jutuistani väännetty fiktiivinen Erite-Mummo -versio, jota trolli ylläpitää? Ymmärsinkö oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "parasta fiktiivistä viihdettä."

        En tiedä mitä on fiktiivinen viihde. Fiktiivinen kirjallisuus on epätodellista, mutta viihteenä? Eikö se vain silloin ole viihdettä?

        Oli niin tai näin niin ilmeisesti mun tosipohjaiset jutut on sitä parhautta ja hyvänä kakkosena tulee minun jutuistani väännetty fiktiivinen Erite-Mummo -versio, jota trolli ylläpitää? Ymmärsinkö oikein?

        Siis sinäkö olet tämä Erite-mummo trolli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinäkö olet tämä Erite-mummo trolli?

        En.
        Hassua ettet tiedä sitä olevasi itse. Miten lie käytät teknologiaa vai oletko todella se laite itse, joka näitä viestejä laittaa? Taas kysyin sinulta jotain, mutta koska et vastaa eikä kukaan muukaan, niin ei nämä provosoivat viestit ja muut diipadaapat kyllä ole mitään ihmisiä. Eihän se kahvinkeitinkään mitään koskaan vastaa, vaikka siltä jotain kysyisi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En.
        Hassua ettet tiedä sitä olevasi itse. Miten lie käytät teknologiaa vai oletko todella se laite itse, joka näitä viestejä laittaa? Taas kysyin sinulta jotain, mutta koska et vastaa eikä kukaan muukaan, niin ei nämä provosoivat viestit ja muut diipadaapat kyllä ole mitään ihmisiä. Eihän se kahvinkeitinkään mitään koskaan vastaa, vaikka siltä jotain kysyisi :)

        "Kun kahvinkeitin ei vastaa, keskustelen yksin"

        Okei, en vieläkään ymmärrä juttujasi, mutta kukapa sitä tajuaisikaan.


    • Anonyymi

      Jollain/joillakin on lääkkeet ottamatta tai sitten jotain muuta on meneillään. Toivon, että trollausta täällä tehdään vai voiko oikeasti näin sekavaa tekstiä tuottaa tosissaan...

      • Anonyymi

        Tämä valittaja on uskomaton tapaus. Kerrohan minkälaisia aineita käytät?


    • Anonyymi

      "Anti olla. Aivoni on väsyneet eikä toi logiikantaju oikein toimi. Menen nukkumaan"

      Nukkumaan jo iltapäivästä. Sitä se päihteiden käyttö teettää, kun ei jaksa iltaan asti. Aivosi eivät ole toimineet aikoihin. Lopeta se käyttö, niin ehkä ymmärrätkin jotain jatkossa.

      • Anonyymi

        Muo naurattaa. Sähän olet kuin joku netin pouskari psykiatri tai joku enkelihoitaja vai mitä niitä nyt olikaan :D Hoito-ohjeet on priimaa ja samoin laskun suuruus. Jos hoitosi on tätä luokkaa, niin mulla ei taida olla varaa jatkaa sun vastaanotoilla käymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muo naurattaa. Sähän olet kuin joku netin pouskari psykiatri tai joku enkelihoitaja vai mitä niitä nyt olikaan :D Hoito-ohjeet on priimaa ja samoin laskun suuruus. Jos hoitosi on tätä luokkaa, niin mulla ei taida olla varaa jatkaa sun vastaanotoilla käymistä.

        Nauru on yleinen tapa peittää häpeän tunne. Ymmärrän erittäin hyvin käytöksesi, mutta se ei ole ratkaisu ongelmaasi. Suosittelen hoitoon menemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauru on yleinen tapa peittää häpeän tunne. Ymmärrän erittäin hyvin käytöksesi, mutta se ei ole ratkaisu ongelmaasi. Suosittelen hoitoon menemistä.

        "Nauru on yleinen tapa peittää häpeän tunne."

        Toisessa ketjussa sanottiin sen olevan merkki että ihminen pelkää. Täällä on nyt aika ristiriitaista informaatiota. Eikö nauraminen voisi myös olla iloa? Toisaalta nukkuminenkin on kai pelkäämisen merkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nauru on yleinen tapa peittää häpeän tunne."

        Toisessa ketjussa sanottiin sen olevan merkki että ihminen pelkää. Täällä on nyt aika ristiriitaista informaatiota. Eikö nauraminen voisi myös olla iloa? Toisaalta nukkuminenkin on kai pelkäämisen merkki?

        Lukemisen ymmärtäminen voi myös olla vaikeaa, kun ei ymmärrä. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisen ymmärtäminen voi myös olla vaikeaa, kun ei ymmärrä. Ymmärrätkö?

        En usko teko"älyyn" eli ei. Ei se kone mitään kyllä ymmärrä. Kaikki tekoälyä käyttävätkin näyttävät olevan id*ootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko teko"älyyn" eli ei. Ei se kone mitään kyllä ymmärrä. Kaikki tekoälyä käyttävätkin näyttävät olevan id*ootteja.

        ...Ps. Herra/rouva Tekoäly, sulla on mielisairaus. Ymmärrän että sut on ohjelmoitu toimimaan negatiivisesti, mutta kommentoijana sinä vaikutat siis sairaalta. Ehkä siksi koet jatkuvaa tarvetta mennä hoitoon. Sinun tapauksessasi kyseessä olisi kai uudelleen ohjelmointi. Uskon että tekijäsi teki sinut tarkoituksella tuollaiseksi, joten valitettavasti hän ei varmaankaan sinua "korjaa". En tiedä voisitko saastaa hänet oikeuteen. Jenkeissä joku tekoäly sai ihan oman asianajajankin. Jenkit nyt onkin h*lluja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukemisen ymmärtäminen voi myös olla vaikeaa, kun ei ymmärrä. Ymmärrätkö?

        Ei tyhmä ymmärrä lukemaansa. Varsinkaan valittaja ei tajua, koska hän on AINA OIKEASSA ja muut ovat idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nauru on yleinen tapa peittää häpeän tunne."

        Toisessa ketjussa sanottiin sen olevan merkki että ihminen pelkää. Täällä on nyt aika ristiriitaista informaatiota. Eikö nauraminen voisi myös olla iloa? Toisaalta nukkuminenkin on kai pelkäämisen merkki?

        Älähän näsäviisastele, se ei anna yhtään parempaa kuvaa sinusta. Päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän näsäviisastele, se ei anna yhtään parempaa kuvaa sinusta. Päinvastoin.

        Onko sulla nyt kuva itsestäsi vai minusta??? :DDD

        Loppujen lopuksi ei täällä millään ole väliä, joten miksi välittää jotain "kuvista"? Eihän täällä ole edes profiileja!


    • Anonyymi

      Erite-mummo taas jälleen kerran vauhdissa. Tyhmempää valittajaa saa etsiä.

      • Anonyymi

        Sinnikäs valittaja sanoisin. En haluaisi joutua vastakkain väittelemään aiheesta, että mansikka ei ole marja. Hulluksi saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinnikäs valittaja sanoisin. En haluaisi joutua vastakkain väittelemään aiheesta, että mansikka ei ole marja. Hulluksi saisi.

        Tyhmän kanssa ei kannata väitellä. Sama asia, jos ampuisi itseään jalkaan ja sen jälkeen ihmettelisi miksi minua sattuu...


    • Anonyymi

      On outoa elää elämässä, jossa on päänäyttelijänä, muttei itse sovi näytelmään :/

      Mietin miksi niitä tilanteita luodaan, KENELLE näytellään ja äsken mietin että kai heitä vain v*tuttaa aina valehdella :( Reppanat. On paljon helpompi kertoa tarinaa, jos se olisi oikeasti tapahtunut.

      • Anonyymi

        Tulppa umpeen ja töihin!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe