Naomi Mesin näyttää ihan enkeliltä

Anonyymi-ap

Tarkotan hänen uutta kuvaa fasebookkin profiilissaan. En ole koskaan enkeliä nähnyt, mutta voisin kuvitella sen näyttävän juuri sellaiselta. Hän on todella kaunis, kuin ei olisi edes tästä maailmasta.

Meni ihan kylmät väreet, ja sitten kun vielä maalaa niitä enkelitauluja,

Muistan yhdessä lehtijutussa oli kysymystä hänestä jotenkin niin että onko noita vai enkeli?

48

2265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kuvassa näyttää ainakin enkeliltä, ihan kuin jostain elokuvasta. Kaunis ja valovoimainen.
      Jos oikein muistelen, valkoiset liljat on hänen lempikukkiaan. En ihmettele miksi.

      • Anonyymi

        Voi miten ihana kuva hänestä! Ihan unenomainen, ja se maisema ja kaikki. Oli käytävä katsomassa, vaikka en käy kovin usein Fasebookissa, olen kyllä Naomin Fasekaveri.
        Minun sisarella on Naomin maalaama enkelitaulu. Oli jossain taidenäyttelyssään ollut, ja sanoi ettei vaan päässyt sen taulun luota enää ohi.
        Siellä sivuillaan kun nyt kävin, niin sanoin miehellenikin, että taisi tullakin tyyriimpi käynti, sillä ihastuin nyt itse hänen tekemään keijukaistauluun. ja toinen on ilmeisesti jokin akvarellityö, jos nyt ovat vielä saatavilla.


    • Anonyymi

      Olen uskossa oleva, nyt jo eläkkeellä oleva naisihminen. Kävin joitakin vuosia sitten Naomin vastaanotolla Tampereella. Elämässäni oli kovin vaikeat ajat tuolloin.

      Käynnin jälkeen aloin sitten miettiä, että oliko se ollut sopivaa, minun näkijän luona käydä.
      myöhemmin tapasin hänet sitten eräässä tapahtumassa, ja otin asian puheeksi.
      Hän otti käteni käsiensä väliin ja katsoi minuun vakavasti todeten että kultaseni, kyllä työnantajani on tuolla yläkerrassa.
      Toteenhan ne on käyneet, asiat joita minulle ennusti. Kun tuollainen lahja jollekin annetaan, kyllähän sillä jokin suurempi merkitys täytyy olla.

    • Anonyymi

      Niin näyttää, ei ihme että hänellä on kateelliset kimpussaan. Tänään just luin Fasebookkissa, yhden tosi kateellisen olosen kommentteja.

      Ei varmaan mitään kivaa sellanen, Käyn lukemas Naomin julkasut just siks, kun ne on hauskasti kirjotettu, ja tuntuu osaavan suhtautua tollasiin huumorilla. Ite en varmaan pystyis.

      • Anonyymi

        Mäki luin niitä, karsee muija, huh! Aika säälittävältä vaikutti- - - oli jonkun Naomin hälle laittaman vastauksen julkassut sitte omassa profiilissaan, ja vastailee siellä itte ittelleen.

        Nolaa ittennsä lopullisesti. Olen jo aiemmin niitä kummallisia kommenttejansa ihmetelly, mutta nyt noi millai haukku Naomia, paljasti kyllä todelliset karvansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäki luin niitä, karsee muija, huh! Aika säälittävältä vaikutti- - - oli jonkun Naomin hälle laittaman vastauksen julkassut sitte omassa profiilissaan, ja vastailee siellä itte ittelleen.

        Nolaa ittennsä lopullisesti. Olen jo aiemmin niitä kummallisia kommenttejansa ihmetelly, mutta nyt noi millai haukku Naomia, paljasti kyllä todelliset karvansa.

        Siis ihme sekoilua! Voi kuin kade! Se oli hauska se Naomin kirjotus!

        Olikohan tosiaan kirjottanu ne törkeet kommentit Naomista humalassa, ei kai kukaan niin sekasin muuton sellasii kirjottelis :(

        Ja tosiaan noloo, kirjottanu vaikka kuinka monta kommenttia peräkkäin vaikkei kukaan muu mitään, joku koitti sitä topputellakin, eikö urpo tajuu että tekee ittestään ihan pellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihme sekoilua! Voi kuin kade! Se oli hauska se Naomin kirjotus!

        Olikohan tosiaan kirjottanu ne törkeet kommentit Naomista humalassa, ei kai kukaan niin sekasin muuton sellasii kirjottelis :(

        Ja tosiaan noloo, kirjottanu vaikka kuinka monta kommenttia peräkkäin vaikkei kukaan muu mitään, joku koitti sitä topputellakin, eikö urpo tajuu että tekee ittestään ihan pellen.

        Samaa mietin että olikohan korkki auennu jollain jo ennen viikonloppuu, tai muuten ei kaikki ihan kohdillaa. Aika säälittävän kuvan antaa kuiteskin ittestään. Kaikkia kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin että olikohan korkki auennu jollain jo ennen viikonloppuu, tai muuten ei kaikki ihan kohdillaa. Aika säälittävän kuvan antaa kuiteskin ittestään. Kaikkia kans.

        Herjas sielä Naomia että on hullu näkijä ja et varmaan ollu päissäänki ja mitä kaikkee muuta törkeetä, mikä mun mielestä oli jo ihan kunnianloukkausta. Niistä törkykommenteista kävi ilmi ettei oikeesti tienny hänestä mitään, kune ei sen vertaa että on absoluutti tai miks niitä sanotaan jotka ei juo lainkaa. Tiedän kun olen ollu luonaan useita kertoja nii pikkujouluissa kun uudenvuodenvalvojaisissaa. Ja onhan siitä ollu juttua lehdissäkii, että on terveysintoilija eikä käytä lainkaa eikä tupakoi.

        Luin Naomin Fase- julkasusta että oli menny vielä hänen meseenki purkaan ahdistustaa.

        Sen muijan kirjotuksista sitävastoi tuli mieleen, että oliko vetäny viinaa oikeen enemmänki. Katoin sen yhden videon mikä oli netisä ja mietin siinä samaa että onkohan sillä kaikki ihan ok.

        Sitte oli laitttanu sinne jotain uskonnollisuutee viittaavia sitaatteja, niitten törkeitten kommenttiensa perään, niinko olis esittäny jotain uskovaa. Ei tainnu ketään oikeen vakuuttaa.

        Naomi on luottonäkijäni jo vuoskymmenen ajalta ja aidolla lahjalla siunattu. Ihan järkkujä tollaset tyypit mitkä alkaa tollai hyömyää. Mun kaverin kaa mietittii, että mitä asiaa sillä edes oli mennä Naomin julkasuihin kommentoimaa, ja miten ees kehtaa! Täytyy olla joku tosi kateelline.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herjas sielä Naomia että on hullu näkijä ja et varmaan ollu päissäänki ja mitä kaikkee muuta törkeetä, mikä mun mielestä oli jo ihan kunnianloukkausta. Niistä törkykommenteista kävi ilmi ettei oikeesti tienny hänestä mitään, kune ei sen vertaa että on absoluutti tai miks niitä sanotaan jotka ei juo lainkaa. Tiedän kun olen ollu luonaan useita kertoja nii pikkujouluissa kun uudenvuodenvalvojaisissaa. Ja onhan siitä ollu juttua lehdissäkii, että on terveysintoilija eikä käytä lainkaa eikä tupakoi.

        Luin Naomin Fase- julkasusta että oli menny vielä hänen meseenki purkaan ahdistustaa.

        Sen muijan kirjotuksista sitävastoi tuli mieleen, että oliko vetäny viinaa oikeen enemmänki. Katoin sen yhden videon mikä oli netisä ja mietin siinä samaa että onkohan sillä kaikki ihan ok.

        Sitte oli laitttanu sinne jotain uskonnollisuutee viittaavia sitaatteja, niitten törkeitten kommenttiensa perään, niinko olis esittäny jotain uskovaa. Ei tainnu ketään oikeen vakuuttaa.

        Naomi on luottonäkijäni jo vuoskymmenen ajalta ja aidolla lahjalla siunattu. Ihan järkkujä tollaset tyypit mitkä alkaa tollai hyömyää. Mun kaverin kaa mietittii, että mitä asiaa sillä edes oli mennä Naomin julkasuihin kommentoimaa, ja miten ees kehtaa! Täytyy olla joku tosi kateelline.

        Luin ne myös. Törkeetä ja kateellista tilitystä Naomista. Oli poistanu ne, kyllästy varmaan itekseen haukkuun Naomia kun kukaan muu ei menny siihen mukaan, nii oli sitte poistanu ne.
        Poistin kyllä myös iteltäni kavereista, näytti todellisen luontonsa.

        Jotain kertoo kyllä se, että sen muijan fasessa ei näy mitään muuta kun sen omia pärstäkuvia! Siis ei yhtään mitään muuta. Täytyy olla tosi itteriittonen tapaus.


    • Anonyymi

      Eilen tapahtu asia jonka näki mulle jo, taitaa tulla kolme vuotta siittä.

      Ton tapahtumaketju lähti liikkeelle perjantaina, tuli niinko täysin pommina niinko mulle sillon sano, en tietty sillon uskonu.

      Eilen sain asiaan varmistuksen, en tapahtuman osapuolelta iteltään, vaan sellaselta joka sen ties.

      • Anonyymi

        Mun mielestä Naomi on ainoo vakavasti otettava kun puhutaan näkijöistä. Ei mulla niin kauheasti kokemuksia ole muista, mutta olen mä jotain kymmenkunta muuta kokeillu.
        Sellasia joita on näis ketjuis paljo mainostettu ja sit sellasia, joista en ole ennen kuullu nii olen ajatellu kokeeks mennä.
        No se on sitte jääny siihen yhtee kertaa, ko olen joutunu pettymään.

        Naomiin en ole joutunu pettyyn.

        Hänestä huomaa heti että on oikee ja sitte ei ole lähteny tekeen mitää markkinointijuttuja niinko niitä sähköposti - tulkintoja, koska sanoo ettei sellaset ole mahdollisia.

        Katto mulle edelliseks helmikuulla. Näki ihan eri lailla mitä yks kellä olin käyny. No se asia sitten meni juuri miten Naomi sano. Todellinen onni etten uskonu sitä toista, olisin pilannu yhden jutun ihan totaalisesti.
        Nyt on taas asioita mietinnäs sen verran, että varasin uuden ajan. Tuun hulluks jos vatvon näitä enää yhtään itekseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä Naomi on ainoo vakavasti otettava kun puhutaan näkijöistä. Ei mulla niin kauheasti kokemuksia ole muista, mutta olen mä jotain kymmenkunta muuta kokeillu.
        Sellasia joita on näis ketjuis paljo mainostettu ja sit sellasia, joista en ole ennen kuullu nii olen ajatellu kokeeks mennä.
        No se on sitte jääny siihen yhtee kertaa, ko olen joutunu pettymään.

        Naomiin en ole joutunu pettyyn.

        Hänestä huomaa heti että on oikee ja sitte ei ole lähteny tekeen mitää markkinointijuttuja niinko niitä sähköposti - tulkintoja, koska sanoo ettei sellaset ole mahdollisia.

        Katto mulle edelliseks helmikuulla. Näki ihan eri lailla mitä yks kellä olin käyny. No se asia sitten meni juuri miten Naomi sano. Todellinen onni etten uskonu sitä toista, olisin pilannu yhden jutun ihan totaalisesti.
        Nyt on taas asioita mietinnäs sen verran, että varasin uuden ajan. Tuun hulluks jos vatvon näitä enää yhtään itekseni.

        Samaa mieltä :) Better than all the rest!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä :) Better than all the rest!

        Ja siis tosi hauska! Käyn hänen fasessa niitä päivityksiään aina hihittelemässä...


    • Anonyymi

      Onkohan käsitelty kuva, mutta tosi kaunis oli kyllä.

      • Anonyymi

        Kysyin joskus Naomilta että miten näyttää kaikissa kuvissa aina niin kauniilta! kun musta ei saa oikeen koskaan onnistuneita. Näytän aina ihan kummalliselta tai sitten on jokin ihme ilme.
        Kysyin juur sitäkin että kuka ne oikeen ottaa ja onko niissä jotain käsitelty mutta nauro vaan ja kiitteli ja sano että häntä on niin monet kuvanneet, että ei voi tietää miten kuvaavat.

        Sanoi kyllä juuri jollekin kuvaajalle ehdottaneensa, että laittaisi kaikki valaistukset ynnä muut niin että näyttäisi sitten varmasti kauniilta, niin tämä oli vaan todennut että mistään muusta ei ole vaaraa kun kauniista saa vain hyviä kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin joskus Naomilta että miten näyttää kaikissa kuvissa aina niin kauniilta! kun musta ei saa oikeen koskaan onnistuneita. Näytän aina ihan kummalliselta tai sitten on jokin ihme ilme.
        Kysyin juur sitäkin että kuka ne oikeen ottaa ja onko niissä jotain käsitelty mutta nauro vaan ja kiitteli ja sano että häntä on niin monet kuvanneet, että ei voi tietää miten kuvaavat.

        Sanoi kyllä juuri jollekin kuvaajalle ehdottaneensa, että laittaisi kaikki valaistukset ynnä muut niin että näyttäisi sitten varmasti kauniilta, niin tämä oli vaan todennut että mistään muusta ei ole vaaraa kun kauniista saa vain hyviä kuvia.

        Mikä siinä oikeesti onkii!? Sama ku että lapsistaki tulee aina vaan hyviä otoksia. Onks se sitä ettei yritä mitää vaan on just nii ko on.


    • Anonyymi

      Eikä pelkästään näytä vaan myös vaikuttaa hyvin Enkelimäiseltä. Sain hänelle ajan ja nyt tuntuu kuin suuri taakka olisi nostettu harteiltani.
      Olin vuosia ollut väärässä kuvitelmassa, ja tuntenut syyllisyyttä, asiassa johon liittyy minulle erittäin läheinen henkilö.

    • Anonyymi

      Lienee enkeli, mutta aivan järkyttävä päivitys hänellä facessa.
      Ei vaikuta mitenkään henkisen ihmisen kirjoitukselta.
      Itsemurhan tekevä on elämän umpikujassa, ei näe muita vaihtoehtoja, en lähtisi syyllistämään. Kuka sen ensimmäisen kiven heittää.
      En voisi koskaan mennä näkijälle, jolla on tuollainen ajatusmaailma ja asenne.

      • Anonyymi

        Luin sen ja minulla taas aivan päinvastainen ajatus!

        Tuttavani ajoi vuosia rekkaa, ja hänellä oli kauhea paine juuri noista itsemurhakandidaateista, oli ollut jokin läheltäpiti -tilannne. Hän sanoi että se on koko työn ainut haittapuoli.

        Mielestäni juuri tuo fasekirjoitus hyvin kuvaa hänen vahvaa henkisyyttään. Että nostaa tuollaisen asian pöydälle, ja selkeästi sellaisen tuomitsee. Olkoon kuka sitten onkin, ja miten umpikujassa tahansa, ei se minunkaan mielestä oikeuta, muiden elämää vaarantamaan.

        Olen ollut Naomin asiakkaana jo kohta kuuden vuoden ajan. Juuri se tekee hänestä erityisen, enkelimäisen, että uskaltaa nostaa tuollaisia asioita esille, ja tuoda julki mielipiteensä, vaikka se ei kaikkia miellyttäisikään. Olen aina kokenut, että onneksi vielä edes hänen, ajatusmaailmansa on erittäin terve ja oikeamielinen.

        Jos ei tajua, mitä hän tuolla kirjoituksellaan koettaa viestiä, on varmaan hyvä pohtia, onko omassa ajatusmaailmassa tai asenteissa kaikki kohdillaan?

        Miltä sinusta tuntuisi, jos olisit tien päällä, tai joku läheisesi, ja joku olisi vaan päättänyt päivänsä rekan eteen, joka olisi ehkä väistöyrityksessä suistunut, aiheuttaen muille hengenvaaran tai jopa menehtymisiä. Mietihän sitä., ennen kuin "tuomitset".

        Uskon, että nuo tuonkaltaiset asiat ovat kyseiselle näkijälle hyvinkin tuttuja, ja että hän tietää, mistä puhuu ja kirjoittaa. Henkisen ihmisen ei mielestäni tarvitse käyttää mitään lässynlässyn kieltä. Aidosti henkiset ihmiset uskaltavat sanoa asiat miten ne ovat. Henkisiä ihmisiä esittävät, lässyttävät ja siunailevat ja koetavat miellyttää kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin sen ja minulla taas aivan päinvastainen ajatus!

        Tuttavani ajoi vuosia rekkaa, ja hänellä oli kauhea paine juuri noista itsemurhakandidaateista, oli ollut jokin läheltäpiti -tilannne. Hän sanoi että se on koko työn ainut haittapuoli.

        Mielestäni juuri tuo fasekirjoitus hyvin kuvaa hänen vahvaa henkisyyttään. Että nostaa tuollaisen asian pöydälle, ja selkeästi sellaisen tuomitsee. Olkoon kuka sitten onkin, ja miten umpikujassa tahansa, ei se minunkaan mielestä oikeuta, muiden elämää vaarantamaan.

        Olen ollut Naomin asiakkaana jo kohta kuuden vuoden ajan. Juuri se tekee hänestä erityisen, enkelimäisen, että uskaltaa nostaa tuollaisia asioita esille, ja tuoda julki mielipiteensä, vaikka se ei kaikkia miellyttäisikään. Olen aina kokenut, että onneksi vielä edes hänen, ajatusmaailmansa on erittäin terve ja oikeamielinen.

        Jos ei tajua, mitä hän tuolla kirjoituksellaan koettaa viestiä, on varmaan hyvä pohtia, onko omassa ajatusmaailmassa tai asenteissa kaikki kohdillaan?

        Miltä sinusta tuntuisi, jos olisit tien päällä, tai joku läheisesi, ja joku olisi vaan päättänyt päivänsä rekan eteen, joka olisi ehkä väistöyrityksessä suistunut, aiheuttaen muille hengenvaaran tai jopa menehtymisiä. Mietihän sitä., ennen kuin "tuomitset".

        Uskon, että nuo tuonkaltaiset asiat ovat kyseiselle näkijälle hyvinkin tuttuja, ja että hän tietää, mistä puhuu ja kirjoittaa. Henkisen ihmisen ei mielestäni tarvitse käyttää mitään lässynlässyn kieltä. Aidosti henkiset ihmiset uskaltavat sanoa asiat miten ne ovat. Henkisiä ihmisiä esittävät, lässyttävät ja siunailevat ja koetavat miellyttää kaikkia.

        Luin kanssa sen Naomin fb päivityksen ja olen kanssaan tismalleen samaa mieltä!
        Oletan ainakin että sillä viittasi siihen eiliseen haastatteluohjelmaan, missä se yks täti kertoi miten oli menettänyt oman lapsensa, ja moneen kertaan mainitsi miten hän on sairaanhoitaja ja ymmärsinkö vielä että mielisairaanhoitaja.

        Sitte alkoi selittää, että oli jo tehnyt valmiit suunnitelmat miten ajaisi rekkaa päin! Mulla nousi kanssa ihan viha pintaan! Uskomatonta! Senhän pitäis ite olla siellä hoidettavana eikä hoitajana. Jos on niin harkinnu asiaa nii olis harkinnu jonkun tavan, missäei muille tulis vaaraa! Niikkö muiden äitienkii lapsille!

        En ole ollut Naomin asiakkaana, mutta sen päivityksen luettuani, tänä aamuna, varasin häneltä ajan!

        Selvästi hän välittää aidosti ihmisistä. Ja uskovaisena ajattelen niinkin, että välittää myös mitä heidän sieluilleen tapahtuu.


      • Anonyymi

        Ettei näe muita vaihtoehtoja kuin ajaa päin rekkaa? Ettämitä? Kyllä heitä on paljon, jotka ovat päättänyt päivänsä oman käden kautta, mutta aika moni on keksinyt ""umpikujassaan" muun tavan kuin muiden elämien tuhoamisen samalla.

        Anteeksi nyt vaan, mutta se mitä Naomi kirjoittaa, vaikuttaa minun mielestä ERITTÄIN paljon henkisen ihmisen kirjoittamalta.
        Olen samaa mieltä joka sanasta siinä kirjoituksessaan, ja pidän itseänikin hyvin henkisenä. Jo ammattinikin puolesta.
        Mielestäni asiassa ainut järkyttävä seikka oli juuri se, mitä ohjelmassa haastateltu kertoi.

        Katselin ohjelman itsekin, ja voin vain ihmetellä, että ihan televisioon asti piti päästä jotakin niin järkyttävää kertomaan.

        Voimia Naomille, ja kaikille muille henkisen tien kulkijoille, henkisen työn tekijöille ja heille, jotka joutuvat tuonkaltaisten asioitten, ja ihmisten elämässään tekemien valintojen kanssa tekemisiin.


      • Anonyymi

        Ai, menetkö mieluummin näkijälle, jonka mielestä on ihan ok, että aletaan tuolla liikenteessä ajella muita autoilijoita päin?

        En halua edes lähteä arpomaan, minkälainen >ajatusmaailma ja asenne> mahtaa olla, jos siinä Naomin kirjoituksessa näkee jotain moitittavaa tai ei-henkistä. Taidat olla itse niitä ensimmäisen kiven heittelijöitä.


    • Anonyymi

      Naomi on ihana! Valloittava! Näyttää siinä kuvassaankin kuin ympärillään olisi jokin sädekehä tai aura tai mikä se on.

      Meitä niin harmittaa, kun oltiin liian myöhään liikkeellä :(. Kysyttiin häntä meidän ryhmän pikkujouluun, mutta hänellä ei ollut enää vapaata. Sovittiin että tulee keväällä, heti kun saan ryhmäläisiltä vahvistuksen lyön päivän lukkoon.

      Olen ollut asiakkaana etänä, elikkäs mesessä puhunut ja kerran tavannut vuosia sitten yhdes tapahtumassa. Odotan tosiaan että saadaan hänet paikan päälle tulemaan :)

      • Anonyymi

        Se on haloo, tulee ylimuokkauksesta😂😂


      • Anonyymi

        Meitin pikkujoulut pidetään niin kaukana ettei sen takia onnistu. Oliskyllä tosi hienoo vaihtelua. Tuntuu että aina ne samat jutut mutta onneks nyt sentään on, kun parit vuodet oli välissä ettei mitään.


      • Anonyymi

        Kysyin niistä kuvista kun ne on tosi kauniita.
        Ne on kuulemma otettu johonkin taidejuttuun ja kuvaaja on halunnu tallentaa juuri sitä Naomin herkkyyttä. Mun mielestä on kyllä hyvin sen tavoittanu. Niissä tosiaan on kuin jokin valo siinä ympärillä.


    • Anonyymi

      Taitaa hän sellainen ollakin. Luin hänestä taannoin lehdessä juttua, johon oli otsikoitu jotenkin että noita vai enkeli? Jos on noitakin, mene ja tiedä, mutta
      jotakin hyvin ainutlaatuista, mitä en ole muissa kohdannut.

      Kävin vuosia sitten taidenäyttelyssään, ja aloin kanssaan jutella, hänelle oli todella helppo puhua, vaikka yleensä olen kovin arka asioistani puhumaan. Muistan että hän näytti uskomattoman kauniilta, oikein enkeliltä tosiaan, ja oli kuitenkin hyvin vaatimattoman oloinen.
      Valittelin sitten selkääni, johon ei ollut löytynyt mitään vikaa, mutta se vain vihoitteli. Naomi katsoi ensin minuun, ja sitten ihailemaani enkelitauluunsa, ja sanoi, että tarvitsisit varmasti enkeliapua. Sanoi, nyökäten tauluun, että hänen nimensä on Marjukka. Säpsähdin hiukan, sillä se on isoäitini nimi.

      Tuon taulun sitten itselleni hankin. Laitoin sen makuuhuoneeseemme sängyn viereen. En osannut silloin yhdistää tuohon tauluun, sitä että pian sen jälkeen, selkäsärkyni katosi. Miehelleni vaan totesin, että olikohan se sitten sitä enkeliapua.

      Vasta kun nyt alkusyksystä muutimme uuteen kotiimme, ja särky palasi, monen vuoden jälkeen. ja valittelin selkääni miehelleni, hän kysyi että mihinkäs se Marjukka on joutunut?

      Katsoin miestäni hämmästyneenä ja samassa muistin, että taulu oli edelleen muuttolaatikossa varastossa. Hain sen saman tien, ja mieheni laittoi naulan seinään niin, että taulu tuli samoin kuin aiemmin. En saattanut oikein itsekään sitä uskoa, mutta niin vain, särky katosi jälleen, muutaman yön jälkeen.

      En ole tästä oikein arvannut kenellekään edes mainita, kun tuntuu niin hurjalta. Kyllähän minä olen aina ollut avoin, tämänkaltaisille asioille. Tädilläni oli jotakin tuonkaltaisia kykyjä myös itsellään, muistelen lapsuudesta. Vaikka eihän niistä paljoa ääneen puhuttu.

      • Anonyymi

        Meillä on hänen maalaama enkelitaulu. Se on meidän sellainen oikea aarre. Se löysi heti tiensä lastenhuoneeseen, Silloin kun hankimme sen, kysyin, että mikä Enkeli taulussa on. Naomi sanoi, että olkoon se vaikka suojelusenkeli. Siltä se on aina tuntunutkin.

        Oltiin mun tytön kanssa siellä näyttelyssään, Tampereella, ja sen Enkelitaulun luo oli aina vaan palattava. Muistan miten Naomi kertoi silloin, että hän käy enkelihuoneessa niitä maalaamassa, ja että kaikilla Enkeleillä on nimi, ja ne ovat intuitiivisia, ja valikoituvat aina omalle saajalleen, vaikka joskus odottavat sitä vuosiakin.


    • Anonyymi

      hei onkohan kenelläkään tietoa milloin Naomi tulee Tampereelle. Miten häneen saa yhteyden. Käykö hän messuilla.









      t

      • Anonyymi

        Onhan hänestä tietoo netti väärällään. Löytyy fasebokkissa ym. Mikset googlaa ja etti. Mä ainakin oon laittanu hälle fasen kautta viestiä kun oon pyytäny katselmuksee.


      • Anonyymi

        Asun itse Tampereella mutta en jäänyt odottelemaan milloin tulisi tännepäin. Kävin joululomalla itse hänen luonaan. Onneksi kävin. Olin tehdä aika ison ihmissuhdemokan, koska olin uskonut erään ihmisen puheita, vaikka ne ei ollut totta.


    • Anonyymi

      Kävin katsomassa ja samaa mieltä olen. Tai tosi noitamaisia kuvia siellä nyt hänestä. Hyvin kaunis, jäin vain miettimään, että mistä mahtaa olla lähtöisin, ei näytä ihan perus suomalaiselta, hänen iho on kuin posliinia ja piirteet sillain hyvin eksoottiset, kuin hänen nimikin. Näytin kuviaan ja kysyin mun ystävältäkin, ja hän totesi vaan että mahtaako olla edes tästä maailmasta. Huih, meni ihan kylmät väreet.

      • Anonyymi

        Joltain kuulin tai luin, en muista missä oli, että juurensa ei olisi Suomessa, en muista tarkemmin mitä siinä oli.


    • Anonyymi

      Ja tässäkin tätä hölinää.

      • Anonyymi

        Ja tossakin toi stalkkeri. Eikö se pääse tosta Naomista millään irti.


    • Anonyymi

      Tuonne jos laittaa Naomin hakukenttään etsi niin näitä helkkarin naomiketjuja on melkein joka osastolla suomi24:ssa.

      • Anonyymi

        Entä sitte? Mitä sä siittä huohotat? Onks sun pakko niitäö lukee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitte? Mitä sä siittä huohotat? Onks sun pakko niitäö lukee?

        Onko sun pakko kirjottaa niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitte? Mitä sä siittä huohotat? Onks sun pakko niitäö lukee?

        Oisko joku raasu jollei ole sen vertaa massii että sais yhtä aikaa varattuu tai sitten näkijä ei ole huolinu asiakkaaks. Veikkaan jälkimmäistä. Kaikkia ei voi näkijätkään auttaa, toiset tarvii vähän toisentyyppistä apua. Lääkkeistänsähän se näkyy joka ketjussa länkyttävän.


    • Anonyymi

      Jotain todella enkelimäistä hänessä on, olen ollut asiakkaansa jo 12 vuotta.

      Se alkoi oikeastaan käynnilläni taidenäyttelyssään, siellä oli niitä kauniita enkeli- maalauksiaan. Yhden ohi en vaan päässyt, se on nyt kodissamme, lasten huoneeseen sen silloin hankin.

      Muistan miten yllätyin, että Naomi oli itse paikalla siellä näyttelyssä. Hän tuli viereeni, kun huomasi minun ihastuneen tuohon tauluun, ja aloimme keskustella enkeleistä ja muusta henkisyyteen liittyvistä, ja silloin oivalsin että on selvänäkijä.

      Kysyin häneltä, voisiko minulle katsoa, ja sovimme ajan. Se katselmus ylitti kyllä kaikki odotukseni.
      Olen sitten käynyt aina, kun on ollut jotakin sellaista elämässä, että olen kaivannut apua. Naomissa on vahvana havaittavissa tuo luontoyhteys, noitamaisuus myös, jotakin äärimmäisen salaperäistä, että vaikka olen näinkin kauan tuntenut, on edelleen täysi mysteeri.

      Hänestä säteilee kuitenkin sellainen valo, ja energia, ja empatia, että en ole vastaavaa kokenut.
      Eräässä lehtijutussa oli hänestä kuva, jossa hän tanssahteli jossain niityllä, ja hänen hiustensa ympärillä oli kuin kultainen aurinko. Se oli kuin jokin aura tai kruunu. Näytti todella kuin olisi jokin henkiolento tai luonnotar.

    • Anonyymi

      Naomi Mesin ON Enkeli.
      Sain lahjaksi ajan selvänäkösessiioon, mun ystävä oli kutsunut meitä kotiinsa, kun juhlisti synttäreitään. Mulla on onneksi muutamia ihania ystäviä vielä, vaikka tuntuu että oikeestaan kaikki muu käytännössä menikin. Monet entisistä ystävistäkin käänsi selkänsä, eron jälkeen, vaikka se ei edes johtunu musta. Selvisi että mua oli petetty jo pitkään. Myös mun raha-asiat on menny aika mönkään, koska jäin työttömäksi.

      Naomi alkoi katsoa mulle, ja sanoi jotain, mistä siis totaalisesti luhistuin. Itkeä vollotin mun tilannetta, ja kerroin että mut oli kutsuttu mun toisen ystävän häihinkin, muttei mulla edes mitään vaatteita, että kaikki on vanhoja ja mulla ei ole varaa ostaa uusia.

      Naomi rauhoitteli mua ja sanoi ettei hätä ole tämän näköinen. Katseli mua vähän aikaa päästä varpaisiin ja sanoi että hänellä olisi varmaan jotain sopivaa, jos huolin, että jos voisin ajaa asuntonsa kautta myöhemmin. Sanoi mulle mun kokonikin oikein, mitä hämmästelin, ja sanoi että on käytännössä koko ikänsä ollut muodin parissa ja ompelee itsekin, milloin aikaa..

      Ja että huolinko! Oli koonnut sinne esille ihanan pitkän leningin, joka näytti siis täysin uudelta, oli kuulemma ollut jossain kuvauksessa kerran yllään. Siihen sopivan käsilaukun ja muutamia aivan ihania koruja! Kaiken lisäksi vieressä oli suuri kassillinen muita vaatteita, pari huivia, joku pitsinen neuletakki ja vaikka mitä. Mulla on eri kengännumero, mutta mun ystävä, jonka autolla olimme liikkeellä, sai vielä Naomilta parit kengät, toiset täysin käyttämättömät, ja toiset tyyliin ollut kerran jalassa, kanssa jotain kuvausrekvisiittaa.

      Kyllä meinasi itku tulla, ja myöhemmin sitten tulikin.
      Kysyttiin, että mitä veloittaa niistä ja heilautti vaan kättään ja sanoi että mukava olla avuksi ja että hän ei ole koskaan isommin kiintynyt materiaan. Ihana todella!

      • Anonyymi

        Varasin juuri ajan hälle viikonlopun tapahtumaan. Olen sairastellu, ei mitään vakavaa, mutta sellaista ihmeen pränkkää ollut syksystä asti, ja toivon että tuollainen chakrojen puhdistus toisi avun.
        Olen kuullut ja lukenut hoidoistaan, ja nyt tuntuu ettei omin avuin selviä, voimat ihan lopu. Samaan kuuluu sellainen katselmus, niin ihan uteliaisuuttaan, en ole vielä koskaan ennen ottanut tulkintaa.


    • Anonyymi

      Ei kyllä enkeliltä näytä.
      Niitä nähneenä voin sanoa.

      Ihan nätti on ..

      • Anonyymi

        Minusta näyttää ihan enkeliltä, on niin kaunis. On hänessä kyllä jotain hyvin noitamaistakin, heti tunnistaa näkijäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta näyttää ihan enkeliltä, on niin kaunis. On hänessä kyllä jotain hyvin noitamaistakin, heti tunnistaa näkijäksi.

        Ihan mielenkiinnosta, mistä näkee, että ihminen on näkijä? Itse olen tunnen/ olen tuntenut muutamia näkeviä. Osa jo edesmenneitä. He eivät mielestäni poikkea/ eivät ole poikenneet mitenkään tavallisista ihmisistä.
        Mutta olen myös tavannut henkilöitä, jotka korostavat, että ovat näkeviä. No, näkemisen laita on ollut niin ja näin, eikä heilläkään tuo ulkoinen olemus ihmisistä ole muista ihmisistä poikennut muuten kuin tuon korostamisen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, mistä näkee, että ihminen on näkijä? Itse olen tunnen/ olen tuntenut muutamia näkeviä. Osa jo edesmenneitä. He eivät mielestäni poikkea/ eivät ole poikenneet mitenkään tavallisista ihmisistä.
        Mutta olen myös tavannut henkilöitä, jotka korostavat, että ovat näkeviä. No, näkemisen laita on ollut niin ja näin, eikä heilläkään tuo ulkoinen olemus ihmisistä ole muista ihmisistä poikennut muuten kuin tuon korostamisen kautta.

        Kyllä näkijän tunnistaa katseestaan. Naomillakin niin tumma ja sellainen kuin katsoisi suoraan sieluun, ja varmaan niin onkin.
        Tätini oli näkijä ja hänellä oli samanlainen, syvä katse että välillä oikein pelotti katsoa päin.

        Näkijöillä myös näyttää silmien väri vaihtelee, välillä on kuin sysimusta ja välillä joku vihertävä tai harmaa. En ole muissa sellaista huomannut. Meneekö jotenkin tunnetilojen mukaan.

        Naomilla sen että on näkijä, näkee jo kyllä hänen habituksessaan ja pukeutumisessaan. Ja hyvä niin. Itse en edes ottaisi todesta sellaista ennustajaa, joka ottaisi vastaan farkuissa tai muuten pitkät housut jalassa ja paita päällä, ja sellaisiakin olen monissa tapahtumissa ja messuillakin tavannut. Naomissa on sellaista ikiaikaista naisellisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkijän tunnistaa katseestaan. Naomillakin niin tumma ja sellainen kuin katsoisi suoraan sieluun, ja varmaan niin onkin.
        Tätini oli näkijä ja hänellä oli samanlainen, syvä katse että välillä oikein pelotti katsoa päin.

        Näkijöillä myös näyttää silmien väri vaihtelee, välillä on kuin sysimusta ja välillä joku vihertävä tai harmaa. En ole muissa sellaista huomannut. Meneekö jotenkin tunnetilojen mukaan.

        Naomilla sen että on näkijä, näkee jo kyllä hänen habituksessaan ja pukeutumisessaan. Ja hyvä niin. Itse en edes ottaisi todesta sellaista ennustajaa, joka ottaisi vastaan farkuissa tai muuten pitkät housut jalassa ja paita päällä, ja sellaisiakin olen monissa tapahtumissa ja messuillakin tavannut. Naomissa on sellaista ikiaikaista naisellisuutta.

        Mielenkiintoinen näkemys. Itse tunnen pari henkilöä, joilla on ihan kirkkaan siniset silmät ja molemmat ova näkeviä. Eivät tosin rahasta katso. Oma tätini oli kyllä ruskeasilmäinen, mutta niin olivat kaikki hänen sisaruksensakin. Heistä ainoastaan tätini oli näkevä ( erittäinkin hyvin).
        Ihan tavallisia ihmisiä ovat/olivat, ulospäin ei mikään viittaa sihen, että ovat näkeviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkijän tunnistaa katseestaan. Naomillakin niin tumma ja sellainen kuin katsoisi suoraan sieluun, ja varmaan niin onkin.
        Tätini oli näkijä ja hänellä oli samanlainen, syvä katse että välillä oikein pelotti katsoa päin.

        Näkijöillä myös näyttää silmien väri vaihtelee, välillä on kuin sysimusta ja välillä joku vihertävä tai harmaa. En ole muissa sellaista huomannut. Meneekö jotenkin tunnetilojen mukaan.

        Naomilla sen että on näkijä, näkee jo kyllä hänen habituksessaan ja pukeutumisessaan. Ja hyvä niin. Itse en edes ottaisi todesta sellaista ennustajaa, joka ottaisi vastaan farkuissa tai muuten pitkät housut jalassa ja paita päällä, ja sellaisiakin olen monissa tapahtumissa ja messuillakin tavannut. Naomissa on sellaista ikiaikaista naisellisuutta.

        Kävin katsomassa häntä Fasesa ja ou jee, tiedän mitä tarkoitat!

        Mä en ole ennen käyny näkijällä, mutta nyt varasin häneltä ajan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe