ei mikään selviä. Jos on asiaa niin saa tulla keskustemaan kasvotusten.
Täällä kirjoitellessa
8
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset onkin todella supliikkeja jos niiltä käy kysemään, että olikos tässä joku biiffi menossa pääsiskö itsekin kärryille
- Anonyymi
Ehkä täällä ei ole kukaan asiaa sinulle kohdistanut.
- Anonyymi
Ehkä onkin. Aloittaja voi olla kuka tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä onkin. Aloittaja voi olla kuka tahansa.
Siistiä elää kuvitelmissa ja luuloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siistiä elää kuvitelmissa ja luuloissa.
Ei ole mun tapa toimia.
- Anonyymi
Tulen ja olisin tullut mutta kun ei nähdä missään.
- Anonyymi
Jos tulisin, niin olisikohan sinulla kuitenkaan aikaa minulle.. Toisaalta ehkä minun olisi nelisen vuotta sitten pitänyt hihkaista eräälle keskeyttäjälle, että voisiko hän jutella kanssasi myöhemmin, kun minä olin kuitenkin ensin vieressäsi. Että voisiko hän ottaa seuraavan vuoronumeron... En sitten tiedä, olitko helpottunut siitä keskeytyksestä eli teinkö olosi jotenkin vaikeaksi ottaen huomioon silloisen elämäntilanteesi.
Totta tuo, että täällä ei kyllä ainakaan mikään selviä. Monenlaista kirjoittajaa, näin nätisti kommentoituna. En olekaan kovin aktiivisesti tänne kirjoitellut. Joskus lukenut ja miettinyt, josko sinulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151