Haluaisin nuolla miehen persereikää

Anonyymi-ap

11

1497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Komee on reikä, mut on muuten vähä liian tyttömäinen mun makuun.

• Anonyymi

Ei suomalaisilla miehillä ole noin hyviä perseitä. Tuohan on trans joka vetäny jotain hormoonikamaa.

• Anonyymi

Hyi saatana mitä sikoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana mitä sikoja

No mitäs katot?

• Anonyymi

No jopas sattui!
      Aseman eessassa on paikka avpinna vakituiselle tai osa-aikaiselle perän pyyhkijälle joka voi myös samalla suorittaa kostean hoidon nuolemalla siellä asioivien peräaukon puhtaaksi! On myös naisten puoli jossa,voi tuurailla!

Siitä asiakas joutuu maksamaan ns. likaisen työn lisän suoraan nuolijalle!
      KIINNOSTAAKO?
      🚾🚹🚻 🛂🛃

• Anonyymi

Kysäisepä Heinolan mukavalta ja huumorintajuiselta sedältä. Hän on sellainen neitimäinen kukkakeppi, ja vieläpä punapää, kuten linkittämäsi kuvan miehimyskin.

• Anonyymi

Kyllä setä isänsä tunnistaa! 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Joo kiihottais jos nuolisit mun peppua oon 50v

• Anonyymi

tänne vaan saat tehdä mitä haluat

• Anonyymi

No miten nähdään

• Anonyymi

Pari kertaa turun xxxparadisessa peppuani on nuoltu gloriholessa, hyvin osaa kaveri nuolla, ois kiva tutustua jossain muualla.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      129
      6238
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      571
      2241
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      38
      1495
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      112
      1308
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      88
      1165
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1035
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1028
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      990
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      958
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      946
    Aihe