Ja ehkä pannakin. Esim. tämännäköistä.
https://shemalestardb.com/store/10/05/151005_10.jpg
Haluaisin nuolla miehen persereikää
11
1446
Vastaukset
- Anonyymi
Komee on reikä, mut on muuten vähä liian tyttömäinen mun makuun.
- Anonyymi
Ei suomalaisilla miehillä ole noin hyviä perseitä. Tuohan on trans joka vetäny jotain hormoonikamaa.
- Anonyymi
Hyi saatana mitä sikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mitä sikoja
No mitäs katot?
- Anonyymi
No jopas sattui!
Aseman eessassa on paikka avpinna vakituiselle tai osa-aikaiselle perän pyyhkijälle joka voi myös samalla suorittaa kostean hoidon nuolemalla siellä asioivien peräaukon puhtaaksi! On myös naisten puoli jossa,voi tuurailla!
Siitä asiakas joutuu maksamaan ns. likaisen työn lisän suoraan nuolijalle!
KIINNOSTAAKO?
🚾🚹🚻 🛂🛃 - Anonyymi
Kysäisepä Heinolan mukavalta ja huumorintajuiselta sedältä. Hän on sellainen neitimäinen kukkakeppi, ja vieläpä punapää, kuten linkittämäsi kuvan miehimyskin.
- Anonyymi
Kyllä setä isänsä tunnistaa! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joo kiihottais jos nuolisit mun peppua oon 50v
- Anonyymi
tänne vaan saat tehdä mitä haluat
- Anonyymi
No miten nähdään
- Anonyymi
Pari kertaa turun xxxparadisessa peppuani on nuoltu gloriholessa, hyvin osaa kaveri nuolla, ois kiva tutustua jossain muualla.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475