Juuri kun luulee, että vanhalla rouvalla on kaikki hyvin

🤔🐕⭐ niin löytää itsensä keskellä yötä yöpaidassa kuuden asteen pakkasessa ihailemassa upeaa tähtitaivasta otuksen tyhjentäessä itseään vieressä. Kaupungissa kaikki on monimutkaisempaa ja maisemat karuja.

Kivaa viikonalkua lukijoille.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos samoin sinulle. 😊

      • Anonyymi

        Lyökää te tämän palstan tyhmyystiivistymät tyhmät päänne & hynttyynne yhteen. Olette kuin luotuja toisillenne kaikessa tyhmyydessänne 🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyökää te tämän palstan tyhmyystiivistymät tyhmät päänne & hynttyynne yhteen. Olette kuin luotuja toisillenne kaikessa tyhmyydessänne 🤣🤣

        Ilkeä ihminen olet. 😈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyökää te tämän palstan tyhmyystiivistymät tyhmät päänne & hynttyynne yhteen. Olette kuin luotuja toisillenne kaikessa tyhmyydessänne 🤣🤣

        Joku täällä kirjoittikin siitä miten some käyttäytymistä on tutkittu ja sen perusteella voidaan päätellä eri sairauksista:
        "Jotkin kirosanat ja vihamieliset termit, kuten "tyhmä", kertoivat huumeiden käytöstä ja psykooseista."
        Lainaamani teksti löytyy täältä:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-kayttanyt-naita-sanoja-facebook-kirjoituksistasi-voi-ennustaa-sairastutko/7454112#gs.gkqvoh


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ilkeä ihminen olet. 😈

        Tuollaisten kommenttien takia en täällä yleensä vastaile muualla kuin omissa aloituksissani. Kirjoittaja osoittaa vain omat puutteelliset kommunikointitaitonsa tuollaisilla kommenteilla. On omituista käytöstä hyökätä noin tuntemattomia ihmisiä kohtaan.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuollaisten kommenttien takia en täällä yleensä vastaile muualla kuin omissa aloituksissani. Kirjoittaja osoittaa vain omat puutteelliset kommunikointitaitonsa tuollaisilla kommenteilla. On omituista käytöstä hyökätä noin tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

        P.S. ÄO 145, joten tuon kirjottajan täytyy olla joku neropatti.😂 😂 😂 😂


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Tuollaisten kommenttien takia en täällä yleensä vastaile muualla kuin omissa aloituksissani. Kirjoittaja osoittaa vain omat puutteelliset kommunikointitaitonsa tuollaisilla kommenteilla. On omituista käytöstä hyökätä noin tuntemattomia ihmisiä kohtaan.

        Jotkut saa nautintoa siitä, kun saavat aiheutettua pahaa mieltä. En voi sietää sellaisia ihmisiä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jotkut saa nautintoa siitä, kun saavat aiheutettua pahaa mieltä. En voi sietää sellaisia ihmisiä.

        Mulla on huoli tuosta koirasta, en tarvisi nyt mitään ylimääräistä. Saattaa olla sen viimeisiä päiviä ja se on surullista. Täytyy sulkea palsta tälle päivälle ja jättää nuo viisaammat viettämään täällä aikaansa.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on huoli tuosta koirasta, en tarvisi nyt mitään ylimääräistä. Saattaa olla sen viimeisiä päiviä ja se on surullista. Täytyy sulkea palsta tälle päivälle ja jättää nuo viisaammat viettämään täällä aikaansa.

        Samaa mieltä. Parempi palata vasta illemmalla.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        P.S. ÄO 145, joten tuon kirjottajan täytyy olla joku neropatti.😂 😂 😂 😂

        Se 145 on vyötärönympäryksesi sentteinä, ei ääoosi, joka on max.70, tyhmeliini 🤡😂


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jotkut saa nautintoa siitä, kun saavat aiheutettua pahaa mieltä. En voi sietää sellaisia ihmisiä.

        Etkös itse tee juuri noin täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös itse tee juuri noin täällä

        Millä perusteella teen niin?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Millä perusteella teen niin?

        Kyllä kun sinun tekstien sisältöä lukee niin sillä perusteella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kun sinun tekstien sisältöä lukee niin sillä perusteella

        Jaa, olen ollut hirveän kamala täällä? Kyllä täältä olen löytänyt monta aika paljon hirveämpää ja inhottavampaa tekstiä, kuin omani. Minä ole muuta kuin sössöttänyt ja lässyttänyt, jonkun mielestä, kun neitoa ikävöin. Mitään kiusaamisviestejä en ole kirjoitellut.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa, olen ollut hirveän kamala täällä? Kyllä täältä olen löytänyt monta aika paljon hirveämpää ja inhottavampaa tekstiä, kuin omani. Minä ole muuta kuin sössöttänyt ja lässyttänyt, jonkun mielestä, kun neitoa ikävöin. Mitään kiusaamisviestejä en ole kirjoitellut.

        Enkä eilisen ripittämisen jälkeen enää kirjoita neidolle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa, olen ollut hirveän kamala täällä? Kyllä täältä olen löytänyt monta aika paljon hirveämpää ja inhottavampaa tekstiä, kuin omani. Minä ole muuta kuin sössöttänyt ja lässyttänyt, jonkun mielestä, kun neitoa ikävöin. Mitään kiusaamisviestejä en ole kirjoitellut.

        Tietenkin nämä aina tulkinnastakin kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin nämä aina tulkinnastakin kiinni.

        Jos se lässyttäminen oli kiusaamista, niin minä lopetin sen nyt. En ymmärtänyt sitä ensin. Turhan kauan annettiin jatkua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se 145 on vyötärönympäryksesi sentteinä, ei ääoosi, joka on max.70, tyhmeliini 🤡😂

        Mietis sitä siellä nyt. Sulle on ihan sama mikä mun äo on tai vyötärönympärys tai jos se onkin päänympärys, kun ei koskaan nähdä!


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos se lässyttäminen oli kiusaamista, niin minä lopetin sen nyt. En ymmärtänyt sitä ensin. Turhan kauan annettiin jatkua.

        Nämä lässytys ja kiusaamissyytökset eivät ole multa. Mulla ei ole mitään syytä arvostella täällä ketään. Paitsi tuota yhtä huuheloa joka väittää mua kehariksi kun se pelkää että mä vien palstan miehet 😂


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Nämä lässytys ja kiusaamissyytökset eivät ole multa. Mulla ei ole mitään syytä arvostella täällä ketään. Paitsi tuota yhtä huuheloa joka väittää mua kehariksi kun se pelkää että mä vien palstan miehet 😂

        En tiedä kuka olet...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet...

        Olisikin ihme jos tuntisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin nämä aina tulkinnastakin kiinni.

        sitten kun olen parantunut ilmoitan siita heti sinulle


    • Anonyymi

      FC Juventus Torino on kutsumanimeltään vanha rouva (la vecchia signora), ettäs sitten tiedät.

      Ja kaupungissa näkyy tähdet ja eilen myös revontulia (pohjanpaloja)

      Revon­tulet roihusivat Roihu­vuoressa: ”Mitä ihmettä, taivas ihan liekeissä”

      https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009154396.html

      • Anonyymi

        Olet harvinaisen sairas


      • Minua ei nyt kiinnosta kuin oma vanha rouva, kun se voi huonosti. Kaupungissa on 25 asteen näkymä taivaalle ja katuvalojen takia ei paljon muuta näy. Ei revontulia eikä tähdenlentoja


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minua ei nyt kiinnosta kuin oma vanha rouva, kun se voi huonosti. Kaupungissa on 25 asteen näkymä taivaalle ja katuvalojen takia ei paljon muuta näy. Ei revontulia eikä tähdenlentoja

        Katso kuva! Näkyykö muuta kuin katuvaloja?
        Ja ole hyvä vaan kun tietämyksesi kasvoi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso kuva! Näkyykö muuta kuin katuvaloja?
        Ja ole hyvä vaan kun tietämyksesi kasvoi.

        Katsopas itse kuvaa vähän tarkemmin ja mieti mitä kerrostalojen alimmissa kerroksissa näkyy kun katsoo ulos. Kai minä tiedän tasan tarkkaan mitä omista ikkunoistani näkyy. Alue on vielä sellaista, että klo 19 jälkeen on arveluttavaa liikkua ulkonakaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Katsopas itse kuvaa vähän tarkemmin ja mieti mitä kerrostalojen alimmissa kerroksissa näkyy kun katsoo ulos. Kai minä tiedän tasan tarkkaan mitä omista ikkunoistani näkyy. Alue on vielä sellaista, että klo 19 jälkeen on arveluttavaa liikkua ulkonakaan.

        Kannattaa muuttaa muualle kun et uskalla liikua ulkona pikkukakkosen jälkeen.

        Ja lopeta maalitolppien siirtely, katso kuvaa ja mitä taivaalla näkyy taivaalla katuvaloista huolimatta, alueella mikä on gentrifikaation kourissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muuttaa muualle kun et uskalla liikua ulkona pikkukakkosen jälkeen.

        Ja lopeta maalitolppien siirtely, katso kuvaa ja mitä taivaalla näkyy taivaalla katuvaloista huolimatta, alueella mikä on gentrifikaation kourissa.

        Ei mun tarvi kuvaa katsoa, kun kaupunkitaivas näkyy ikkunasta. Niinkuin jo sanoin niin kerrostalojen alimmista kerroksista ei paljon taivasta näy toisten talojen seinien läpi.

        Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää. Täältä on aika pitkä matka Roihuvuoressa olevan kerrostalon katolle. Se on niin korkeallakin, että katuvalot eivät häiritse niin paljon.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ei mun tarvi kuvaa katsoa, kun kaupunkitaivas näkyy ikkunasta. Niinkuin jo sanoin niin kerrostalojen alimmista kerroksista ei paljon taivasta näy toisten talojen seinien läpi.

        Mikä siinä nyt on niin vaikeaa ymmärtää. Täältä on aika pitkä matka Roihuvuoressa olevan kerrostalon katolle. Se on niin korkeallakin, että katuvalot eivät häiritse niin paljon.

        Se roihuvuorikin on väkirikkaampi kuin koko asuinkuntasi ja siellä olet kaukana kaupungista.

        Ja maalitolppien siirtelysi loppuu nyt! Alimmat kerrokset eivät liity aiheena olevaan asiaan mitenkään! Niin maalaista, niin maalaista.


    • Anonyymi

      Hyvää Huomenta Täältä Kaupungista. Helsingin Itäisestä Lähiöstä.terv. Vanhalta Rouvalta 69v..Jolla Ei Lemmikki Eläimiä. Mutta Näen Tähtitaivaan .Saman Taivaan Kannen Alla Olen Kuin Te. Näen Myös Saman Kuun ja Auringon Kuin Te !Tällä On Myös Metsää,Kuin Merta Mielin Määrin. Kuinka Moni Teistä Hiihtää Talvella Tai Luistelee, Siitä Huolimatta Että On Polvien Nivelrikot, Niin kuin minä Teen?Kuinka Moni Teistä On Työt Aloittanut 15 vuotiaana ,Kun Ei Vanhempia Ollut, Ei Perintörahoja ? Työllä Minä KuinTyöstä Tehdyllä Rahoilla Elän Eläkellä Olen. En Kelan Rahoilla Koskaan Ollut.Kaikialla On Hyvä Asua Kuitenkin .Ihmisen Oma Asenne Sen Ratkasee Kuitenkin.Kuin Työpaikan Sijainti ja Asunon ,Missä ihminen Asuu .Unohtamatta Koulutus.Sosialiset Tuehan Mahdolistaa Veltoilunkin.Maailma Mutunut Sitä Opiskelut Kaikki Kuin Minä Olin Lapsi Nuori, Jolloin Niitä ei Ollut.

      • Minä aloitin työnteon 14v. Helsinkiin iltaoppikouluun tullessani oli pienessä matkalaukussa vain vaihtovaatteet. Työnteon ohella opiskelin ilman lainoja ja tukia. Ilmeisesti sen takia mulla on liikaa tavaroita. Muuttaminen on hankalaa.


    • 60-luvun Ignis jääkaappi sulamassa. Vaatteet vielä pakkaamatta. Pimeällä en kuitenkaan aja, etten nukahda rattiin.

    • Anonyymi

      Mikäs vanhalla rouvalla on? Tsemppiä kovasti, tiedän mitä on kun rakas ystävä on huonona!

      • Sillä on useampia vaivoja. Eniyen säikähdin kun se yhtenä aamuna ei jaksanut pysyä tassuillaan vaan lyyhistyi jokaisella askeleella. Se meni ohi muutamassa tunnissa onneksi. Vatsa sillä reistailee, mutta ell ei lähtenyt sitä tutkimaan kaiketi iän vuoksi kun oltiin löydetty rasvaton ruokavalio. Se on kuitenkin alkanut enemmän vaivaamaan ja näyttää että välillä sattuukin.
        Patteja on alkanut ilmaantua sinne tänne, mutta ne eivät taida olla kipeitä eikä ell niitäkään lähtenyt tutkimaan. Lisäksi sillä on paha nivelrikko yhdessä tassussa. En tiedä miten saan sen survottua autoon, että päästään tutulle eläinlääkärille kaupunkiin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sillä on useampia vaivoja. Eniyen säikähdin kun se yhtenä aamuna ei jaksanut pysyä tassuillaan vaan lyyhistyi jokaisella askeleella. Se meni ohi muutamassa tunnissa onneksi. Vatsa sillä reistailee, mutta ell ei lähtenyt sitä tutkimaan kaiketi iän vuoksi kun oltiin löydetty rasvaton ruokavalio. Se on kuitenkin alkanut enemmän vaivaamaan ja näyttää että välillä sattuukin.
        Patteja on alkanut ilmaantua sinne tänne, mutta ne eivät taida olla kipeitä eikä ell niitäkään lähtenyt tutkimaan. Lisäksi sillä on paha nivelrikko yhdessä tassussa. En tiedä miten saan sen survottua autoon, että päästään tutulle eläinlääkärille kaupunkiin.

        Miten koiruli jaksaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten koiruli jaksaa?

        Sain sen autoon kun laitoin korokkeen sen tassujen alle. Se kärsii automatkoista mutta perillä se piristyi kun huomasi mihin on tultu. Sitten se söi hyvin ja nyt nukkuu. Eli hyvältä näyttää.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sain sen autoon kun laitoin korokkeen sen tassujen alle. Se kärsii automatkoista mutta perillä se piristyi kun huomasi mihin on tultu. Sitten se söi hyvin ja nyt nukkuu. Eli hyvältä näyttää.

        Eikö olisi jo aika kiikuttaa se armopiikille. Miksi sitä pitää odottaa, että eläin saa kotona jonkun kohtauksen ja kuolee siihen. Se vaan odottaa sun päätöstä, että voi lähteä viimeiselle matkalleen.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sain sen autoon kun laitoin korokkeen sen tassujen alle. Se kärsii automatkoista mutta perillä se piristyi kun huomasi mihin on tultu. Sitten se söi hyvin ja nyt nukkuu. Eli hyvältä näyttää.

        No hyvä, kun ruoka maistuu niin se on hyvä. Toivotaan että karvakaveri paranee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi jo aika kiikuttaa se armopiikille. Miksi sitä pitää odottaa, että eläin saa kotona jonkun kohtauksen ja kuolee siihen. Se vaan odottaa sun päätöstä, että voi lähteä viimeiselle matkalleen.

        Olisi jo aika, viimeisen, nukuttavan, lääke, injektion, & kyllä, olen jo kaiken, jo, nähnyt ja kokenut, N


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olisi jo aika kiikuttaa se armopiikille. Miksi sitä pitää odottaa, että eläin saa kotona jonkun kohtauksen ja kuolee siihen. Se vaan odottaa sun päätöstä, että voi lähteä viimeiselle matkalleen.

        Osaatkohan sinä lukea? Tuossa ylempänä kirjoitin "päästään tutulle eläinlääkärille kaupunkiin." Eläinlääkäri kyllä tietää vaivoista anonyymiä palstalaista paremmin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisi jo aika, viimeisen, nukuttavan, lääke, injektion, & kyllä, olen jo kaiken, jo, nähnyt ja kokenut, N

        Mitkään anonyymit palstalaiset eivät päätä mistään mun asioista.


    • Anonyymi

      SE ON MUKAVA KUULLA

      • Anonyymi

        tama on vaan paska tilanne jolle ei voi yhtaan mitaan kirjoittelen sinulle aina valilla silla en minakaan sinua unohba ja paska juttu wtta tassa kavi nain ja kun saan itseni nahba niin meiban taytyy nahba silloin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe