Valopilkun Kantonen sivuun

Anonyymi-ap

Organisaatio uudistuu!

Mitkä syyt tähän johti?

36

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä ne ajattelee että Kantosen syy kun teehoo kuskit ei suostu ajamaan noita kympin köröjä .

      • Anonyymi

        Toivottavasti kaikkiin kyyteihin löytyy aina lähellä oleva kuljettaja. Jos asiakas ei saa palvelua, ei se kovin monesti yritä tilata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kaikkiin kyyteihin löytyy aina lähellä oleva kuljettaja. Jos asiakas ei saa palvelua, ei se kovin monesti yritä tilata.

        Voi kyllä, ihanaa että toivot noin. Onhan ne hiukan huonotuottoisia ne kyydit mutta jospa kiltit taksiautoilijat kuitenkin ajaisivat ne. Kai sitä rahaa auton lyhennyksiin ja muihin kuluihin saa sitten jostain muualta, eikös juu. Ollaan kivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kaikkiin kyyteihin löytyy aina lähellä oleva kuljettaja. Jos asiakas ei saa palvelua, ei se kovin monesti yritä tilata.

        Perseestä koko homma. Ei tuollaista tarvitse kukaan koskaan, ei asiakkaat, eivätkä taksiyrittäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kyllä, ihanaa että toivot noin. Onhan ne hiukan huonotuottoisia ne kyydit mutta jospa kiltit taksiautoilijat kuitenkin ajaisivat ne. Kai sitä rahaa auton lyhennyksiin ja muihin kuluihin saa sitten jostain muualta, eikös juu. Ollaan kivoja.

        Itse ajan myös noi muiden hylkäämät "köröt". Saan niillä kuukauden polttoaineet bruttona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajan myös noi muiden hylkäämät "köröt". Saan niillä kuukauden polttoaineet bruttona.

        Minä kerään pulloja sillä välin, niin saan kahden kuukauden polttoainerahat samassa ajassa.


    • Anonyymi

      No eiköhän ne isoimmalta rahoittajalta eli Sanomalta ilmoittaneet, että sekä toimarin että hallituksen puheenjohtajan työt loppuu nyt ja molemmat vaihtoon. Sen verran perseelleen on mennyt ja Sanoma kaatanut miljoonia rahaa tuon mainostukseen ilman tuloksia. Sanomalle tuli varmasti melkoisena yllätyksenä tuo puuhastelun taso...

      Uutta kohti.

      • Anonyymi

        Voihan sita mainostella, totuus vaan on ettei paskakyytejä aja kukaan. Kuljettaja valitsee aina paremmalla hinnalla olevat ajot.


      • Anonyymi

        Ei taida johtoa vaihtamalla juuri tilanne parantua. Uber ja Yango hoitaa halpistaksien markkinan melko suvereenisti. Se ,että nelosen ohjelmien välissä silloin tällöin sanotaan " älä huido" , tai Sanoma Oy:n lehdessä on mainos , ei ihan riitä suomalaiselle vaihtamaan brändiä, varsinkaan, kun käsittääkseni niihin alihintaisiin kyyteihin ei ole löytynyt autoja kovin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida johtoa vaihtamalla juuri tilanne parantua. Uber ja Yango hoitaa halpistaksien markkinan melko suvereenisti. Se ,että nelosen ohjelmien välissä silloin tällöin sanotaan " älä huido" , tai Sanoma Oy:n lehdessä on mainos , ei ihan riitä suomalaiselle vaihtamaan brändiä, varsinkaan, kun käsittääkseni niihin alihintaisiin kyyteihin ei ole löytynyt autoja kovin hyvin.

        Eikö muka löydy alihintaisiin kyyteihin autoja?
        En usko. Taksialalla riittää kyllä kuskeja, joilla uskonto 10, laskento 4. Ja kun yksi sellainen on ajanut itsensä konkkaan, kaksi samanmoista tulee tilalle ”kultaa vuolemaan”. Ikiliikkuja on keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muka löydy alihintaisiin kyyteihin autoja?
        En usko. Taksialalla riittää kyllä kuskeja, joilla uskonto 10, laskento 4. Ja kun yksi sellainen on ajanut itsensä konkkaan, kaksi samanmoista tulee tilalle ”kultaa vuolemaan”. Ikiliikkuja on keksitty.

        Oikein. Ja nämä uudet tarvitsevat navigaattoria vain osoitteiden löytämiseen ja se yllättäen käskee heitä, ei anna ohjeita tai ehdota reittejä. Mekan löytämiseen he eivät navigaattoria tarvitse, sen suunta on aina selvä.


    • Anonyymi

      Tämänhän ymmärsi jokainen ajatteleva yksilö jo aikoja sitten....
      Ja tais sitten ahne Kantonen haukata sitä itteäään
      -----------

      Varokaa näitä Valopilkkukyytejä

      Anonyymi
      2022-08-16 10:27:38

      Ensinnäkin, että ovat autoilijalle törkykalliita....

      mitäs sitten, kun tämä Valopilkku työntää jotain paskakeikkaa ja menet sen mielenhäiriössä kuittaamaan?

      Soittelet sitten jonkun jurrisen tai muun typeryksen perään

      ja mitä sitten tapahtuu?
      ------------------
      Kuljettajanumero (24 h): 0600 418 784 (Puhelun hinta 1,48 € / kpl 0,50 €/min matkapuhelin- tai
      paikallisverkkomaksu ALV). Jonotus on maksullinen
      ----------------------
      No niin. artisti maksaa.............., kunnes ymmärtää yskän, eikö niin?

      Ei ei Kantonen , ei näin! haukkaat poika vielä paskaa

      • Anonyymi

        Kannattaa muistaa, että kyse on TH:n toiminnasta. Sanoma ja TH omistavat puljun. Siinä kaksi firmaa, joiden idea on kusettaa autoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että kyse on TH:n toiminnasta. Sanoma ja TH omistavat puljun. Siinä kaksi firmaa, joiden idea on kusettaa autoilijoita.

        Sitten kun joku kertoisi vielä miksi yksi suomen suurimpia
        yrityksiä SanomaOyJ on lähtenyt mukaan tämmöseen näpertely "bisnekseen"?

        Jos olisin Sanoman osakkeenomistaja kysyisin tätä todella yhtiökokouksessa, ja
        kaikissa Sanoman medioissa jatkuvasti

        Mikä idea, missä hillot?

        Naurettavaa muuten kun Valopilkku mainostaa, että mainontaan panostetaan miljoonia.

        No laskennallisesti varmasti näin, mutta Sanoman omat mainostukset ei maksa ns. mitään

        Hauskinta on vaan huomata, ettei muuten johda tuo "miljoona" mainontakaan mihinkään.

        TaksiHelsingin brändi kestää jopa omien sisältä päin nakertelun miljoonabudjetilla.

        Kiitos kaikille TH:n järkiautoilijoille, kiitos!

        Asikkaat nyt tilaa taksin sieltä mihin luottavat ja ovat tottuneet luottamaan

        Siinä vähän purtavaa Erkkolaisille ja näille uusille pikku nousukasmunapää Kantosille jne


      • Anonyymi

        Nää alan ulkopuolelta tulevat visionäärit (Kantonen, Berner) on he*vetin vaarallisia alalle. Intoa riittää, mutta tietoa ei. Taksareitten vuosikymmenten kokemukselle hymyillään ymmärtäväisesti kuin vaarattomalle kylähullulle mutta päätökset tehdään oman takapenkkikokemuksen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää alan ulkopuolelta tulevat visionäärit (Kantonen, Berner) on he*vetin vaarallisia alalle. Intoa riittää, mutta tietoa ei. Taksareitten vuosikymmenten kokemukselle hymyillään ymmärtäväisesti kuin vaarattomalle kylähullulle mutta päätökset tehdään oman takapenkkikokemuksen perusteella.

        Yhtä hullua oli myydä osuus Valopilkusta Sanomalle vain pelkillä mainoksilla. Moni ei saata tietää, että Sanoma maksoi osuutensa mainoksilla medioissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hullua oli myydä osuus Valopilkusta Sanomalle vain pelkillä mainoksilla. Moni ei saata tietää, että Sanoma maksoi osuutensa mainoksilla medioissaan.

        Diili on itseasiassa hyvä autoilijan näkökulmasta. Miksi valittaa? Kukaan muu ei pysty käyttämään moista budjettia markkinointiin. Ajetaan kaikki kyydit, niin lopussa kiire seisoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diili on itseasiassa hyvä autoilijan näkökulmasta. Miksi valittaa? Kukaan muu ei pysty käyttämään moista budjettia markkinointiin. Ajetaan kaikki kyydit, niin lopussa kiire seisoo!

        Jep. "Moinen mainosbudjetti" on tuonut mun autolle 2 kuukaudessa yhden kyydin, ja yhden hylätyn ajotarjouksen, eli on mainoseurot osattu käyttää tosi ammattimaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diili on itseasiassa hyvä autoilijan näkökulmasta. Miksi valittaa? Kukaan muu ei pysty käyttämään moista budjettia markkinointiin. Ajetaan kaikki kyydit, niin lopussa kiire seisoo!

        Konkurssi ja vouti odottaa lopussa, kun ajaa halpoja paskakeikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diili on itseasiassa hyvä autoilijan näkökulmasta. Miksi valittaa? Kukaan muu ei pysty käyttämään moista budjettia markkinointiin. Ajetaan kaikki kyydit, niin lopussa kiire seisoo!

        Kertoo ainoastaan, että Sanoma on mediana täyspaska. Tuollainen budjetti ja mitään ei ole saatu aikaan. Tai budjettia käyttävät vain seksi- ja saunakaverit suojatyöpaikoissaan. Joka tapauksessa se on varastamista Sanoman osakkeenomistajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. "Moinen mainosbudjetti" on tuonut mun autolle 2 kuukaudessa yhden kyydin, ja yhden hylätyn ajotarjouksen, eli on mainoseurot osattu käyttää tosi ammattimaisesti.

        No sit et oo ollut hirveesti ajossa.... ja oot luultavasti muutenkin tympääntynyt sun hommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sit et oo ollut hirveesti ajossa.... ja oot luultavasti muutenkin tympääntynyt sun hommiin.

        No täytyy tunnustaa että kyllä ne kuukauden työtunnit on jääneet siihen kahteensataan, eli ei oikeastaan mitään. Vkl kuskin 80 siihen päälle, mut kun ei kilahda Valopilkku niin minkäs teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täytyy tunnustaa että kyllä ne kuukauden työtunnit on jääneet siihen kahteensataan, eli ei oikeastaan mitään. Vkl kuskin 80 siihen päälle, mut kun ei kilahda Valopilkku niin minkäs teet.

        Missäs päin Suomea lyöt päätä mäntyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs päin Suomea lyöt päätä mäntyyn?

        Täällä Helsingissä. Ilman Valopilkkuakin kk brutto keskimäärin 8500/kk joten noille kympin siirroille ei ole niin tarvettakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Helsingissä. Ilman Valopilkkuakin kk brutto keskimäärin 8500/kk joten noille kympin siirroille ei ole niin tarvettakaan.

        Normaali yrittäjän palkka. Paljonko liikevaihtoa tarvitaan, jotta voi nostaa palkkaa 8500€/kk bruttona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Helsingissä. Ilman Valopilkkuakin kk brutto keskimäärin 8500/kk joten noille kympin siirroille ei ole niin tarvettakaan.

        No olisihan Helsingissä tullut pilkkukyytiä vaikka kuinka jos olisit pitänyt hommaa vireessä.

        Mut joo.... 14 euron kyytsillä ei pysty paljon 8,5 kiloa nostaa ylöspäin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisihan Helsingissä tullut pilkkukyytiä vaikka kuinka jos olisit pitänyt hommaa vireessä.

        Mut joo.... 14 euron kyytsillä ei pysty paljon 8,5 kiloa nostaa ylöspäin.....

        Multa on toi homman vireessä pitäminen mennyt ihan ohi. Kerro tyhmälle, mitä se tarkoittaa. Pitääkö sitä tablettia hieroa, puhua sille kauniisti, vai miten se olisi vireessä ja suoltaisi pilkkukyytiä vaikka kuinka..?


    • Anonyymi

      Brändi on hyvä. Pidän autossani ihan brändin vuoksi (Ensimmäisiä taksisovelluksia). Vintagea. Suomalaiset rakaataa brändejä...

      • Anonyymi

        Kuuleppa tyttö, suomalaiset rakastaa kossua ja brändiä otetaan vain pakosta. Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään väliä minkä niminen taksi vie kotiin tai mitä se maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppa tyttö, suomalaiset rakastaa kossua ja brändiä otetaan vain pakosta. Kummassakaan tapauksessa ei ole mitään väliä minkä niminen taksi vie kotiin tai mitä se maksaa.

        Olet asian ytimessä. Liki jokainen vihaa ja vastustaa harmaata taloutta sekä huijareita. Kukaan ei kuulemma leikkauta hiuksiaan 15€ partureissa, koska kaikille on selvää, että moisella hinnalla homma on kannattamatonta. Kuitenkin samat sankarit käyttävät 15€ partureita, mutta eivät uskalla tunnustaa sitä.

        Sama homma takseissa. Kaikki ovat kuorossa sitä mieltä, että 2018 lakiuudistus on susi. Ala kertoi jo aikoja sitten, mitä se tulee tuomaan mukanaan. Ei kuunneltu. Nyt sama -homma meni perseelleen- porukka kaatuilee mitään katsomatta aina siihen autoon, jonka kenties taksiksi ovat tunnistavinaan. Ei ole enää mitään väliä minkä brändin auto on.

        Suomalainen kuluttaja on pässien pässi!


    • Anonyymi

      Kävin koronan aikana tälläisessa viidentoista euron parturissa ensimmäisen ja viimeisen kerran! Kolmen kiven poika, marketsaksila leikkaavan huh hei. Leikkasi päinvastoin, omanmielenmukaan. En mene enää koskaan.

    • Anonyymi

      Onks JK oikeasti laitettu sivuun Valopilkusta? En meinaan löytänyt mistään virallisesta lähteestä tietoa asiasta. PRH:ssa on JK:n tiedot vielä.

      • Anonyymi

        On. Sieltä on rahat loppu. Mitään virallista selitystä asiaan on turha odottaa . Sanomahan ei Pilkkutaksia rahoita muuta kun mainoksin ja tuskin on mukana Pilkkutaksissa enää pitkään pelkästään julkisuuskuvan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Sieltä on rahat loppu. Mitään virallista selitystä asiaan on turha odottaa . Sanomahan ei Pilkkutaksia rahoita muuta kun mainoksin ja tuskin on mukana Pilkkutaksissa enää pitkään pelkästään julkisuuskuvan vuoksi.

        Tää VP on koko matkan ajan ollut melko hämärä viritys. TH:n tabletissa pyörii halpa(?) taksisovellus normivälityksen rinnalla, mitä järkeä. Kas kun ei vielä Uber ja Yango kyytejä ole tarjolla TH:n tabletilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää VP on koko matkan ajan ollut melko hämärä viritys. TH:n tabletissa pyörii halpa(?) taksisovellus normivälityksen rinnalla, mitä järkeä. Kas kun ei vielä Uber ja Yango kyytejä ole tarjolla TH:n tabletilla.

        Rahansiirtoa muutamalle yksityishenkilölle. Se on näytelmän juoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää VP on koko matkan ajan ollut melko hämärä viritys. TH:n tabletissa pyörii halpa(?) taksisovellus normivälityksen rinnalla, mitä järkeä. Kas kun ei vielä Uber ja Yango kyytejä ole tarjolla TH:n tabletilla.

        Alkaa tuo TH kanssa olemaan aika erikoinen pulju. Maksuerittelyt on mitä sattuu (oho, ai tollanen virhe sitten), Tarpilan teams esitykset keväällä kuin kännissä ois ollut, kuskeille paimenkirjeitä reittivalinnoista, kun samalla oma appi ehdottelee ihan muuta, ylimääräisiä autoilijamaksuja kun ei olla osattu hoitaa oikeusjuttuja, ja nyt viimeisenä tää, että kutsutaan lisää autoilijoita joukkoon kun maa on vajoamassa taantumaan ja kyydit vähenee kuukausittain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Saako kantaa asetta

      Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5670
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

      Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4254
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

      Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      96
      1866
    4. Rakastan sua

      Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1435
    5. Toinen toista

      Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1127
    6. Mitä tunteita tunnet kaivattuasi

      Kohtaan?
      Ikävä
      47
      1122
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

      Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      979
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

      todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      802
    9. Aavistan tai oikeastaan

      tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      743
    10. Pieni vinkki miehelle

      Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      705
    Aihe